Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ele druid by BoP


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Jak oceniasz ta taktyke ? (8 użytkowników oddało głos)

Jak oceniasz ta taktyke ?

  1. 1 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  2. 2 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  3. 3 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  4. 4 (4 głosów [50.00%])

    Procent z głosów: 50.00%

  5. 5 (4 głosów [50.00%])

    Procent z głosów: 50.00%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 Bop

Bop
  • Użytkownik
  • 409 postów

Napisano 09 października 2007 - 16:25

Cze.
Ele drudu PvM. By BoP. Taktyka ta nie rozni się wiele od innych lecz wprowadzam w niej pewne zmiany. Jest to pierwsza napisana przeze mnie taktyka wiec jak cos się wam nie podoba w kompozycji itp. Proszę o uwagi. Zostawiam ja wam do oceny, odpowiem na wszelkie pytania zwiazne z tym druidem.
I Wstep:
Naszego druida robimy pod PvM (czyli walka z potworami) będzie on posiadal ładna ilosc zycia , wystarczajace dmg od dwoch zywiolow aby spokojnie poradzic sobie na hellu , dobre resy ale wiecej o osiagach na koncu. Bazujemy na 99 fcr (11 fps 2.2 czarow na sekunde)- przedostatni prog wedlug mnie wystarczajaco. Uzyskamy 99 fhr (6 fps) dzieki czemu latwiej będzie nam się teleportowac i w walce z potrorami tez się przyda ( nie mamy bloku ). Druid ten wydaje mi się być nawet tani. Podstawa jest enigma bez ktorej nie radze nawet zaczynac robienia teg chara. Troche ubogo u niego z dr.
II Statystyki
Poczatkowe :
Sila 15
Zrecznosc 20
Zywotnosci 25
Energia 20
1 punkt dodany do zywotnosci daje 2 do zycia
1 punkt dodany do energi daje 2 do many
na jeden lvl otrzymujemy 1.5 life i 2 many

Sila- tutaj dajemy tyle aby uniesc eni mp (razem z torchem I annim) lub Jalala w przypadku eni dusk (65 req jalala a 77 duska.). Wiecej nie potrzeba reszte sily potrzebnej do uniesienia monarchy mamy z enigmy
Zrecznosc- praktycznie nic. Na pvm blok nie jest za bardzo wazny, dostaniemy troche dexa z itemow ( anni torch ww hoto) nie trzeba nam wiecej
Energia- nic. Wystaczajaca ilosc many osiagamy z itemow a poza tym merc nosi olsnienie wiec po co marnowac punkty?
Żywotnosc- All co nam zostalo.

III Umiejetnosci:
20- Debowy medrzec- da nam duzego kopa do lifa
20- Tornado- nasz glowny atak , synergia do huraganu , zbroji cyklonu
20 Huragan- mysle ze nie musze tlumaczyc nasz drugi atak, dmg od zimna , synergia do tornada, zbroji cyklonu
20- Zbroja Cyklonu- Bardzo przydatny skill absorbuje nam obrazenia co przy naszej mizernej obronie jest konieczne, synergia do huraganu i tornada
20 Wir – synergia do huraganu i tornada
1 ptk w Arktyczny podmuch na dojscie
1 ptk w Kruki , przywolanie ducha wilka , przywolanie upiornego wilka i w Niedziewiedzia który będzie nasza tracza. Nie konieczne lecz polecam ponieważ przydaje się: zbiera ataki przeciwnikow dzieki duzej ilosci lifa rzadko ginie ale dmg ma mizerne wiec na zabijanie przez misia raczej nieliczcie.
Lacznie potrzeb nam 105 ptk. W sumie na 99 lvl mamy do rozdania 110 ptk wiec do wymaxowania potrzebujemy 94 lvl.
Na koncu maxujemy Wir ( mamy już dane punkt w misia ) im wiecej lvl nabijesz tym wieksze dmg osiagniesz . Jezlei masz zamiar skonczyc na 8x lvl nie polecam dawac w misia a skupic się na wiekszym dmg i wymaxowac najpierw Wir.

IV Sprzet:

Zbroja: oczywiście enigma. Jeżeli jej nie masz nie radze nawet zaczynac robic tego druida.. Teleport, skill, sila , zwiekszenie zycia, nieco dr i mf , ladny def.
Bron:
1.Hoto. 40 fcr Skill res mana dex w sam raz dla ele druida ;) .
2.Spirit. Tracimy dmg, resy ale zyskujemy na fhr ( lecz wiecej nie potrzebujemy niż 99), a także troche lifa. Ogolnie rzecz biorac zakladamy hoto jeśli nas stac a teraz wcale nie jest takie drogie.
Buty:
1.Ww. Life, dex, 5 max fire res- life to podstawa dex przyda się a od przybytku max resa glowa nie boli :P.
2.Piaskowy ksztalt. Str- mamy z enigmy wiec nn , ilosc life z ww jest wieksza niż w nich, fhr wiecej nie potrzebujemy, tylko posion res nam wzrasta. Z tych dwoch oczywiście polecam wodloazy.
Rekawice- Magefist albo trangi ( wiadomo fcr). Osobiscie wybieram magefisty ze względu na mana regen resu na zimno nie powinno nam brakowac.
Tarcza- Spirit monarch. Fcr skill res mana life idealna dla ele dudu. Str na monarche bedziemy mieli z eni.
Ringi:
1. 2x bk 3. Skill + life. Zycia nie wykradamy wiec po co przeplacac :P .
2.Krasnal/krasnal lub krasnal/raven w przypadku 2 dwarf’ow mamy 80 lifa, tracimy 2 skill ale zyskujemy fire absorb. Jeżeli nie posiadamy 2 x bk wydaje mi się to odpowiednie rozwiazanie. Krasnal/raven tracimy life i fire absorb na rzecz dexa, many, cbf i cold absorb. Ogolnie polecam bardziej 2x Krasnal ze wzgledu na life.
Amu: Craft/ rare skill, fcr ( praktycznie 99 będziemy mieli i bez niego ale przyda się przy opcji z verdungo) (polecam 2 dudu skill nie 3 ele dlatego ze nie dostajemy skilla do oaka) life, res mana, mana regen cos pod te statystyki wydaje mi się być najkorzystniejsze.
Pas:
1 Arach. Skill,fcr, mana.
2 Verdungo. Duzy kop do lifa + dr ale brak skilla i fcr. Jeżeli decydujemy się na ten wariant amulet musi mieć przynajmniej 5 fcr.
Helm: I tu pewnie wielu z was się nie zgodzi ze mna ale
1.Jalal (shaeled). 2 Skill , fhr , res, troche many ,sila ( malo wazna ale gdy zakaladmy eni dusk zawsze zaoszczedzimy kilkanascie ptk ) . Dlaczego Jalal: fhr potrzebny będzie do wyciagniecia 99 fhr , resy się przydadza 2 skill czyli tyle co w czako, tani.
2. Czako : 2 skill life mana dr. Brakuje fhr i resow. Z tych dwoch polecam Jalala ogolnie do tego steupu jest on niezbedny do wycisniecia 99 fhr.
3. Dudu pelt 5 tornado etc. Korzystne w nich jest duzy kop do dmg lecz dobre sa drogie wiec nie polecam. Z takim dmg poradzimy sobie spokojnie.
4.Istnieje jeszcze również rozwiaznie z jakas tiara circletem itp.: 2 dudu life res mana fcr 2 sox. Wydaje się być ono najlepsze skill ten sam co w Jalalu doatkowo life fcr 2 sox czyli fhr także będziemy mieli. Ogolnie na razie nie posiadam takiego czegos jest to dosyc drogie rozwiazanie.

Ekwipunek :
Torch, Anni obowiazkowo. Im wieksze sztaty tym lepiej mniej będziemy musieli dac w sile.
Ele skillery ja uzywam 7 aby mieć jeszcze miejsce na itemy. Czyste nie sa drogie wiec nie powinno być z nimi problemu, jeżeli ktos dysponuje duzymi funduszami wtedy lepiej kupic z zyciem . Uzupelnieniami będą sc z lifem i dodatkowo jakies z resami gdy beddzie nam brakowalo do amksymalnych odpornosci.
V Merc:
Tanio krotko: Glowa- Maska z Tala ( life leech, life, res, socketujemy – wkladamy co kto woli) Zbroja: Skorupa duriela- Zycie, resy, sila, cbf, można wprawic gniazda ,ladny def po upg.
Bron: Olsnienie w kolosnalnej spisie lub zagadkowym toporze- oczywiście dla aury.
Można mu dac forti na klate na glowe andy lub vampire gaze, unierajac go sugerowalem się cena. Maska z Tala i skorupa duriela to koszt kilku pgms, olsnienie można latwo zlozyc samemu nie musi ono być w eth cv 15 ed :P.
Najemnika z 2 aktu polecam wynajac na okolo 60-70 lvl. Im wiecej lvl on zdobedzie tym lepiej zaowocuje to w wiekszej ilosci life, defa, resach. Najkorzystniejsza opcja wydaje mi się być najemnik z 2 aktu koszmar z aura moc ( atak ) dlatego iż sam podniesie sobie dmg które nie wyglada imponujaco. Taki merc posiada duzoa ilosc life, max resy około 3.5-4 k dmg.
Żeby nie było przykład mojego : 92 lvl na glowie maska tala z p ametystem , w lape olsnienie no eth cv i na kalcie non upg duriel. Life z boo i duszkiem ponad 8 k , max res, gorne dmg 3.7 k jeśli dobrze pamietam , dolne waha się ponizej 1 k. Rzadko ginie ( ofc na cs lezy i kwiczy po dziewicy ale i bez nie go many na starcza na sprawne tele + potwory z pieczeci) zdarza mu się przy Nihlathaku gdy sa zmnije ale nie zawsze, na brs tez niekiedy mu się umiera :???: .
VI Zaostosowanie:
Takim druidem poradzimy sobie praktycznie wszedzie na Hellu sam często zbieram nim klucze, chodze na baala, shenka, diablo itp. Nie jest to postac do rabienia cs'ow czy br's przy 8 leecherach ponieważ ele dudu nie dysponuje az tak duzym dmg. Polecam go do mf runow ( ja nie zabardzo patrze na wskaznik mf), czarodziejka nie zabardzo sama da rade na br czy w drodze do diablo. Owszem nie mowie ze takich nie ma. Przydatny jest on także dla teamu ze względu na oaka ktory zwieksza life calej druzynie.

VII Osiagi
Druid w z takim wyposazenie pownien mieć około 5.5 k lifa , 6 k dmg tornado 2.5 huragan , malo około 2 k obrony full resy lub prawie full ^^. Wada jest dlugi czas laania baal ale już diablo mef itp. padaja szybciutko. Oto screeny mojego druida na 92 lvl z eq :
Hoto 33, eni dusk, bk/krasnal, amu: 2 druid 6fcr 54life 13mana reg mana 10 19% Cold resis, anni 20 stats 20 res , T 18 stats 20 res, 5x plain skiller 1x 35 life, 1x 9 life sc sa jakies z life i chyba ze 2 x 11 res jak dobrze pamietam, cta 4. Jak widac nie ma jeszcze max resow gdyz nie posiadm 5 @ sc. Nie sa to koncowe charmy jakie on będzie nosil ale „jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma” :P
http://www.fotosik.p...edb923748c.html
http://www.fotosik.p...36a8960f6e.html
screen merca dmg bez aury moc ( wlacza ja przy 1 ataku).

Czekam na oceny ;)

#2 DarkVaust

DarkVaust
  • Administrator
  • 1 408 postów
  • LocationSławków

Napisano 09 października 2007 - 16:58

no wszystko ładnie, 10 :)

#3 jaguar

jaguar
  • Użytkownik
  • 642 postów

Napisano 09 października 2007 - 18:35

ladnie, mogles 2-3 setupy, ale nie bede sie czepial, bo nie ma za bardzo czego :F
jeszcze jedno, ixi kill sobie radzi na pvm ?

#4 idid

idid
  • Administrator
  • 1 248 postów
  • LocationR-Śl

Napisano 10 października 2007 - 06:19

Mogłeś zrobić build pod 16x fcr ;) Łatwo to osiągnąć, a jest zdewcyodowanie lepszy. Bk też zastąpiłbym Sojami. Mimo wszystko możey być. 9/10

#5 Zertul

Zertul
  • Użytkownik
  • 21 postów

Napisano 10 października 2007 - 14:41

Bardzo fajna taktyka 9/10.

#6 Fallen Soul

Fallen Soul
  • Użytkownik
  • 256 postów
  • LocationDunno

Napisano 11 października 2007 - 00:12

Imo 8/10.
Poprawnie i rzeczowo napisana, ale malo w niej swiezosci, szukania nowych rozwiazan.

Btw. ciekawym rozwiazaniem jest merc z 3 aktu noszacy Azurewrath/Lawbringer (Sanctuary obniza dmg reduced umarlakow do 0 (nawet jesli sa PI).

#7 Bop

Bop
  • Użytkownik
  • 409 postów

Napisano 11 października 2007 - 07:15

[img][img]http://img232.imageshack.us/img232/4333/ixiac7.th.jpg[/img][/img]
ixi ixi wiedzialem ze juz to kiedys slyszalem

Bk też zastąpiłbym Sojami.

wybralem bk ze wzgledu na life, many ma i tak wystarczajaco i jeszcze merc z aura

Mogłeś zrobić build pod 16x fcr ;) Łatwo to osiągnąć, a jest zdewcyodowanie lepszy

zastanawialem sie nad tym na 99 fcr tez mysle nie jest zly, napewno sprawdze pod 163 fcr i porownam

Dzieki za oceny, nowych rozwiazan mozna by bylo poszukac. Jak bede mial wiecej czasu napewno cos poprobuje. :grin:

#8 jaguar

jaguar
  • Użytkownik
  • 642 postów

Napisano 11 października 2007 - 07:42

tak jak napisal fallen - zmien merca na 3 akt, najlepiej zimno.bedziesz mogl robic ixi cs'y hell.
daj mu lawbringera + eth upg shafta z rubinem + delirium na glowe + straz lancy.

#9 DarkVaust

DarkVaust
  • Administrator
  • 1 408 postów
  • LocationSławków

Napisano 11 października 2007 - 19:06

nie no lepiej dla merca z 3 aktu, phoenix + azure/lawbringer + dream + dragon przynajmniej według mnie. On nie ma mieć dobrego dmg tylko dawać aury :)

#10 mordd

mordd
  • Użytkownik
  • 146 postów
  • LocationJastrzębie Zdrój

Napisano 11 października 2007 - 19:17

Michał, jeżeli założymy mu phx to aura będzie działa tylko na niego, niestety, mogę się mylić ale jestem wręcz pewny że tak jest.

#11 Sierg

Sierg
  • Użytkownik
  • 1 301 postów
  • LocationSławków
  • d2jsp Siergiej
  • Konto D2 sierg
  • Battle.Tag: sierg#2388

Napisano 11 października 2007 - 19:20

Aura Sankturium bedzie dzialala tylko na tego merca wtedy.
Tak, masz racje.

#12 Jurasik

Jurasik
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • LocationSto(L)ica

Napisano 11 października 2007 - 19:23

nie no lepiej dla merca z 3 aktu, phoenix + azure/lawbringer + dream + dragon przynajmniej według mnie. On nie ma mieć dobrego dmg tylko dawać aury

tarcza - Phoenix aby się leczył, imo najlepsze dla niego, szczególnie na nihlathata ;]
lapa - lawbringer (mniejsze req)
hełm - delirka (skille + klątwy)
klata - imo eth up viper z p. rubinem (ten merc bazuje na skill + fcr), albo dla bogatszych eth coh - resy, dr. Forti jemu nie ma co, gdyż na cold ten merc sam sobie zbrojkę rzuca.
Ewentulanie jak mówił Vaust dać mu dragona.
Pozdro. Daje 9/10 gdyż raczej to nic nowego :P

Aaa... i w przypadku tego merca zamiast a2, 2x soj zamiast bk - mana boost się przyda.

#13 DarkVaust

DarkVaust
  • Administrator
  • 1 408 postów
  • LocationSławków

Napisano 11 października 2007 - 19:49

Aaa... i w przypadku tego merca zamiast a2, 2x soj zamiast bk - mana boost się przyda.


Ale merc z 2a ginie przy csach i nie ma z niego za dużego pożytku, dlatego 1 i 3 najlepsi są :)

#14 Jurasik

Jurasik
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • LocationSto(L)ica

Napisano 11 października 2007 - 19:58

Jurasik napisał/a:
Aaa... i w przypadku tego merca zamiast a2, 2x soj zamiast bk - mana boost się przyda.


Ale merc z 2a ginie przy csach i nie ma z niego za dużego pożytku, dlatego 1 i 3 najlepsi są


Chodziło mi że jak się ma merca a3 zamiast a2(z insight) to wtedy dla druida lepiej 2x soj zamiast 2x bk ;]

#15 Fallen Soul

Fallen Soul
  • Użytkownik
  • 256 postów
  • LocationDunno

Napisano 12 października 2007 - 15:05

Aura Sankturium bedzie dzialala tylko na tego merca wtedy.
Tak, masz racje.

Sanctuary byla i jest bugged wiec dodatkowego %ed vs umarlaki nie oczekujcie.
To, ze daje ja merc (a nie my) nie ma dla nas znaczenia, bo aura obniza do 0 pdr umarlakow, ktore znajda sie w zasiegu aury.

Merc z 2 aktu nie nadaje sie na CS na 8ppl (nawet jak ma insight zrobiony w jakim crapnej broni z normala, ma wystarczajacy dmg zeby sie zabic po 6-10 hitach)

Imo jesli juz sie rzucamy na CS (kilkanscie/dziesiat runow dziennie) to z merc 3 akt only.
Z mojego doswiadczenia moge dodac, ze przy zlej konfiguracji przy Saisie (extra fast, extra strong, amp + lag) rycerzyki na fanie potrafia ukatrupic w 10 sec. postac z 6k life, 35k defa, max block, 45%dmg red.

Pzd.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych