Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nekromanta PVM Summon by RaptoR


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 23 czerwca 2007 - 14:29

Summonmancer 1.10 by RaptoR

Szczerze mowiac, ten necros jest dosc specyficzna postacia... Ma spore wymagania, a mianowicie - szybki sprzet i szybkie lacze - Moge to wyjasnic w ten sposob - na baalrunie:
gosc - necro, what u summon?
ja - lags
Gra sie nim niezmiernie latwo i z odpowiednim sprzetem moze wymiatac rownie dobrze, co hammerdin, aczkolwiek postac jest duzo bezpieczniejsza. Oto przepis:

Sprzet

Pancerz

Enigma jako standard - kazdy inny strasznie spowalnia necrosa.
Trang'Oul - tylko w przypadku noszenia calego zestawu.
Chains of Honor - w ewentualnosci, gdy nie stac nas na enigme.
Bone - na samym poczatku, w przypadku braku innych armorow.

Naszyjnik:

Mara - podstawa - dla odpornosci i +2 skills robi swoje
Craft\Rare - najlepiej, zeby dawal oprocz +2 skilli, to jeszcze jakies odpornosci, FCR i do zrecznosci\zycia
Magic - +3 summoning spells +90-100 life - najlepsza IMHO opcja, jesli sie chce isc w hardkorowa ilosc szkieletow ;]

Helm

Rare Coronet - +2 skills, + do zrecznosci, sily, dodatkowo odpornosci i FCR to najlepsza opcja
Shako - + zycia\many, skilli, magic find... Helm niemal uniwersalny ;]
Magic Coronet - +3 skills \ +90-100 life - najlepsza opcja dla hardkora ;]
Trang Oul's - jesli biegamy w Trangu

Tarcza

Boneflame - +3 skills, przyspieszone bieganie jest najlepsza chyba z najtanszych rozwiazan
Homunculus - +2 skills +2 curses i odpornosci - moze byc uzywana na przemian, zanim sie zdecydujemy, co bardziej nam odpowiada ;]
Trang Oul's - jesli biegamy w Trangu
Spirit - dosc kosztowna (140 z hakiem sily na Monarcha) w statsy, ale calkiem dobra tarcza dla summonera
Magic\Rare Head - docelowe cechy to - +3 summoning spells +3 skeletons +3 skeleton magi +3 skeleton mastery. Droga jak cholera, ale najlepsza dla takiego necromanty

Bron

Leoric - najlepsza rozdzka dla summonera, lepszej po prostu nie ma i na razie nie bedzie.
Magic Wand - jesli juz nie mamy Leorica, postarajmy sie o cos o statsach przypominajacych docelowe trofeum.

Pierscienie

Bul Kathos - najlepsze IMHO rozwiazanie i najtansze - naszemu summonerowi nie bedzie zalezec na ll
Stone of Jordan - jesli jednak uznamy, ze mamy za malo many, to prosze bardzo...
Rare\Craft - nie polecam, bo w tym przypadku +skills jest bardzo wazna cecha. Jesli juz, to patrzmy przede wszystkim na bonus do sily, zrecznosci i zycia oraz odpornosci i FCR

Pas

Arachnid Mesh - bezwzglednie najlepszy. Plus do skilli jest w tym przypadku bezwzglednie najlepszym rozwiazaniem
Trang Oul's - jesli biegamy w Trangu
Immortal King - opcja tylko wtedy, jesli naprawde awaryjnie zabraknie nam do czegos sily

Buty

Marrowalk - +2 do Skeleton Mastery i bonus do sily jest najlepszym rozwiazaniem
Waterwalk - tylko, jesli perf, lub near perf inne sie w tym przypadku nie beda liczyc
War Traveller - jesli nam zalezy na Magic Find

Rekawice

Trang Oul's - generalnie najlepsze chyba rozwiazanie. +2 to curses jest mniej wazna cecha, ale 25% FCR jest naprawde przydatne
Dracul Grasp - swietne rozwiazanie na krowy - przy masowej smierci przeciwnikow szybko odzyskujemy swoje zycie, dodatkowo +strength
Steelrend - jeszcze wiecej sily dodaje, ale nic poza tym przydatnego dla naszego summonmancera, co wiecej - spore wymagania czynia go malo interesujacym zestawem rekawic

Drugi zestaw

CTA i Spirit - po przywolaniu skeletonow, dobre bo moze im zwiekszyc ilosc zycia dwukrotnie, co czyni z nich chodzace barby ;]

W ekwipunku:

Summon Skillery z life\dexterity\fhr - jak najwiecej, moj necro nosi ich 9
Torch Necro - przede wszystkim patrzec na resy. Staty juz mniej.
Annihillus - rzecz oczywista, ze musi sie on znalezc w ekwipunku naszego summonmancera
sc 20 life / prisma - bardzo wazna rzecz, ktora uzupelni reszte inventory

W socketach:

Umy - 22/15 all res - najlepsze rozwiazanie.
Facety, jewele niezbyt przydatne w tym przypadku

Tyle o sprzecie... przy dobrych skillach, nasze szkielety powinny byc summonowanie na okolo 50 poziomu


Rozwoj umiejetnosci i cech

Stats

Strength - dobrnac do okolo 85 sily, reszte zrobi sprzet
Dexterity - mozna do 150 dla dobrego bloku, ale lepiej walnac wszystko w vit
Vitality - cala reszta
Energy - nic

Summon Tree

Skeleton - 20 (rozwijane jako pierwsze)
Skeleton Mastery - 20 (rozwijane jako drugie)
Skeleton Magi - 20 (rozwijane jako trzecie)
Summon Resist - Reszta
Revive 1
Golem Mastery 1
Golemy - po jednym punkcie, bez Fire Golema

Curse Tree

Amplify Damage - 1

Poison\Bone Tree

Teeth - 1
Corpse Explosion - Reszta

Zasadnicza taktyka jest taka - na poczatku kryjemy sie jedynie za szkieletami i dajemy jeden punkt w Amplify Damage, zeby im pomoc. Pozniej (gdzies kolo 40 poziomu) rozwijamy do jednego punktu Corpse Explosion, bo szkielety przestana sobie radzic tak dobrze z przeciwnikami. Pozniej zas, gdy zaczna dzialac skillery i coraz bardziej kopletowac stroj, oslona ze szkieletow stanie sie coraz mocniejsza i silniejsza. Z chwila zalozenia Enigmy, dostajemy najpotezniejszy czar odensywny przeciwko bossom - Teleport. Teleportujemy sie w bossa i odsuwamy kawalek. Boss meczyc sie bedzie z banda okolo 35 przywolanych szkieletow, zas ty z bezpiecznej odleglosci bedziesz dlubac Leoriciem w nosie. Kolo 85 poziomu nasz nekromanta bedzie w stanie zabic juz samodzielnie kazdego przeciwnika w grze - lacznie z Nihlathakiem i Baalem, ktorzy nie stanowia mu zadnego problemu.

Zycze milej gry ;]

#2 jaguar

jaguar
  • Użytkownik
  • 642 postów

Napisano 23 czerwca 2007 - 14:46

10/10 kk ;)

#3 mordd

mordd
  • Użytkownik
  • 146 postów
  • LocationJastrzębie Zdrój

Napisano 23 czerwca 2007 - 15:10

Ofc że 10\10 lecz teraz, w patchu 1.11 zamiast jednego sk zakładamy torcha. Ogólnie bardzo przyjemna postać, czasem jak są lagi na bn z kumplami gramy sobie na ip i zawsze ja gram summonem, po prostu wymiata na pvm. :)

evandar

#4 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 23 czerwca 2007 - 15:51

To robie upa na 1.11

-Dodaje Bone (Sol Um Um) jako ewentualny armor na poczatek.
-Torch zamiast 10 skillera

#5 Angelus

Angelus
  • Użytkownik
  • 365 postów

Napisano 23 czerwca 2007 - 17:08

Dexterity - do 150 dla dobrego bloku


bezsens, necro ma w ogóle nie obrywac, dex jest zbędny, zwłaszcza, że z homunculusem(imo lepsza opcja) 75% bloku jest bardzo trudno uzyskać.


IMO all w vita, ewentualnie troche w str

#6 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 23 czerwca 2007 - 17:17

bezsens, necro ma w ogóle nie obrywac, dex jest zbędny, zwłaszcza, że z homunculusem(imo lepsza opcja) 75% bloku jest bardzo trudno uzyskać.

//poprawione

#7 Fallen Soul

Fallen Soul
  • Użytkownik
  • 256 postów
  • LocationDunno

Napisano 23 czerwca 2007 - 18:12

Dexterity - do 150 dla dobrego bloku


bezsens, necro ma w ogóle nie obrywac, dex jest zbędny, zwłaszcza, że z homunculusem(imo lepsza opcja) 75% bloku jest bardzo trudno uzyskać.


IMO all w vita, ewentualnie troche w str

imo nie, czesto sie zdaza ze szkielety/przywolancy po tele stoja nie ruchomo przy neciu, nie rozbiegna sie dopuki sie nie ruszymy (wina AI, powinny sie rozbiegac zaraz po tele), o ile wszytkie pociski/strzaly etc ida w przywolancow o tyle wszytkie ataki meele ida w necia, roznice z blokiem/bez bloku widac przy zlym tele w cs.

#8 NuterX

NuterX
  • Użytkownik
  • 341 postów
  • LocationOlsztyn
  • d2jsp NuterX

Napisano 23 czerwca 2007 - 18:28

Hmmm...
IMO lepszą klątwą będzie Zniedołężnienie zamiast Zw. Obr.
Trzeba wsadzić kilka lvl-i więcej w klątwy ale poza osłabienia spowalniamy Monsterki.... i tylkon patrzeć jak będą padać dopadnięte przez Szkieletki.
Dodatkowo proponowałbym Merca z Mocą (2 akt//kosz jeśli dobrze pamiętam), a jemu Eth Hart, Eth łupiezce Grobów (z 3xAmn - będzie prawie niezniszczalny) i Eth Sen.

#9 Angelus

Angelus
  • Użytkownik
  • 365 postów

Napisano 23 czerwca 2007 - 18:31

Dodatkowo proponowałbym Merca z Mocą (2 akt//kosz jeśli dobrze pamiętam), a jemu Eth Hart, Eth łupiezce Grobów (z 3xAmn - będzie prawie niezniszczalny) i Eth Sen.


a ja z obroną, na klate bramble i w łape pride :>

#10 DarkVaust

DarkVaust
  • Administrator
  • 1 408 postów
  • LocationSławków

Napisano 24 czerwca 2007 - 11:04

vouch dla ange, i na głowę dreama jeszcze.

kilka szczegółów... nie ma circów 3skill 90-100life, jak juz to 3summon :) ale to tak notabene

po drugie IMO najlepsza broń dla Necra jest beast, aura od beast działa na wszystkie summony i daje niezłego kopa do dmg.

IMO lepiej zrobić necra bez bloku z max lifem. A tele to teoretycznie tak jest, ale to jest ułamek sekundy zanim rozbiegna się summony i nie koniecznie musimy się nim ładować w sam środek "akcji"

ale tak to spoko :)

#11 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 24 czerwca 2007 - 18:59

w łape pride :>

ba.

Napiszcie, jakie bylyby dobre przedmioty dla merca. Na pewno IMO przy pride - def, a przy innych broniach - might.

nie ma circów 3skill 90-100life, jak juz to 3summon

poprawione

Beast nie jest dobrym pomyslem. Wole +skills niz fanatyzm, ten zawsze moge uzyskac od innej postac, a tak trace 5 skilli z Sum Skel, 5 z Skel Mast, 4 Skel Mage itd. Wole Leorica albo magic 3 sum 3 skel 3 mast.

Z doswiadczenia wiem, ze niezaleznie od tego, czy atak takich Burning Souli dojdzie, czy nie - necros sie utrzyma przy zyciu, a potem ataki przejma na siebie summony. 150 dexa robilem doswiadczalnie. Wtedy opisalem to tutaj, ale szczerze nie zauwazylem znacznej poprawy w odpornosci na ataki.

#12 DarkVaust

DarkVaust
  • Administrator
  • 1 408 postów
  • LocationSławków

Napisano 24 czerwca 2007 - 20:29

ale jak robisz sam runy to nikt Ci fana nie da, IMO lepsze jest, bo skill nie jest az tak wazny bo i tak bedziesz mial masę summonów, nie zdażysz ich robić :P

#13 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 24 czerwca 2007 - 22:21

skill nie jest az tak wazny bo i tak bedziesz mial masę summonów, nie zdażysz ich robić :P

kurde, ktos tu czegos nie doczytal...

Owszem, zdaze zrobic szkielety. I nie maja one zadnego czasowego ograniczenia, wiec mozna je miec pelno. Jesli mamy Pride'a, to zawsze zostaje koncentracja. Jesli zas nie mamy pride'a - to mamy mighta z merca. Fana nie jest wymagany, lepiej miec 5 skilli wyzej szkieletow.

#14 DarkVaust

DarkVaust
  • Administrator
  • 1 408 postów
  • LocationSławków

Napisano 24 czerwca 2007 - 22:27

jak wolisz, ja wybrałem opcję z beastem, do tego mam jeszcze duży boost do siły :)

#15 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 25 czerwca 2007 - 09:10

Po co ci sila, jak masz eni na grzbiecie?

#16 ebstein

ebstein
  • Użytkownik
  • 59 postów
  • LocationWawka

Napisano 25 czerwca 2007 - 09:17

RaptoR ma racje. Przetestowałem obie, gra się chyba lepiej bez beast. Ilość szkieletów jest też wprost proporcjonalna do ich jakości, a ponieważ właściwie nie giną, nie ma kłopotu z ich robieniem.

#17 DarkVaust

DarkVaust
  • Administrator
  • 1 408 postów
  • LocationSławków

Napisano 25 czerwca 2007 - 11:04

moje szkielety też nie giną... aura def od merca + pride + fana robią swoje... a do tego fana działa na merca który już w ogóle jest niepokonany. Fana zwiększa jeszcze ias szkieletą i dmg, trzeba było by przeliczyć czy fana na 9 lvl daje więcej do dmg niż 5 lvl ;)

#18 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 25 czerwca 2007 - 11:43

Taaa... idac za ta droga, moznaby jeszcze wcisnac na owego necrosa Wisp Projectora i Nature's Peace, w celu uzycia summonow druida, zamiast Marrowalka dac jakiegos rare'a z zyciem, zamiast Boneflame dac mu Spirita... Ale?

Ale nie jest to encyklopedia Summon Necro, tylko moja taktyka, polegajaca na masowce szkieletow, ktore dzialaja nie jako glowny atak, ale raczej jak wall.

Moze, po resecie, jak przypomne sobie cale d2, napisze cos takiego. Ale to jest build a nie guide.

#19 oLaudixPL

oLaudixPL
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 25 czerwca 2007 - 11:59

Ej a MF z nekrosa licz sie jak szkielety wala?

#20 jaguar

jaguar
  • Użytkownik
  • 642 postów

Napisano 25 czerwca 2007 - 12:20

tak




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych