https://docs.google....X0E&output=html
Arkusz obrazuje, jak wygląda kwestia zmniejszania obrażeń poprzez zwiększanie sobie armora.
Jak widać - nie ma progów, ale za to są wartości, po których więcej armora daje już jedynie śladową poprawę przeżywalności.
Armor vs Redukcja obrażeń
Rozpoczęty przez Raptoos, 28 maj 2012 11:27
2 odpowiedzi w tym temacie
#3
Napisano 28 maja 2012 - 15:19
To, czy optymalnie, zalezy moim zdaniem od proporcji pozostalych statystyk.
Wszystkie staty zwiekszaja przezywalnosc.
Str, Armor i Physical Resistance (main stat barba)
Dex, Dodge (monk, dh)
Int, Resistance (wizard, wd)
Vitality, +%Vitality
Starajcie się zawsze zachowywac pomiedzy nimi balans tak, aby nie schodzic za nisko z dpsem (czyli zawsze faworyzowac stat dla naszej klasy), ale nie omijac pozostalych.
Jesli itemki pozwalają, to czemu nie pakowac chorych ilosci statów w dexa lub inta jako barb? Ale jesli nie, to starajmy sie dobic do 9k defa (czyli plaskowyzu) i wtedy ladowac w pozostale staty.
Wszystkie staty zwiekszaja przezywalnosc.
Str, Armor i Physical Resistance (main stat barba)
Dex, Dodge (monk, dh)
Int, Resistance (wizard, wd)
Vitality, +%Vitality
Starajcie się zawsze zachowywac pomiedzy nimi balans tak, aby nie schodzic za nisko z dpsem (czyli zawsze faworyzowac stat dla naszej klasy), ale nie omijac pozostalych.
Jesli itemki pozwalają, to czemu nie pakowac chorych ilosci statów w dexa lub inta jako barb? Ale jesli nie, to starajmy sie dobic do 9k defa (czyli plaskowyzu) i wtedy ladowac w pozostale staty.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych