Skocz do zawartości


Zdjęcie

Lvl 30 WoF Trapsin


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 DJ2v

DJ2v
  • Użytkownik
  • 32 postów

Napisano 27 marca 2011 - 09:16

WoF Trapsin lvl 30

WoF trapsin – zabójczyni używająca Śladu ognia do zabijania przeciwników. Jest to postać mobilna, szybka i bardzo skuteczna w PvP, jeśli umie się nią grać.

1. Założenia.
2. Staty.
3. Skille.
4. Eq.
5. Walka.


1. Założenia.


Skuteczna WoF trapsin powinna osiągać:
- próg 102 fcr
- próg 86 fhr
- co najmniej 250 WoF dmg (ten build uzyska 271-311)
- co najmniej 800 life
- co najmniej 700 mana (bardzo ważne, jest to postać wybitnie manożerna)
- około 100 frw.

2. Staty.

Siła – pod itemy, 45 str powinno wystarczyć na uniesienie wszystkiego
Zręczność – pod blok, w przypadku bone/grim rymu jest to 85
Zywotność – reszta
Energia – nic.

3. Skille.

Na lvlu 30 mamy do rozdysponowania 41 punktów umiejętności. Rozdzielamy je następująco:

Drzewko Sztuk Walki:
nic

Drzewko Dyscyplin Cienia:
Mistrzostwo szponów: 1
Zw. szybkość: 1
Psychiczny młot: 1
Płaszcz cieni: 1
Uderzenie umysłu: 1.

Drzewko Pułapek:

Ognisty podmuch: 10
Ślad ognia: 19
Ślad inferna: 7.

4. Eq.

Spirit 32+fcr w ETH długim mieczu

2 skill
fcr
mana
fhr
vita

Koniecznie eth, koniecznie w długim mieczu, koniecznie 32+fcr. Eth oszczędzi nam statów, długi miecz jest najszybszym 4sox mieczem, 32fcr jest potrzebne do progu.

Rym (Shael + Eth) w kościanej tarczy

blok
cbf
res

Najlepsza tarcza dla nas, daje cbf, blok i podbija resy. Bone shield ma wysoki blok i niskie wymagania.

Wieśniacza korona

skill
vita, energy
life rep
frw

Tanie i dobre rozwiązanie. Socketujemy pskull lub shaelem, zależnie od tego, czy z pasem osiągamy 86 fhr.

Skóra żmijomaga 35@res 13mdr

skill
fcr
resy
mdr

Socketujemy joolsem 9dex/15@. Da nam to max resy z rymem i oszczędzi statów do bloku. Light assa wkłada pskull, ale WoFsin jest bardziej ofensywna i dlatego przysłuży jej się bardziej taki jool.

Pas crafted 10fcr 24fhr life cold/light res

fcr
fhr
life/res
mana regen

10 fcr to mus, 24 fhr jest bardzo wskazane – łatwiej osiągnąć próg 86 fhr.

Pięść maga

skill
fcr
mana regen

2 x Kamień Jordana

skill
mana

Cokół Sandera

str
dex
frw

2 trap 10 fcr life mana res amu

skill
fcr

Switch: insight w bojowej lasce


Inv:

38 x 15life/12mana scs
2 x 5fhr/12mana scs.

Opisy walk dodam w najbliższym czasie.

#2 Opes

Opes

    Lld Sekcja

  • Moderator
  • 2 422 postów
  • GG 9119768
  • LocationPno
  • d2jsp Opes
  • Konto D2 Scire-Fectum
  • Battle.Tag: Opes#2640

Napisano 27 marca 2011 - 18:01

assa jest bardzo dobra ale vs nec (miałem okazję walczyć swoim neciem) to powiem ci ze słabo jej szło mam próg 86 fhr i może mnie że tak powiem cmoknąć w tyłek ofc ma szanse ale trzeba się namęczyć ;)

vs amka musiałem ostro uciekać przed mb jak dobrze sie ustawił to po mnie miałem jakieś 30% szansy na wyplątanie się z mb.

jak to jest z ias u assy? chce zrobić trapkę ale nie wiem jak się do niej zabrać ludzie używają clawów 2sk/3ls/2sox soc 15/15 jool po cholere im tyle ias?

lot smoka może też się przydać do szybkiego tele pod np uciekającą amke ;)

Dołączona grafika

www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!


#3 DeadMan Walking

DeadMan Walking
  • Użytkownik
  • 507 postów
  • GG 10490098
  • LocationGdańsk
  • d2jsp sharki18
  • Konto D2 vsx-kapitani
  • Battle.Tag: moongroow#2927

Napisano 27 marca 2011 - 21:51

ias do stawiania trapow jest wymagany :D tam fcr nie dziala ;p wiec nie wiem po co az tyle fcr w tym buildzie :D

Dołączona grafika


Dołączona grafika


19-0


#4 DJ2v

DJ2v
  • Użytkownik
  • 32 postów

Napisano 27 marca 2011 - 22:01

1. Df byłby przydatny, ale stracilibyśmy na niego zbyt dużo punktów - assa i tak ma stosunkowo niski dmg, nie warto go osłabiać, a z 100 frw jesteśmy w stanie skutecznie gonić większość postaci.

2. Fcr jest niezwykle potrzebne. Często ma się jedynie chwilę, żeby zdemobilizować np. nekromantę, żeby "wstrzelić" się między spirity i złapać stuna. 102 fcr to w tym buildzie mus. Kładziemy 2.5trap/sec, co wystarczy, 2.77 wymagałoby za dużych wyrzeczeń.

3. Nikt nie wspomniał o pewnej narzucającej się kwestii - braku shadow warriora :) Otóż ja nie lubię go używać, po "śmierci" zamula grę, a ginie naprawdę szybko. Jeśli ktoś lubi, niech sobie go używa. Można sobie doskonale poradzić bez niego.

#5 Opes

Opes

    Lld Sekcja

  • Moderator
  • 2 422 postów
  • GG 9119768
  • LocationPno
  • d2jsp Opes
  • Konto D2 Scire-Fectum
  • Battle.Tag: Opes#2640

Napisano 27 marca 2011 - 22:03

fcr moze do mb? ;)
powiem tylko tyle ze grałem vs taka assa a nie miałem okazji siedizeć za jej sterami ale po duelach bylem zadowolony że to nie kolejny char na 2hity i że stawia opór :)

ale to chyba był jakiś ger ;)


e/: cień mógł by wyłapywać ga spirity ;)

Użytkownik Opes edytował ten post 27 marca 2011 - 22:05

Dołączona grafika

www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!


#6 DJ2v

DJ2v
  • Użytkownik
  • 32 postów

Napisano 27 marca 2011 - 22:07

Może to byłem ja? :) Moja assa to FTSz.

Fcr oczywiście do mb :)

Shadow warrior byłby przydatny, gdyby nie ginął tak szybko... Na jakieś ważne duele można go użyć, ale po paru walkach gra strasznie laguje.

#7 Opes

Opes

    Lld Sekcja

  • Moderator
  • 2 422 postów
  • GG 9119768
  • LocationPno
  • d2jsp Opes
  • Konto D2 Scire-Fectum
  • Battle.Tag: Opes#2640

Napisano 27 marca 2011 - 22:10

Może to byłem ja? :) Moja assa to FTSz.

Fcr oczywiście do mb :)

Shadow warrior byłby przydatny, gdyby nie ginął tak szybko... Na jakieś ważne duele można go użyć, ale po paru walkach gra strasznie laguje.



buhahahaha trzeba sie nagrac setki dueli zeby odnaleść bratnią dusze xD

Dołączona grafika

www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!


#8 DJ2v

DJ2v
  • Użytkownik
  • 32 postów

Napisano 29 marca 2011 - 21:22

5. Walka.

1. Amazonka.

Bow – jedna wielka zabawa w ganianego. Zasuwamy za amką, na zmianę stawiając 1-2 pułapki i zarzucając mb. Bez namelocka nie ma szans, bowa będzie starała się znikać nam z ekranu. Jeśli uda nam się zatrzymać ją na chwilę, natychmiast otaczamy ją trapami i spamujemy: 2 x mb / nowa pułapka. Warto stawiać pułapki nie bezpośrednio na amce, ale ok. 2 metrów od niej w każdym kierunku – udaremni to próbę ucieczki wsg. W momencie, gdy lecące strzały mają nas już dosięgnąć, przechodzimy na chodzenie, i potem znów od razu bieganie.

Java – teraz to my uciekamy. Nigdy nie biegniemy ‘na wprost’! Java ma prawdopodobnie więcej frw, więc z łatwością nas pokłuje CSami po piętach. Kluczymy dookoła amki, robiąc ósemeczki lub coś w tym stylu (co jakiś czas zmieniamy schemat ruchu, żeby przeciwnik nie mógł go przewidzieć). Co kilka metrów uderzamy amkę z mb i stawiamy 1 trapa. I znowu: zatrzymana amka -> spamujemy 2 x mb / trap. Jeśli jakimś cudem uda nam się odbiec na odległość ekranu od amki, urządzamy jej powitanie 5 trapami i mind blastem.

Plague / bow – tak, jak z bową, + staramy się uniknąć chmur trucizny.

2. Zabójczyni.

Kicksin – walczymy podobnie jak z javą, z tą różnicą, że raz trafieni przechodzimy od razu na chodzenie. Tak naprawdę większość kicksinek da się ‘stankować’, po prostu stojąc i spamując na niej trapy/mb. Jeśli ona też próbuje nas złapać w stuna WoFem, robimy to samo. W sumie obie asski robią wtedy to samo, z tym, że jej trapy nie zadają nam dmg, a nasze jej tak.

LS Trapsin – biegamy, unikając trapów, trafieni mb uciekamy – powinno się udać, bo ls nie demobilizuje jak WoF. Czekamy na szansę złapania przeciwnika w stun, kładąc trapy na krawędzi swojego ekranu. Duel jest trudny, bo druga assa ma znaczną przewagę zasięgu. Hybrydy kick/LS traktujemy jak LS.

WoF trapsin – uciekamy, próbujemy złapać przeciwnika w stun, i niech wygra lepszy.

3. Nekromanta.

Bone – przy walce z nekromantą zawsze biegamy w ósemeczki – mamy tyle frw, że wyprzedzamy spirity, a ciężko nas trafić włócznią, bo poruszamy się w bok w stosunku do nekrusa. Jak zwykle, stawiamy trapy i próbujemy złapać w locka. Należy grać ofensywnie, bo nec ma dosyć mało hp, ale wysoki life rep.

4. Barbarzyńca.

WW – co zaskakujące, biegamy! Nie ma sensu ryzykować złapania w fhr czy fbr lock, lepiej unikać jakiegokolwiek trafienia. Biegamy ile sił, schodząc barbowi z drogi. Jednocześnie dbamy o to, żeby na drodze barba stało zawsze 5 trapów. Mb w tej walce nie daje zbyt wiele, wręcz utrudnia, bo wtedy barbowi łatwo jest nas synch’ować. WoF ładnie zjeżdża barba, jeśli jesteśmy dobrzy w uciekaniu.

5. Paladyn.

Hammer – uciekamy przeważnie w lewo i w górę (blindspot hammera). Staramy się trzymać palka na namelocku, spamując trapy i mb. Jeśli hammer dużo synch’uje, walka jest ciężka, ale do wygrania. Klucz to 2 czy 3 razy złapać hammera w stun, żeby zadać mu jak najwięcej dmg, zanim on złapie nas w pole młotków. FoHami się nie przejmujemy.

Charger – chodzimy! Kładziemy trapy wokół siebie i trzymamy mb lock na chargerze. Mamy max blok, więc duel jest do wygrania. Gorzej jest z libbym – to nie wiadomo do końca, jak grać, zależy to od stylu gry przeciwnika.

Smiter – jak najmniej stoimy w miejscu, spamujemy trapy dookoła siebie i mb na palku. Złapani w smite’a, próbujemy się jak najszybciej uwolnić. FoHami nie bardzo się przejmujemy – FoH to ryzyko dla palka, bo długi czas stoi w miejscu.

6. Czarodziejka.

Fire/Cold/Light – postępowanie jest podobne. Biegamy, Gonimy soskę po zygzaku, spamując ją mb i trapem co jakiś czas. Są soski, które próbują hit & run – w takich sytuacjach bardzo przydaje się psychiczny młot, bo ma mechanizm celowania jak FoH. Jeśli przeczuwamy, że soska zaraz spróbuje na nas naskoczyć, przełączamy na Psychic Hammer i namierzamy ją. Wytrąca ją to z równowagi, odrzuca i daje nam szansę otoczenia jej trapami.

7. Druid.

Windy – biegamy, unikamy tornad, łapiemy druida w fhr lock (co jest bardzo proste, bo ma słabe progi fhr). Przy okazji staramy się zabić duszka – pójdzie jeszcze szybciej. Jedyne ryzyko to jakieś próby tele stompa albo uciekający druid spamujący tornada za siebie. Trochę ostrożności i powinno pójść gładko.

Fissure – znów biegamy, unikamy szczelin, łapiemy w locka, zabijamy duszka. Ten druid może być trudniejszy do pokonania niż windy (duży life rep, łatwo nas trafia), ale to dalej druid – łatwy stun.

Wilkołak
– biegamy, uciekamy, nie pozwalamy mu się do nas zbliżyć. Prawdopodobnie będzie używał broni o 5 range, więc naprawdę warto trzymać dystans. Wilk ma dobre fhr, ale nie może nas za bardzo trafić, więc ten duel też oceniam jako łatwy.

#9 DominatorMC

DominatorMC
  • Użytkownik
  • 281 postów
  • GG 10830402
  • LocationKielce
  • d2jsp bezimienny123
  • Konto D2 Nowiutki

Napisano 01 kwietnia 2011 - 20:35

A co jeśli ktoś na duel z tą oto asską sobie założy powiedzmy kite 3 x perf ruby i hot spurs ?? Będzie mieć stacked 90 fire res. Co wtedy ??
Dołączona grafika

#10 Opes

Opes

    Lld Sekcja

  • Moderator
  • 2 422 postów
  • GG 9119768
  • LocationPno
  • d2jsp Opes
  • Konto D2 Scire-Fectum
  • Battle.Tag: Opes#2640

Napisano 02 kwietnia 2011 - 10:10

wiadomo jest to jakieś utrudnienie ale taka postac jak amka ma bardzo cięzko jak nie ma fhr ;/

Dołączona grafika

www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!


#11 DJ2v

DJ2v
  • Użytkownik
  • 32 postów

Napisano 04 kwietnia 2011 - 06:21

Co do takich nieładnych stacków - niestety noobki wszędzie się trafiają :) Na szczęście nie ma absów na lvlu 30, więc co najwyżej walka będzie trudniejsza, ale dalej możliwa do wygrania.

#12 Opes

Opes

    Lld Sekcja

  • Moderator
  • 2 422 postów
  • GG 9119768
  • LocationPno
  • d2jsp Opes
  • Konto D2 Scire-Fectum
  • Battle.Tag: Opes#2640

Napisano 04 kwietnia 2011 - 10:23

vs taka assa bardziej liczy sie fhr bo jak cię złapie w mb to nawet res ci nie pomoże ;)

Dołączona grafika

www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych