Skocz do zawartości


Zdjęcie

paladyn 29 lvl smiter by Attyla


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Jak podoba Ci się ta taktyka ?? (3 użytkowników oddało głos)

Jak podoba Ci się ta taktyka ??

  1. total Crap!!! (2 głosów [66.67%])

    Procent z głosów: 66.67%

  2. Kiepska taktylka, mozna zrobić 4fun (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  3. Sreni build za dużo błedów (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  4. Fajna postać, pare porawek i rządzi (1 głosów [33.33%])

    Procent z głosów: 33.33%

  5. Full Wypas!! (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 Attyla

Attyla
  • Użytkownik
  • 79 postów

Napisano 28 lipca 2008 - 12:33

wiatm!!
Chciałem przedstawić taktykę rozwoju paladyna smitera na lld. Ogólnie kazdy wie jak powinien wygladać smiter, ale jednak 29lvl narzuca pewne ograniczenia (przedewszystkim brak Fana, co oznacza problem z ias). Nie chcę przypisywać sobie tej strategii, bo napewno ktoś już wczesniej wymyslił coś podobnego (w całości lub tylko pewne rozwiązania). w związku z tym przedstawiam wam po prostu jak wygladał mój smiter.

Staty

Siła pod itemy
Dex Pod blok z hs
Vita max!!1
Energia jak zawsze nic

Skille

Pchnięcie - max, to nasz główny atak. omija blok i obronę wroga więc można tym zniszczyć nawet duzo mocniejsze postacie

Szarża - 1 pkt, szłuzy do biegania, a czasem jako atak vs postacie z niska obroną

Św.Tarcza - max (do 29 lvl damy tylko 6 :/ ) zwiększa na dmg za smit'a obronę i blok, poprostu wszystko w jednym, bez tego smitera by nie było

Św pocisk - 1 pkt głównie na dojście, ale jak sie uprzeć to TvT może sie przydać do leczenia druzyny

Bł.Młot - 1pkt na dojście mamy za małe dmg i fcr by dał jakiś efekt

Moc - 1pkt na dojście

Bł.celnośc - 1pkt na dojście

Koncentracja - ile zostanie tyle tu władowac

Św chłód -  mozna dać 1 pkt potrafi ładnie spowolnić wrogów, ale IMO to troche nie fair. ale jak free to free

Itemy

Hełm
WIEŚNIACZA KORONA/Peasant Crown z P.rubinem
Bojowy Kapelusz/War Hat



Obrona: 108
Obrona Bazowa: 45-53
Wymagany Poziom: 28
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 12

--------------------------------------------------------------------------------
+100% Zwiększona Obrona
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
15% Szybsze Bieganie/Chodzenie
Przywracanie Życia +6-12
+20 do Energii
+20 do Żywotności
+ 38 życie (rubin)

Hełm nr1 na tym poziomie (takioe czako lld), mamy tu skil vita, life, przywracanie życia, fr/w, energia i niezły def . Poprostu wypas jak na ten lvl :)

Broń
Nadzak 6x Shael

to chyba jedyna sensowna broń. Nadziak ma bazową szybkośc ataku [-10] a więc ostatni próg ias bez fana to 126, 6 x Shael daje nam 120, więc pozostaje nam tylko 6 :)

Jezeli bedziemy sie chcieli pobawić w chargera to switch'u proponuje mieć Honor w nadze, ale ma to wadę bo wymaga duzo sieły Imo nie warto, od tego jest charger.

Zbroja

SKALNE RUNO/Rockfleece z p.rubinem
Zbroja Turniejowa/Field Plate

Obrona: 212-243
Obrona Bazowa: 101-105
Wymagany Poziom: 28
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 48

--------------------------------------------------------------------------------
+100-130% Zwiększona Obrona
Wymagania -10%
+5 do Siły
Obrażenie Zmniejszone o 10%
Obrażenie Zmniejszone o 5
+ 38 Życie
Niezła zbrojka (podstawowa vs meele i vs amki) , fajny def, lekka, redukcja obrażeń procentowa i punktowa (zdaża się że jakiś kiepski wojownik bije nas i nic nie obrywamy) do tego 5 siła, też się przyda

GRZECHOCZĄCA KLATKA/Rattlecage z p.Rubinem
Gotycka Zbroja Płytowa/Gothic Plate


Obrona: 328-335
Obrona Bazowa: 128-135
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 70
Wytrzymałość: 55

--------------------------------------------------------------------------------
+200 Obrona
+45 do Skuteczności Ataku
25% Szansa na Druzgocące Uderzenie
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 40%
+ 38 życie

ciezkie to to(trzeba wkaładać mahima i jakieś takliki z str, jak mamy siłę pod skalne runo), ale daje dodatkowe 25% CB a to przydatne kontra barb z duzą ilościa life lub jak bijemy sie z postaciami o wyższym lvl.

SKÓRA ŻMIJOMAGA/Skin of the Vipermagi z p.rubinem
Zbroja z Wężowej Skóry/Serpentskin Armor


Obrona: 279
Obrona Bazowa: 111-126
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 43
Wytrzymałość: 24

--------------------------------------------------------------------------------
+120% Zwiększona Obrona
Wszystkie Odporności +20-35
+1 do poziomu Wszystkich Umiejętności
30% Szybsze Rzucanie Czarów
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 9-13
+38 życie

+ 1 skill zawasze sie przyda no i te resy, uzywałem to do walki z Foh'ami bo vs inne ele chary z dobrynm duchem mamy dobre resy. Ma też redukcje obrażeń od magi, więc dobre vs bone-nec/hammer

Tarcza

Duch (Spirit)
Wymagany poziom: 25
Tylko Gry Rankingowe

Właściwości:
+2 do wszystkich umiejetnosci
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do zywotnosci
+89-112 do many
Odpornosc na zimno +35%
Odpornosc na blyskawice +35%
Odpornosc na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujacy otrzymuje obrazenia 14

w

AKARAŃSKA TARŻA z jak najlepszymi resami

Obrona: 101-125
Wymagany Poziom: 26
Wymagana Siła: 44
Wytrzymałość: 20
Szansa na Blok: 40%
Gniazda: 4
Pchnięcie Tarczą 12-16
Typ: Lekka

Znosne dmg :), wyczesane resy,  55FHR ^^, życie, mana no i +2 skill. Aż za mocne jak na ten lvl :)

alternatywą dla ducha jest


Shael +
Eth

Rym (Rhyme)
Wymagany poziom: 29

Właściwości:
20% zwiekszona szansa na blok
40% szybszy blok
Wszystkie odpornosci +25%
Regeneruje mane 15%
Nie mozna zamrozic
50% dodatkowe zloto od potworów
25% wieksza szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

w

KOLCZASTA TARCZA
(Barbed Shield)

Obrona: 68-78
Wymagany Poziom: 25
Wymagana Siła: 65
Wytrzymałość: 40
Szansa Na Blok: Pal: 40%, Ama/Zab/Bar: 35%, Dru/Nec/Cza: 30%
Pchnięcie Tarczą: 18-35
Gniazda: 2
Typ: Lekka

Daje nam to troche większe dmg od ducha, ale niewiele przez brak skilla, do tego słabsze resy, gorszy def, brak life, mana, fhr., broni sie tylko tym że nie mozna zamrozinć (naszczęście mało postaci uzywa cold dmg)

Rekawice

PIĘŚĆ KRWI/Bloodfist
Ciężkie Rękawice/Heavy Gloves



Obrona: 17-18
Obrona Bazowa: 5-6
Wymagany Poziom: 9
Wytrzymałość: 14

--------------------------------------------------------------------------------
+10-20% Zwiększona Obrona
+10 Obrona
10% Zwiększona Szybkość Ataku
30% Szybsze Odzyskiwanie Równowagi
+40 do Życia
+5 do Minimalnych Obrażeń

Te i tylko te, daja nam brakujace 10 ias do tego życie i 30 fhr ( + 55 z ducha do progu 86 brakuje nam tylko 1) miodzio:)

Pas

SZNUR USZU/String of Ears
Wykonany z Demoniej Skóry Pas/Demonhide Sash



Obrona: 102-113
Obrona Bazowa: 29-34
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 22
Miejsc na Butelki: 16

--------------------------------------------------------------------------------
+150-180% Zwiększona Obrona
+15 Obrona
6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenie Zmniejszone o 10-15%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10-15

Podstawa vs mele i vs bone/hamer

alternatywa to pas z resami i life vs fire dmg lub vs foh ale tak naprawde to stringi starczają

Buty

PALEC GOBLINA/Goblin Toe
Lekkie Płytowe Buty/Light Plated Boots



Obrona: 33-34
Obrona Bazowa: 9-11
Wymagany Poziom: 22
Wymagany Siła: 50
Wytrzymałość: 18
Obrażenia od Kopnięca: 8-16

--------------------------------------------------------------------------------
+50-60% zwiększona Obrona
25% szansa na druzgocące uderzenie
-1 do Promienia Światła
Obrażenie zmniejszone o 1
Obrażenia od Magii zmniejszone o 1
+15 Obrona

Dają nam 25% CB i po to je wkładamy. redukca obrażeń o 1 w sumie śmieszna, ale może uratować tyłek :)

Vs fire dmg polecam
PIEKIELNY WĘDROWIEC/Infernostride
Wykonane z Demoniej Skóry Buty/Demonhide Boots



Obrona: 94-105
Obrona Bazowa: 28-35
Wymagany Poziom: 29
Wymagany Siła: 20
Wytrzymałość: 12
Obrażenia od Kopnięca: 24-46

--------------------------------------------------------------------------------
+120-150% Zwiększona Obrona
+15 Obrona
20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
5% Szansa Rzucenia 8-poziomowego Zaklęcia Pożoga Podczas Atakowania
Odporność na Ogień +30%
10% do Maksymalnej Odporności na Ogień
Dodaje 12-33 Obrażeń od Ognia
40-70% Dodatkowego Złota od Potworów
+2 do Promienia Światła
i

butki natalki vs foh

Amulet


Tu mozna pokombinować: +1pala i mody: fire res, +staty, DR

lub

DROBIAZG MAHIMA/The Mahim-Oak Curio
Amulet

Wymagany Poziom: 25

--------------------------------------------------------------------------------
+10 Obrona
+10% Poprawiona Obrona
10% Premia do Skuteczności Ataku
Wszystkie Odporności +10
+10 do Energii
+10 do Żywotności
+10 do Zręczności
+10 do Siły


Daje nizły kop do statów do tego resy często się przydaje

RELIKT NOKOZAN/Nokozan Relic
Amulet



Wymagany Poziom: 10

--------------------------------------------------------------------------------
+3 do Promienia Światła
10% do Maksymalnej Odporności na Ogień
Odporność na Ogień 50%
Dodaje 3-6 Obrażeń od Ognia
20% Szybsze Odzyskanie Równowagi

Dobry vs fire soso, Fissure-dru i Assa-fire trap.

Pierścienie

UZDROWIENIE MANALDA/Manald Heal
Pierścień/Ring



Wymagany Poziom: 15

--------------------------------------------------------------------------------
4-7% Mana Wykradzione za Każde Trafienie
Uzupełnienie Życia +5-8
Regeneruje Manę 20%
+20 do Życia

Kop do żecia i regeneracja życia/many
a dla bogatych soj, chociaż skill to nie jest w tym buildzie najważniejszy, mozna załozyć jakies rare....

Plecak
Jak najwiecej sc z +life i 1 sc +fhr aby osiągnąć próg 86

Ogólne osiągi

ok 300 dmg- zależy od doboru itemów

Max ias 4ciosy na sekunde, jak przeciwnik ma słabe fhr to po 1ym trafieniu już się nie ruszy

Życie - zalezy od ilości talików ale 1k z mocnym hakiem będzie

Def - prawie 2 k , dokładnie zależy od wszystkich itemów

Blok - max

Resy - all max w zasadzie z samego duszka, może być kłopot czasem z fire res, ale podawałem sposoby jak to uzupełnić, pomijam że vs fire dmg można ubrać się tak aby res był 95% :), a jak nie to jakiś talik z resem

DR - procentowo 20-25% punktowo 6

Abs.Magii 14-24 (w odpowiednim sprzęcie)

Walka

nie ma co się rozpisywać w większości wypadków trzeba podlecieć na szarży (mozna zrobić charge lag) i walić ze smit'a aż padnie. Bardzo dobrze jak się przyprze przeciwnika do muru.
ale zeby nie było to napiszę troche o walce

assa kick
no teges :) stajesz na środku, dajesz paniusi nózką powiwijać, jak ci się znudzi stać bezczynie to możesz ja z tarczy walnoć pare razy az padnie :)

Assa fire trap
To trudny przeciwnik, trzeba uważać na MB i starać się jakoś do niej podejść (szarżą) unikając pułapek, no i smite do upadłego. Oczywiście jak załozymy itemy pod fire res to wogóle gry nie ma, więc nie ma przesadzać bo szkoda zabawy

Inne aski występuja żadko i nie są problemem

Amka bow/jab

W sumie niezły przeciwnik bo Ga omoja naszego defa i blok i maja niezłe fhr, itemy pod  wysokie DR. Ogólnie to trzeba za pomocą szarży przyprzeć ją do muru i tam smite do upadłego

Java

raczej nie sprawi problemu

Fire soso
Jak nie ubierzesz sie pod fire res to ciężki przeciwnik bo szybki i parzy :), trzeba z szarży trafić i zabić pod ścianą

Blizz soso
Tu się wyjatkowo przyda rym w tarczy, ogólnie dośc miły przeciwnik z niezłym dmg, ale potrafia zaskoczyć

Druid - fuissure

No to chyba jeden z najgorszych przeciwników, bez założenia ubranka pod res może być ciężko, ogólnie to trzeba trafić go z szarży tak aby oddalił się od swoich szczelin i wtedy smitować, warto zabić oaka i wilki jak się nawoną pod tarczę

EleDru

trzeba zaatakować ostroznie by nie wpaść na tornado bo bardzo boli :/ i spróbować wbić się szarżą. dobrze działa też poczekać aż dudu się znudzi i ruszy do ofensywy wtedy udawać że się ucieka i z zaskoczenia szarża i smite

Barb
Jakikolwiek na tym lvl nie jest duzym zagrożeniem chociaż raz spodkałem gościa który mnie zgnoił throwerem, ale to był 1 przypadek.

Pal charger
jak najwięcej DR, stoimy w miejscu, staramy się złapać go na namelocka i machać tarczą trzymając shift.  75% szans że nie trafi i zostanie na miejszcu dostając z tarczy. jak nas trfi to i tak nie padniemy na 1 hit więc stać nadal i machać tarczą

Hammer
z reguły wystarcza podlecieć i smite i po sprawie, ale jak trafi sie dobry gracz ( spotkałem raz naprawde super zawodnika) to nie mamy dużych szans bo nie podejdziemy z tarczą a szarża nie wiele pomaga

Bone necro
możesz mu odrazu pokazać czemu nie jest wstanie nas pokonać :)

Smite
nie polecam, stajecie obok i nawalacie i wygrywa ten co ma więcej życia. 0 sensu 0 zabawy

na 29 lvl da się też bić z postaciami 30lvl+ najczęściej są to WW barb (do jakiegoś 40 lvl da rade) , Foh
w viperku i natalkach jest nasz :)

Dziękuję za uwagę i proszę o konstruktywną krytykę






#2 Drewas

Drewas
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • LocationGdańsk

Napisano 31 lipca 2008 - 21:06

ogólnie taktyka troche nie fajna ;s

+ 1 skill zawasze sie przyda no i te resy, uzywałem to do walki z Foh'ami bo vs inne ele chary z dobrynm duchem mamy dobre resy. Ma też redukcje obrażeń od magi, więc dobre vs bone-nec/hammer

fohy na 29lld?

Bone necro
możesz mu odrazu pokazać czemu nie jest wstanie nas pokonać Uśmiech

bp+spam i po tobie

Hammer
z reguły wystarcza podlecieć i smite i po sprawie, ale jak trafi sie dobry gracz ( spotkałem raz naprawde super zawodnika) to nie mamy dużych szans bo nie podejdziemy z tarczą a szarża nie wiele pomaga

tu żeś dojebał, nie trafisz hammera za chuja ;s

Assa fire trap
To trudny przeciwnik, trzeba uważać na MB i starać się jakoś do niej podejść (szarżą) unikając pułapek, no i smite do upadłego. Oczywiście jak załozymy itemy pod fire res to wogóle gry nie ma, więc nie ma przesadzać bo szkoda zabawy

tutaj akurat smiter ma łatwo

w item setupie też dużo błędów, skoncentrowałeś sie na uniqach które ostro ciągną ^ i nie wziełeś pod uwage set items i jool masters

np amu+ring angela
rece+pas death

jako broń bym dał mniejszy próg ias i reszte 20/15

co to za army/shieldy w ogóle
spirit tylko jest dobry ze względu na dmg
arm 60 life 3 sox 20/15 ~~
buty vs ele triple res 30 frw

manald pff nic nie daje
rare>to
scs muszą byc 3max/1xar/15 life inaczej mały sens

pozdro ^




#3 Attyla

Attyla
  • Użytkownik
  • 79 postów

Napisano 01 sierpnia 2008 - 09:48

fohy na 29lld?

na 29 lvl da się też bić z postaciami 30lvl+ najczęściej są to WW barb (do jakiegoś 40 lvl da rade) , Foh
w viperku i natalkach jest nasz




Bone necro
możesz mu odrazu pokazać czemu nie jest wstanie nas pokonać Uśmiech

bp+spam i po tobie

Bp rozwala się jednym udeżeniem z tarczy, do tego smite robi się szybciej niż nekro więzienia stawia więc opcja uwięzienia jest raczej mało dostepna, po paru próbach necro straci cała manę

Hammer
z reguły wystarcza podlecieć i smite i po sprawie, ale jak trafi sie dobry gracz ( spotkałem raz naprawde super zawodnika) to nie mamy dużych szans bo nie podejdziemy z tarczą a szarża nie wiele pomaga

tu żeś bum-cyk-cykał, nie trafisz hammera za siusiaka ;s


Jak ktos umie naprawde dobrze grać hammerem to rzeczywiście jest kłopot (napisałem o tym, ale duza częsć ludzi których spotkałem myslała że jak stać ich aby wpakować  2 soje w lld to maja wygraną w kieszeni  a bywało róznie....

Assa fire trap
To trudny przeciwnik, trzeba uważać na MB i starać się jakoś do niej podejść (szarżą) unikając pułapek, no i smite do upadłego. Oczywiście jak załozymy itemy pod fire res to wogóle gry nie ma, więc nie ma przesadzać bo szkoda zabawy

tutaj akurat smiter ma łatwo

skoro tak uważasz.......

w item setupie też dużo błędów, skoncentrowałeś sie na uniqach które ostro ciągną ^ i nie wziełeś pod uwage set items i jool masters

np amu+ring angela
rece+pas death

jako broń bym dał mniejszy próg ias i reszte 20/15

co to za army/shieldy w ogóle
spirit tylko jest dobry ze względu na dmg
arm 60 life 3 sox 20/15 ~~
buty vs ele triple res 30 frw

manald pff nic nie daje
rare>to
scs muszą byc 3max/1xar/15 life inaczej mały sens


Po co angelic combo ???? ar nam jest nie potrzebny

Zakładjąc zestaw smierci (łapki i pas) tracimy 40 zycia i redukcję obrażeń a zyskujemy 30 ias (mamy juz max, ll (nic nam nie daje bo nie działa ze smite), troche resów (i tak mamy max)

Jesli chodzi o ducha to akurat dmg jes jego słaba stroną (kolczasta ma wyższe dmg) a wybrałm ducha przez resy, life fhr, mana, skill

ze zbroją możesz mieć racje... pomyslę nad tym :) poprostu najwięcej dueli gralem z wilkolakiem 30 lvl i tam potrzebowałem DR

butki...hm resy mamy max a jak trzeba to po co triple res jak mozna mieć absorba lub CB

Mandal dale duzo do statów, i jest tylko jako amu zapasowy aby cięższe zbroje wkladać


sc dmg i ar z talików nic nam nie daje więc po co wydawać kasę ??

I małe pytanko jool 20/15 to co to za skrót jakie to staty, bo głupio ale się nie rozeznaje w tym.

Dzieki za uwagi zawasze to nowe rozwiązania i może coś mi sie przyda z Twoich rad
Pozdro



#4 Drewas

Drewas
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • LocationGdańsk

Napisano 03 sierpnia 2008 - 14:15

co do max/ar to przepraszam
angelic combo odpada, scs też
anyway death combo to jest cud, fhr/life to fakt-traci się troche
ale 30 ias i cbf to na lld cudko^^
20/15 to jest ed/max, taki jak by scepter od dmga

#5 Attyla

Attyla
  • Użytkownik
  • 79 postów

Napisano 04 sierpnia 2008 - 07:29

Nadal się będe upierał że przy bloodfistach, ale rzeczywiście Pas z zestawu śmierci będzie lepszy od stringów vs ele char, zwłaszcza jesli mówisz że resy wyższe niż wyświetlane mają zanaczenie (myslałem że ograniczenie  resów na PCL jest spowodowaney tym aby nie odbierać szans FOh'owi i soso cold z mistrzostwem)
Nie wiem też czy klejnoty ed/max działają z smite, ale nawet jak nie to warto mieć je, oraz Angel combo w skrytce, jak byśmy chcieli się pobawić w chargera, a czasem niestety trzeba np vs Ama-GA


#6 Guest_kayman_*

Guest_kayman_*
  • Gość

Napisano 04 sierpnia 2008 - 09:09

"Nie wiem też czy klejnoty ed/max działają z smite"

ed - tak - chociaz nie widac tego w statystykach
max - nie

#7 Attyla

Attyla
  • Użytkownik
  • 79 postów

Napisano 04 sierpnia 2008 - 12:15

O dobrze wiedzieć (człowiek całe zycie sie uczy i głupi umiera :) )
a nie wiesz w którym miejscu jest doliczane ed z klejnotów???
do bazowego dmg tarczy, czy może jak ed ze skilla ewentualnie na koniec, bo moze dać to bardzo różne efekty, a trudno mi to ocenić nie widząc dmg na wyświetlaczu, chociaż powiem że nie dmg jest najważniejsze, ale przy wyrównanym pojedynku kazdy 1 pkt DMg się przyda.

#8 Guest_kayman_*

Guest_kayman_*
  • Gość

Napisano 04 sierpnia 2008 - 12:35

rozpiska :) http://strony.aster....man/smiter.html





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych