Jest to postać dla graczy którym znudziły się pospolite buildy, mogę obiecać że takich paladynów nie spotkacie na bn
1.Ekwipunek
2.Statystyki
3.Umiejętności
4.Taktyka
5.Obrazki
6.Uwagi
1.
Broń: Owdawiacz shael'd
Zmiana: Cta w ba + Duch w tarczy dla pala (duch = lepsze bo) (cta> botd, ponieważ mamy BO a dużo dmg nie tracimy)
Klata:CoH, bądź forti (coh gdy bedą potrzebne resy -> czarki, trapki, forti ->hammer, smit i ama)
Hełm: Sen (zacnie podnosi dmg)
Rękawice: Pięści krwi (ias i fhr i hp)
Pierścionki: 2x Kruczy lód, zamiast 1 można nałożyć abs (karsnoludzka gwiazda, ognikowiec i sam kruczy lód)
Amulet: Oko kota (frw i ias)
Buty: Podrużniki (dmg )
Pas: Verdungo (dr i dużooo hp)
Ekwipunek:
sc 3/20/20 jeśli łaska
sc hp i mana <- lepsze niż w/w
torch + anni <- skille resy i staty
2.
Siła - pod najcięższy item
Zręczność - 150
Żywotność - na maks
Energia - nic
3.
~Fanatyzm - do końca
~Odporność na :
błyskawice - 20
ogień - 20
zimno - 20
~reszta w św. Tarczę
4.
Taka postać jak ten paladyn jest podobna w "obsłudze" jak amazonka, nosząc łuk owdawiacz zyskujemy ga,
lecz jest strasznie manożerna więc zamiast scs z max dmg ar i hp polecam kupic talizmany z hp i maną.
W żadnej lidze ta postać nie ma racji bytu więc pozostaje tylko free rules, więc nikt wam nie naskoczy gdy będziecie lamić,
dlatego grając ele postacie można używać aury odporności na żywioł używany przez przeciwnika.
Walcząc z innymi postaciami, np. amazonka możemy używać umiejętności paladyna jak szarża i pchnięcie,
co jest dużo skuteczniejsz niż dźgnięcie u amazonki. Mając szarżę możemy uciekać gdy przeciwnik za bardzo się do nas zbliży po takim manewrze znowu wracamy na łuk i strzelamy we wroga aż nie nie padnie.
5.
Staty z łukiem
Staty z CtA
6.
Dlaczego cta w ba?
-Bo cs, korbacz itp mają małe obrażenia, więc jak szarżować
Dlaczego cta a nie botd?
-Bo to free rules, więc lepiej mieć więcej hp a obrażenia są niewiele mniejsze
Osiągi:
Fhr: 4 próg - 86%
Życie: 1905 (bez bo i scs)
Mana: 502 (j/w)
Dzięki za przeczytanie i proszę o kreatywne uwagi ^^
Paladyn PVM True Bowdin by Kugi
Rozpoczęty przez Kugi, 14 cze 2009 19:54
7 odpowiedzi w tym temacie
#5
Napisano 14 czerwca 2009 - 23:06
imo lipa!
1# potrzebny większy ias! dał bym burize 70ias + 4x większy dmg + przeszywający atak! co z tego że mamy ga jak rusza się jak mucha w smole będziesz biegał, próbował odejść na dystans ale i tak nie dadzą ci dojść do ataku
2# dał bym eni zamiast coh forti ponieważ frw tele może się naprawde przydać ( np. vs smit )
3# wydaje mi sie ze nie ma sensu robić tej postaci bo i tak pewnie będziesz więcej używał szarży niż ga!
1# potrzebny większy ias! dał bym burize 70ias + 4x większy dmg + przeszywający atak! co z tego że mamy ga jak rusza się jak mucha w smole będziesz biegał, próbował odejść na dystans ale i tak nie dadzą ci dojść do ataku
2# dał bym eni zamiast coh forti ponieważ frw tele może się naprawde przydać ( np. vs smit )
3# wydaje mi sie ze nie ma sensu robić tej postaci bo i tak pewnie będziesz więcej używał szarży niż ga!
#6 Guest_kayman_*
Napisano 15 czerwca 2009 - 19:55
niepoliczyles go a szkoda
- dla max ias (2.7 ataku/sec) przy 40% ias z gratow (shael w luku + rekawice/amu czy inny configaby mial 40% ias z gratow) fana wystarczy na 11 lvl z gratami do poziomu czyli np z torchem i anni wystarczy 7 pkt w fana - dmg fizyczny jest za maly by ladowac wiecej - zyskujemy 13 wolnych punktow
- sw. tarcza ??? w takim palku jako obrone wolalbym aure sw.chlod by spowolnic tych szybkich i dodawalo by to do ataku ok 1 k od zimna, chyba lepiej przelozyc aure i byc wolniejszym a moc atakowac niz ..... pffff
- cb + ow na poziomie min 20-30% bardzo by sie przydalo gadalismy jakis czas temu o sosce + ga, tam jest fajny pomysl na 100% ow
- dla max ias (2.7 ataku/sec) przy 40% ias z gratow (shael w luku + rekawice/amu czy inny configaby mial 40% ias z gratow) fana wystarczy na 11 lvl z gratami do poziomu czyli np z torchem i anni wystarczy 7 pkt w fana - dmg fizyczny jest za maly by ladowac wiecej - zyskujemy 13 wolnych punktow
- sw. tarcza ??? w takim palku jako obrone wolalbym aure sw.chlod by spowolnic tych szybkich i dodawalo by to do ataku ok 1 k od zimna, chyba lepiej przelozyc aure i byc wolniejszym a moc atakowac niz ..... pffff
- cb + ow na poziomie min 20-30% bardzo by sie przydalo gadalismy jakis czas temu o sosce + ga, tam jest fajny pomysl na 100% ow
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych