Chciałem przedstawić taktykę rozwoju paladyna smitera na lld. Ogólnie kazdy wie jak powinien wygladać smiter, ale jednak 29lvl narzuca pewne ograniczenia (przedewszystkim brak Fana, co oznacza problem z ias). Nie chcę przypisywać sobie tej strategii, bo napewno ktoś już wczesniej wymyslił coś podobnego (w całości lub tylko pewne rozwiązania). w związku z tym przedstawiam wam po prostu jak wygladał mój smiter.
Staty
Siła pod itemy
Dex Pod blok z hs
Vita max!!1
Energia jak zawsze nic
Skille
Pchnięcie - max, to nasz główny atak. omija blok i obronę wroga więc można tym zniszczyć nawet duzo mocniejsze postacie
Szarża - 1 pkt, szłuzy do biegania, a czasem jako atak vs postacie z niska obroną
Św.Tarcza - max (do 29 lvl damy tylko 6 :/ ) zwiększa na dmg za smit'a obronę i blok, poprostu wszystko w jednym, bez tego smitera by nie było
Św pocisk - 1 pkt głównie na dojście, ale jak sie uprzeć to TvT może sie przydać do leczenia druzyny
Bł.Młot - 1pkt na dojście mamy za małe dmg i fcr by dał jakiś efekt
Moc - 1pkt na dojście
Bł.celnośc - 1pkt na dojście
Koncentracja - ile zostanie tyle tu władowac
Św chłód - mozna dać 1 pkt potrafi ładnie spowolnić wrogów, ale IMO to troche nie fair. ale jak free to free
Itemy
Hełm
WIEŚNIACZA KORONA/Peasant Crown z P.rubinem
Bojowy Kapelusz/War Hat
Obrona: 108
Obrona Bazowa: 45-53
Wymagany Poziom: 28
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 12
--------------------------------------------------------------------------------
+100% Zwiększona Obrona
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
15% Szybsze Bieganie/Chodzenie
Przywracanie Życia +6-12
+20 do Energii
+20 do Żywotności
+ 38 życie (rubin)
Hełm nr1 na tym poziomie (takioe czako lld), mamy tu skil vita, life, przywracanie życia, fr/w, energia i niezły def . Poprostu wypas jak na ten lvl
Broń
Nadzak 6x Shael
to chyba jedyna sensowna broń. Nadziak ma bazową szybkośc ataku [-10] a więc ostatni próg ias bez fana to 126, 6 x Shael daje nam 120, więc pozostaje nam tylko 6
Jezeli bedziemy sie chcieli pobawić w chargera to switch'u proponuje mieć Honor w nadze, ale ma to wadę bo wymaga duzo sieły Imo nie warto, od tego jest charger.
Zbroja
SKALNE RUNO/Rockfleece z p.rubinem
Zbroja Turniejowa/Field Plate
Obrona: 212-243
Obrona Bazowa: 101-105
Wymagany Poziom: 28
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 48
--------------------------------------------------------------------------------
+100-130% Zwiększona Obrona
Wymagania -10%
+5 do Siły
Obrażenie Zmniejszone o 10%
Obrażenie Zmniejszone o 5
+ 38 Życie
Niezła zbrojka (podstawowa vs meele i vs amki) , fajny def, lekka, redukcja obrażeń procentowa i punktowa (zdaża się że jakiś kiepski wojownik bije nas i nic nie obrywamy) do tego 5 siła, też się przyda
GRZECHOCZĄCA KLATKA/Rattlecage z p.Rubinem
Gotycka Zbroja Płytowa/Gothic Plate
Obrona: 328-335
Obrona Bazowa: 128-135
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 70
Wytrzymałość: 55
--------------------------------------------------------------------------------
+200 Obrona
+45 do Skuteczności Ataku
25% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 40%
+ 38 życie
ciezkie to to(trzeba wkaładać mahima i jakieś takliki z str, jak mamy siłę pod skalne runo), ale daje dodatkowe 25% CB a to przydatne kontra barb z duzą ilościa life lub jak bijemy sie z postaciami o wyższym lvl.
SKÓRA ŻMIJOMAGA/Skin of the Vipermagi z p.rubinem
Zbroja z Wężowej Skóry/Serpentskin Armor
Obrona: 279
Obrona Bazowa: 111-126
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 43
Wytrzymałość: 24
--------------------------------------------------------------------------------
+120% Zwiększona Obrona
Wszystkie Odporności +20-35
+1 do poziomu Wszystkich Umiejętności
30% Szybsze Rzucanie Czarów
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 9-13
+38 życie
+ 1 skill zawasze sie przyda no i te resy, uzywałem to do walki z Foh'ami bo vs inne ele chary z dobrynm duchem mamy dobre resy. Ma też redukcje obrażeń od magi, więc dobre vs bone-nec/hammer
Tarcza
Duch (Spirit)
Wymagany poziom: 25
Tylko Gry Rankingowe
Właściwości:
+2 do wszystkich umiejetnosci
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do zywotnosci
+89-112 do many
Odpornosc na zimno +35%
Odpornosc na blyskawice +35%
Odpornosc na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujacy otrzymuje obrazenia 14
w
AKARAŃSKA TARŻA z jak najlepszymi resami
Obrona: 101-125
Wymagany Poziom: 26
Wymagana Siła: 44
Wytrzymałość: 20
Szansa na Blok: 40%
Gniazda: 4
Pchnięcie Tarczą 12-16
Typ: Lekka
Znosne dmg
alternatywą dla ducha jest
Shael +
Eth
Rym (Rhyme)
Wymagany poziom: 29
Właściwości:
20% zwiekszona szansa na blok
40% szybszy blok
Wszystkie odpornosci +25%
Regeneruje mane 15%
Nie mozna zamrozic
50% dodatkowe zloto od potworów
25% wieksza szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
w
KOLCZASTA TARCZA
(Barbed Shield)
Obrona: 68-78
Wymagany Poziom: 25
Wymagana Siła: 65
Wytrzymałość: 40
Szansa Na Blok: Pal: 40%, Ama/Zab/Bar: 35%, Dru/Nec/Cza: 30%
Pchnięcie Tarczą: 18-35
Gniazda: 2
Typ: Lekka
Daje nam to troche większe dmg od ducha, ale niewiele przez brak skilla, do tego słabsze resy, gorszy def, brak life, mana, fhr., broni sie tylko tym że nie mozna zamrozinć (naszczęście mało postaci uzywa cold dmg)
Rekawice
PIĘŚĆ KRWI/Bloodfist
Ciężkie Rękawice/Heavy Gloves
Obrona: 17-18
Obrona Bazowa: 5-6
Wymagany Poziom: 9
Wytrzymałość: 14
--------------------------------------------------------------------------------
+10-20% Zwiększona Obrona
+10 Obrona
10% Zwiększona Szybkość Ataku
30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+40 do Życia
+5 do Minimalnych Obrażeń
Te i tylko te, daja nam brakujace 10 ias do tego życie i 30 fhr ( + 55 z ducha do progu 86 brakuje nam tylko 1) miodzio:)
Pas
SZNUR USZU/String of Ears
Wykonany z Demoniej Skóry Pas/Demonhide Sash
Obrona: 102-113
Obrona Bazowa: 29-34
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 22
Miejsc na Butelki: 16
--------------------------------------------------------------------------------
+150-180% Zwiększona Obrona
+15 Obrona
6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenie Zmniejszone o 10-15%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10-15
Podstawa vs mele i vs bone/hamer
alternatywa to pas z resami i life vs fire dmg lub vs foh ale tak naprawde to stringi starczają
Buty
PALEC GOBLINA/Goblin Toe
Lekkie Płytowe Buty/Light Plated Boots
Obrona: 33-34
Obrona Bazowa: 9-11
Wymagany Poziom: 22
Wymagany Siła: 50
Wytrzymałość: 18
Obrażenia od Kopnięca: 8-16
--------------------------------------------------------------------------------
+50-60% zwiększona Obrona
25% szansa na druzgocące uderzenie
-1 do Promienia Światła
Obrażenie zmniejszone o 1
Obrażenia od Magii zmniejszone o 1
+15 Obrona
Dają nam 25% CB i po to je wkładamy. redukca obrażeń o 1 w sumie śmieszna, ale może uratować tyłek
Vs fire dmg polecam
PIEKIELNY WĘDROWIEC/Infernostride
Wykonane z Demoniej Skóry Buty/Demonhide Boots
Obrona: 94-105
Obrona Bazowa: 28-35
Wymagany Poziom: 29
Wymagany Siła: 20
Wytrzymałość: 12
Obrażenia od Kopnięca: 24-46
--------------------------------------------------------------------------------
+120-150% Zwiększona Obrona
+15 Obrona
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
5% Szansa Rzucenia 8-poziomowego Zaklęcia Pożoga Podczas Atakowania
Odporność na Ogień +30%
10% do Maksymalnej Odporności na Ogień
Dodaje 12-33 Obrażeń od Ognia
40-70% Dodatkowego Złota od Potworów
+2 do Promienia Światła
i
butki natalki vs foh
Amulet
Tu mozna pokombinować: +1pala i mody: fire res, +staty, DR
lub
DROBIAZG MAHIMA/The Mahim-Oak Curio
Amulet
Wymagany Poziom: 25
--------------------------------------------------------------------------------
+10 Obrona
+10% Poprawiona Obrona
10% Premia do Skuteczności Ataku
Wszystkie Odporności +10
+10 do Energii
+10 do Żywotności
+10 do Zręczności
+10 do Siły
Daje nizły kop do statów do tego resy często się przydaje
RELIKT NOKOZAN/Nokozan Relic
Amulet
Wymagany Poziom: 10
--------------------------------------------------------------------------------
+3 do Promienia Światła
10% do Maksymalnej Odporności na Ogień
Odporność na Ogień 50%
Dodaje 3-6 Obrażeń od Ognia
20% Szybsze Odzyskanie Równowagi
Dobry vs fire soso, Fissure-dru i Assa-fire trap.
Pierścienie
UZDROWIENIE MANALDA/Manald Heal
Pierścień/Ring
Wymagany Poziom: 15
--------------------------------------------------------------------------------
4-7% Mana Wykradzione za Każde Trafienie
Uzupełnienie Życia +5-8
Regeneruje Manę 20%
+20 do Życia
Kop do żecia i regeneracja życia/many
a dla bogatych soj, chociaż skill to nie jest w tym buildzie najważniejszy, mozna załozyć jakies rare....
Plecak
Jak najwiecej sc z +life i 1 sc +fhr aby osiągnąć próg 86
Ogólne osiągi
ok 300 dmg- zależy od doboru itemów
Max ias 4ciosy na sekunde, jak przeciwnik ma słabe fhr to po 1ym trafieniu już się nie ruszy
Życie - zalezy od ilości talików ale 1k z mocnym hakiem będzie
Def - prawie 2 k , dokładnie zależy od wszystkich itemów
Blok - max
Resy - all max w zasadzie z samego duszka, może być kłopot czasem z fire res, ale podawałem sposoby jak to uzupełnić, pomijam że vs fire dmg można ubrać się tak aby res był 95%
DR - procentowo 20-25% punktowo 6
Abs.Magii 14-24 (w odpowiednim sprzęcie)
Walka
nie ma co się rozpisywać w większości wypadków trzeba podlecieć na szarży (mozna zrobić charge lag) i walić ze smit'a aż padnie. Bardzo dobrze jak się przyprze przeciwnika do muru.
ale zeby nie było to napiszę troche o walce
assa kick
no teges
Assa fire trap
To trudny przeciwnik, trzeba uważać na MB i starać się jakoś do niej podejść (szarżą) unikając pułapek, no i smite do upadłego. Oczywiście jak załozymy itemy pod fire res to wogóle gry nie ma, więc nie ma przesadzać bo szkoda zabawy
Inne aski występuja żadko i nie są problemem
Amka bow/jab
W sumie niezły przeciwnik bo Ga omoja naszego defa i blok i maja niezłe fhr, itemy pod wysokie DR. Ogólnie to trzeba za pomocą szarży przyprzeć ją do muru i tam smite do upadłego
Java
raczej nie sprawi problemu
Fire soso
Jak nie ubierzesz sie pod fire res to ciężki przeciwnik bo szybki i parzy
Blizz soso
Tu się wyjatkowo przyda rym w tarczy, ogólnie dośc miły przeciwnik z niezłym dmg, ale potrafia zaskoczyć
Druid - fuissure
No to chyba jeden z najgorszych przeciwników, bez założenia ubranka pod res może być ciężko, ogólnie to trzeba trafić go z szarży tak aby oddalił się od swoich szczelin i wtedy smitować, warto zabić oaka i wilki jak się nawoną pod tarczę
EleDru
trzeba zaatakować ostroznie by nie wpaść na tornado bo bardzo boli :/ i spróbować wbić się szarżą. dobrze działa też poczekać aż dudu się znudzi i ruszy do ofensywy wtedy udawać że się ucieka i z zaskoczenia szarża i smite
Barb
Jakikolwiek na tym lvl nie jest duzym zagrożeniem chociaż raz spodkałem gościa który mnie zgnoił throwerem, ale to był 1 przypadek.
Pal charger
jak najwięcej DR, stoimy w miejscu, staramy się złapać go na namelocka i machać tarczą trzymając shift. 75% szans że nie trafi i zostanie na miejszcu dostając z tarczy. jak nas trfi to i tak nie padniemy na 1 hit więc stać nadal i machać tarczą
Hammer
z reguły wystarcza podlecieć i smite i po sprawie, ale jak trafi sie dobry gracz ( spotkałem raz naprawde super zawodnika) to nie mamy dużych szans bo nie podejdziemy z tarczą a szarża nie wiele pomaga
Bone necro
możesz mu odrazu pokazać czemu nie jest wstanie nas pokonać
Smite
nie polecam, stajecie obok i nawalacie i wygrywa ten co ma więcej życia. 0 sensu 0 zabawy
na 29 lvl da się też bić z postaciami 30lvl+ najczęściej są to WW barb (do jakiegoś 40 lvl da rade) , Foh
w viperku i natalkach jest nasz
Dziękuję za uwagę i proszę o konstruktywną krytykę












