Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomoc przy pierwszej postaci PVP


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 leon24_36

leon24_36
  • Użytkownik
  • 95 postów
  • GG 6319669
  • LocationHalinów
  • Konto D2 leon24_36

Napisano 05 grudnia 2010 - 20:24

Gram w Diabełka już kilka lat ale zawsze grałem PVM, jakis czas temu Elfi zaprosił mnie na oazowego duelka, oczywiscie z mojej strony bez rewelacji ponieważ mam zero doświadczenia w biciu sie miedzy sobą ale strasznie spodobala mi sie atmosfera panująca w grze i tu moja prośba, chciałbym zebyście polecili mi jakąś postać PVP na początek. Postać taką zeby sie dala łatwo prowadzić (sterować) byla łatwa do opanowanie i w miare mozliwości skuteczna, tak jak wspominalem nie mam doświadczenia w duelach i chce zaczać sie w to bawic. Nie ma znaczenia jaki to bedzie char ale zeby nie był za bardzo expensive, na początku nie musze startować w zawodach i pokonywać starych wyjadaczy, ma być prosto i przyjemnie na początku, pózniej bede sie uczył na błędach i moze cos zmienial

Z góry dziekuje za sugestie
Pozdrawiam Leon24_36
Lord of The Rings (]___\=oooo=/___[)

#2 Elfisher

Elfisher

    ★★★★★

  • Moderator
  • 2 524 postów
  • d2jsp Elfisher

Napisano 05 grudnia 2010 - 21:01

szczerze mowiac kazda postac pvp jest na swoj sposob droga biorac pod uwage juz same skillery :)
ale mysle ze jedna z tanszych postaci bedzie blizzka, choc jest dosc ciezka do opanowania
jak ogarniesz hammera to mozesz latac w random stuffie, byle progi byly ok
ktos z oazy gral orbka (mack?) i z tego co opowiadal jest strasznie latwa do prowadzenia a droga nie bedzie. jesli masz do wylozenia ~200 fg to spokojnie ja ubierzesz
polece ci hammera, nie uwazam sie za pro playera ale mam takiego glownie pod pvm i w miare dawal rade. mysle ze gdyby nie to ze zrobilem juz nim od cholery brs, taxi etc i zbrzydl mi to moglbym sie do niego przekonac. opanowanie hotkeyow troche mi zajelo ale mozna sie przyzwyczaic.