D3 i pvp?
#1
Napisano 05 stycznia 2013 - 08:48
www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!
#2
Napisano 05 stycznia 2013 - 09:47
ale zadnych aren i team deathmatch nie bedzie bo blizzard stwierdzil ze byly zbyt slabe
a wiec pozadnego pvp mozemy sie spodziewac za min 6 miesiecy
Pokasz mi co nosiżżżrż i stań sie jednym z nas
BES KITÓ !
#3
Napisano 05 stycznia 2013 - 16:41
itemy sa takie same w d2 trzeba było mieć na turnij cały stash itemów bo niewiadomo było kogo napotkamy w turnieju w d2 było mnóstwo kombinacji strategii bildów MOŻLIWOŚCI! a teraz widzie ze większość biega ze skornem mempo i lacuni i te takie naramieniki legendarne co dają 200+ stats bazowego a kij w takie pvp^
www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!
#4
Napisano 05 stycznia 2013 - 18:59
myślicie że pvp ma jakiś sens?
itemy sa takie same w d2 trzeba było mieć na turnij cały stash itemów bo niewiadomo było kogo napotkamy w turnieju w d2 było mnóstwo kombinacji strategii bildów MOŻLIWOŚCI! a teraz widzie ze większość biega ze skornem mempo i lacuni i te takie naramieniki legendarne co dają 200+ stats bazowego a kij w takie pvp^
I pewnie dlatego nie ma jeszcze pvp. Zobaczymy, jak blizzard to rozwiąże.
#5
Napisano 06 stycznia 2013 - 12:29
www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!
#6
Napisano 06 stycznia 2013 - 12:47
Tyle ze wtedy przenosimy rozwiazania wowa (ktore imo sa swietne jesli chodzi o areny) do gry stricte h&s.. Czy to sie sprawdzi?
Pajacyk, Polskie Serce, Okruszek, Habitat, Spełniaj marzenia, Wyklikaj Żywność
KLIKASZ -> POMAGASZ!
#7
Napisano 06 stycznia 2013 - 14:06
www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!
#8
Napisano 06 stycznia 2013 - 16:57
dh to taki hunter - teraz z focusem w miejsce many bije caly czas..
zeby pvp w tym momencie mialo sens, nasz dmg musialby zostac podzielony przez 200 albo nasze hp pomnozone przez 200..
Pajacyk, Polskie Serce, Okruszek, Habitat, Spełniaj marzenia, Wyklikaj Żywność
KLIKASZ -> POMAGASZ!
#9
Napisano 07 stycznia 2013 - 16:20
www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!
#10
Napisano 07 stycznia 2013 - 22:45
Pajacyk, Polskie Serce, Okruszek, Habitat, Spełniaj marzenia, Wyklikaj Żywność
KLIKASZ -> POMAGASZ!
#11
Napisano 08 stycznia 2013 - 08:01
Areny juz do dwojki "mialy byc", a w koncu tryb dodali na odwal sie. Teraz robia to samo z trojka. To bardzo, bardzo przykre.
Kiedy widze jakas wypowiedz tworcow diablo o pvp to az boli, jak bardzo ignoranckie podejscie do tego trybu maja...
Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2
#12
Napisano 08 stycznia 2013 - 08:33
Pajacyk, Polskie Serce, Okruszek, Habitat, Spełniaj marzenia, Wyklikaj Żywność
KLIKASZ -> POMAGASZ!
#13
Napisano 08 stycznia 2013 - 18:28
Pewnie powodem tego ignoranckiego podejscia jest fakt, ze balans miedzy klasami jest megatrudny do osiagniecia i pewnie z pol roku sobie z nim nie poradza.
Dlatego mają "wkrótce" wprowadzić duele. Beta testerzy nie wyłapią większości błędów. Bez udziału, pomocy i opinii zwykłych graczy pvp będzie wyglądało tak, jak pve na po wyjścciu d3. Pełne błędów i z brakiem balansu między postaciami. Do aren jeszcze długa droga. Może pojawią się w pierwszym dodatku?
P.S. Ciekawe, czy dh z perm smoke screen będzie dopuszczony do walki z innymi graczami
#14
Napisano 09 stycznia 2013 - 09:23
Szczegolnie, ze ulatwili sobie prace, usuwajac zroznicowanie w buildach...
Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2
#15
Napisano 12 stycznia 2013 - 17:28
http://us.battle.net...eview-1_11_2013
#19
Napisano 22 stycznia 2013 - 18:14
kiedy ma wejsc na eu oficjalnie?
daty wejścia jeszcze nie ma, pewnie chcą to przećwiczyć na ptr.
Pierwsze wrażenia z ptr
- słabo zbalansowane ( odkryte, każdy szuka po omacku )
- monkowi brakuje many ( po zabiciu ) chyba że ma regenerację z itemów ( broni, ringa lub hełmu )
- barb jest znacznie słabszy niż w pvm ( generalnie dostaje w dupę )
- zaskakuje stosunkowo dobra skuteczność dh i wd ( dzięki zasłonie dymnej u dh i kilku zaklęć u wd )
- dla wizza najlepsza jest wola chantodo ze względu na ias ( ale generalnie w pvp wypada słabo ).
w tej chwili wydaje się się że ważniejsze od układu skili są itemy
zobaczymy co wejdzie na oficjalne serwery
#20
Napisano 22 stycznia 2013 - 21:08
nic innego jak def, life i res się nie liczy nie mamy tu abs max res dr z d2 tylko jakieś inne dziwne jak dla mnie redukcje;/
przykre jest ograniczenie dla graczy w stosunku dla postaci i w sumie minimalny wybór itemów brak alternatywy mimo wszystko w d2 tyły trzy drzewka umiejętności 2 ofensywne i 1 pasywny z połączeniem skili z itemów dawaly w rezultacie pare "doskonałych" postaci. Zastanawia mnie tylko czemu blizz zrezygnowal z dotychczasowego silnika diablo który był sprawdzony.
www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych