zapominasz o tym ze ta tarcza posiada rowniez 55 fhr, a soski maja ubogo z tym. Co razem z 2sks 30+ fcr 1xx mana i zywotnoscia (ktora niestety sie do boo nie wlicza) daje wcale ladny efekt ;> A ze lubie soski z eni/cohem to i sila sie znajdzie.
A i jest stosunkowo tanie, latwe do zrobienia. Ale ss na sosce tez bardzo lubie bo bloka da rade wyciagnac i 35 dr ;> Ale raczej z ss druidem ele latalem
- Forum.xGame.pl
- → Przeglądanie profilu: Posty: olak92
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 226
- Odwiedzin: 4 913
- Wiek: 33 lat
- Urodziny: Kwiecień 25, 1992
-
Gender
Mężczyzna
-
Location
London/Kalisz
Moje posty
W temacie: tarcza dla soso
22 listopada 2010 - 00:52
W temacie: Czarka na zimno
20 listopada 2010 - 22:30
nie mam dokonca pomyslu, czytalem kiedys artykul o obrazeniach w diablo i stamtad wzialem jak dzialaja resy, reszte sam kiedys sprawdzalem co lepiej miec. Ale raczej za malo chyba? Jak chcesz to mozesz jakos to ladnie w slowa ubrac i zamiescic ^ ^
W temacie: Czarka na zimno
20 listopada 2010 - 00:06
na zdejmowanie niewrazliwosci dziala tylko klatwa na na obnizenie resa i infi, ale one dziala z tylko 1/5 efektywnosci na potwory ktore maja odpornosc na dany zywial. Np jak bijesz zombiaka ktory ma 100% cold i merca z infi co zdejmuje -100% to 100/5 = 20 i mobek ma 80% resa co i tak jest dosc duzym ograniczeniem twoich obrazen. Ale teraz wezmy ze masz mistrzostwo na 20 lvlu co o jakies 70 zdejmuje resa (a ze tezne nieumarly nie posiada juz immuna to normalnie mu inne -resy sie naliczaja) i nagle trupek ma tylko 10% co jest juz znosne
A teraz udowodnie ze w praktyce -res na przeciwnika jest lepsze niz +% do twoich obrazen
Powiedzmy ze przeciwnik ma 50% odpornosci na lod a Ty zadajesz 100 obrazen, ale masz item co daje +100% wieksze dmg od zimna co sie = 200 dmg w sumie. Hitasz mobka i zadajesz mu to 200 ale ze ma resa to 50% przepada czyli za 100 mu zahitales.
Teraz wezmy taka sama sytuacje czyli przeciwnik 50% cold resa a Ty bijesz za 100 i zmniejszasz odpornosci o -100. Czyli z kalkulacji wynika ze przeciwnik ma -50% resa :> Czyli o 50% wiecej zgarnie dmg. Co wychodzi 50% z 100 dmg? 150! i za tyle mu udezyles co jest efektywniejsze niz tamto zwiekszenie twoich obrazen
Dlatego wlasnie blizzki sa takie silne jak maja po 14k (a nie jak fire po 20k+ albo lightki 45k+) obrazen z blizza i jakies -200% zmniejszaja odpornosci wroga (co nie zmienia faktu ze max mozna zmniejszyc do -100)
Mam nadzieje ze czytelnie w miare, zwlaszcza ze po polnocy jest juz ^^
A teraz udowodnie ze w praktyce -res na przeciwnika jest lepsze niz +% do twoich obrazen
Powiedzmy ze przeciwnik ma 50% odpornosci na lod a Ty zadajesz 100 obrazen, ale masz item co daje +100% wieksze dmg od zimna co sie = 200 dmg w sumie. Hitasz mobka i zadajesz mu to 200 ale ze ma resa to 50% przepada czyli za 100 mu zahitales.
Teraz wezmy taka sama sytuacje czyli przeciwnik 50% cold resa a Ty bijesz za 100 i zmniejszasz odpornosci o -100. Czyli z kalkulacji wynika ze przeciwnik ma -50% resa :> Czyli o 50% wiecej zgarnie dmg. Co wychodzi 50% z 100 dmg? 150! i za tyle mu udezyles co jest efektywniejsze niz tamto zwiekszenie twoich obrazen
Dlatego wlasnie blizzki sa takie silne jak maja po 14k (a nie jak fire po 20k+ albo lightki 45k+) obrazen z blizza i jakies -200% zmniejszaja odpornosci wroga (co nie zmienia faktu ze max mozna zmniejszyc do -100)
Mam nadzieje ze czytelnie w miare, zwlaszcza ze po polnocy jest juz ^^
W temacie: Immuny fizyczne, jak zaradzić? Porady & wskazówki.
23 października 2010 - 08:25
proboj proboj xD wydaje sie dobre ;> Ja tam troche tanszy item setup wymyslalem
Twoj lepszy ^ ^ Dobrze miec cb na szybkim mercu xp
W temacie: Immuny fizyczne, jak zaradzić? Porady & wskazówki.
21 października 2010 - 19:42
Zemsta nie daje bonusow do dmg od zywiolow, ona zamienia twoje fizyczne dmg na zywiolowe
Dlatego bodty nosza vegancerzy
EDIT: mozesz tez merca z 5 aktu z jakims gozu lawbringerem, tez daje zniedolezenie ale dodatkowo ma magic dmg itd ;>
Właściwości:
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklecia Zniedoleznienie, w czasie zadawania ciosu <--- (wiecej zasiego niz 1lvlowa z grim reapera :>)
Poziom 16-18 Aura Sanktuarium podczas noszenia <--- (swieci sie
)
-50% do obrony przeciwnika
Dodaje 150-210 obrazen od ognia <--- fuck yea xD
Dodaje 130-180 obrazen od zimna <---- double kill
7% punkty zycia wykradzione za kazde trafienie <---- to not die so fast
Zaszlachtowane potwory spoczywaja w pokoju
+200-250 obrona przeciwko pociskom
+10 do zrecznosci
75% dodatkowe zloto od potworów
tanie dobre, mozna w czyms szybkim jak fazowe ostrze :> i sieczke robi arma mu zdrade dac 45 iasi znikniecie
A na leb wilhelma zeby cb pomagalo
a dla Ciebie mozna se baranara starsa na immunki miec:
Gwiazda Baranara (Baranar's Star)
Diabelska Gwiazda (Devil Star)
Obrażenia Jednorącz: 132 - 162 (śr. 147)
Wymagany Poziom: 65
Wymagana Siła: 153
Wymagana Zręczność: 44
Wytrzymałość: 172
Bazowa Szybkość Ataku: [10]
+200% Zwiększone Obrażenia
150% Obrażenia Zadane Nieumarłym
Dodaje 1-200 Obrażeń od Ognia
Dodaje 1-200 Obrażeń od Błyskawic
Dodaje 1-200 Obrażeń od Zimna
50% Zwiększona Szybkość Ataku
200% Premia do Skuteczności Ataku
+15 do Zręczności
+15 do Siły
Rainbow dmg rlz
EDIT: mozesz tez merca z 5 aktu z jakims gozu lawbringerem, tez daje zniedolezenie ale dodatkowo ma magic dmg itd ;>
Właściwości:
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklecia Zniedoleznienie, w czasie zadawania ciosu <--- (wiecej zasiego niz 1lvlowa z grim reapera :>)
Poziom 16-18 Aura Sanktuarium podczas noszenia <--- (swieci sie
-50% do obrony przeciwnika
Dodaje 150-210 obrazen od ognia <--- fuck yea xD
Dodaje 130-180 obrazen od zimna <---- double kill
7% punkty zycia wykradzione za kazde trafienie <---- to not die so fast
Zaszlachtowane potwory spoczywaja w pokoju
+200-250 obrona przeciwko pociskom
+10 do zrecznosci
75% dodatkowe zloto od potworów
tanie dobre, mozna w czyms szybkim jak fazowe ostrze :> i sieczke robi arma mu zdrade dac 45 iasi znikniecie
a dla Ciebie mozna se baranara starsa na immunki miec:
Gwiazda Baranara (Baranar's Star)
Diabelska Gwiazda (Devil Star)
Obrażenia Jednorącz: 132 - 162 (śr. 147)
Wymagany Poziom: 65
Wymagana Siła: 153
Wymagana Zręczność: 44
Wytrzymałość: 172
Bazowa Szybkość Ataku: [10]
+200% Zwiększone Obrażenia
150% Obrażenia Zadane Nieumarłym
Dodaje 1-200 Obrażeń od Ognia
Dodaje 1-200 Obrażeń od Błyskawic
Dodaje 1-200 Obrażeń od Zimna
50% Zwiększona Szybkość Ataku
200% Premia do Skuteczności Ataku
+15 do Zręczności
+15 do Siły
Rainbow dmg rlz
- Forum.xGame.pl
- → Przeglądanie profilu: Posty: olak92
- Privacy Policy




Moja zawartość