Skocz do zawartości


dreamer


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: ocena (4 użytkowników oddało głos)

ocena

  1. 1 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  2. 2 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  3. 3 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  4. 4 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  5. 5 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  6. 6 (1 głosów [25.00%])

    Procent z głosów: 25.00%

  7. 7 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  8. 8 (1 głosów [25.00%])

    Procent z głosów: 25.00%

  9. 9 (1 głosów [25.00%])

    Procent z głosów: 25.00%

  10. 10 (1 głosów [25.00%])

    Procent z głosów: 25.00%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 Guest_kayman_*

Guest_kayman_*
  • Gość

Napisano 09 kwietnia 2009 - 14:24

Throwing DualDreamer for fana by kayman

pisalem juz o takim palladynie tu na forum, teraz opisze go berdziej szczegolowo, fajna to postac i nietypowa, nietania ale sa napewno drozsze, napewno jest w miare universalny, nie spotkalem sie z takim drugim palem na bn

postac ewoluowala z rangera - palladyna walczacego lukiem, staralem sie zeby dalej walczyl z dystansu ale dodanie tarczy bardzo wzmocnilo jego przezywalnosc, dlatego rozwiazanie rzutki + tarcza, 2 x dream byl naturalna konsekwencja takiego pomyslu

najsmieszniejsze jest to ze nie uzywa on zadnego combat skilla do broni

mana nam jest potrzebna tylko do sw.tarczy, spalanie many jest nam niestraszne

walczymy z dystansu wiec zelazna dziewica nam niestraszna, palladyn bardzo dobrze czuje sie na cs'ach

postac jak najbardziej zostala sprawdzona w paktyce, nawet kilkukrotnie


troche teorii

- slowo runiczne sen(dream) daje 15 lvl aury swiety wstrzas, palladyn ktory nosi to słowo runiczne moze uzyc synergii by podnieść dmg tego slowa

- przy zastosowaniu 2 slow runicznych (helm + tarcza) aury sie sumuja, postac ma te aure na 30 lvl, dodany dmg z aury (przy zastosowaniu synerii na full) wynosi 1-7001 do ataku z broni i zadaje 4-1167 dmg na sekunde na obszarze 23,3 jarda

- aura przekonanie obniza odpornosci (tylko ogien, zimno, blyskawice) i obrobe przeciwnika na obszarze 13.3 jarda o:
--- 20 lvl aury - minus 90% obrony, minus 125% odpornosci
--- 25 lvl aury - minus 92% obrony, minus 150% odpornosci
--- 26 lvl aury - minus 93% obrony, minus 150% odpornosci

- progi ias broni ktorej bedziemy uzywac
0 %  13 1.9
5 %  12 2
16 % 11 2.2
34 % 10 2.5
63 % 9 2.7

gramy na max prog ias

skille
- odpornosc na blyskawice - 20 - synergia do aury z dreama
- zbawienie - 20 - synergia do aury z dreama
- przekonanie - 20 - omowilem wyzej
- swieta tarcza - 20 - bonus do obrony i bloku
- smialosc - 20 - synergia doo swietej tarczy

statystyki
- sila pod itemy czyli ok 100
- zywotnosc 100-120
- zrecznosc reszta
- energia nic

dziwne to staty ale zeby osiagnac jakis tam ar tak trzeba bylo je rozdac
bonus do dmg dla broni rzucanej bierze sie zarowno od sily jak i od zrecznosci

itemy
- bron - 2-3 razy eth rzucany nozyk bojowy skowyt (nosymy przy sobie te nozyki bo mamy tylko 200 atakow z kazdego)

+200-250% Zwiększone Obrażenia
50% Zabójcze Uderzenie
+30% Zwiększona Szybkość Ataku
Przeszywający Atak (50% szansy)
25% Szansa Rzucenia 9-poziomowego Zaklęcia Nova w Czasie Zadawania Ciosu
Odnawia Zasoby [30]

- helm dream - aura + przydatne mody
- amulet oko kota - dex + ias + frw
- zbroja - duress - cb+ow+res
- tarcza - dream w tarczy palladyna z duzymi resami - aura + przydatne mody
- rekawice - craft krwawy 20ias/10CB + bonus do dex
- pierscienie raven + raven/rare craft ring 1xx ar+mody
- pasek - brzytwoogon - 10max dmg/15dex/przeszywajacy atak 33%
- buty gore - cb+ow+ds+frw
- plecak torch+ani + 1 sk ofens (25 lvl aury po bo 26 lvl) + charmy z zyciem ew jak potrzeba to z resami

drugi zestaw
cta + crap duszek



osiagi
- po bo ok 1.5 k zycia
- 14 k def
- 83% szansy na przebicia wroga, pozwala na to niekiedy zabic 2-3 potworki 1 rzutem
- 600-8.5 k dmg
- max blok
- 150% zdjete resy przeciwnika i 93% oslabiona jego obrona - co daje nam w wiekszosci przypadkow 95% szansy na trafienie oraz w wielu przypadkach zabijemy potworka 1 strzalem
- zdjete wiekszosc niewrazliwosci na zimno, ogien, blyskawice

merc
jako ze walczymy z dystansu latwo bedzie nam robic cs'y
najlepszy bedzie merc z aktu pierwszego z umiejnoscia strzala zimna
- bron - rw lod w szybkim luku - aura swiety chlod + nowa mrozu
- helm - z wykradaniem zycia - andy, korona zlodziei, maska tala
- zbroja - zdrada - ias przede wszystkim + troche dmg od trutek

za podrasowanie pomyslu skladam podziekowania fallenowi

pozdr kayman

#2 Kugi

Kugi
  • Użytkownik
  • 602 postów
  • LocationMMz

Napisano 09 kwietnia 2009 - 14:36

drugi zestaw
cta + bezoki mur

Od lidlessa nawet duch w zwykłej tarży będzie lepszy^^

Co do amuletu i pierścienia: spróbuj może założyć sobie angelic combo ar powinien być dużo większy
Zamiast chodzić mógłbyś korzystać z szarży jak foh wtedy oko kota byłoby zbędne

Jak dla mnie 8/10 :D

#3 Kugi

Kugi
  • Użytkownik
  • 602 postów
  • LocationMMz

Napisano 09 kwietnia 2009 - 15:23

statystyki
- sila pod itemy czyli ok 100
- zywotnosc 100-120
- zrecznosc reszta
- energia nic

dziwne to staty ale zeby osiagnac jakis tam ar tak trzeba bylo je rozdac

No tak, skoro przekonanie obniża o 93% obronę to po co pchać dużo w dexa? Wg mnie starczy dodać do mb i masz z bani dex reszte w vita bo dmg będzie ze snów chyba. Jak chcesz mieć ten max ias to lepiej będzie nałożyć hl bo tam masz sk + 20 ias a do tego light res tak jak już pisałem nie musisz szybko biegać, gdy używasz szarży :D


#4 Guest_kayman_*

Guest_kayman_*
  • Gość

Napisano 09 kwietnia 2009 - 16:25

Dołączona grafika

jedyny screen jaki zostal i to jeszcze nie ubrany do konca widze, na 1 dreamie, mimo wielkiej ilosci dexa i tak jest maly ar

nie zrobisz go inaczej zeby miec max ias i trafiac, to nie jest typowy pala, nie ma skilla i nie jest casterem

jak zrobisz go lepiej to ja chetnie to zobacze, takie cos wyszlo po wielu probach

e;/

po co biegac??? nie lepiej wybic wszystko po drodze xD

#5 Kugi

Kugi
  • Użytkownik
  • 602 postów
  • LocationMMz

Napisano 09 kwietnia 2009 - 16:50


jedyny screen jaki zostal i to jeszcze nie ubrany do konca widze, na 1 dreamie, mimo wielkiej ilosci dexa i tak jest maly ar

nie zrobisz go inaczej zeby miec max ias i trafiac, to nie jest typowy pala, nie ma skilla i nie jest casterem

jak zrobisz go lepiej to ja chetnie to zobacze, takie cos wyszlo po wielu probach

e;/

po co biegac??? nie lepiej wybic wszystko po drodze xD

Bieganie jako taktyka na pvp ;p

Spróbuję w HE ok?

#6 Guest_kayman_*

Guest_kayman_*
  • Gość

Napisano 09 kwietnia 2009 - 16:53



jedyny screen jaki zostal i to jeszcze nie ubrany do konca widze, na 1 dreamie, mimo wielkiej ilosci dexa i tak jest maly ar

nie zrobisz go inaczej zeby miec max ias i trafiac, to nie jest typowy pala, nie ma skilla i nie jest casterem

jak zrobisz go lepiej to ja chetnie to zobacze, takie cos wyszlo po wielu probach

e;/

po co biegac??? nie lepiej wybic wszystko po drodze xD

Bieganie jako taktyka na pvp ;p

Spróbuję w HE ok?


probuj i jak juz go zrobisz idz na cs'a, mialem nim kilkanascie przypadkowych dueli wiadomo ze nie gram pvp i nie wymyslam postaci pvp :)

#7 inlustra

inlustra
  • Użytkownik
  • 768 postów
  • Locationpiaseczno kolo wawy

Napisano 09 kwietnia 2009 - 19:14

takiego pala  zrobilem jeszcze na  1.10  razem z Madzia  testowalismy  tysiac mozliwosci  i wyszlo nam  ze  jesli masz aure  przekonanie  to masz tragiczny  jas  i ar  a jesli juz  nastawiasz sie na dmg z  zywiolow  to  idealnym rozwaiazaniem  jest  zemsta + przekonanie +  gwiazda baranara  poniewaz ma +250%  ar  i ogromne obrazenia  z zywiolow  tak wyszlo mnie  Ty  dales mu toporki  sprobuj laseratora  eth  jest  super  na pewno lepszy  niz te  co dales  powodzenia 

#8 jelonek

jelonek
  • Użytkownik
  • 32 postów
  • Locationpołudnie

Napisano 14 kwietnia 2009 - 10:44

W ankiecie dałem 10, choć trochę na wyrost. Za pomysł, skrupulatność i dopracowanie należy się uznanie.
Do samego pala nie mam w zasadzie zastrzeżeń. Zakładam że inne kombinacje aur przetestowaleś (np. fanatyzm + merc z infi), a nawet jeśli nie to byłby to już inna postać.
Moim zdaniem niedopracowałeś najemnika.
Co do zbroi - zgoda.
Łotrzyce nie mają swoich aur, ale nie szkodzi to żeby wspomagały główną postać aurami ze sprzętu. Prpomonuję więc dać do łapy wiarę. Dodatkowy IAS z aury umożliwi korekty w sprzęcie palla (amulecik? rękawiczki?). Jeżeli doszedłeś do wniosku że aur nie potrzebujesz, to ostatni oddech pięknie podniesie IAS łotrzycy.
Co prawda efekt spowolnienia/schłodzenia będzie teoretycznie słabszy, choć zwiększony IAS i więcej wypuszczanych zamrażających strzał powininno to wyrównać.
Ostatnie życzenie ma również dodatek do (moim skromnym zdaniem) najważniejszego parametru dystansowych najemników - promienia światła. Wcześniej rozpoczęty ostrzał oznacza więcej trafionych/zamrożonych moobów.
Masymalnego promienia światła u łotrzycy ciężko będzie osiągnąć bez odpowiedniej czapki - obrączki Naja - można to jeszcze soketować np.: klejnotem 15/40, a na początek jeżeli brakuje szybkości do progu to tani  klejnocik z 15 ias też będzie ok.
Alternatywnie proponuję delirium - i siejemy zament w szeregach wroga.
Jeżeli nie dasz się przekonać że dywersja, zasięg i szybkostrzelność jest ważniejsza od tabelkowych obrażeń to mam propozycje: skoro ubieramy partnerkę życiową dla Twojego jakże stylowego dreamer-a to proponuję ... sen, w połączeniu ze zdolnościami przekonywania pala efekt powinien być co najmniej zadawalający.  Zresztą o zaletach snu, akurat Ciebie nie ma co przekonywać.

No i są jeszcze do wynajęcia czarownicy z III aktu. Można z nich zrobić prawdziwych CS-owych wyjadaczy. Ale to już zupełnie inna historia.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych