Nekromanta PVM Summon by RaptoR
Rozpoczęty przez Raptoos, 23 cze 2007 14:29
32 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23 czerwca 2007 - 14:29
Summonmancer 1.10 by RaptoR
Szczerze mowiac, ten necros jest dosc specyficzna postacia... Ma spore wymagania, a mianowicie - szybki sprzet i szybkie lacze - Moge to wyjasnic w ten sposob - na baalrunie:
gosc - necro, what u summon?
ja - lags
Gra sie nim niezmiernie latwo i z odpowiednim sprzetem moze wymiatac rownie dobrze, co hammerdin, aczkolwiek postac jest duzo bezpieczniejsza. Oto przepis:
Sprzet
Pancerz
Enigma jako standard - kazdy inny strasznie spowalnia necrosa.
Trang'Oul - tylko w przypadku noszenia calego zestawu.
Chains of Honor - w ewentualnosci, gdy nie stac nas na enigme.
Bone - na samym poczatku, w przypadku braku innych armorow.
Naszyjnik:
Mara - podstawa - dla odpornosci i +2 skills robi swoje
Craft\Rare - najlepiej, zeby dawal oprocz +2 skilli, to jeszcze jakies odpornosci, FCR i do zrecznosci\zycia
Magic - +3 summoning spells +90-100 life - najlepsza IMHO opcja, jesli sie chce isc w hardkorowa ilosc szkieletow ;]
Helm
Rare Coronet - +2 skills, + do zrecznosci, sily, dodatkowo odpornosci i FCR to najlepsza opcja
Shako - + zycia\many, skilli, magic find... Helm niemal uniwersalny ;]
Magic Coronet - +3 skills \ +90-100 life - najlepsza opcja dla hardkora ;]
Trang Oul's - jesli biegamy w Trangu
Tarcza
Boneflame - +3 skills, przyspieszone bieganie jest najlepsza chyba z najtanszych rozwiazan
Homunculus - +2 skills +2 curses i odpornosci - moze byc uzywana na przemian, zanim sie zdecydujemy, co bardziej nam odpowiada ;]
Trang Oul's - jesli biegamy w Trangu
Spirit - dosc kosztowna (140 z hakiem sily na Monarcha) w statsy, ale calkiem dobra tarcza dla summonera
Magic\Rare Head - docelowe cechy to - +3 summoning spells +3 skeletons +3 skeleton magi +3 skeleton mastery. Droga jak cholera, ale najlepsza dla takiego necromanty
Bron
Leoric - najlepsza rozdzka dla summonera, lepszej po prostu nie ma i na razie nie bedzie.
Magic Wand - jesli juz nie mamy Leorica, postarajmy sie o cos o statsach przypominajacych docelowe trofeum.
Pierscienie
Bul Kathos - najlepsze IMHO rozwiazanie i najtansze - naszemu summonerowi nie bedzie zalezec na ll
Stone of Jordan - jesli jednak uznamy, ze mamy za malo many, to prosze bardzo...
Rare\Craft - nie polecam, bo w tym przypadku +skills jest bardzo wazna cecha. Jesli juz, to patrzmy przede wszystkim na bonus do sily, zrecznosci i zycia oraz odpornosci i FCR
Pas
Arachnid Mesh - bezwzglednie najlepszy. Plus do skilli jest w tym przypadku bezwzglednie najlepszym rozwiazaniem
Trang Oul's - jesli biegamy w Trangu
Immortal King - opcja tylko wtedy, jesli naprawde awaryjnie zabraknie nam do czegos sily
Buty
Marrowalk - +2 do Skeleton Mastery i bonus do sily jest najlepszym rozwiazaniem
Waterwalk - tylko, jesli perf, lub near perf inne sie w tym przypadku nie beda liczyc
War Traveller - jesli nam zalezy na Magic Find
Rekawice
Trang Oul's - generalnie najlepsze chyba rozwiazanie. +2 to curses jest mniej wazna cecha, ale 25% FCR jest naprawde przydatne
Dracul Grasp - swietne rozwiazanie na krowy - przy masowej smierci przeciwnikow szybko odzyskujemy swoje zycie, dodatkowo +strength
Steelrend - jeszcze wiecej sily dodaje, ale nic poza tym przydatnego dla naszego summonmancera, co wiecej - spore wymagania czynia go malo interesujacym zestawem rekawic
Drugi zestaw
CTA i Spirit - po przywolaniu skeletonow, dobre bo moze im zwiekszyc ilosc zycia dwukrotnie, co czyni z nich chodzace barby ;]
W ekwipunku:
Summon Skillery z life\dexterity\fhr - jak najwiecej, moj necro nosi ich 9
Torch Necro - przede wszystkim patrzec na resy. Staty juz mniej.
Annihillus - rzecz oczywista, ze musi sie on znalezc w ekwipunku naszego summonmancera
sc 20 life / prisma - bardzo wazna rzecz, ktora uzupelni reszte inventory
W socketach:
Umy - 22/15 all res - najlepsze rozwiazanie.
Facety, jewele niezbyt przydatne w tym przypadku
Tyle o sprzecie... przy dobrych skillach, nasze szkielety powinny byc summonowanie na okolo 50 poziomu
Rozwoj umiejetnosci i cech
Stats
Strength - dobrnac do okolo 85 sily, reszte zrobi sprzet
Dexterity - mozna do 150 dla dobrego bloku, ale lepiej walnac wszystko w vit
Vitality - cala reszta
Energy - nic
Summon Tree
Skeleton - 20 (rozwijane jako pierwsze)
Skeleton Mastery - 20 (rozwijane jako drugie)
Skeleton Magi - 20 (rozwijane jako trzecie)
Summon Resist - Reszta
Revive 1
Golem Mastery 1
Golemy - po jednym punkcie, bez Fire Golema
Curse Tree
Amplify Damage - 1
Poison\Bone Tree
Teeth - 1
Corpse Explosion - Reszta
Zasadnicza taktyka jest taka - na poczatku kryjemy sie jedynie za szkieletami i dajemy jeden punkt w Amplify Damage, zeby im pomoc. Pozniej (gdzies kolo 40 poziomu) rozwijamy do jednego punktu Corpse Explosion, bo szkielety przestana sobie radzic tak dobrze z przeciwnikami. Pozniej zas, gdy zaczna dzialac skillery i coraz bardziej kopletowac stroj, oslona ze szkieletow stanie sie coraz mocniejsza i silniejsza. Z chwila zalozenia Enigmy, dostajemy najpotezniejszy czar odensywny przeciwko bossom - Teleport. Teleportujemy sie w bossa i odsuwamy kawalek. Boss meczyc sie bedzie z banda okolo 35 przywolanych szkieletow, zas ty z bezpiecznej odleglosci bedziesz dlubac Leoriciem w nosie. Kolo 85 poziomu nasz nekromanta bedzie w stanie zabic juz samodzielnie kazdego przeciwnika w grze - lacznie z Nihlathakiem i Baalem, ktorzy nie stanowia mu zadnego problemu.
Zycze milej gry ;]
Szczerze mowiac, ten necros jest dosc specyficzna postacia... Ma spore wymagania, a mianowicie - szybki sprzet i szybkie lacze - Moge to wyjasnic w ten sposob - na baalrunie:
gosc - necro, what u summon?
ja - lags
Gra sie nim niezmiernie latwo i z odpowiednim sprzetem moze wymiatac rownie dobrze, co hammerdin, aczkolwiek postac jest duzo bezpieczniejsza. Oto przepis:
Sprzet
Pancerz
Enigma jako standard - kazdy inny strasznie spowalnia necrosa.
Trang'Oul - tylko w przypadku noszenia calego zestawu.
Chains of Honor - w ewentualnosci, gdy nie stac nas na enigme.
Bone - na samym poczatku, w przypadku braku innych armorow.
Naszyjnik:
Mara - podstawa - dla odpornosci i +2 skills robi swoje
Craft\Rare - najlepiej, zeby dawal oprocz +2 skilli, to jeszcze jakies odpornosci, FCR i do zrecznosci\zycia
Magic - +3 summoning spells +90-100 life - najlepsza IMHO opcja, jesli sie chce isc w hardkorowa ilosc szkieletow ;]
Helm
Rare Coronet - +2 skills, + do zrecznosci, sily, dodatkowo odpornosci i FCR to najlepsza opcja
Shako - + zycia\many, skilli, magic find... Helm niemal uniwersalny ;]
Magic Coronet - +3 skills \ +90-100 life - najlepsza opcja dla hardkora ;]
Trang Oul's - jesli biegamy w Trangu
Tarcza
Boneflame - +3 skills, przyspieszone bieganie jest najlepsza chyba z najtanszych rozwiazan
Homunculus - +2 skills +2 curses i odpornosci - moze byc uzywana na przemian, zanim sie zdecydujemy, co bardziej nam odpowiada ;]
Trang Oul's - jesli biegamy w Trangu
Spirit - dosc kosztowna (140 z hakiem sily na Monarcha) w statsy, ale calkiem dobra tarcza dla summonera
Magic\Rare Head - docelowe cechy to - +3 summoning spells +3 skeletons +3 skeleton magi +3 skeleton mastery. Droga jak cholera, ale najlepsza dla takiego necromanty
Bron
Leoric - najlepsza rozdzka dla summonera, lepszej po prostu nie ma i na razie nie bedzie.
Magic Wand - jesli juz nie mamy Leorica, postarajmy sie o cos o statsach przypominajacych docelowe trofeum.
Pierscienie
Bul Kathos - najlepsze IMHO rozwiazanie i najtansze - naszemu summonerowi nie bedzie zalezec na ll
Stone of Jordan - jesli jednak uznamy, ze mamy za malo many, to prosze bardzo...
Rare\Craft - nie polecam, bo w tym przypadku +skills jest bardzo wazna cecha. Jesli juz, to patrzmy przede wszystkim na bonus do sily, zrecznosci i zycia oraz odpornosci i FCR
Pas
Arachnid Mesh - bezwzglednie najlepszy. Plus do skilli jest w tym przypadku bezwzglednie najlepszym rozwiazaniem
Trang Oul's - jesli biegamy w Trangu
Immortal King - opcja tylko wtedy, jesli naprawde awaryjnie zabraknie nam do czegos sily
Buty
Marrowalk - +2 do Skeleton Mastery i bonus do sily jest najlepszym rozwiazaniem
Waterwalk - tylko, jesli perf, lub near perf inne sie w tym przypadku nie beda liczyc
War Traveller - jesli nam zalezy na Magic Find
Rekawice
Trang Oul's - generalnie najlepsze chyba rozwiazanie. +2 to curses jest mniej wazna cecha, ale 25% FCR jest naprawde przydatne
Dracul Grasp - swietne rozwiazanie na krowy - przy masowej smierci przeciwnikow szybko odzyskujemy swoje zycie, dodatkowo +strength
Steelrend - jeszcze wiecej sily dodaje, ale nic poza tym przydatnego dla naszego summonmancera, co wiecej - spore wymagania czynia go malo interesujacym zestawem rekawic
Drugi zestaw
CTA i Spirit - po przywolaniu skeletonow, dobre bo moze im zwiekszyc ilosc zycia dwukrotnie, co czyni z nich chodzace barby ;]
W ekwipunku:
Summon Skillery z life\dexterity\fhr - jak najwiecej, moj necro nosi ich 9
Torch Necro - przede wszystkim patrzec na resy. Staty juz mniej.
Annihillus - rzecz oczywista, ze musi sie on znalezc w ekwipunku naszego summonmancera
sc 20 life / prisma - bardzo wazna rzecz, ktora uzupelni reszte inventory
W socketach:
Umy - 22/15 all res - najlepsze rozwiazanie.
Facety, jewele niezbyt przydatne w tym przypadku
Tyle o sprzecie... przy dobrych skillach, nasze szkielety powinny byc summonowanie na okolo 50 poziomu
Rozwoj umiejetnosci i cech
Stats
Strength - dobrnac do okolo 85 sily, reszte zrobi sprzet
Dexterity - mozna do 150 dla dobrego bloku, ale lepiej walnac wszystko w vit
Vitality - cala reszta
Energy - nic
Summon Tree
Skeleton - 20 (rozwijane jako pierwsze)
Skeleton Mastery - 20 (rozwijane jako drugie)
Skeleton Magi - 20 (rozwijane jako trzecie)
Summon Resist - Reszta
Revive 1
Golem Mastery 1
Golemy - po jednym punkcie, bez Fire Golema
Curse Tree
Amplify Damage - 1
Poison\Bone Tree
Teeth - 1
Corpse Explosion - Reszta
Zasadnicza taktyka jest taka - na poczatku kryjemy sie jedynie za szkieletami i dajemy jeden punkt w Amplify Damage, zeby im pomoc. Pozniej (gdzies kolo 40 poziomu) rozwijamy do jednego punktu Corpse Explosion, bo szkielety przestana sobie radzic tak dobrze z przeciwnikami. Pozniej zas, gdy zaczna dzialac skillery i coraz bardziej kopletowac stroj, oslona ze szkieletow stanie sie coraz mocniejsza i silniejsza. Z chwila zalozenia Enigmy, dostajemy najpotezniejszy czar odensywny przeciwko bossom - Teleport. Teleportujemy sie w bossa i odsuwamy kawalek. Boss meczyc sie bedzie z banda okolo 35 przywolanych szkieletow, zas ty z bezpiecznej odleglosci bedziesz dlubac Leoriciem w nosie. Kolo 85 poziomu nasz nekromanta bedzie w stanie zabic juz samodzielnie kazdego przeciwnika w grze - lacznie z Nihlathakiem i Baalem, ktorzy nie stanowia mu zadnego problemu.
Zycze milej gry ;]
#7
Napisano 23 czerwca 2007 - 18:12
imo nie, czesto sie zdaza ze szkielety/przywolancy po tele stoja nie ruchomo przy neciu, nie rozbiegna sie dopuki sie nie ruszymy (wina AI, powinny sie rozbiegac zaraz po tele), o ile wszytkie pociski/strzaly etc ida w przywolancow o tyle wszytkie ataki meele ida w necia, roznice z blokiem/bez bloku widac przy zlym tele w cs.Dexterity - do 150 dla dobrego bloku
bezsens, necro ma w ogóle nie obrywac, dex jest zbędny, zwłaszcza, że z homunculusem(imo lepsza opcja) 75% bloku jest bardzo trudno uzyskać.
IMO all w vita, ewentualnie troche w str
#8
Napisano 23 czerwca 2007 - 18:28
Hmmm...
IMO lepszą klątwą będzie Zniedołężnienie zamiast Zw. Obr.
Trzeba wsadzić kilka lvl-i więcej w klątwy ale poza osłabienia spowalniamy Monsterki.... i tylkon patrzeć jak będą padać dopadnięte przez Szkieletki.
Dodatkowo proponowałbym Merca z Mocą (2 akt//kosz jeśli dobrze pamiętam), a jemu Eth Hart, Eth łupiezce Grobów (z 3xAmn - będzie prawie niezniszczalny) i Eth Sen.
IMO lepszą klątwą będzie Zniedołężnienie zamiast Zw. Obr.
Trzeba wsadzić kilka lvl-i więcej w klątwy ale poza osłabienia spowalniamy Monsterki.... i tylkon patrzeć jak będą padać dopadnięte przez Szkieletki.
Dodatkowo proponowałbym Merca z Mocą (2 akt//kosz jeśli dobrze pamiętam), a jemu Eth Hart, Eth łupiezce Grobów (z 3xAmn - będzie prawie niezniszczalny) i Eth Sen.
#10
Napisano 24 czerwca 2007 - 11:04
vouch dla ange, i na głowę dreama jeszcze.
kilka szczegółów... nie ma circów 3skill 90-100life, jak juz to 3summon ale to tak notabene
po drugie IMO najlepsza broń dla Necra jest beast, aura od beast działa na wszystkie summony i daje niezłego kopa do dmg.
IMO lepiej zrobić necra bez bloku z max lifem. A tele to teoretycznie tak jest, ale to jest ułamek sekundy zanim rozbiegna się summony i nie koniecznie musimy się nim ładować w sam środek "akcji"
ale tak to spoko
kilka szczegółów... nie ma circów 3skill 90-100life, jak juz to 3summon ale to tak notabene
po drugie IMO najlepsza broń dla Necra jest beast, aura od beast działa na wszystkie summony i daje niezłego kopa do dmg.
IMO lepiej zrobić necra bez bloku z max lifem. A tele to teoretycznie tak jest, ale to jest ułamek sekundy zanim rozbiegna się summony i nie koniecznie musimy się nim ładować w sam środek "akcji"
ale tak to spoko
#11
Napisano 24 czerwca 2007 - 18:59
ba.w łape pride :>
Napiszcie, jakie bylyby dobre przedmioty dla merca. Na pewno IMO przy pride - def, a przy innych broniach - might.
poprawionenie ma circów 3skill 90-100life, jak juz to 3summon
Beast nie jest dobrym pomyslem. Wole +skills niz fanatyzm, ten zawsze moge uzyskac od innej postac, a tak trace 5 skilli z Sum Skel, 5 z Skel Mast, 4 Skel Mage itd. Wole Leorica albo magic 3 sum 3 skel 3 mast.
Z doswiadczenia wiem, ze niezaleznie od tego, czy atak takich Burning Souli dojdzie, czy nie - necros sie utrzyma przy zyciu, a potem ataki przejma na siebie summony. 150 dexa robilem doswiadczalnie. Wtedy opisalem to tutaj, ale szczerze nie zauwazylem znacznej poprawy w odpornosci na ataki.
#13
Napisano 24 czerwca 2007 - 22:21
kurde, ktos tu czegos nie doczytal...skill nie jest az tak wazny bo i tak bedziesz mial masę summonów, nie zdażysz ich robić
Owszem, zdaze zrobic szkielety. I nie maja one zadnego czasowego ograniczenia, wiec mozna je miec pelno. Jesli mamy Pride'a, to zawsze zostaje koncentracja. Jesli zas nie mamy pride'a - to mamy mighta z merca. Fana nie jest wymagany, lepiej miec 5 skilli wyzej szkieletow.
#17
Napisano 25 czerwca 2007 - 11:04
moje szkielety też nie giną... aura def od merca + pride + fana robią swoje... a do tego fana działa na merca który już w ogóle jest niepokonany. Fana zwiększa jeszcze ias szkieletą i dmg, trzeba było by przeliczyć czy fana na 9 lvl daje więcej do dmg niż 5 lvl
#18
Napisano 25 czerwca 2007 - 11:43
Taaa... idac za ta droga, moznaby jeszcze wcisnac na owego necrosa Wisp Projectora i Nature's Peace, w celu uzycia summonow druida, zamiast Marrowalka dac jakiegos rare'a z zyciem, zamiast Boneflame dac mu Spirita... Ale?
Ale nie jest to encyklopedia Summon Necro, tylko moja taktyka, polegajaca na masowce szkieletow, ktore dzialaja nie jako glowny atak, ale raczej jak wall.
Moze, po resecie, jak przypomne sobie cale d2, napisze cos takiego. Ale to jest build a nie guide.
Ale nie jest to encyklopedia Summon Necro, tylko moja taktyka, polegajaca na masowce szkieletow, ktore dzialaja nie jako glowny atak, ale raczej jak wall.
Moze, po resecie, jak przypomne sobie cale d2, napisze cos takiego. Ale to jest build a nie guide.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych