Skocz do zawartości


Querkis

Rejestracja: 06 mar 2011
Poza forum Ostatnio: 25 wrz 2011 22:32
-----

Moje posty

W temacie: Blizzard zostawia nas samych...

10 marca 2011 - 22:52

W sumie masz rację. Żegnam, paczka! ;]

W temacie: Blizzard zostawia nas samych...

10 marca 2011 - 22:38

Nie no, chyba wiedziałem, czym jest cukierkowa grafika. Ja po prostu wolę czarną pustkę, dużo chłodniejsze kolory i ostrzejszy światłocień z DII i I.

W temacie: Blizzard zostawia nas samych...

10 marca 2011 - 19:54

Nie mów że pieprzę bo to nieładnie :)

O! ten screen pierwszy raz widzę! Ładny! Ja i tak będę miał frajdę z grania w DIII więc spoko, ale dzięki za ostrzeżenie RaproR :) To pierwszy screenshot który staje za twoimi uporczywymi podważaniami, ale nadal - są ludzie, którzy nie lubią choćby nowych klas i przede wszystkim tego:

Dołączona grafika

Grafika JEST rysunkowa i "Wow-owska" Ja wolałbym b. realistyczną niż przerysowaną - takie widziałem DI i II. A propos ciał w DIII - one znikają ^^ to mnie bawi.

PS: Sorry, że jeszcze nie wrzuciłem żadnych rysunków jak obiecałem. Zrobię to w weekend. Pozdrawiam i przepraszam za zwłokę!

W temacie: Blizzard zostawia nas samych...

08 marca 2011 - 22:47

Moja Opinia dot. grafiki komputerowej w grach


Nie podoba mi się ta bajkowa grafika DIII.
Masz racje różnica jest ogromna. Diablo II to grafika o wysokim poziomie szczegółów. Jednak w pełnej grafice trójwymiarowej dopiero next-genowe (czyli właśnie te sprzed 2 - 3 lat jak mówisz) gry ciekawiej od diablo wyglądać mogą, choć rzadko kiedy wyglądają - to moja opinia, bo gry z 2000 - 2006 są "kwadratowe" Mają swój urok - jak wszystko, ale diablo II ma wysoki poziom szczegółów jedynie grafika jest dwu wymiarowa, ogień z pochodni rzuca cień a źródła świateł jedynie "podbarwiają" płaskie elementy graficzne z jakich zbudowana jest gra.
Więc wszyscy się zgadzamy z tym, że przyjemność z gry, nie płynie jedynie z jej wizualnej strony.


Ekwipunek


Też cenię sobie DII za kompleksowość ekwipunku jakim można się tam bawić - nawet mam kilka pomysłów jak tę zabawę można fajnie urozmaicić.


Co do tworzenia DIII przez blizz.


Podczas kiedy my tak jak oni przed laty spontanicznie gawędzimy o gierce ekipa Blizarda zesrywa się nad Diablo III - uzgadniają i testują najmniejszy szczegół, pracują nad kilkoma jego wersjami - to jest pracochłonne..

Grę FPS pt G.B.R. tworzono pół roku w 15 osób. Nie wiem jak było z pierwszym Diablo. Podejrzewam, że podobnie, moi kochani ;]
Do tego porównajcie sobie narzędzia dostępne wtedy do tych dostępnych teraz. (ktoś napisał chwile temu, że forumowicze tutaj nie są pesymistami. Cokolwiek miał na myśli, nie wiem, może to go zainteresuje)
A ja mam na prawdę dość poukładany obraz tego, co chcę stworzyć - chcę zrobić z wami wywiad środowiskowy. ;]

Aha! jeśli chodzi o mnie, nie pokładam już nadziei w Blizz. choć w DIII pogram chętnie - nie powiem ;]


Komercyjność projektu


Nie muszę zarabiać na tym pieniędzy, nie chcę, tworzyć tez gry czasochłonnej zarówno dla graczy - by dzieci traciły na tym młodość, jak i dla deweloperów. Chcę tylko, żeby gracze wiedzieli że to Querkis wyszedł z inicjatywą - wtedy będę szczęśliwy. T o tak o moim poglądzie na komercyjność ;]

W temacie: Blizzard zostawia nas samych...

08 marca 2011 - 22:13

Ha! I tu widzisz szykuje się dyskusja... ;]


Apropos run i całeeego systemu "mixowania" itemów


Ja uważam że nieopisywanie tegoż mixowania przedmiotów. Ta cała tajemniczość związana z odkrywaniem zasad działania (plus poszlaki usłyszane od miejscowych kowali i alchemików w osadach) ma swój urok. W końcu chcemy, aby craftowanie przedmiotów było sztuką. ;]


Mapa rzecz ważna...

Kompas w połączeniu z "własnym malowaniem map" (o ile dobrze Cię zrozumiałem) to niezły pomysł ;] choć dość ryzykowny.. ^^ Pamiętajmy, że wszystko tutaj widzimy z lotu ptaka, więc nasze pole widzenia jest znacznie ograniczone ^^ ale mapy nie muszą nawet nie powinny być duże!
Jednak ze piaszczystymi ścieżkami i znakami "tędy do miasta" ma to przyszłość ;]

Tomek ;D - pozdrawiam Cię i jak będę miał chwilę wolną to wrócę!

...tym czasem cdn