dreamer
#1 Guest_kayman_*
Napisano 09 kwietnia 2009 - 14:24
pisalem juz o takim palladynie tu na forum, teraz opisze go berdziej szczegolowo, fajna to postac i nietypowa, nietania ale sa napewno drozsze, napewno jest w miare universalny, nie spotkalem sie z takim drugim palem na bn
postac ewoluowala z rangera - palladyna walczacego lukiem, staralem sie zeby dalej walczyl z dystansu ale dodanie tarczy bardzo wzmocnilo jego przezywalnosc, dlatego rozwiazanie rzutki + tarcza, 2 x dream byl naturalna konsekwencja takiego pomyslu
najsmieszniejsze jest to ze nie uzywa on zadnego combat skilla do broni
mana nam jest potrzebna tylko do sw.tarczy, spalanie many jest nam niestraszne
walczymy z dystansu wiec zelazna dziewica nam niestraszna, palladyn bardzo dobrze czuje sie na cs'ach
postac jak najbardziej zostala sprawdzona w paktyce, nawet kilkukrotnie
troche teorii
- slowo runiczne sen(dream) daje 15 lvl aury swiety wstrzas, palladyn ktory nosi to słowo runiczne moze uzyc synergii by podnieść dmg tego slowa
- przy zastosowaniu 2 slow runicznych (helm + tarcza) aury sie sumuja, postac ma te aure na 30 lvl, dodany dmg z aury (przy zastosowaniu synerii na full) wynosi 1-7001 do ataku z broni i zadaje 4-1167 dmg na sekunde na obszarze 23,3 jarda
- aura przekonanie obniza odpornosci (tylko ogien, zimno, blyskawice) i obrobe przeciwnika na obszarze 13.3 jarda o:
--- 20 lvl aury - minus 90% obrony, minus 125% odpornosci
--- 25 lvl aury - minus 92% obrony, minus 150% odpornosci
--- 26 lvl aury - minus 93% obrony, minus 150% odpornosci
- progi ias broni ktorej bedziemy uzywac
0 % 13 1.9
5 % 12 2
16 % 11 2.2
34 % 10 2.5
63 % 9 2.7
gramy na max prog ias
skille
- odpornosc na blyskawice - 20 - synergia do aury z dreama
- zbawienie - 20 - synergia do aury z dreama
- przekonanie - 20 - omowilem wyzej
- swieta tarcza - 20 - bonus do obrony i bloku
- smialosc - 20 - synergia doo swietej tarczy
statystyki
- sila pod itemy czyli ok 100
- zywotnosc 100-120
- zrecznosc reszta
- energia nic
dziwne to staty ale zeby osiagnac jakis tam ar tak trzeba bylo je rozdac
bonus do dmg dla broni rzucanej bierze sie zarowno od sily jak i od zrecznosci
itemy
- bron - 2-3 razy eth rzucany nozyk bojowy skowyt (nosymy przy sobie te nozyki bo mamy tylko 200 atakow z kazdego)
+200-250% Zwiększone Obrażenia
50% Zabójcze Uderzenie
+30% Zwiększona Szybkość Ataku
Przeszywający Atak (50% szansy)
25% Szansa Rzucenia 9-poziomowego Zaklęcia Nova w Czasie Zadawania Ciosu
Odnawia Zasoby [30]
- helm dream - aura + przydatne mody
- amulet oko kota - dex + ias + frw
- zbroja - duress - cb+ow+res
- tarcza - dream w tarczy palladyna z duzymi resami - aura + przydatne mody
- rekawice - craft krwawy 20ias/10CB + bonus do dex
- pierscienie raven + raven/rare craft ring 1xx ar+mody
- pasek - brzytwoogon - 10max dmg/15dex/przeszywajacy atak 33%
- buty gore - cb+ow+ds+frw
- plecak torch+ani + 1 sk ofens (25 lvl aury po bo 26 lvl) + charmy z zyciem ew jak potrzeba to z resami
drugi zestaw
cta + crap duszek
osiagi
- po bo ok 1.5 k zycia
- 14 k def
- 83% szansy na przebicia wroga, pozwala na to niekiedy zabic 2-3 potworki 1 rzutem
- 600-8.5 k dmg
- max blok
- 150% zdjete resy przeciwnika i 93% oslabiona jego obrona - co daje nam w wiekszosci przypadkow 95% szansy na trafienie oraz w wielu przypadkach zabijemy potworka 1 strzalem
- zdjete wiekszosc niewrazliwosci na zimno, ogien, blyskawice
merc
jako ze walczymy z dystansu latwo bedzie nam robic cs'y
najlepszy bedzie merc z aktu pierwszego z umiejnoscia strzala zimna
- bron - rw lod w szybkim luku - aura swiety chlod + nowa mrozu
- helm - z wykradaniem zycia - andy, korona zlodziei, maska tala
- zbroja - zdrada - ias przede wszystkim + troche dmg od trutek
za podrasowanie pomyslu skladam podziekowania fallenowi
pozdr kayman
#2
Napisano 09 kwietnia 2009 - 14:36
Od lidlessa nawet duch w zwykłej tarży będzie lepszy^^drugi zestaw
cta + bezoki mur
Co do amuletu i pierścienia: spróbuj może założyć sobie angelic combo ar powinien być dużo większy
Zamiast chodzić mógłbyś korzystać z szarży jak foh wtedy oko kota byłoby zbędne
Jak dla mnie 8/10
#3
Napisano 09 kwietnia 2009 - 15:23
No tak, skoro przekonanie obniża o 93% obronę to po co pchać dużo w dexa? Wg mnie starczy dodać do mb i masz z bani dex reszte w vita bo dmg będzie ze snów chyba. Jak chcesz mieć ten max ias to lepiej będzie nałożyć hl bo tam masz sk + 20 ias a do tego light res tak jak już pisałem nie musisz szybko biegać, gdy używasz szarżystatystyki
- sila pod itemy czyli ok 100
- zywotnosc 100-120
- zrecznosc reszta
- energia nic
dziwne to staty ale zeby osiagnac jakis tam ar tak trzeba bylo je rozdac
#4 Guest_kayman_*
Napisano 09 kwietnia 2009 - 16:25
jedyny screen jaki zostal i to jeszcze nie ubrany do konca widze, na 1 dreamie, mimo wielkiej ilosci dexa i tak jest maly ar
nie zrobisz go inaczej zeby miec max ias i trafiac, to nie jest typowy pala, nie ma skilla i nie jest casterem
jak zrobisz go lepiej to ja chetnie to zobacze, takie cos wyszlo po wielu probach
e;/
po co biegac??? nie lepiej wybic wszystko po drodze xD
#5
Napisano 09 kwietnia 2009 - 16:50
Bieganie jako taktyka na pvp ;p
jedyny screen jaki zostal i to jeszcze nie ubrany do konca widze, na 1 dreamie, mimo wielkiej ilosci dexa i tak jest maly ar
nie zrobisz go inaczej zeby miec max ias i trafiac, to nie jest typowy pala, nie ma skilla i nie jest casterem
jak zrobisz go lepiej to ja chetnie to zobacze, takie cos wyszlo po wielu probach
e;/
po co biegac??? nie lepiej wybic wszystko po drodze xD
Spróbuję w HE ok?
#6 Guest_kayman_*
Napisano 09 kwietnia 2009 - 16:53
Bieganie jako taktyka na pvp ;p
jedyny screen jaki zostal i to jeszcze nie ubrany do konca widze, na 1 dreamie, mimo wielkiej ilosci dexa i tak jest maly ar
nie zrobisz go inaczej zeby miec max ias i trafiac, to nie jest typowy pala, nie ma skilla i nie jest casterem
jak zrobisz go lepiej to ja chetnie to zobacze, takie cos wyszlo po wielu probach
e;/
po co biegac??? nie lepiej wybic wszystko po drodze xD
Spróbuję w HE ok?
probuj i jak juz go zrobisz idz na cs'a, mialem nim kilkanascie przypadkowych dueli wiadomo ze nie gram pvp i nie wymyslam postaci pvp
#7
Napisano 09 kwietnia 2009 - 19:14
#8
Napisano 14 kwietnia 2009 - 10:44
Do samego pala nie mam w zasadzie zastrzeżeń. Zakładam że inne kombinacje aur przetestowaleś (np. fanatyzm + merc z infi), a nawet jeśli nie to byłby to już inna postać.
Moim zdaniem niedopracowałeś najemnika.
Co do zbroi - zgoda.
Łotrzyce nie mają swoich aur, ale nie szkodzi to żeby wspomagały główną postać aurami ze sprzętu. Prpomonuję więc dać do łapy wiarę. Dodatkowy IAS z aury umożliwi korekty w sprzęcie palla (amulecik? rękawiczki?). Jeżeli doszedłeś do wniosku że aur nie potrzebujesz, to ostatni oddech pięknie podniesie IAS łotrzycy.
Co prawda efekt spowolnienia/schłodzenia będzie teoretycznie słabszy, choć zwiększony IAS i więcej wypuszczanych zamrażających strzał powininno to wyrównać.
Ostatnie życzenie ma również dodatek do (moim skromnym zdaniem) najważniejszego parametru dystansowych najemników - promienia światła. Wcześniej rozpoczęty ostrzał oznacza więcej trafionych/zamrożonych moobów.
Masymalnego promienia światła u łotrzycy ciężko będzie osiągnąć bez odpowiedniej czapki - obrączki Naja - można to jeszcze soketować np.: klejnotem 15/40, a na początek jeżeli brakuje szybkości do progu to tani klejnocik z 15 ias też będzie ok.
Alternatywnie proponuję delirium - i siejemy zament w szeregach wroga.
Jeżeli nie dasz się przekonać że dywersja, zasięg i szybkostrzelność jest ważniejsza od tabelkowych obrażeń to mam propozycje: skoro ubieramy partnerkę życiową dla Twojego jakże stylowego dreamer-a to proponuję ... sen, w połączeniu ze zdolnościami przekonywania pala efekt powinien być co najmniej zadawalający. Zresztą o zaletach snu, akurat Ciebie nie ma co przekonywać.
No i są jeszcze do wynajęcia czarownicy z III aktu. Można z nich zrobić prawdziwych CS-owych wyjadaczy. Ale to już zupełnie inna historia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych