postac pvm for fun NLD
#23
Napisano 30 kwietnia 2010 - 11:18
jak zwykle mam dylemat
chce sobie zrobic postac do zwyklego grania pvm ale zeby sobie radzila wszedzie
![]()
Mam soso light i jest nawet fajna tylko ze pada jak nie wiem co ;/
podam jej item setup bedzie latwiej
griffon
mara/tal amu
eshuta 20light 29 ene
ormus light perf light dmg
ww
lidles x2
cta 552
2x soj
arach
gryf
mara
viper
hoto
2*soj
cta
2*spirit
arach
trang glov.
trek
i jak ta lala radzi sobie ;p
#26
Napisano 30 kwietnia 2010 - 14:31
imo magefists > trang
coh > viper
shako > griffon
na pvm zrob takie cos: hoto, spirit, coh, shako, mara, soj, 10fc ring, arach, mage, ww/treki. w shako mozesz wsadzic jah bo soski na ogol maja malo life. + dmg z griffona jest mniejszy niz z shako, a ten - res uzupelniasz przez infinity na marcu wiec tez nn. powodzenia
@edit
nie wiem jakiego torcha/anni bedziesz mial ale jak na hellu resy beda max bez mary to wymien ja na amu 3light 100 life
#31
Napisano 01 maja 2010 - 08:08
oczywiscie ze zrobi. ma duzo defa, ll, life a to czyni go niesmiertelnym. jedyne co to uwazac na manea zrobi sam cs'a na 8 players ubijajac all wokolo
?
teraz kiedy nie ma im na csie to kazda prawie postac zrobi dialbo bez wiekszych problemow (oczywiscie odpowiednio ubrana)
#32
Napisano 01 maja 2010 - 10:01
tak yurez tylko twoja soska ma lekka reka 160 fcr a to za duzo na prog poprzedni i za malo do 200.
imo magefists > trang
coh > viper
shako > griffon
na pvm zrob takie cos: hoto, spirit, coh, shako, mara, soj, 10fc ring, arach, mage, ww/treki. w shako mozesz wsadzic jah bo soski na ogol maja malo life. + dmg z griffona jest mniejszy niz z shako, a ten - res uzupelniasz przez infinity na marcu wiec tez nn. powodzenia
@edit
nie wiem jakiego torcha/anni bedziesz mial ale jak na hellu resy beda max bez mary to wymien ja na amu 3light 100 life
c ress z tranga <3
infinity nie używam i leje wszystko jak leci przy 8ppl
a czako nie założe mojej soso choć by to był ostatni hełm w d2
#33
Napisano 01 maja 2010 - 10:51
skill, 25 mana reg - przyda sie zawsze, nawet light soscec ress z tranga <3
infinity nie używam i leje wszystko jak leci przy 8ppl
a czako nie założe mojej soso choć by to był ostatni hełm w d2
30 cold res - i tak bedzie max cold,psn i light res. soski i ogolnie wiekszosc postaci ze spiritem maja problem tylko z fire resem i butki aldura trzeba zakladac...
#34
Napisano 01 maja 2010 - 11:42
skill, 25 mana reg - przyda sie zawsze, nawet light sosce
c ress z tranga <3
infinity nie używam i leje wszystko jak leci przy 8ppl
a czako nie założe mojej soso choć by to był ostatni hełm w d2
30 cold res - i tak bedzie max cold,psn i light res. soski i ogolnie wiekszosc postaci ze spiritem maja problem tylko z fire resem i butki aldura trzeba zakladac...
a no przydaje się , ale ja w większości przypadków patrze na styl , nie na statystyki
#35
Guest_kayman_*
Napisano 01 maja 2010 - 12:35
skok - 1
koncentracja - max
mistrzostwo broni drzewcowej - max
zw szybkosc -1
skora z zelaza - 1
wrodzona odpornosc 1 jak uzywamy eni dla coh 0
bo - max
dowodzenie 1 jak zwykle
co zostanie dajemy w odrzucanie i ten okrzyk od obrony
bron
mamy do wyboru 2 bronie pod botd - wielka gizarme i ogromy miezdziciej
obie maja ten zam zasieg, obie rozwazamy w wersji eth zeby miec tem min 1000 dmg z broni
wielka gizarma ma wieksze dmg ale jest wolniejsza - potrzeba 78 ias dla 2 atakow na sekunde - ze slowa runicznego mamy 60 wiec zalatwimy reszte amuletem hl
ogromy miazdziciel jest szybszy wiec pokusimy sie o 83 ias dokladajac np do helmu jool 15 ias - 2.2 ataki na sekunde bedzie
jako drugi zestaw proponuje 2 x hoto, dla eni pod tele dla coh pod dlugi skok a bo bedzie i tak takie same jak z 2 x wlocznia 3 do bo, wystarcza hoto random ofc
reszta
helm arreat - nie trzeba wiecej w gniazdo jak nie trzeba ias jool dawac to mozna wsadzic stat jool str+dex+fhr
amilet hl - wyjasnilem czemu wyzej
zbroja - coh lub eni - obie maja 2 skill obie maja ll obie maja dr obie maja do sily - eni ma tele coh ma resy - jestem za cohem
rekawice - draki 15 sila, ias mamy zalatwiony z innych przedmiotow
ringi - raven (to juz nawet nie trzeba pisac) 20 dex/230+ ar/ a drugi to ring typu ar/str/dex/ll lub bk 5
pasek tgw 20 vita+20 str + inne tam
buty gore/wt - jestem za tymi drugimi
jak grac
wyzynac poprostu, potworek jest na 1-2 hity boss typu wezyr lord dies na 2-4
mozna robic fast cs'y typu - skaczemy do pieczeci olewajac wszystko po drodze, otwieramy pieczec pokazuje sie grupa, 2-3 skoki rozganiamy grupe i walimy bosa, potem druga pieczec i trzecia i diablo
ciekawe kto by zrobil to szybciej ten barb czy hammer
#36
Napisano 01 maja 2010 - 13:03
a nie lepiej pod max block botd w eth ba + storm? ladny blok, def (koncentracja dodaje do obrony +100 % o ile sie nie myle) ... moze i mniejszy dmg ale rade da i tak, do iasu nic nie trzeba wszystko mozna pakowac pod lifemamy do wyboru 2 bronie pod botd - wielka gizarme i ogromy miezdziciej
obie maja ten zam zasieg, obie rozwazamy w wersji eth zeby miec tem min 1000 dmg z broni
#39
Napisano 01 maja 2010 - 23:47
Na cs nld powinien być dobry.
Pod 125fc fajny by był , ale pod 75 też da rade kiedyś miałem takiego.
Circ 2sk 20fcr + add / czako
eni
hoto / wizzy
homuculus / spirit
amu 2sk 15fcr add
trang gloves
2x soj
soj + 10fcr ring - przy hoto jak lecimy na 125 fcr
eth sandy /hotspury/ww
spirit + cta
merc 3 akt:
lawbringer
eth coh/forti
dream/eth kira/andy
fenix
#40
Napisano 02 maja 2010 - 10:53
Łuczniczka z 1 aktu
broń: lód w hydrzym łuku
zbroja: eth forty
hełm: eth up cot ral'ed
tańszy zamiennik
broń: low lód w łuku jakimkolwiek chociaż ja proponuje zrobić w hydra bow bo to jest różnica bodajże ista a dmg i styl zawsze lepsze
zbroja: eth up anioł stróż ral'ed
hełm: andy face ral'ed
I z takim mercem spokojnie będziesz dawać radę cs runki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych












