Błędy na naszej stronie!
#2
Napisano 06 stycznia 2008 - 10:44
Brak Coa
Brak Nw
Bledy: Slowo runiczne infinity: -55% do odpornosci na blyskawice wroga
Powinno byc -45%-55% do odpornosci na blyskawice wroga
Slowo runiczne Treachery: 5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu
Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu
5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Jad, w czasie zadawania ciosu
Powinno byc: 5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu
To takie, co mi sie teraz przypomnialy, bo od dawna przeszkadzaly, potem dodam inne
#3
Napisano 06 stycznia 2008 - 10:45
#6
Napisano 06 stycznia 2008 - 12:20
DodałemA braki?
Brak Coa
Brak Nw
zmienioneMiejsca na klejnot w hl.
W recepturach kostki - nie maxymalna ilosc sox, a losowa.
póki co w rw nie potrafie robić edit bo tam jest ta wyszukiwarka i nie wiem gdzie znaleźć pojedyncze słowa
[ Dodano: 2008-01-06, 13:21 ]
dodałem już torcha
#7
Napisano 06 stycznia 2008 - 13:48
Odkupienie Griswolda (Griswold's Redemption)
Kadyceusz (Caduceus)
Obrażenia: 102-118 (Podstawowe Obrażenia: 37-43)
Wymagany Poziom: 53
Wymagana Siła: 59
Wymagana Zręczność: 42
Wytrzymałość: 70
Podstawowa Szybkość Ataku: [-10]
+175% Zwiększone Obrażenia
350% - Obrażenia Zadane Nieumarłym
Wymagania -20%
40% Zwiększona Szybkość Ataku
Miejsce na Klejnot (3)
4 sox ;]
#8
Napisano 06 stycznia 2008 - 15:02
3-44 sox ;]
Arkaine nie ma 200%, tylko 150-180
Tal orb ma wszytskie mistrzostwa 1-2
Ik armor ma teraz def podstawowy zawsze 601 a calkowity 1001
Caly aldur jest praktycznie sk.urwiony, nie chce mi sie wypisywac wszystkiego:
http://www.battle.ne...s4.shtml#aldurs
BTW moze warto by bylo jeszcze pododawac do poszczegolnych przedmiotow w setach te dodatkowe statystyki ktore dostaly po 1.10 (te na zielono)
Jak cos mi sie jeszcze przypomni to napisze ofc
#9
Napisano 06 stycznia 2008 - 15:53
All poprawione thx3-4
4 sox ;]
Arkaine nie ma 200%, tylko 150-180
Tal orb ma wszytskie mistrzostwa 1-2
Ik armor ma teraz def podstawowy zawsze 601 a calkowity 1001
Caly aldur jest praktycznie sk.urwiony, nie chce mi sie wypisywac wszystkiego:
http://www.battle.ne...s4.shtml#aldurs
BTW moze warto by bylo jeszcze pododawac do poszczegolnych przedmiotow w setach te dodatkowe statystyki ktore dostaly po 1.10 (te na zielono)
Jak cos mi sie jeszcze przypomni to napisze ofc
#12
Napisano 06 stycznia 2008 - 21:54
a powinno byc (chyba....;-)) - Kratownica
http://diabloii.pl/i...unikaty_amulety
#14
Napisano 07 stycznia 2008 - 15:03
- base dmg broni sie nie zgadza w kilku przypadkach.
- nie ma czegos takiego jak min, max dmg po przecinku, przy kalkulowaniu base weapon dmg gra uzywa funkcji floor.
- czesc przedmiotow ktore maja podpis, ze wystepuja od patcha 1.9 wystepowaly we wczesniejszych patchach z innymi statami.
Jedynym 100% info o itemach sa pliki .txt (znajdujace sie w plikach .mpq), a nie arreat summit (gdzie od 2 lat sa podawane bledne progi ww, takie przyklady mozna tam mnozyc).
Jak ktos juz sie bedzie bawil w staty itemow pod rw --> tak sie liczy dmg dla rw:
base min dmg + floor[base min*(superior ed/100)] + floor[base min dmg*(rw ed/100)]
identycznie dla max dmg (nie wliczam tu +x min dmg, +x max dmg lub xx-yy min to max lub +xx dmg)
Pzd.
PS: Jesli bedzie zapotrzebowanie moge zrobic liste statow itemow (unique/sets) od patcha 1.01 w gore.
#16
Napisano 07 stycznia 2008 - 20:51
NaprawioneBledy: Slowo runiczne infinity: -55% do odpornosci na blyskawice wroga
Powinno byc -45%-55% do odpornosci na blyskawice wroga
Slowo runiczne Treachery: 5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu
Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu
5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Jad, w czasie zadawania ciosu
Powinno byc: 5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu
Jak wyżejJest błąd w opisie św.chłodu w słowie doom (podany jest opis wigoru)
#17
Napisano 16 stycznia 2008 - 21:30
Uwagi:
Poziom 40 Zamieci zadaje 2,035-2,114 obrażeń od zimna na sekundę przez 4 sekundy.
Poziom 22 Novy Mrozu zadaje 64-76 obrażeń od zimna i zamraża cel na 29 sekund.
Poziom 18 Świętego Chodu zwiększa prędkość chodzenia/biegania o 42%, wytrzymałość i szybkość jej odzyskiwania o 475% na obszarze 44 jardów
#18
Napisano 23 stycznia 2008 - 11:06
http://diabloii.pl/i...ame=wyroznienia
oraz:
http://diabloii.pl/i...al&name=serwery
bo tamte dane są chyba stare skoro np. pierwszy link wogóle nie działa
nie weim czy to się przyda no ale miło by było :] pozdrawiam gorąco
#20
Napisano 24 stycznia 2008 - 14:38
No cóż, skoro temat już odkopany...
ten tema jaknajbardziej może być odkopywany.
Nigdzie nie ma właściwości dla przedmiotów normal/exeptional/elite. Jeśli są, a ja tylko nie mogłem ich znaleźć, to może warto je bardziej wyeksponować.
ta kwestai była już poruszana, podejrzewam że zostanie to zrobione za jakiś czas.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych