Druid pvp Wolf Build by Tazman
#21
Napisano 26 listopada 2006 - 00:20
powiedz mi -> jakie postacie rozwalisz takim drutem...
tzreba tez zauwazyc ze jak zakladasz enigme to ostro sobie jedziesz po dmg...
a, np: sosa to niejest taki pikus ze walsniesz za 2k i po sprawie... pozatym chcialbym zobaczyc jak sie pod sose teleportujesz i trafiasz xD
#22
Napisano 28 listopada 2006 - 07:56
#24
Napisano 28 listopada 2006 - 12:35
Być może miałeś na bardzo niskim poziomie Wilkołaka i IAS, który z tej umiejętności pochodzi, nie osiągnął jeszcze wartości granicznej, powyżej której liczy się tylko WIAS. Ja wielokrotniePrzetestowałem na swoim dru wolfie i wiem, że:
1. IAS liczy się nie tylko ten z broni;
próbowałem zakładać np. rękawice, któe dodają 20% IAS i nigdy to nic nie dawało. Jest to zresztą całkowicie zgodne z tym, co podaje Weapon Speed Calculator - zawsze na tym obliczam sobie, ile FPA będę miał przy danej konfiguracji. Wystarczy ustawić sobie Wilkołaka na 20 poziom i na furii od razu wypisuje "Further IAS useless". Wyniki podawane przez ten program dotychczas zawsze zgadzały się z rzeczywistością: np. po włożeniu w Żebrołam klejnotu zwiększającego IAS FPA na furii spadło mi z 6 do 5. Nawet runa Shael nie pozwala jednak na osiągnięcie progu 4 FPA. Co do tego, co napisałeś o Oku Kota - być może jest taki trick, że IAS na amulecie działa jak WIAS - jeśliby tak było, to by było fajnie. A co do tego, że przedmioty zwiększające IAS są potrzebne, to jak najbardziej (zobacz w podlinkowanym powyżej programie, jak zmenia się FPA amazonki, jeśli nosi kuszę - dla tej to nawet zmiana z +200% na +300% ma znaczenie. ), tylko nie dla Druida, bo ten osiąga wartość maksymalną IAS z samej umiejętności Wilkołak.
Być może tu się myliłem, ale zauważ, że fakt posiadania tarczy zwiększył również Twoją obronę, więc przeciwnik poprostu mniej trafiał.2. Tarcza jest równie ważna jak u każdej innej postaci. Problem polega na tym, że dru pod postacią wilka nie ujawnia tych potrzeb, jak na ten przykład pala. Wystarczy, że zrobisz mały test dru wolfa z ww barba z urzyciem tarczy i bez i odrazu widać, że z tarcza otrzymuje rzadziej obrażenia.
#25
Napisano 13 grudnia 2006 - 12:44
Wolf jest swietna postacia w trybie pvm jak i zarowno pvp. Drugi mode wymaga odpowiedniego ekwipunku i umiejetnosci grania. Dzieki temu furiat bedzie sial postrach wsrod graczy.
Wilk sprawdza sie najlepiej przeciwko postaciom melee, jedyne trudnosci ma vs smither. Ale z tymi paladynami, kazdy char pvp ma pod gorke...
W dyskusji pojawil sie motyw noszenia tarczy. Od razu musze powiedziec, ze wolf pvp powinien nosic jedynie bron dwureczna z bardzo duza szybkoscia ataku. Tarcza odpada z bardzo prostej przyczyny. Mianowicie przerywa furie blokowaniem, co dla furiata jest samobojstwem. Chyba nie musze tlumaczyc, ze pelna furia ( cale 5 atakow) jest prawdziwa masakra, ktora da sie odczuc z dobrym dwureczniakiem.
Tarcze zkladamy vs monsters.
Dobry wilk powinien wychodzic na walke z zapasem 6- 7 k life, inaczej nie ma co sobie glowy zawracac walkami pvp. Warto wypchac swoj ekwipunke skillerami shape z life, co w polaczeniu z cta daje olbrzymie mozliwosci. Dlatego jedynym rozwiazaniem jest debowy medrzec. Z glowy wybijamy sobie pomysly urzycia rosomaka czy jeszcze wiekszego niewypalu duszek kolcow ( czy jak mu tam).
Dobrze ubrany wolf, bedzie mial dmg z 12 -14 k, wiec nastepne podbijanie obazen rosomakiem mija sie z celem. Od ostatniego duszka 100 razy lepiej spradza sie kazdemu dobrze znana kltawa " zelazna dziewica". daltego jeszce raz sie powtorze tylko i wylacznie debowy medrzec.
Minusami furiata sa jedynie kiespki def . Rwoniez podczas walki z barbe czy smitheem, ktorzy maja po 20 k defa, da sie odczuc mizernosc ar...jednak sa na to sposoby :>
Na zakonczenie dodam, ze zadna postac nie przezyje wiecej niz 2 furii, a z dobrym ias wykonujemy ten atak w ulamkach sekundy.
pzdr
#30
Napisano 13 grudnia 2006 - 14:11
Byzydura cta podbija tylko life z punkcikow.
nie rozumiem Cie, czemu uwazac za bzdure urzywania cta...
przed zamiana w wilka, dajemy sobie porzadne boo, a potem fiku - miku w wilka
sprawdz, a sie przekonasz :>
....omg a gdzie napisalem ze bzdura jest uzywanie cta??? :/
Napisalem ze cta bazujac na skillu barba jakim jest BO, powieksza zycie na podstawie punktow wpakowanych w zywotnosc.
#33
Napisano 13 grudnia 2006 - 14:40
Raeon nie wiem skad bierzesz te informacje ale life (z np skillerkow czy perf rubina itp.) jest powiekszane przez bo. (Wyjatek to np. shako i bk - zycie zalezne "od poziomu" nie jest powiekszane) Wiesz, dla mnie mozesz sobie dalej uwazac ze nie, i dziala tylko na +vita, po prostu zaczynam cie uwazac za newbie. Aha, i przestan przesiadywac na lol-1 bo ci to wyraznie szkodzi. Tyle mojego.BO, powieksza zycie na podstawie punktow wpakowanych w zywotnosc.
Pa.
#34
Napisano 13 grudnia 2006 - 15:51
fuRy, moja wypowiedz nie byla kierowana do ciebie. Najpierw przeczytaj dokladnie, a potem cos do mnie pisz.
Raeon nie wiem skad bierzesz te informacje ale life (z np skillerkow czy perf rubina itp.) jest powiekszane przez bo.BO, powieksza zycie na podstawie punktow wpakowanych w zywotnosc.
edit: u'r right.
#36
Napisano 15 grudnia 2006 - 11:37
CHOCHO LICZ SIE ZE SLOWAMI BO MNIE POPAMIETASZ!! RAEONA ZOSTAW W SPOKOJU KEJKEJ SOJ YUO GIEVfuRy, moja wypowiedz nie byla kierowana do ciebie. Najpierw przeczytaj dokladnie, a potem cos do mnie pisz.
Raeon nie wiem skad bierzesz te informacje ale life (z np skillerkow czy perf rubina itp.) jest powiekszane przez bo. (Wyjatek to np. shako i bk - zycie zalezne "od poziomu" nie jest powiekszane) Wiesz, dla mnie mozesz sobie dalej uwazac ze nie, i dziala tylko na +vita, po prostu zaczynam cie uwazac za newbie. Aha, i przestan przesiadywac na lol-1 bo ci to wyraznie szkodzi. Tyle mojego.BO, powieksza zycie na podstawie punktow wpakowanych w zywotnosc.
Pa.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych