Ele druid by BoP
#1
Napisano 09 października 2007 - 16:25
Ele drudu PvM. By BoP. Taktyka ta nie rozni się wiele od innych lecz wprowadzam w niej pewne zmiany. Jest to pierwsza napisana przeze mnie taktyka wiec jak cos się wam nie podoba w kompozycji itp. Proszę o uwagi. Zostawiam ja wam do oceny, odpowiem na wszelkie pytania zwiazne z tym druidem.
I Wstep:
Naszego druida robimy pod PvM (czyli walka z potworami) będzie on posiadal ładna ilosc zycia , wystarczajace dmg od dwoch zywiolow aby spokojnie poradzic sobie na hellu , dobre resy ale wiecej o osiagach na koncu. Bazujemy na 99 fcr (11 fps 2.2 czarow na sekunde)- przedostatni prog wedlug mnie wystarczajaco. Uzyskamy 99 fhr (6 fps) dzieki czemu latwiej będzie nam się teleportowac i w walce z potrorami tez się przyda ( nie mamy bloku ). Druid ten wydaje mi się być nawet tani. Podstawa jest enigma bez ktorej nie radze nawet zaczynac robienia teg chara. Troche ubogo u niego z dr.
II Statystyki
Poczatkowe :
Sila 15
Zrecznosc 20
Zywotnosci 25
Energia 20
1 punkt dodany do zywotnosci daje 2 do zycia
1 punkt dodany do energi daje 2 do many
na jeden lvl otrzymujemy 1.5 life i 2 many
Sila- tutaj dajemy tyle aby uniesc eni mp (razem z torchem I annim) lub Jalala w przypadku eni dusk (65 req jalala a 77 duska.). Wiecej nie potrzeba reszte sily potrzebnej do uniesienia monarchy mamy z enigmy
Zrecznosc- praktycznie nic. Na pvm blok nie jest za bardzo wazny, dostaniemy troche dexa z itemow ( anni torch ww hoto) nie trzeba nam wiecej
Energia- nic. Wystaczajaca ilosc many osiagamy z itemow a poza tym merc nosi olsnienie wiec po co marnowac punkty?
Żywotnosc- All co nam zostalo.
III Umiejetnosci:
20- Debowy medrzec- da nam duzego kopa do lifa
20- Tornado- nasz glowny atak , synergia do huraganu , zbroji cyklonu
20 Huragan- mysle ze nie musze tlumaczyc nasz drugi atak, dmg od zimna , synergia do tornada, zbroji cyklonu
20- Zbroja Cyklonu- Bardzo przydatny skill absorbuje nam obrazenia co przy naszej mizernej obronie jest konieczne, synergia do huraganu i tornada
20 Wir – synergia do huraganu i tornada
1 ptk w Arktyczny podmuch na dojscie
1 ptk w Kruki , przywolanie ducha wilka , przywolanie upiornego wilka i w Niedziewiedzia który będzie nasza tracza. Nie konieczne lecz polecam ponieważ przydaje się: zbiera ataki przeciwnikow dzieki duzej ilosci lifa rzadko ginie ale dmg ma mizerne wiec na zabijanie przez misia raczej nieliczcie.
Lacznie potrzeb nam 105 ptk. W sumie na 99 lvl mamy do rozdania 110 ptk wiec do wymaxowania potrzebujemy 94 lvl.
Na koncu maxujemy Wir ( mamy już dane punkt w misia ) im wiecej lvl nabijesz tym wieksze dmg osiagniesz . Jezlei masz zamiar skonczyc na 8x lvl nie polecam dawac w misia a skupic się na wiekszym dmg i wymaxowac najpierw Wir.
IV Sprzet:
Zbroja: oczywiście enigma. Jeżeli jej nie masz nie radze nawet zaczynac robic tego druida.. Teleport, skill, sila , zwiekszenie zycia, nieco dr i mf , ladny def.
Bron:
1.Hoto. 40 fcr Skill res mana dex w sam raz dla ele druida .
2.Spirit. Tracimy dmg, resy ale zyskujemy na fhr ( lecz wiecej nie potrzebujemy niż 99), a także troche lifa. Ogolnie rzecz biorac zakladamy hoto jeśli nas stac a teraz wcale nie jest takie drogie.
Buty:
1.Ww. Life, dex, 5 max fire res- life to podstawa dex przyda się a od przybytku max resa glowa nie boli .
2.Piaskowy ksztalt. Str- mamy z enigmy wiec nn , ilosc life z ww jest wieksza niż w nich, fhr wiecej nie potrzebujemy, tylko posion res nam wzrasta. Z tych dwoch oczywiście polecam wodloazy.
Rekawice- Magefist albo trangi ( wiadomo fcr). Osobiscie wybieram magefisty ze względu na mana regen resu na zimno nie powinno nam brakowac.
Tarcza- Spirit monarch. Fcr skill res mana life idealna dla ele dudu. Str na monarche bedziemy mieli z eni.
Ringi:
1. 2x bk 3. Skill + life. Zycia nie wykradamy wiec po co przeplacac .
2.Krasnal/krasnal lub krasnal/raven w przypadku 2 dwarf’ow mamy 80 lifa, tracimy 2 skill ale zyskujemy fire absorb. Jeżeli nie posiadamy 2 x bk wydaje mi się to odpowiednie rozwiazanie. Krasnal/raven tracimy life i fire absorb na rzecz dexa, many, cbf i cold absorb. Ogolnie polecam bardziej 2x Krasnal ze wzgledu na life.
Amu: Craft/ rare skill, fcr ( praktycznie 99 będziemy mieli i bez niego ale przyda się przy opcji z verdungo) (polecam 2 dudu skill nie 3 ele dlatego ze nie dostajemy skilla do oaka) life, res mana, mana regen cos pod te statystyki wydaje mi się być najkorzystniejsze.
Pas:
1 Arach. Skill,fcr, mana.
2 Verdungo. Duzy kop do lifa + dr ale brak skilla i fcr. Jeżeli decydujemy się na ten wariant amulet musi mieć przynajmniej 5 fcr.
Helm: I tu pewnie wielu z was się nie zgodzi ze mna ale
1.Jalal (shaeled). 2 Skill , fhr , res, troche many ,sila ( malo wazna ale gdy zakaladmy eni dusk zawsze zaoszczedzimy kilkanascie ptk ) . Dlaczego Jalal: fhr potrzebny będzie do wyciagniecia 99 fhr , resy się przydadza 2 skill czyli tyle co w czako, tani.
2. Czako : 2 skill life mana dr. Brakuje fhr i resow. Z tych dwoch polecam Jalala ogolnie do tego steupu jest on niezbedny do wycisniecia 99 fhr.
3. Dudu pelt 5 tornado etc. Korzystne w nich jest duzy kop do dmg lecz dobre sa drogie wiec nie polecam. Z takim dmg poradzimy sobie spokojnie.
4.Istnieje jeszcze również rozwiaznie z jakas tiara circletem itp.: 2 dudu life res mana fcr 2 sox. Wydaje się być ono najlepsze skill ten sam co w Jalalu doatkowo life fcr 2 sox czyli fhr także będziemy mieli. Ogolnie na razie nie posiadam takiego czegos jest to dosyc drogie rozwiazanie.
Ekwipunek :
Torch, Anni obowiazkowo. Im wieksze sztaty tym lepiej mniej będziemy musieli dac w sile.
Ele skillery ja uzywam 7 aby mieć jeszcze miejsce na itemy. Czyste nie sa drogie wiec nie powinno być z nimi problemu, jeżeli ktos dysponuje duzymi funduszami wtedy lepiej kupic z zyciem . Uzupelnieniami będą sc z lifem i dodatkowo jakies z resami gdy beddzie nam brakowalo do amksymalnych odpornosci.
V Merc:
Tanio krotko: Glowa- Maska z Tala ( life leech, life, res, socketujemy – wkladamy co kto woli) Zbroja: Skorupa duriela- Zycie, resy, sila, cbf, można wprawic gniazda ,ladny def po upg.
Bron: Olsnienie w kolosnalnej spisie lub zagadkowym toporze- oczywiście dla aury.
Można mu dac forti na klate na glowe andy lub vampire gaze, unierajac go sugerowalem się cena. Maska z Tala i skorupa duriela to koszt kilku pgms, olsnienie można latwo zlozyc samemu nie musi ono być w eth cv 15 ed .
Najemnika z 2 aktu polecam wynajac na okolo 60-70 lvl. Im wiecej lvl on zdobedzie tym lepiej zaowocuje to w wiekszej ilosci life, defa, resach. Najkorzystniejsza opcja wydaje mi się być najemnik z 2 aktu koszmar z aura moc ( atak ) dlatego iż sam podniesie sobie dmg które nie wyglada imponujaco. Taki merc posiada duzoa ilosc life, max resy około 3.5-4 k dmg.
Żeby nie było przykład mojego : 92 lvl na glowie maska tala z p ametystem , w lape olsnienie no eth cv i na kalcie non upg duriel. Life z boo i duszkiem ponad 8 k , max res, gorne dmg 3.7 k jeśli dobrze pamietam , dolne waha się ponizej 1 k. Rzadko ginie ( ofc na cs lezy i kwiczy po dziewicy ale i bez nie go many na starcza na sprawne tele + potwory z pieczeci) zdarza mu się przy Nihlathaku gdy sa zmnije ale nie zawsze, na brs tez niekiedy mu się umiera :???: .
VI Zaostosowanie:
Takim druidem poradzimy sobie praktycznie wszedzie na Hellu sam często zbieram nim klucze, chodze na baala, shenka, diablo itp. Nie jest to postac do rabienia cs'ow czy br's przy 8 leecherach ponieważ ele dudu nie dysponuje az tak duzym dmg. Polecam go do mf runow ( ja nie zabardzo patrze na wskaznik mf), czarodziejka nie zabardzo sama da rade na br czy w drodze do diablo. Owszem nie mowie ze takich nie ma. Przydatny jest on także dla teamu ze względu na oaka ktory zwieksza life calej druzynie.
VII Osiagi
Druid w z takim wyposazenie pownien mieć około 5.5 k lifa , 6 k dmg tornado 2.5 huragan , malo około 2 k obrony full resy lub prawie full ^^. Wada jest dlugi czas laania baal ale już diablo mef itp. padaja szybciutko. Oto screeny mojego druida na 92 lvl z eq :
Hoto 33, eni dusk, bk/krasnal, amu: 2 druid 6fcr 54life 13mana reg mana 10 19% Cold resis, anni 20 stats 20 res , T 18 stats 20 res, 5x plain skiller 1x 35 life, 1x 9 life sc sa jakies z life i chyba ze 2 x 11 res jak dobrze pamietam, cta 4. Jak widac nie ma jeszcze max resow gdyz nie posiadm 5 @ sc. Nie sa to koncowe charmy jakie on będzie nosil ale „jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma”
http://www.fotosik.p...edb923748c.html
http://www.fotosik.p...36a8960f6e.html
screen merca dmg bez aury moc ( wlacza ja przy 1 ataku).
Czekam na oceny
#7
Napisano 11 października 2007 - 07:15
ixi ixi wiedzialem ze juz to kiedys slyszalem
wybralem bk ze wzgledu na life, many ma i tak wystarczajaco i jeszcze merc z auraBk też zastąpiłbym Sojami.
zastanawialem sie nad tym na 99 fcr tez mysle nie jest zly, napewno sprawdze pod 163 fcr i porownamMogłeś zrobić build pod 16x fcr Łatwo to osiągnąć, a jest zdewcyodowanie lepszy
Dzieki za oceny, nowych rozwiazan mozna by bylo poszukac. Jak bede mial wiecej czasu napewno cos poprobuje. :grin:
#12
Napisano 11 października 2007 - 19:23
tarcza - Phoenix aby się leczył, imo najlepsze dla niego, szczególnie na nihlathata ;]nie no lepiej dla merca z 3 aktu, phoenix + azure/lawbringer + dream + dragon przynajmniej według mnie. On nie ma mieć dobrego dmg tylko dawać aury
lapa - lawbringer (mniejsze req)
hełm - delirka (skille + klątwy)
klata - imo eth up viper z p. rubinem (ten merc bazuje na skill + fcr), albo dla bogatszych eth coh - resy, dr. Forti jemu nie ma co, gdyż na cold ten merc sam sobie zbrojkę rzuca.
Ewentulanie jak mówił Vaust dać mu dragona.
Pozdro. Daje 9/10 gdyż raczej to nic nowego
Aaa... i w przypadku tego merca zamiast a2, 2x soj zamiast bk - mana boost się przyda.
#14
Napisano 11 października 2007 - 19:58
Jurasik napisał/a:
Aaa... i w przypadku tego merca zamiast a2, 2x soj zamiast bk - mana boost się przyda.
Ale merc z 2a ginie przy csach i nie ma z niego za dużego pożytku, dlatego 1 i 3 najlepsi są
Chodziło mi że jak się ma merca a3 zamiast a2(z insight) to wtedy dla druida lepiej 2x soj zamiast 2x bk ;]
#15
Napisano 12 października 2007 - 15:05
Sanctuary byla i jest bugged wiec dodatkowego %ed vs umarlaki nie oczekujcie.Aura Sankturium bedzie dzialala tylko na tego merca wtedy.
Tak, masz racje.
To, ze daje ja merc (a nie my) nie ma dla nas znaczenia, bo aura obniza do 0 pdr umarlakow, ktore znajda sie w zasiegu aury.
Merc z 2 aktu nie nadaje sie na CS na 8ppl (nawet jak ma insight zrobiony w jakim crapnej broni z normala, ma wystarczajacy dmg zeby sie zabic po 6-10 hitach)
Imo jesli juz sie rzucamy na CS (kilkanscie/dziesiat runow dziennie) to z merc 3 akt only.
Z mojego doswiadczenia moge dodac, ze przy zlej konfiguracji przy Saisie (extra fast, extra strong, amp + lag) rycerzyki na fanie potrafia ukatrupic w 10 sec. postac z 6k life, 35k defa, max block, 45%dmg red.
Pzd.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych