Skocz do zawartości


olak92

Rejestracja: 12 lut 2007
Poza forum Ostatnio: 22 lis 2010 01:51
-----

Moje posty

W temacie: tarcza dla soso

22 listopada 2010 - 00:52

zapominasz o tym ze ta tarcza posiada rowniez 55 fhr, a soski maja ubogo z tym. Co razem z 2sks 30+ fcr 1xx mana i  zywotnoscia (ktora niestety sie do boo nie wlicza) daje wcale ladny efekt ;> A ze lubie soski z eni/cohem to i sila sie znajdzie.

A i jest stosunkowo tanie, latwe do zrobienia. Ale ss na sosce tez bardzo lubie bo bloka da rade wyciagnac i 35 dr ;> Ale raczej z ss druidem ele latalem

W temacie: Czarka na zimno

20 listopada 2010 - 22:30

nie mam dokonca pomyslu, czytalem kiedys artykul o obrazeniach w diablo i stamtad wzialem jak dzialaja resy, reszte sam kiedys sprawdzalem co lepiej miec. Ale raczej za malo chyba? Jak chcesz to mozesz jakos to ladnie w slowa ubrac i zamiescic ^ ^

W temacie: Czarka na zimno

20 listopada 2010 - 00:06

na zdejmowanie niewrazliwosci dziala tylko klatwa na na obnizenie resa i infi, ale one dziala z tylko 1/5 efektywnosci na potwory ktore maja odpornosc na dany zywial. Np jak bijesz zombiaka ktory ma 100% cold i merca z infi co zdejmuje -100% to 100/5 = 20 i mobek ma 80% resa co i tak jest dosc duzym ograniczeniem twoich obrazen. Ale teraz wezmy ze masz mistrzostwo na 20 lvlu co o jakies 70 zdejmuje resa (a ze tezne nieumarly nie posiada juz immuna to normalnie mu inne -resy sie naliczaja) i nagle trupek ma tylko 10% co jest juz znosne

A teraz udowodnie ze w praktyce -res na przeciwnika jest lepsze niz +% do twoich obrazen

Powiedzmy ze przeciwnik ma 50% odpornosci na lod  a Ty zadajesz 100 obrazen, ale masz item co daje +100% wieksze dmg od zimna co sie = 200 dmg w sumie. Hitasz mobka i zadajesz mu to 200 ale ze ma resa to 50% przepada czyli za 100 mu zahitales.


Teraz wezmy taka sama sytuacje czyli przeciwnik 50% cold resa  a Ty bijesz za 100 i zmniejszasz odpornosci o -100. Czyli z kalkulacji wynika ze przeciwnik ma -50% resa :> Czyli o 50% wiecej zgarnie dmg. Co wychodzi 50% z 100 dmg? 150! i za tyle mu udezyles co jest efektywniejsze niz tamto zwiekszenie twoich obrazen :)

Dlatego wlasnie blizzki sa takie silne jak maja po 14k (a nie jak fire po 20k+ albo lightki 45k+) obrazen z blizza i jakies -200% zmniejszaja odpornosci wroga (co nie zmienia faktu ze max mozna zmniejszyc do -100)

Mam nadzieje ze czytelnie w miare, zwlaszcza ze po polnocy jest juz ^^

W temacie: Immuny fizyczne, jak zaradzić? Porady & wskazówki.

23 października 2010 - 08:25

proboj proboj xD wydaje sie dobre ;> Ja tam troche tanszy item setup wymyslalem :D Twoj lepszy ^ ^ Dobrze miec cb na szybkim mercu xp

W temacie: Immuny fizyczne, jak zaradzić? Porady & wskazówki.

21 października 2010 - 19:42

Zemsta nie daje bonusow do dmg od zywiolow, ona zamienia twoje fizyczne dmg na zywiolowe :D Dlatego bodty nosza vegancerzy

EDIT: mozesz tez merca z 5 aktu z jakims gozu lawbringerem, tez daje zniedolezenie ale dodatkowo ma magic dmg itd ;>

Właściwości:
20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklecia Zniedoleznienie, w czasie zadawania ciosu <--- (wiecej zasiego niz 1lvlowa z grim reapera :>)
Poziom 16-18 Aura Sanktuarium podczas noszenia <--- (swieci sie :D)
-50% do obrony przeciwnika
Dodaje 150-210 obrazen od ognia <--- fuck yea xD
Dodaje 130-180 obrazen od zimna <---- double kill
7% punkty zycia wykradzione za kazde trafienie <---- to not die so fast
Zaszlachtowane potwory spoczywaja w pokoju
+200-250 obrona przeciwko pociskom
+10 do zrecznosci
75% dodatkowe zloto od potworów

tanie dobre, mozna w czyms szybkim jak fazowe ostrze :> i sieczke robi arma mu zdrade dac 45 iasi znikniecie :D A na leb wilhelma zeby cb pomagalo

a dla Ciebie mozna se baranara starsa na immunki miec:
Gwiazda Baranara (Baranar's Star)
Diabelska Gwiazda (Devil Star)


Obrażenia Jednorącz: 132 - 162 (śr. 147)
Wymagany Poziom: 65
Wymagana Siła: 153
Wymagana Zręczność: 44
Wytrzymałość: 172
Bazowa Szybkość Ataku: [10]
+200% Zwiększone Obrażenia
150% Obrażenia Zadane Nieumarłym
Dodaje 1-200 Obrażeń od Ognia
Dodaje 1-200 Obrażeń od Błyskawic
Dodaje 1-200 Obrażeń od Zimna
50% Zwiększona Szybkość Ataku
200% Premia do Skuteczności Ataku
+15 do Zręczności
+15 do Siły

Rainbow dmg rlz