No to mam betę :)
#41
Napisano 23 grudnia 2011 - 11:22
#42
Napisano 23 grudnia 2011 - 11:32
Po drugie - to monk, który ma już za sobą zrobienie bety. Ludzie zaczęli już nawet robić Leoric runy, z tego co widzę, Leoric jest na poziomie mniej więcej 8-9 poziomowej postaci. Robią to na 13 i mają naprawdę łatwiejszą robotę
#43
Napisano 23 grudnia 2011 - 11:35
#44
Napisano 23 grudnia 2011 - 11:40
Zawsze Orlicę zabijam na 5 poziomie.
Następny filmik będzie pokazywał przechodzenie od 1 poziomu całą betę.
#45
Napisano 23 grudnia 2011 - 11:44
czekalem na d3 bo d2 sie z lekka znudzilo ale ja ma byc takie d3 to w cholere z nim
#46
Napisano 23 grudnia 2011 - 12:18
Kraczesz, żeby krakać. Argumentów!!!
#47
Napisano 23 grudnia 2011 - 12:29
#48
Napisano 23 grudnia 2011 - 12:52
Mówisz "ciemno" - wiedząc z pewnością, że ustawienia gammy można zmieniać
Mówisz "pusto", tymczasem z ekranu wylewają się wątki fabularne, sieczka potworów, a gra na dodatek jest pełna elementów, które w różny sposób reagują na naszą obecność i działania.
Mówisz "nudno", a... no cóż. Nie grałeś. Nie wiesz, jak to przyciąga do kompa. Nudno ci oglądać, no cóż. Większość ludzi nie odczuwa frajdy z patrzenia, jak inni się bawią.
#49
Napisano 23 grudnia 2011 - 13:24
nie robi tak sie nastepnej wersji bo mozna zostac z kilkuset tysiacami wytloczonych dvd na magazynie, mam nadzieje ze jest jak piszesz i ta cala beta jest baaaardzo okrojona a jak nie jest i jest tak jak ja mysle to ze poprostu wezma gosci co robili d2 i poprawia te gre by miala rece i nogi
innymi slowy wole grac w zabocone d2 niz w to a to chyba wstyd dla firmy ze czlowiek ktory lubi ich produkt tak sie wypowiada o nastepnym
pozdr
#50
Napisano 23 grudnia 2011 - 13:37
Widzimy w becie mały wycinek pierwszego aktu, możliwość zagrania każdą postacią i sprzedajemy hinty Blizzardowi, co jest nie tak. Kiedy ktoś napisał o niskim poziomie trudności, Blizzard od razu odpowiedział, że postacie są mocno zbuffowane, a potwory znerfowane tak, aby sami betatesterzy mogli spokojnie zwracać uwagę na inne elementy. To, że z łatwością przebijamy się przez pierwsze 13 poziomów nie ma znaczenia, bo ten moment bety, który jest w tej chwili służy raczej testowaniu RMAH.
Kay - jest olbrzymia ilość graczy, którzy uwielbiają D2. I znaczna ich część nie lubi żadnych innych gier, ba! Sporo jest takich, co nigdy nie grali w inne gry, niż Diablo2! Sceptyczne wypowiedzi na oficjalnych forach Diablo III nie są puszczane jednak mimo uszu - jak sam zauważyłeś, gra jest ciemna, ja pamiętam narzekania, że zbyt kolorowa - jak widać poprawili ten aspekt. Były też uwagi co do zmieniania skilli w terenie - w każdym momencie można było zmienić builda. Blizz powtarzał, że to po to, żeby betatesterzy mieli elastyczną możliwość testowania wszystkiego bez wracania do miasta, ale po kilkuset topicach, w których fani (nawet nie betatesterzy) wytykali ten element, Blizz wprowadził zmianę skilli tak, jak to będzie się odbywało w samej grze - przy kontakcie ze specjalnym artefaktem stojącym w mieście.
Jeśli tylko masz możliwość pisania, co ci nie pasuje w D3 jakim go widzisz teraz, to idź na eu.battle.net/d3/pl/ i tam je opisz. Mamy od niedawna polskiego Community Managera, który często wpada na forum i można z nim dyskutować o samej grze (wymieniłem z nim np. parę zdań na temat formy RMAH i elementach, które mogą je uzdatnić)
#52
Napisano 23 grudnia 2011 - 13:55
e:/ a Ty mowisz Raptor ze nie widac tego ze jest slaba grywalnosc, widac jak chorera i nie wiem czy taka beta w ogole powinna byc tak testowana bo tylko zraza do gry
#53
Napisano 23 grudnia 2011 - 14:10
Ja czuje Czuje i nie mogę się oderwać od kompa, odkąd dostałem grę, codziennie spóźniam się do pracy i dostaję burę od dziewczyny za brak seksu. Czuje miód cieknący z ekranu i robię masę screenshotów na takich głupotach, jak drzewo wisielców, czy dziurze po meteorze.no to jestesmy w domu, oni dali wam nie gre tylko grafike do obejrzenia tak naprawde (btw, ten co animowal postacie powinien raczej animowac krolewne sniezke i 7 krasnolodkow dla dysneya niz gre typu sieka), to po co w ogole ta beta jak glownej rzeczy w grze czyli grywalnosci nie da sie w ogole odczuc?
W tak zajebiście przygotowaną grę nie grałem jakoś z 10 lat już.
Nikt nie każe betatesterom testować gry, jeśli chcą zobaczyć dopiero ostateczną wersję, to mogą klucz oddać komuś, kto chce testować grę, a nie się bawić.e:/ a Ty mowisz Raptor ze nie widac tego ze jest slaba grywalnosc, widac jak chorera i nie wiem czy taka beta w ogole powinna byc tak testowana bo tylko zraza do gry
I powiedz mi wreszcie, co to znaczy "Ty mowisz Raptor ze nie widac tego ze jest slaba grywalnosc, widac jak chorera" - co widać, gdzie widać? Ja się świetnie bawię testując D3, mam też nadzieję, że niedługo będę mógł z kimś z Oazy pograć, żeby zobaczyli, co my tu mamy.
#54
Napisano 23 grudnia 2011 - 14:24
kobieta > beta
wesolych swiat
#55
Napisano 24 grudnia 2011 - 11:02
Tak czekalem, zastanawialem sie, czy komp mi wytrzyma, a widze, ze bede musial nadal grac w wowa na at. To juz nawet wysmiane przez wszystkich pandy moga odniesc wiekszy sukces.
Okej, grafika i ogolnie wytroj wnetrz (a jak to inaczej nazwac? kurwa to diablo, a ja uzywam zwrotow jak z pani domu, bo staram sie ratowac produkcje) ladny, ale szalu nie ma. Ot - zwykle lokacje, jak w baldurze. Podniecac sie scianami, ktore mozesz rozwalic? Przestan. W wowie tego nie ma, a i tak bije d3 w obecnym na glowe. Wykonywanie questow tez jest maksymalnie uproszczone. Nie musisz ganiac do miasta co chwile, a sporo osob krytykuje wlasnie takie rozwiazanie. Spodziewalem sie fajerwerkow i dlugich godzin przed monitorem i powiem szczerze, ze chyba wspolczuje Twojej kobiecie, ze dla takiego gowna potrafisz ja olac.
I nie mow, ze beta jest stworzona do testowania. Beta juz powinna miec swoj urok i klimat. Takiego tutaj nie widze i nie czuje. Beta testy wowa (czy tam alfa, juz nie pamietam) i taureny bez mountow ganiajace na czterech kopytkach do dzis zapadly mi w pamieci. Co bedziesz wspominal za 7 lat z tych testow? Walace sie sciany? Leze.
Moze multi i granie w druzynie na hiper turbo mega poziomie trudnosci cos zmieni - przy takim gameplayu jednak moze byc ciezko.
Pajacyk, Polskie Serce, Okruszek, Habitat, Spełniaj marzenia, Wyklikaj Żywność
KLIKASZ -> POMAGASZ!
#56
Napisano 24 grudnia 2011 - 12:14
Dawno tu nie zagladalem a tu kłóci sie gosc ktory ksiazke czytal z gosciem ktory widzial okladke i nasluchal sie opinii innych (z zalozenia tez tylko widzacych okladke ew. kilka ilustracji).
Poki nie zagram oceniac nie bede - dlaczego??!!
Bo po samym ogladaniu bylem baaardzo negatywnie nastawiony do D2 ("(...) co to ma byc??!! w D1 to byl klimat - a tu co to za (...)" ; "ja w D2 gral nie bede - lipa jak cholera" ; itd. itp.) na wypisywanie konkretnych argumentow nie mam ani ochoty ani czasu - gracze zaczynajacy od "wczesnego" D1, potem HellFire i zderzajacy sie z D2 pewnie wiedza o jakim klimacie i jakiej lipe pisze .
Wiec - poki ksiazki nie przeczytasz nie pisz ze jest do bani.
Co do nastawiania sie na $$... DZIWNE BYLOBY ABY BYLO INACZEJ... a granice "przyzwoitosci" zostaly przekroczone baardzo dawno temu.
Ja na D3 czekam i zakładam ze bedzie tak dobre jak do tej pory sa dobre gry Blizzarda.
Dziekuje i pozdrawiam
#57
Napisano 24 grudnia 2011 - 12:20
Wygląd i zachowanie pomocnika od razu zwróciło moją uwagę, prezentuje się jak zwykły gracz, i do tego jest jakiś za bardzo inteligentny. Mam nadzieję, że w 3 radykalnie zmniejszą moc najmemników, w Lod są zdecydowanie za silni.
Ogólnie na +, film wzmocnił moją chęć zagrania w diabła 3.
#58
Napisano 24 grudnia 2011 - 15:43
Powymieniałeś same stare gry Blizza. Pamiętam, jak niechętnie podchodziłem do Quake'a 2. Ba! Nawet Heroes2 nie chciałem początkowo włączać, bo do pierwszej części byłem tak przyzwyczajony.
Graficznie D3 podbiła moje serce. Walące się ściany? Tak, kurde, walące się ściany, enviroment (raczej to słowo, nie "wystrój wnętrz" ) który niszczy się gdy używamy umiejętności - tak, to robi we mnie niezwykłe wrażenie, cały czas, kiedy to widzę w grze, czuję, że będzie grubo.
Klimat też jest poważny. Ciężki. Wszędzie panuje półmrok, niektóre oświetlające otoczenie elementy sprawiają na mnie wrażenie naprawdę olbrzymigo kroku naprzód.
Co będę pamiętał z bety? Z pewnością liczniki combosów (jeśli można to tak nazwać) - 12 killi w krótkim czasie. 17, 18, 23 (w tej chwili mój rekord Wizardem). Są też liczniki - ilu przeciwników za jednym zamachem, ile beczek jednym ciosem, ilu zombiaków zdechło pod celnie zawaloną ścianą - mam wtedy wrażenie płynności rozgrywki, latam między grupką a grupką i staram się ich zabić w jak najbardziej widowiskowy sposób. Będę właśnie to pamiętał
Wczoraj wieczorem nagrałem 3 godziny, jak robiłem od zera Demon Huntera a potem Wizarda. Demon Hunter spodobałby się Kaymanowi, bo radzi sobi tak sobie, musi unikać, uciekać, a walka z Leoriciem trwała 5 minut. Wizard jest za to ekstremalnie silny, ale ma mało hp, zginąłem 2 razy, ale rozpierducha była świetna.
A potem się zorientowałem, że nic się nie nagrało :< Sorry...
Wesołych Świąt, kolejne filmiki będą najwcześniej w poniedziałek
#59
Napisano 24 grudnia 2011 - 16:43
Co będę pamiętał z bety? Z pewnością liczniki combosów (jeśli można to tak nazwać) - 12 killi w krótkim czasie. 17, 18, 23 (w tej chwili mój rekord Wizardem). Są też liczniki - ilu przeciwników za jednym zamachem, ile beczek jednym ciosem, ilu zombiaków zdechło pod celnie zawaloną ścianą - mam wtedy wrażenie płynności rozgrywki, latam między grupką a grupką i staram się ich zabić w jak najbardziej widowiskowy sposób. Będę właśnie to pamiętał
czyli nic, czego nie widzimy w innych grac - liczniki masz w wowie, niewiadomo po co, ale sa i niektorzy z nich korzystaja
wybacz, nadal mnie nie przekonujesz
wesolych swiat
Efli nie dziala to, o co pytales na gg ;D
Pajacyk, Polskie Serce, Okruszek, Habitat, Spełniaj marzenia, Wyklikaj Żywność
KLIKASZ -> POMAGASZ!
#60
Napisano 06 stycznia 2012 - 13:20
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych