Skocz do zawartości


Zdjęcie

Assa trap PvM by Ed


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Ocena taktyki (7 użytkowników oddało głos)

Ocena taktyki

  1. 1 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  2. 2 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  3. 3 (1 głosów [14.29%])

    Procent z głosów: 14.29%

  4. 4 (3 głosów [42.86%])

    Procent z głosów: 42.86%

  5. 5 (3 głosów [42.86%])

    Procent z głosów: 42.86%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 Ed

Ed
  • Użytkownik
  • 53 postów
  • LocationRybnik

Napisano 05 grudnia 2006 - 18:47

1.Umiejętności
2.Staty
3.Przedmioty
4.Ekwipunek
5.Merc
6. Jak grać ?



1.Umiejętności

ogn. podmuch - 1p.
Pułapki :Poraż. paj. - 20p.
Wartownik miotający wiązki błyskawic - 20p.
Wartownik błyskawic - 20p.
Wartownik śmierci - 20p.

Dyscypliny cienia :

mistrz. szpn. - 1p.
psychiczny młot - 1p.
zw. szybkości - 1p.
blok - 1p.
płaszcz cieni - 1p.
zniknięcie - 1p.
wojownik cienia - 1p.
udrz. umysłu - 1p.
mistrz cienia - 1p. ja tu dałem reszte punktów które mi pozostały.

Sztuki Walki :

tutaj w nic nie dajemy, nie jest to nam potrzebne ;]

2. Staty :

str - 38
dex - nic
wit - cała reszta
energy - nic

3. Przedmioty :


głowa - Przyodziewek Arlekina (Czako)
zbroja - Enigma (słowo runiczne, wchodzą runki Jah, Ith, Ber)
pierwsza broń i tarcza :

broń - Serce Dębu (Hoto - słowo runiczne, wchodzą runki Ko, Vex, Pul, Thul)
tarcza - Duch (Spirit - słowo runiczne, wchodzą runki Tal, Thul, Ort, Amn)

druga broń i tarcza :

broń - Wezwanie do Broni (Call to Arms - słowo runiczne, wchodzą runki Amn, Ral, Mal, Ist, Ohm)
tarcza - Duch (Spirit - słowo runiczne, wchodzą runki Tal, Thul, Ort, Amn)

Rękawiczki - Pięści Maga (Magefist)
Pas - Siatka Arachnidów (Arach)
Buty - piaskowy kształt eth (sandstrom treek)
Pierścienie - 2x Kamień Jordana (Soj)
Amulet - Kalejdoskop Mary (Mara)

4. Ekwipunek :

Księga portali
Księga identyfikacji
Pochodnia piekielnego ognia - 20/xx (Torch)
Annihilius - 20/xx/xx (Anni)
7x duży talizman (sk) 1 do pułapek (tylko dla zabójczyni)
9x mały talizman (sc) 20 do życia

5. Merc :

merc z 2 aktu (kosz) z aurą święty chłód :

głowa - Wilhelm z runką fal/twarz Andariel (andy face) jak kto chce
broń - Nieskończoność (Infinity - słowo runiczne, wchodzą runki Ber, Mal, Ber, Ist)
zbroja - Hart (Fortitude - słowo runiczne, wchodzą runki (El, Sol, Dol, Lo)

6. Jak grać ? :

Idziemy np. za miasto, daje zw. szybkość i mistrz cienia, później zmieniamy broń na drugą i dajemy sobie bo do lvlu i do live/mana. Przełączamy na teleport i skaczemy np. do jakiegoś potworka i dajemy wartownik błyskawic ustawiamy na ziemi 5 pułapek (5 to max), Jeśli jest dużo potworków w grupie to dajemy wartownik śmierci ponieważ daje wybuch zwłok i potworki momentalnie znikają z ekranu ;]. Staraj pułapki stawiac obok siebie bo potworki idą w twoją stronę i powinny szybciej zginąć w przypadku gdybyś chciał/a uciekać :D jeśli mamy kogoś odpornego na błyskawice to od tego mamy merca który ma broń Infinity i jego aura niweluje odporności i daje w zależności od statów broni minus odporności wroga na błyskawice. Można też używać udrz. umysłu by wróg przeszedł na naszą stronę lub by go spowolnic i sprawic by dostał zawrotów głowy :D.

No to by było na tyle ;] pozdro i miłego grania.

#2 decybel

decybel
  • Użytkownik
  • 143 postów
  • Locationcze100chowa

Napisano 05 grudnia 2006 - 20:09

Rękawiczki - Pięści Maga (Magefist)


rozumiem że fcr z magefistów suży Ci szybszego tele ...
lepszym rozwiązaniem są jakieś rękawiczki z ias

głowa - Wilhelm z runką fal/

zamiast fal można dac perf ametyst - ten sam efekt

a tak poza tym to ameryki nie odkryłś szczególnie że to jest pvm ... jezeli robiłbyś na pvp i na jakiś rules to może było by coś ciekawego, a tak to tylko sztuka dla sztuki :]

ps. nie zamieściłeś także ankiety aby inni mogli ocenić tę taktykę :P

#3 Ed

Ed
  • Użytkownik
  • 53 postów
  • LocationRybnik

Napisano 05 grudnia 2006 - 20:46

szczerze to niewiem jak sie ankiete robi ;p pozatym zrobilem to tylko dlatego ze nigdzie jeszcze niewidzalem przynajmniej normalnej taktyki do trapki

#4 jaguar

jaguar
  • Użytkownik
  • 642 postów

Napisano 05 grudnia 2006 - 20:58

niewiem jak sie ankiete robi


wybierasz opcje "dodaj ankietę"
później "dodaj opcję ankiety"
i wpisujesz "1" nastepna opcję dajesz "2" itd ...

a co do merca to bym dał tal helm.resy+life+dual leech robi swoje.no i dalbym kilka punktów więcej w zniknięcie.daje resy + reduced dmg.a w szako bym wsadził jaha lub chama.to tyle i

pozdro !

#5 Ed

Ed
  • Użytkownik
  • 53 postów
  • LocationRybnik

Napisano 05 grudnia 2006 - 21:08

thx jacoop. Teraz juz niedodam ;p ale bede wiedzial na przyszłość. A co do zniknięcia to wiecej niz 1 kunkt nieoplaca sie dac bo jak masz ten staf co podalem to daje wysoki tego lvl i nawet jak necro ci da obnizenia odporności to na trucizne masz 75 ;] a co do szako to masz racje ;] ale to juz jak kto woli

#6 inlustra

inlustra
  • Użytkownik
  • 768 postów
  • Locationpiaseczno kolo wawy

Napisano 06 grudnia 2006 - 16:53

pytanie pierwsze : jaki osiagasz dmg ta trapa
pytanie drugie : poco ci ksiega identyfikacjii tracisz miejsce na jeden skiller
stwierdzenie pierwsze : od czako o niebo lepszy jest griffon z 5/5 rbf die
stwierdzenie drugie : do decybela probowalem rekawice ze zwiekszona szybkoscia nieumywaja sie do magefistow poniewaz mage maja poza 20 % fcr jeszcze mane i to duzo a taka assa potrzebuje duuuzo many
stwierdzenie trzecie : zamiast 20 life sc wsadzilem takie 20 life 3% bieganie ale sa zadkie i dosc drogie :D
a takta ogolnie perfekcyjna
pozdro

[ Dodano: 2006-12-06, 16:54 ]
i do bidona zalezy jak stoisz z rees bo z doswiadczenia wiem ze assa ma problemy z rees jak cienko to wsadz jawel 15 rees albo um

#7 raeon

raeon
  • Użytkownik
  • 579 postów

Napisano 06 grudnia 2006 - 17:37

Sprawa techniczna - ankieta powinna byc w skali 1-10 :)

#8 Ed

Ed
  • Użytkownik
  • 53 postów
  • LocationRybnik

Napisano 06 grudnia 2006 - 18:06

wiecie co :D dobrze ze mie ochszaniacie bo to moja pierwsza ankieta i pierwsza taktyka :D thx :* no i dotego dzieki ilustrze wiem jaki helm dac do niej ;p ;d

#9 mafredmaniek

mafredmaniek
  • Użytkownik
  • 135 postów
  • LocationRybnik

Napisano 06 grudnia 2006 - 18:29

rare raczki z iasem imo lepsze, mane mona nadrobic pc life/mana. Widze, ze sie zabrales do takty hmmm :P mialem problem ze znalezieniem takiej takty, wiec robgilem z glowy

#10 rogalus

rogalus
  • Użytkownik
  • 10 postów
  • LocationRijk van Nederland

Napisano 06 grudnia 2006 - 20:01

:D 8O
[glow=red][/glow]
Juz gdzies to widzialem...jak znajde to podpowiem gdzie...
ale tak....tak wogole to spox....ale ...
1. zamiast Hoto i Spiritucha to lepiej na lapki zalozyc 2 x 2 sox claws + 3 do trap wypelnione rainbow-ami 5/5 light die
2. na lepek koronetka +3 do trap z ias ,mana , resami, i co najmniej + 50 life ----wypelniona 2 klejnotami 5/5 lvl albo die (do wyboru) ....... :twisted: :twisted: :twisted: .niestety ... :( :lol: drogie.....i to bardzo...
sam mam taka trape i wyciaga ponad 15 k z trapa ....


Pozdro

#11 raeon

raeon
  • Użytkownik
  • 579 postów

Napisano 06 grudnia 2006 - 20:14

sam mam taka trape i wyciaga ponad 15 k z trapa ....


Grasz na obn/single? Wtedy sie zgodze.

#12 rogalus

rogalus
  • Użytkownik
  • 10 postów
  • LocationRijk van Nederland

Napisano 06 grudnia 2006 - 20:57


sam mam taka trape i wyciaga ponad 15 k z trapa ....


Grasz na obn/single? Wtedy sie zgodze.



Nie ..gram na BN bardziej znany jako Trap-Ezoid lvl 88 i naprawde mam 1- 14876 z trapa...
Pozdro :P

#13 Ed

Ed
  • Użytkownik
  • 53 postów
  • LocationRybnik

Napisano 06 grudnia 2006 - 22:00

wiesz do lap sie bierze pasurki z 3 do trap jak robisz na duel raczej oO chociaz jak to woli .. ja wole tak ;]

#14 raeon

raeon
  • Użytkownik
  • 579 postów

Napisano 07 grudnia 2006 - 02:19

Czyli niecale 15k a nie ponad, ale to juz chyba nawyk gdy sie chwali postacia :P

#15 bidon666

bidon666
  • Użytkownik
  • 195 postów
  • LocationPL

Napisano 07 grudnia 2006 - 11:27

stwierdzenie pierwsze : od czako o niebo lepszy jest griffon z 5/5 rbf die


to ja ma takie pytanie? z tego co się orientuję w przypadku trapassy z gryfona nie dziala -res do odporności wroga na light. wiec w sumie mamy tu tylko +1 skill, 25 fcr, i 10-15% light...
w sumie nie wiem czy nie lepsze jest czako [+2skille, boost lifa i many, 10%dr!!!]...

a chyba najlepsze tiara +3 trap, 9X lifa [albo 20fcr] i 2 sokety - wtedy tu możemy zapakować rbf light i wcale nie są potrzebne 5/5 [aczkolwiek można tylko są drogie] - można wpakować 1/5 - skoro i tak resy w przypadku trapsinki nie grają roli

#16 Gold Raven

Gold Raven
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • LocationCyberspace

Napisano 09 października 2007 - 22:32

Sorki za odkopywanie tematu, ale nie wiem w jakich przedmiotach najlepiej zrobić te wszystkie słowa runiczne dla tej trapki: Enigma, Hoto, Spirit, Call to Arms, Infinity, Fortitude.

Będę wdzięczny za odpowiedzi :)

Pozdro
Gold Raven

#17 DarkVaust

DarkVaust
  • Administrator
  • 1 408 postów
  • LocationSławków

Napisano 10 października 2007 - 05:14

enigma -> mage plate
Hoto -> flail
Spirit -> monarch
Cta -> eth Cristal sword
Infinity -> eth coloseus volauge/ eth criptic axe
Fortitude -> eth, bugged, taki zeby mial powyzej 1k defa

#18 Gold Raven

Gold Raven
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • LocationCyberspace

Napisano 19 października 2007 - 10:51

Dzięki DarkVaust :)

Miałbym prośbę, mógłbyś napisać nazwy tych przedmiotów i skrótów po polsku ? nie za bardzo się orientuję w angielskich nazwach przedmiotów i skrótach ;)

Pozdro
Gold Raven

#19 Siemior

Siemior
  • Moderator
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie
  • Battle.Tag: siemior#2881

Napisano 19 października 2007 - 11:55

enigma -> mage plate
Hoto -> flail
Spirit -> monarch
Cta -> eth Cristal sword
Infinity -> eth coloseus volauge/ eth criptic axe
Fortitude -> eth, bugged, taki zeby mial powyzej 1k defa

może wyręczę Vausta :P
enigma -> zbroja maga
serce dębu -> korbacz
duch -> monarcha (taka tarcza xD)
Wezwanie do broni -> eteryczny kryształowy miecz
Nieskończoność -> eteryczna kolosalna spisa lub eteryczny zagadkowy topór
Hart - eteryczna *zbugowana zbroja żeby miała ponad 1000 obrony

*zbugowana - zauważ że znajdując zbroję eteryczna posiada ona więcej obrony niż ta nie eteryczna, więc znajdujesz eteryczną zbroję bez miejsc na klejnot robiąc w niej za pomocą kostki miejsce na klejnot jej obrona dubluje się działa to tylko na eterycznych przedmiotach.

Namieszałem troszkę wiem :P

Pozdrawiam

#20 Gold Raven

Gold Raven
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • LocationCyberspace

Napisano 20 października 2007 - 16:45

Wezwanie do broni -> eteryczny kryształowy miecz

Dlaczego ten miecz ma być eteryczny ? nie będę miał możliwości naprawiania go :/

Pozdro
Gold Raven




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych