Blizzard zostawia nas samych...
#22
Napisano 08 marca 2011 - 21:32
Zawsze się dziwiłem dlaczego ten cały Blizzard nie przykłada uwagi takiej dobrej rozgrywce jak D2.
Co prawda nie grałem w D1 ale przypominam sobie jak to wyglądało ciekawie.
Przed chwilą ujrzałem twój temat bardzo się tym interesuje:
To moje spojrzenie:
1 Cały przyrząd z runami bardzo mi się podoba, ale to troszkę za mało. powinno być rozbudowane wtedy ludzie by się głowili jak to zrobić w jakiej kombinacji i od czego zacząć.
2 Postać czytałem posty i wpisy na ten temat ciekawie to ogarnełeś o tych efektach optycznych na przykładzie zestawów przedmiotów.
Myślę nad tym nie wiem czy bardziej czy mniej.
3 Chciałbym pograć w taką odsłonę tej gry jak nieprzewidywalność NP:
-Biegniesz sobie a tu nagle widzisz oaze z wodą całą masą wody zmieniasz kierunek zatrzymujesz się na sekundę i wiele nie myślać robisz krok do nowej krainy w której jeszcze nie byłeś wpadając w podziemia; ciemno, głosy, dziwne światła po tym widzisz przykładowo ze ktoś sprzedaje soje oglądasz się za siebie a tam DC.
4 Co do mapy jest fajna ale sposób przezroczystości jest maskujący bo skupiamy się na obrzeżach na mapie i docelowo graficznie a jak by mapy kreślić za pomocą pióra kreatora graficznego i księgi map którą możesz pożyczyć kumplowi z sąsiedniego domu tylko dlatego że nie daje rady wykonać dość skomplikowanego projektu otoczenia i punktów orientacyjnych np drzewa,kamienia itp a gdzie księżyc i gwiazdy słonce kompas żegluga statkiem wynajętym za dwa cenne przedmioty i możliwość odwiedzania własnego lub cudzego miasta zaprojektowanego przez właśnie ciebie nie przez monotonną kreskę naszych grafików.
Mam jeszcze parę pomysłów ale nie wiem czy wam się to podoba ;D
Nie mam talentu inter punkcji jak by ktoś chciał niech zmieni i wstawi ten post ja go przerobie i wpuszczę później aby nikt nie poczuł się urażony moją obojętnością.
~~ nie potrzeba, pobawilem sie ~~
Użytkownik Elfisher edytował ten post 08 marca 2011 - 21:54
#23
Napisano 08 marca 2011 - 22:13
Apropos run i całeeego systemu "mixowania" itemów
Ja uważam że nieopisywanie tegoż mixowania przedmiotów. Ta cała tajemniczość związana z odkrywaniem zasad działania (plus poszlaki usłyszane od miejscowych kowali i alchemików w osadach) ma swój urok. W końcu chcemy, aby craftowanie przedmiotów było sztuką. ;]
Mapa rzecz ważna...
Kompas w połączeniu z "własnym malowaniem map" (o ile dobrze Cię zrozumiałem) to niezły pomysł ;] choć dość ryzykowny.. ^^ Pamiętajmy, że wszystko tutaj widzimy z lotu ptaka, więc nasze pole widzenia jest znacznie ograniczone ^^ ale mapy nie muszą nawet nie powinny być duże!
Jednak ze piaszczystymi ścieżkami i znakami "tędy do miasta" ma to przyszłość ;]
Tomek ;D - pozdrawiam Cię i jak będę miał chwilę wolną to wrócę!
...tym czasem cdn
#24
Napisano 08 marca 2011 - 22:17
autorze tematu, jesli chcesz zrobic gre ktora bedzie sama na siebie zarabiac i zapewni ludziom wiele godzin mile spedzonego czasu a do tego utrzyma sie przez kilka lat na pozycji, to olej grafike i efekty a popracuj nad grywalnoscia. co do projektu - jesli nie jestes geniuszem, 8 miesiecy to na pewno za malo na stworzenie takiej gry. popatrz ile czasu zajmuje blizzardowi zrobienie d3 a maja do dyspozycji cala armie programistow i kupe kasy. jestem pewien ze oprocz bajkowej grafiki szykuja nam cos w prezencie - cos, co wybilo d2 na szczyty 10 lat temu i mam nadzieje ze nie bedzie to zwykla i przecietna gra w ktorej mamy do dyspozycji kilka czarow/atakow i nie mozemy zwiekszyc ich szybkosci etc
tyle ode mnie
Elfisher
#26
Napisano 08 marca 2011 - 22:47
Nie podoba mi się ta bajkowa grafika DIII.
Masz racje różnica jest ogromna. Diablo II to grafika o wysokim poziomie szczegółów. Jednak w pełnej grafice trójwymiarowej dopiero next-genowe (czyli właśnie te sprzed 2 - 3 lat jak mówisz) gry ciekawiej od diablo wyglądać mogą, choć rzadko kiedy wyglądają - to moja opinia, bo gry z 2000 - 2006 są "kwadratowe" Mają swój urok - jak wszystko, ale diablo II ma wysoki poziom szczegółów jedynie grafika jest dwu wymiarowa, ogień z pochodni rzuca cień a źródła świateł jedynie "podbarwiają" płaskie elementy graficzne z jakich zbudowana jest gra.
Więc wszyscy się zgadzamy z tym, że przyjemność z gry, nie płynie jedynie z jej wizualnej strony.
Ekwipunek
Też cenię sobie DII za kompleksowość ekwipunku jakim można się tam bawić - nawet mam kilka pomysłów jak tę zabawę można fajnie urozmaicić.
Co do tworzenia DIII przez blizz.
Podczas kiedy my tak jak oni przed laty spontanicznie gawędzimy o gierce ekipa Blizarda zesrywa się nad Diablo III - uzgadniają i testują najmniejszy szczegół, pracują nad kilkoma jego wersjami - to jest pracochłonne..
Grę FPS pt G.B.R. tworzono pół roku w 15 osób. Nie wiem jak było z pierwszym Diablo. Podejrzewam, że podobnie, moi kochani ;]
Do tego porównajcie sobie narzędzia dostępne wtedy do tych dostępnych teraz. (ktoś napisał chwile temu, że forumowicze tutaj nie są pesymistami. Cokolwiek miał na myśli, nie wiem, może to go zainteresuje)
A ja mam na prawdę dość poukładany obraz tego, co chcę stworzyć - chcę zrobić z wami wywiad środowiskowy. ;]
Aha! jeśli chodzi o mnie, nie pokładam już nadziei w Blizz. choć w DIII pogram chętnie - nie powiem ;]
Komercyjność projektu
Nie muszę zarabiać na tym pieniędzy, nie chcę, tworzyć tez gry czasochłonnej zarówno dla graczy - by dzieci traciły na tym młodość, jak i dla deweloperów. Chcę tylko, żeby gracze wiedzieli że to Querkis wyszedł z inicjatywą - wtedy będę szczęśliwy. T o tak o moim poglądzie na komercyjność ;]
#27
Napisano 10 marca 2011 - 16:36
D1
D2
D3
Naprawdę, jak bardzo trzeba sobie klapki na oczy zakładać, żeby coś takiego gadać? Serio, psujesz sobie tylko oczekiwanie na nową grę, wmawiając sobie, że "to już nie to samo".
A co do GBR - wiesz, to było 15 osób z zapleczem i budżetem. Masz zaplecze i budżet?
#28
Napisano 10 marca 2011 - 18:34
( Nie zgadzam się z tym co mówisz, ale oddam życie, abyś miał prawo to powiedzieć )
François-Marie Arouet - Voltaire
no tak, Voltaire był Francuzem, przepraszam
Je ne suis pas d'accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu'à ... ce que vous dites, mais je défendrai jusqu'à la mort votre droit de le dire.
#29
Napisano 10 marca 2011 - 19:16
Seconded.I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
( Nie zgadzam się z tym co mówisz, ale oddam życie, abyś miał prawo to powiedzieć )
François-Marie Arouet - Voltaire
no tak, Voltaire był Francuzem, przepraszam
Je ne suis pas d'accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu'à ... ce que vous dites, mais je défendrai jusqu'à la mort votre droit de le dire.
#31
Napisano 10 marca 2011 - 19:54
O! ten screen pierwszy raz widzę! Ładny! Ja i tak będę miał frajdę z grania w DIII więc spoko, ale dzięki za ostrzeżenie RaproR To pierwszy screenshot który staje za twoimi uporczywymi podważaniami, ale nadal - są ludzie, którzy nie lubią choćby nowych klas i przede wszystkim tego:
Grafika JEST rysunkowa i "Wow-owska" Ja wolałbym b. realistyczną niż przerysowaną - takie widziałem DI i II. A propos ciał w DIII - one znikają ^^ to mnie bawi.
PS: Sorry, że jeszcze nie wrzuciłem żadnych rysunków jak obiecałem. Zrobię to w weekend. Pozdrawiam i przepraszam za zwłokę!
#32
Napisano 10 marca 2011 - 21:41
League of Legends :
Torchlight :
Cukierkowa grafika jest wtedy, gdy gra wygląda jak przerysowana - gdy nie w niej dużo cieni, ogólnie wszystko wygląda jak z rysunku. Diablo III nie jest cukierkowe - po prostu przeżyło skok graficzny. Myślisz że gdyby Blizzard miał dzisiejszą technologię w czasie produkcji diablo 2, to zacieniowałby pół mapy i nazwał klimat graficzny mrocznym ?? Tobie tylko wydaje się, że diablo II jest mroczne. Takich obrazków mrocznymi bym nie nazwał :
Diablo 2 Akt II :
Teraz, gdy patrzysz na nowe gry, wydaje ci się, że diablo 2 jest mroczne - w nowych grach można naprawdę oddać klimat " gotycki ". Jednakże klimatem mrocznym nie można nazwać po prostu bardziej ciemniej barwy kolorystyczniej w 1 akcie -.-
Mroczny klimat to masa cieni, prawdziwie krwista krew juchająca z każdego zabitego wroga, i specyficzna atmosfera, której w diablo II nie czuje gdy swoją czarodziejką niszcze kolejny tabun potworów który ośmieli stanąć na mojej drodze. Za to można ją bardzo odczuć patrząc na screeny diablo III.
#35
Napisano 10 marca 2011 - 22:47
W D2 nie było czarnej pustki, a kontrast ustawiasz manualnie Pudło.Ja po prostu wolę czarną pustkę, dużo chłodniejsze kolory i ostrzejszy światłocień z DII i I.
A to co wkleiłeś to oznaczenia sojuszników i wrogów w pvp, zapewnie będzie można to zmienić... A może wolisz nie wiedzieć, w kogo walisz, jak w D1? Fireball w kumpla?
To, że są ułatwienia rozpoznawania przeciwników w pvp to krok naprzód, jakby ci się to nie podobało
@Rip - oczywiście, że masz rację Dlatego dyskutujemy, a nie kasujemy postów, z którymi się nie zgadzamy
#37
Napisano 10 marca 2011 - 23:00
co do d2 chodzi mi o dynamikę gry tak jak się gra tvt 4vs4 biegne ama z 200frw wali opór multi gadziś tam pala lata na chargu do okoła latają kulki ognia z soso 200fcr assa stawia trapy i robi ww to cenie w tej grze jak wychodzilem z miasta pierwszą postacią na 1lvl norm to nawet nie wiedzialem że jest tyle mozliwości a że moja postać która ruszała się jak w smole póżniej bedzie lagowała gre.
Ale wierze że bedzie dobrze i d3 przyniesie mi tyle samo dobrej zabawy co d2
www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!
#39
Napisano 12 marca 2011 - 22:56
nikt w mojej rodzinie nie może zrozumieć dlaczego pomidorowa teściowej jest zdecydowanie lepsza od pomidorowej mojej żony.
z tym jest jak z coca colą - produkt przerósł swojego twórcę.
czy decydują o tym detale butelki ?
moim zdaniem to nie jest kwestia grafiki
nie będę się powtarzał, bo stwierdzicie że przynudzam ( i będziecie mieli rację )
#40
Napisano 14 marca 2011 - 09:53
Był niedawno filmik pokazujący crafting w D3. Akcji na nim nie było, postać tylko stała w mieście... ale dźwięki, wygląd ogniska, cieniowanie - to wszystko było przerażająco mroczne... Wtedy przypomniałem sobie ganianie kurczaków w obozowisku łotrzyc. I jak tu nie zgadzać się ze stwierdzeniem, że d2 miało ponoć klimat mroczny?
Nie przeczę, że D2 miało czar, który wchłonął mnie na dłuuuuugie godziny, nie jedną i nie dwie nocki zarywałem na resety laddera. Arcydzieło, majstersztyk. Ale nie powiem, że jest to gra gotycka, wiedząc, jak na przykład wyglądał klimat D1.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych