Skocz do zawartości


Zdjęcie

Remont działu koskta horadrimów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sarebtis

Sarebtis
  • Użytkownik
  • 25 postów

Napisano 09 lutego 2009 - 00:24

Czy nie sądzicie ze ten dzial jest już dosyć przestarzały :P? Brakuje tam bardzo wielu formuł które niedoświadczonym graczom sa potrzebne (miedzy innymi mnie ). Więc chciałbym zapropnowac uzupełnienie tego działu chętnie moge w tym pomóc jesli bedzie trzeba!


#2 Siemior

Siemior
  • Moderator
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie
  • Battle.Tag: siemior#2881

Napisano 09 lutego 2009 - 01:36

dopisz jakie receptury dodać i to wszystko

#3 Sarebtis

Sarebtis
  • Użytkownik
  • 25 postów

Napisano 09 lutego 2009 - 11:48

Ulebszanie pasa, rekawic, butów, hełmu, tarczy do wyjątkowej lub elitarnej . Robienie skillera (3 pgm i grand charm), wyciaganie run z przedmiotów, naprawianie zbroji i broni. Narazie tyle sobie przypominam :P .Jeśli ktoś jeszcze zna inne receptury których nie podałem i które nie znajduja sie w dziale kostka horadrimow niech napisze w temacie. :)

#4 Scyzoryk

Scyzoryk
  • Użytkownik
  • 593 postów

Napisano 09 lutego 2009 - 15:54

1 Tal
1 Shael
1 Doskonały Brylant
1 Normalny Unikalny Pancerz
Podnosi unikalny pancerz (zbroja, tarcza, pas, hełm, rękawice, buty) o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)

1 Ko
1 Lem
1 Doskonały Brylant
1 Wyjątkowy Unikalny Pancerz
Podnosi unikalny pancerz (zbroja, tarcza, pas, hełm, rękawice, buty) o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny) - receptura single/cbn laader


1 Ral
1 Thul
1 Doskonały Ametyst
1 Normalny Rzadki Pancerz
Podnosi rzadki pancerz (zbroja, tarcza, pas, hełm, rękawice, buty) o klasę wyżej (Normalny=>Wyjątkowy)


1 Ko
1 Pul
1 Doskonały Ametyst
1 Wyjątkowy Rzadki Pancerz
Podnosi rzadki pancerz (zbroja, tarcza, pas, hełm, rękawice, buty) o klasę wyżej (Wyjątkowy=>Elitarny)


1 Ort
1 Broń
Naprawia Broń


1 Ral
1 Zbroja
Naprawia Zbroje


1 Ort
1 Nadkruszony Kamień
1 Broń
Naprawiona broń



1 Ral
1 Kamień ze Skazą
1 Zbroja
Naprawiona zbroje


1 Hel
1 scrool tp
Wyciąga runy z przedmiotów



Pozdro


Źródło: www.diablo.phx.pl



#5 asdfsdtre

asdfsdtre
  • Użytkownik
  • 631 postów

Napisano 09 lutego 2009 - 16:30

a sorry a jaka jest na skiller ?

#6 Scyzoryk

Scyzoryk
  • Użytkownik
  • 593 postów

Napisano 09 lutego 2009 - 17:11

3pg + magiczny item = inny losowy magiczny item (w twoim przypadku skiller)

Jeśli chcesz, żeby wszedł Ci skiller +4x life talizman musisz znaleźć go na heel'u i musi mieć ilvl 9x....

dia = 94
nitlakhak = 95
baal = 99

#7 Sarebtis

Sarebtis
  • Użytkownik
  • 25 postów

Napisano 09 lutego 2009 - 17:15

Dzieki :P

#8 idid

idid
  • Administrator
  • 1 248 postów
  • LocationR-Śl

Napisano 09 lutego 2009 - 18:06

Ulebszanie pasa, rekawic, butów, hełmu, tarczy do wyjątkowej lub elitarnej . Robienie skillera (3 pgm i grand charm), wyciaganie run z przedmiotów, naprawianie zbroji i broni. Narazie tyle sobie przypominam :P .Jeśli ktoś jeszcze zna inne receptury których nie podałem i które nie znajduja sie w dziale kostka horadrimow niech napisze w temacie. :)


Nie ma receptury na robienie skillera.
Jest receptura na wygnerowanie nowych statow na charmie, ktore nie musza byc +1 do jakiegos skilla.

#9 michal_2589

michal_2589
  • Użytkownik
  • 529 postów
  • LocationWarszawa

Napisano 09 lutego 2009 - 18:44

ta pierwsza formuła co napisał razor to na tak zwanny bugged?
robi soxy i podnosi defa ta?

#10 Bop

Bop
  • Użytkownik
  • 409 postów

Napisano 09 lutego 2009 - 19:07

ta pierwsza formuła co napisał razor to na tak zwanny bugged?
robi soxy i podnosi defa ta?


Nie, to nie ta formula widzisz aby napisal tam cos o gniazdach ?

1 Tal
1 Thul
1 Doskonały Topaz
1 Zwykła Zbroja Ta sama zbroja z miejscem na gemy (liczba miejsc wybierana losowo)

to jest ta receptura, o ktora Ci chodzi.

#11 katani

katani
  • Użytkownik
  • 34 postów
  • LocationWroclaw
  • d2jsp katani

Napisano 09 lutego 2009 - 21:16


Ulebszanie pasa, rekawic, butów, hełmu, tarczy do wyjątkowej lub elitarnej . Robienie skillera (3 pgm i grand charm), wyciaganie run z przedmiotów, naprawianie zbroji i broni. Narazie tyle sobie przypominam :P .Jeśli ktoś jeszcze zna inne receptury których nie podałem i które nie znajduja sie w dziale kostka horadrimow niech napisze w temacie. :)


Nie ma receptury na robienie skillera.
Jest receptura na wygnerowanie nowych statow na charmie, ktore nie musza byc +1 do jakiegos skilla.



A jaka To recepturka na charmy? bo jednak częstozdarza misię znaleźć gc z nithalaka albo baala

#12 Ladros

Ladros
  • Użytkownik
  • 270 postów
  • LocationWałbrzych

Napisano 09 lutego 2009 - 21:18

Razor juz to napisał:

1talizman +3pg= 1 losowy talizman

#13 katani

katani
  • Użytkownik
  • 34 postów
  • LocationWroclaw
  • d2jsp katani

Napisano 11 lutego 2009 - 21:23

takie małe pytanko mam jeszcze: mam talizman z baala więc ilvl 99, mój lvl to 91 i miksuje go w kostce z 3 perf stone. czy item który otrzymam też będzie miał ilvl 99 czy się zmieni? chodzi mi  czy mogę bez końca go miksować aż uzyskam coś interesującego?

#14 Sierg

Sierg
  • Użytkownik
  • 1 301 postów
  • LocationSławków
  • d2jsp Siergiej
  • Konto D2 sierg
  • Battle.Tag: sierg#2388

Napisano 11 lutego 2009 - 21:31

takie małe pytanko mam jeszcze: mam talizman z baala więc ilvl 99, mój lvl to 91 i miksuje go w kostce z 3 perf stone. czy item który otrzymam też będzie miał ilvl 99 czy się zmieni? chodzi mi  czy mogę bez końca go miksować aż uzyskam coś interesującego?


Po zmiksowaniu ilvl zostanie ten sam, mozesz miksowac az uzyskasz cos interesujacego ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych