Assa trap PvM by Ed
#1
Napisano 05 grudnia 2006 - 18:47
2.Staty
3.Przedmioty
4.Ekwipunek
5.Merc
6. Jak grać ?
1.Umiejętności
ogn. podmuch - 1p.
Pułapki :Poraż. paj. - 20p.
Wartownik miotający wiązki błyskawic - 20p.
Wartownik błyskawic - 20p.
Wartownik śmierci - 20p.
Dyscypliny cienia :
mistrz. szpn. - 1p.
psychiczny młot - 1p.
zw. szybkości - 1p.
blok - 1p.
płaszcz cieni - 1p.
zniknięcie - 1p.
wojownik cienia - 1p.
udrz. umysłu - 1p.
mistrz cienia - 1p. ja tu dałem reszte punktów które mi pozostały.
Sztuki Walki :
tutaj w nic nie dajemy, nie jest to nam potrzebne ;]
2. Staty :
str - 38
dex - nic
wit - cała reszta
energy - nic
3. Przedmioty :
głowa - Przyodziewek Arlekina (Czako)
zbroja - Enigma (słowo runiczne, wchodzą runki Jah, Ith, Ber)
pierwsza broń i tarcza :
broń - Serce Dębu (Hoto - słowo runiczne, wchodzą runki Ko, Vex, Pul, Thul)
tarcza - Duch (Spirit - słowo runiczne, wchodzą runki Tal, Thul, Ort, Amn)
druga broń i tarcza :
broń - Wezwanie do Broni (Call to Arms - słowo runiczne, wchodzą runki Amn, Ral, Mal, Ist, Ohm)
tarcza - Duch (Spirit - słowo runiczne, wchodzą runki Tal, Thul, Ort, Amn)
Rękawiczki - Pięści Maga (Magefist)
Pas - Siatka Arachnidów (Arach)
Buty - piaskowy kształt eth (sandstrom treek)
Pierścienie - 2x Kamień Jordana (Soj)
Amulet - Kalejdoskop Mary (Mara)
4. Ekwipunek :
Księga portali
Księga identyfikacji
Pochodnia piekielnego ognia - 20/xx (Torch)
Annihilius - 20/xx/xx (Anni)
7x duży talizman (sk) 1 do pułapek (tylko dla zabójczyni)
9x mały talizman (sc) 20 do życia
5. Merc :
merc z 2 aktu (kosz) z aurą święty chłód :
głowa - Wilhelm z runką fal/twarz Andariel (andy face) jak kto chce
broń - Nieskończoność (Infinity - słowo runiczne, wchodzą runki Ber, Mal, Ber, Ist)
zbroja - Hart (Fortitude - słowo runiczne, wchodzą runki (El, Sol, Dol, Lo)
6. Jak grać ? :
Idziemy np. za miasto, daje zw. szybkość i mistrz cienia, później zmieniamy broń na drugą i dajemy sobie bo do lvlu i do live/mana. Przełączamy na teleport i skaczemy np. do jakiegoś potworka i dajemy wartownik błyskawic ustawiamy na ziemi 5 pułapek (5 to max), Jeśli jest dużo potworków w grupie to dajemy wartownik śmierci ponieważ daje wybuch zwłok i potworki momentalnie znikają z ekranu ;]. Staraj pułapki stawiac obok siebie bo potworki idą w twoją stronę i powinny szybciej zginąć w przypadku gdybyś chciał/a uciekać jeśli mamy kogoś odpornego na błyskawice to od tego mamy merca który ma broń Infinity i jego aura niweluje odporności i daje w zależności od statów broni minus odporności wroga na błyskawice. Można też używać udrz. umysłu by wróg przeszedł na naszą stronę lub by go spowolnic i sprawic by dostał zawrotów głowy .
No to by było na tyle ;] pozdro i miłego grania.
#2
Napisano 05 grudnia 2006 - 20:09
Rękawiczki - Pięści Maga (Magefist)
rozumiem że fcr z magefistów suży Ci szybszego tele ...
lepszym rozwiązaniem są jakieś rękawiczki z ias
zamiast fal można dac perf ametyst - ten sam efektgłowa - Wilhelm z runką fal/
a tak poza tym to ameryki nie odkryłś szczególnie że to jest pvm ... jezeli robiłbyś na pvp i na jakiś rules to może było by coś ciekawego, a tak to tylko sztuka dla sztuki :]
ps. nie zamieściłeś także ankiety aby inni mogli ocenić tę taktykę
#4
Napisano 05 grudnia 2006 - 20:58
niewiem jak sie ankiete robi
wybierasz opcje "dodaj ankietę"
później "dodaj opcję ankiety"
i wpisujesz "1" nastepna opcję dajesz "2" itd ...
a co do merca to bym dał tal helm.resy+life+dual leech robi swoje.no i dalbym kilka punktów więcej w zniknięcie.daje resy + reduced dmg.a w szako bym wsadził jaha lub chama.to tyle i
pozdro !
#5
Napisano 05 grudnia 2006 - 21:08
#6
Napisano 06 grudnia 2006 - 16:53
pytanie drugie : poco ci ksiega identyfikacjii tracisz miejsce na jeden skiller
stwierdzenie pierwsze : od czako o niebo lepszy jest griffon z 5/5 rbf die
stwierdzenie drugie : do decybela probowalem rekawice ze zwiekszona szybkoscia nieumywaja sie do magefistow poniewaz mage maja poza 20 % fcr jeszcze mane i to duzo a taka assa potrzebuje duuuzo many
stwierdzenie trzecie : zamiast 20 life sc wsadzilem takie 20 life 3% bieganie ale sa zadkie i dosc drogie
a takta ogolnie perfekcyjna
pozdro
[ Dodano: 2006-12-06, 16:54 ]
i do bidona zalezy jak stoisz z rees bo z doswiadczenia wiem ze assa ma problemy z rees jak cienko to wsadz jawel 15 rees albo um
#10
Napisano 06 grudnia 2006 - 20:01
[glow=red][/glow]
Juz gdzies to widzialem...jak znajde to podpowiem gdzie...
ale tak....tak wogole to spox....ale ...
1. zamiast Hoto i Spiritucha to lepiej na lapki zalozyc 2 x 2 sox claws + 3 do trap wypelnione rainbow-ami 5/5 light die
2. na lepek koronetka +3 do trap z ias ,mana , resami, i co najmniej + 50 life ----wypelniona 2 klejnotami 5/5 lvl albo die (do wyboru) ....... :twisted: :twisted: :twisted: .niestety ... drogie.....i to bardzo...
sam mam taka trape i wyciaga ponad 15 k z trapa ....
Pozdro
#15
Napisano 07 grudnia 2006 - 11:27
stwierdzenie pierwsze : od czako o niebo lepszy jest griffon z 5/5 rbf die
to ja ma takie pytanie? z tego co się orientuję w przypadku trapassy z gryfona nie dziala -res do odporności wroga na light. wiec w sumie mamy tu tylko +1 skill, 25 fcr, i 10-15% light...
w sumie nie wiem czy nie lepsze jest czako [+2skille, boost lifa i many, 10%dr!!!]...
a chyba najlepsze tiara +3 trap, 9X lifa [albo 20fcr] i 2 sokety - wtedy tu możemy zapakować rbf light i wcale nie są potrzebne 5/5 [aczkolwiek można tylko są drogie] - można wpakować 1/5 - skoro i tak resy w przypadku trapsinki nie grają roli
#19
Napisano 19 października 2007 - 11:55
może wyręczę Vaustaenigma -> mage plate
Hoto -> flail
Spirit -> monarch
Cta -> eth Cristal sword
Infinity -> eth coloseus volauge/ eth criptic axe
Fortitude -> eth, bugged, taki zeby mial powyzej 1k defa
enigma -> zbroja maga
serce dębu -> korbacz
duch -> monarcha (taka tarcza xD)
Wezwanie do broni -> eteryczny kryształowy miecz
Nieskończoność -> eteryczna kolosalna spisa lub eteryczny zagadkowy topór
Hart - eteryczna *zbugowana zbroja żeby miała ponad 1000 obrony
*zbugowana - zauważ że znajdując zbroję eteryczna posiada ona więcej obrony niż ta nie eteryczna, więc znajdujesz eteryczną zbroję bez miejsc na klejnot robiąc w niej za pomocą kostki miejsce na klejnot jej obrona dubluje się działa to tylko na eterycznych przedmiotach.
Namieszałem troszkę wiem
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych