Skocz do zawartości


Zdjęcie

Błędy na naszej stronie!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

#1 Siemior

Siemior
  • Moderator
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie
  • Battle.Tag: siemior#2881

Napisano 06 stycznia 2008 - 10:03

W tym temacie prosiłbym o wynajdowanie błędów na stronce typu niewłaściwy lvl przedmiotu etc. Ja będę to naprawiał. Wszelkie spamowanie w tym temacie bądź odbieganie od tematu będą usuwane wielokrotne próby nagradzane warnem. Dziękuje :twisted:

#2 Piccolo52

Piccolo52
  • Użytkownik
  • 171 postów
  • LocationJeruzalem

Napisano 06 stycznia 2008 - 10:44

A braki?
Brak Coa
Brak Nw


Bledy: Slowo runiczne infinity: -55% do odpornosci na blyskawice wroga
Powinno byc -45%-55% do odpornosci na blyskawice wroga

Slowo runiczne Treachery: 5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu
Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu
5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Jad, w czasie zadawania ciosu

Powinno byc: 5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu

To takie, co mi sie teraz przypomnialy, bo od dawna przeszkadzaly, potem dodam inne :)

#3 Sierg

Sierg
  • Użytkownik
  • 1 301 postów
  • LocationSławków
  • d2jsp Siergiej
  • Konto D2 sierg
  • Battle.Tag: sierg#2388

Napisano 06 stycznia 2008 - 10:45

http://diablo2.pl/in...e_unikaty_helmy

Brak Andariel Visage.

#4 Siemior

Siemior
  • Moderator
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie
  • Battle.Tag: siemior#2881

Napisano 06 stycznia 2008 - 11:46

Brak Andariel Visage.

Już jest dodana :)

#5 idid

idid
  • Administrator
  • 1 248 postów
  • LocationR-Śl

Napisano 06 stycznia 2008 - 11:51

Miejsca na klejnot w hl.
W recepturach kostki - nie maxymalna ilosc sox, a losowa.

#6 Siemior

Siemior
  • Moderator
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie
  • Battle.Tag: siemior#2881

Napisano 06 stycznia 2008 - 12:20

A braki?
Brak Coa
Brak Nw

Dodałem :)

Miejsca na klejnot w hl.
W recepturach kostki - nie maxymalna ilosc sox, a losowa.

zmienione :P

póki co w rw nie potrafie robić edit bo tam jest ta wyszukiwarka i nie wiem gdzie znaleźć pojedyncze słowa :(

[ Dodano: 2008-01-06, 13:21 ]
dodałem już torcha :)

#7 idid

idid
  • Administrator
  • 1 248 postów
  • LocationR-Śl

Napisano 06 stycznia 2008 - 13:48

Odkupienie Griswolda (Griswold's Redemption)
Kadyceusz (Caduceus)

Obrażenia: 102-118 (Podstawowe Obrażenia: 37-43)
Wymagany Poziom: 53
Wymagana Siła: 59
Wymagana Zręczność: 42
Wytrzymałość: 70
Podstawowa Szybkość Ataku: [-10]
+175% Zwiększone Obrażenia
350% - Obrażenia Zadane Nieumarłym
Wymagania -20%
40% Zwiększona Szybkość Ataku
Miejsce na Klejnot (3)


4 sox ;]

#8 Vkar

Vkar
  • Użytkownik
  • 260 postów

Napisano 06 stycznia 2008 - 15:02

4 sox ;]

3-4

Arkaine nie ma 200%, tylko 150-180

Tal orb ma wszytskie mistrzostwa 1-2

Ik armor ma teraz def podstawowy zawsze 601 a calkowity 1001

Caly aldur jest praktycznie sk.urwiony, nie chce mi sie wypisywac wszystkiego:
http://www.battle.ne...s4.shtml#aldurs

BTW moze warto by bylo jeszcze pododawac do poszczegolnych przedmiotow w setach te dodatkowe statystyki ktore dostaly po 1.10 (te na zielono)

Jak cos mi sie jeszcze przypomni to napisze ofc

#9 Siemior

Siemior
  • Moderator
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie
  • Battle.Tag: siemior#2881

Napisano 06 stycznia 2008 - 15:53


4 sox ;]

3-4

Arkaine nie ma 200%, tylko 150-180

Tal orb ma wszytskie mistrzostwa 1-2

Ik armor ma teraz def podstawowy zawsze 601 a calkowity 1001

Caly aldur jest praktycznie sk.urwiony, nie chce mi sie wypisywac wszystkiego:
http://www.battle.ne...s4.shtml#aldurs

BTW moze warto by bylo jeszcze pododawac do poszczegolnych przedmiotow w setach te dodatkowe statystyki ktore dostaly po 1.10 (te na zielono)

Jak cos mi sie jeszcze przypomni to napisze ofc

All poprawione thx :)

#10 meto

meto

    Administrator

  • Administrator
  • 448 postów

Napisano 06 stycznia 2008 - 17:42

runami ja się zajmę - muszę dodatkowo jedną rzecz poprawić w nich, ale to kwestia techniczna.

#11 Siemior

Siemior
  • Moderator
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie
  • Battle.Tag: siemior#2881

Napisano 06 stycznia 2008 - 19:19

runami ja się zajmę

no mam nadzieje ;] napisz jak już skończysz

#12 NuterX

NuterX
  • Użytkownik
  • 341 postów
  • LocationOlsztyn
  • d2jsp NuterX

Napisano 06 stycznia 2008 - 21:54

Popręg Metality (Metalgrid)
a powinno byc (chyba....;-)) - Kratownica


http://diabloii.pl/i...unikaty_amulety

#13 Siemior

Siemior
  • Moderator
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie
  • Battle.Tag: siemior#2881

Napisano 07 stycznia 2008 - 14:57

Popręg Metality (Metalgrid)
a powinno byc (chyba....;-)) - Kratownica

Kratownica jest błędem w tłumaczeniu chyba :P

#14 Fallen Soul

Fallen Soul
  • Użytkownik
  • 256 postów
  • LocationDunno

Napisano 07 stycznia 2008 - 15:03

Na stronce jest masa bledow typu:
- base dmg broni sie nie zgadza w kilku przypadkach.
- nie ma czegos takiego jak min, max dmg po przecinku, przy kalkulowaniu base weapon dmg gra uzywa funkcji floor.
- czesc przedmiotow ktore maja podpis, ze wystepuja od patcha 1.9 wystepowaly we wczesniejszych patchach z innymi statami.

Jedynym 100% info o itemach sa pliki .txt (znajdujace sie w plikach .mpq), a nie arreat summit (gdzie od 2 lat sa podawane bledne progi ww, takie przyklady mozna tam mnozyc).

Jak ktos juz sie bedzie bawil w staty itemow pod rw --> tak sie liczy dmg dla rw:
base min dmg + floor[base min*(superior ed/100)] + floor[base min dmg*(rw ed/100)]
identycznie dla max dmg (nie wliczam tu +x min dmg, +x max dmg lub xx-yy min to max lub +xx dmg)

Pzd.

PS: Jesli bedzie zapotrzebowanie moge zrobic liste statow itemow (unique/sets) od patcha 1.01 w gore.

#15 Adich

Adich
  • Użytkownik
  • 14 postów

Napisano 07 stycznia 2008 - 15:55

Fallen skąd Ty to wszystko wiesz?! :)

Jest błąd w opisie św.chłodu w słowie doom (podany jest opis wigoru)

#16 meto

meto

    Administrator

  • Administrator
  • 448 postów

Napisano 07 stycznia 2008 - 20:51

Bledy: Slowo runiczne infinity: -55% do odpornosci na blyskawice wroga
Powinno byc -45%-55% do odpornosci na blyskawice wroga

Slowo runiczne Treachery: 5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu
Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu
5% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Jad, w czasie zadawania ciosu

Powinno byc: 5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu

Naprawione

Jest błąd w opisie św.chłodu w słowie doom (podany jest opis wigoru)

Jak wyżej

#17 Bertie

Bertie
  • Użytkownik
  • 84 postów
  • LocationWrocław

Napisano 16 stycznia 2008 - 21:30

Sprawdzając kolejność runek w Harmonii zauważyłem błąd w "Uwagach"

Uwagi:
Poziom 40 Zamieci zadaje 2,035-2,114 obrażeń od zimna na sekundę przez 4 sekundy.
Poziom 22 Novy Mrozu zadaje 64-76 obrażeń od zimna i zamraża cel na 29 sekund.
Poziom 18 Świętego Chodu zwiększa prędkość chodzenia/biegania o 42%, wytrzymałość i szybkość jej odzyskiwania o 475% na obszarze 44 jardów


#18 camus18

camus18
  • Użytkownik
  • 12 postów
  • LocationTristram ;D

Napisano 23 stycznia 2008 - 11:06

nie wiem czy to też się przyda ale można by było przeprowadzić aktualizację tej stronki :

http://diabloii.pl/i...ame=wyroznienia

oraz:

http://diabloii.pl/i...al&name=serwery

bo tamte dane są chyba stare skoro np. pierwszy link wogóle nie działa :P

nie weim czy to się przyda no ale miło by było :] pozdrawiam gorąco

#19 ebstein

ebstein
  • Użytkownik
  • 59 postów
  • LocationWawka

Napisano 23 stycznia 2008 - 19:49

No cóż, skoro temat już odkopany... Nigdzie nie ma właściwości dla przedmiotów normal/exeptional/elite. Jeśli są, a ja tylko nie mogłem ich znaleźć, to może warto je bardziej wyeksponować.

#20 idid

idid
  • Administrator
  • 1 248 postów
  • LocationR-Śl

Napisano 24 stycznia 2008 - 14:38

No cóż, skoro temat już odkopany...


ten tema jaknajbardziej może być odkopywany.

Nigdzie nie ma właściwości dla przedmiotów normal/exeptional/elite. Jeśli są, a ja tylko nie mogłem ich znaleźć, to może warto je bardziej wyeksponować.


ta kwestai była już poruszana, podejrzewam że zostanie to zrobione za jakiś czas.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych