Skocz do zawartości


Zdjęcie

Armor vs Redukcja obrażeń


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 28 maja 2012 - 11:27

https://docs.google....X0E&output=html

Arkusz obrazuje, jak wygląda kwestia zmniejszania obrażeń poprzez zwiększanie sobie armora.

Jak widać - nie ma progów, ale za to są wartości, po których więcej armora daje już jedynie śladową poprawę przeżywalności.

#2 DeadMan Walking

DeadMan Walking
  • Użytkownik
  • 507 postów
  • GG 10490098
  • LocationGdańsk
  • d2jsp sharki18
  • Konto D2 vsx-kapitani
  • Battle.Tag: moongroow#2927

Napisano 28 maja 2012 - 14:33

to jak dobrze czytam optymalnie jest 75% dr i 9k defa?

Dołączona grafika


Dołączona grafika


19-0


#3 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 28 maja 2012 - 15:19

To, czy optymalnie, zalezy moim zdaniem od proporcji pozostalych statystyk.

Wszystkie staty zwiekszaja przezywalnosc.

Str, Armor i Physical Resistance (main stat barba)
Dex, Dodge (monk, dh)
Int, Resistance (wizard, wd)
Vitality, +%Vitality

Starajcie się zawsze zachowywac pomiedzy nimi balans tak, aby nie schodzic za nisko z dpsem (czyli zawsze faworyzowac stat dla naszej klasy), ale nie omijac pozostalych.

Jesli itemki pozwalają, to czemu nie pakowac chorych ilosci statów w dexa lub inta jako barb? Ale jesli nie, to starajmy sie dobic do 9k defa (czyli plaskowyzu) i wtedy ladowac w pozostale staty.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych