uhhh udalo mi sie pograc. zagralem witch doctorem

baardzo wciaga gra, przeszedlem za jednym razem konczac na 9lvlu.
ogolnie gra na plus, spodobalo mi sie kilka rzeczy, nie liczac grafiki.
+ zbieranie zlota, bardzo fajnie ze nie trzeba juz klikac na kazdego grosza zeby go podniesc.
+ kapliczki, w koncu widac ile czasu pozostalo do konca dzialania i co dokladnie ono daje.
+ gra jest trudniejsza od d2 i to zdecydowanie (przynajmniej grajac witch doctorem). w d2 bieglem przez mapy niszczac wszystko bez problemow. tutaj trzeba sie troche nameczyc, ale nie udalo mi sie jeszcze zginac

+ inventory, duzo wieksze niz w d2, a przedmioty zajmuja mniej miejsca.
+ spodobalo tez mi sie rozwiazanie problemow z town portalami. naciskasz guzik i nie martwisz sie o to ze zabraklo scrolli. fajnie ze pojawiaja sie z opoznieniem, w d2 za zatwo mozna bylo uciekac do miasta\
+ super ze dziala namelock. bardzo latwo poradzilem sobie z ostatnim bossem ktorego tylko namierzalem lotkami praktycznie nie obrywajac zadnych hitow

nie moglem znalezc nikogo co by mi zidentyfikowal zlote itemki z ostatniego szkieleta. pytalem wszystkich po miescie i nikt chyba nie mial (gdzie to sie kurde robi?)
nie moglem znalezc w menu klawisza co by mi podswietlil itemy lerzace na ziemi, tak jak to bylo w d2.
jak sobie przypomne cos jeszcze to dopisze

/e
ahh i skille. jak dla mnie czesciowo plus, czesciowo minus. fajnie ze odblokowuja sie same po danym levelu. bardzo spodobalo mi sie tez ze kazdy skill ma swoje runy i moze dzialac na kilka sposobow zaleznie od wybranej runy. niestety taki pomysl traci troche wzgledem d2 gdzie co lvl dostawalismy punkty do rozdania. pozwalalo to na zrobienie bohatera unikalnego, innego niz inni. ja maxowalem to, a siemior tamto i niby mamy te same postacie ale inaczej rozdane skille juz jakos tam nas roznia. w d2 moznabylo pisac miliony buildow i kazdy roznil sie od siebie, w przypadku d3 postacie beda sie roznily jedynie eq

ta sama sprawa sie tyczy statystyk postaci. nie zauwazylem zebym mogl rozdawac punkty wg wlasnego widzimisie. wszystko automatycznie rozdawane zaleznie od klasy i płci (?). szkoda, bo podobnie jak w przypadku skilli dawalo nam to niezliczone mozliwosci konfiguracji postaci zaleznie od naszego humoru. troche dziwie sie ze zrezygnowali z tego

/e2
szkoda ze skilli jest tak malo. z jednej strony pozbyli sie niepotrzebnych umiejetnosci z d2 ktore tylko przeszkadzaly bo musielismy marnowac punkty "na dojscie", ale za to moglismy robic kilka roznych postaci z jednego bohatera (paladyn - hammer, smite, zeal, auradin, ut etc). niech ktos zliczy ile roznych buildow dla kazdej profesji moglismy tworzyc w d2! tutaj niestety kazdy witch doctor bedzie mial takie same obrazenia z lotek i z pajakow, niezaleznie od tego na ktora droge sie zdecyduje.
jesli gdzies sie myle, prosze mnie poprawic. wszystko pisze po przejsciu bety jedna postacia, nie wiem czy uda mi sie dzisiaj pograc kims jeszcze