Skocz do zawartości


Zdjęcie

mf Guide


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fallen Soul

Fallen Soul
  • Użytkownik
  • 256 postów
  • LocationDunno

Napisano 22 czerwca 2007 - 23:16

Najlepszy guide o generowaniu itemkow w diablo 2 :
http://forums.diablo...ad.php?t=392254

Mam nadzieje ze zakonczy on zadawanie durnych pytan i jeszcze glupszych odpowiedzi, mimo ze jest ciezkostrawny dla "mlodych adeptow mf jak i dla tych bardziej doswiadczonych" (wymaga znajomosci englisha, matmy i troche myslenia) :wink:

Dorzucam jeszcze affix calc z ktorego sam korzystam :
http://www.diabloii.nu/affixcalc/

Przydaje sie do rollu w kostce (jesli sie rolluje itemy pod okreslony lvl postaci, lub do szukania ilvl pod roll (manarchy pod jmoda,jeveliny pod 6/40) tak zeby obcinac niepotrzebne affixy (wyzsze niz te ktore chcemy wyrolowac :lol:)

#2 Angelus

Angelus
  • Użytkownik
  • 365 postów

Napisano 22 czerwca 2007 - 23:18

niestety, dla połowy plebu i tak będzie on zbędny, gdyz jest napisany w języku angielskim xD

#3 stasia

stasia
  • Użytkownik
  • 285 postów
  • Locationfrom heaven

Napisano 22 czerwca 2007 - 23:25

hehs

fajno, ale sam wiesz, że sprawdzi sie przez chiwlę

za parenascie dni
pare tygodni
trzeba bedzie szukać w szukajce
a to "boli" nowych userów

większość "nowych" nie korzysta z szukajki

ale pomysł zaszczytny
zasługujący na pochwałę
inicjatywa dobra

pozdrawiam serdecznie

#4 Fallen Soul

Fallen Soul
  • Użytkownik
  • 256 postów
  • LocationDunno

Napisano 22 czerwca 2007 - 23:27

niestety, dla połowy plebu i tak będzie on zbędny, gdyz jest napisany w języku angielskim xD

to niech ten pleb sie zacznie uczyc englisha

[ Dodano: 2007-06-23, 00:51 ]
+ taki maly math guide o dropie run, troche depresyjny ale co tam :mrgreen:
http://forums.diablo...ad.php?t=178289

+ mala rada do szukania itemow ktore sa tak naprawde cos warte (soj, shako, bk i archy to dla mnie zwykle itemki ktore moga poleciec z mefa) z tc wyzszym niz 87 (ktore leca w picie, mauzoleum, starozytnych tunelach, cs + diablo, baal) :
Dwuosobowy team :
#1 postac ktora ma zabijac z 0 mf (liczy sie szybkosc zabijania)
#2 barb z mf 600+ (max w bo, 10+ w odnajdowanie przedmiotow, reszta w skille ktorymi bedziemi dobijac baala, diablo) moj mial 1000mf z kawalkiem (im wiecej tym lepiej)

Strategia :
1# Pit, CS, Mauzoleum, Starozytne => Najlepiej sprawdza sie hybryda orb/fb, light soso (z tym ze orb = mniej cial = mniej itemkow odnajdywanych przez barba), psn nec, bowzonka. Piewsza postac ubija, barb lata ( z /nopickup) ze skillem find items.
2# Diablo, Baal => Hammer lub light soso (ogolnie postacie ktore szybko robia br,dia), zostawiamy dia/baalowi 1kreske zycia, ma go dobic barb (na full mf) lub merc barba.

Calosc jest zmudna, wymaga duzo cierpiwosci ( nie oczekujcie ze za 1 runem poleci wam tyrael), z czasem sie nudzi (szczegolnie rola barba).

#5 jaguar

jaguar
  • Użytkownik
  • 642 postów

Napisano 23 czerwca 2007 - 01:56

ladne :) moze dodac i do FAQ od razu ;<

#6 DarkVaust

DarkVaust
  • Administrator
  • 1 408 postów
  • LocationSławków

Napisano 23 czerwca 2007 - 10:22

ale małe "ale"... jeśli masz 2 chary i jeden ma 0 mf i zabija, a drugi ma 600mf i nie walczy to jego mf nie będzie liczył się przy dropie... jego mf liczy się dopiero w momencie kiedy uderzy moba.

#7 Fallen Soul

Fallen Soul
  • Użytkownik
  • 256 postów
  • LocationDunno

Napisano 23 czerwca 2007 - 14:11

ale małe "ale"... jeśli masz 2 chary i jeden ma 0 mf i zabija, a drugi ma 600mf i nie walczy to jego mf nie będzie liczył się przy dropie... jego mf liczy się dopiero w momencie kiedy uderzy moba.

nie rozumiesz calej idei :wink:
W areas z tc 85+ barb uzywa skilla find items na cialach i on jest zrodlem znajdowania unikatow, pierwsza postac jest zrodlem white/sox/magic items (rare i unikaty, sety leca rzadko bo ma 0 mf) => 2 pieczenie na jednym ogniu :mrgreen:
Baala i Diablo dobija barb w full mf ( pierwsza postac ma jak najszybciej zrobic br, diaruna, zostawic boosowi kreske lifa i zalozyc ng) w czasie gdy pierwsza postac robi juz br, diaruna na ng.

#8 DarkVaust

DarkVaust
  • Administrator
  • 1 408 postów
  • LocationSławków

Napisano 24 czerwca 2007 - 11:09

aaa taki myk... no mozna coś takiego spróbować zrobić :]

#9 Eurynomos_III

Eurynomos_III
  • Użytkownik
  • 507 postów
  • LocationChełm//Lublin

Napisano 09 lipca 2007 - 15:32

ladne :) moze dodac i do FAQ od razu ;<


jak mialbym to dodac do faq warto by to przetlumaczyc. ateraz nie bardzo mam czas i ochote aby sie zajac tym samemu.

#10 Fallen Soul

Fallen Soul
  • Użytkownik
  • 256 postów
  • LocationDunno

Napisano 07 sierpnia 2007 - 13:30

ke??

#11 Anmarius

Anmarius
  • Użytkownik
  • 20 postów
  • LocationWrocław

Napisano 22 marca 2008 - 11:34

Coś tam rozumiem, ale nie sądzę, aby 13 latek to wszystko zrozumiał ^^. Tak czy inaczej, dobra robota, przynajmniej troszeczkę to kumam :roll:

#12 RipVanWinkle

RipVanWinkle
  • Użytkownik
  • 486 postów

Napisano 07 lutego 2011 - 19:02

Guzik prawda
znajomość angielskiego nie ma najmniejszego znaczenia.
przeczytałem wiele poradników.
gram mf już prawie 10 lat - zasada jest prosta - wszystko zależy od tego kto i jak ustawia algorytmy ( to one rządzą ) - i co gorsze są sterowalne.
wszystkim się zdaje że mają do czynienia z czystą i prostą matematyką - nie ma czystej matematyki tak jak nie ma wolnego rynku.
drop jest zależny od rekinów ( w jednoosobowej postaci - Blizzarda ) i basta.
i wygłaszając te sądy nie chciałbym być wzięty za komunistycznego rewolucjonistę :)
jak już to próbuję jedynie odrzeć to ze złudzeń.

Dołączona grafika


#13 Bop

Bop
  • Użytkownik
  • 409 postów

Napisano 08 lutego 2011 - 12:20

RipVanWinkle, czyli twierdzisz, że Blizzard manipuluje wskaźnikiem wypadania przedmiotów ? Jednego dnia większy drugiego dnia mniejszy ?

Myśle że twoja teoria nie ma sensu . Opierając ją na swoich subiektywnych odczuciach na pewno jej nie udowodnisz.

A na marginesie, według Ciebie znajomość języka angielskiego nie ma na najmniejszego znaczenia aby zrozumieć tekst napisany w tym języku ?

#14 kayman

kayman
  • Użytkownik
  • 465 postów
  • GG 6861197
  • LocationWarszawa
  • d2jsp kayman67
  • Konto D2 kayman11

Napisano 08 lutego 2011 - 19:16

jest to najlepsze opracowanie dotyczace mf jakie znajdziesz w sieci, z reszta na tej strone jest wiele bardzo fajnych opracowan dotyczacych d2, polecam jednak poczytac mimo ze to sa stare opracowania ale w minimalnym stopniu stracily na aktualnosci

#15 RipVanWinkle

RipVanWinkle
  • Użytkownik
  • 486 postów

Napisano 09 lutego 2011 - 10:32

tak twierdzę. kiedyś myślałem inaczej. od trzech lat nie gram już pvp, jedynie mf.
jeżeli robi się wiele runów to widać to doskonale - że nie ma w tym czystej matematyki.
jest to oczywiście bardzo trudne do udowodnienia, wymagałoby dosyć zaawansowanych analiz w oparciu o dużą ilość danych.
z angielskim oczywiście żartowałem by podkreślić moje wątpliwości.
poradniki mają moim zdaniem sens jeżeli chodzi o mf lokacje, drop level i takie tam detale.
podam przykład - są dni kiedy podczas dużej ilości mf runów ( powiedzmy 20 ) obserwuję wyraźny wzrost dropu w określonej grupie przedmiotów.
kilka dni temu leciały w dużych ilościach białe zbroje dobrej jakości różnego rodzaju. z runami jest podobnie - jeżeli jednego dnia po raz 10 w sankuarium wypada mi sol, innego zaś mocno dropi inna to co można o tym myśleć ? na pewno nie to że jest to czysty rachunek prawdopodobieństwa.
mam świadomość że wydźwięk tego co piszę jest zgoła rewolucyjny - swoje stwierdzenia opieram o doświadczenia z bardzo dużej ilości gier typu mf w różnych możliwych konfiguracjach.

Dołączona grafika


#16 Bop

Bop
  • Użytkownik
  • 409 postów

Napisano 09 lutego 2011 - 12:57

kilka dni temu leciały w dużych ilościach białe zbroje dobrej jakości różnego rodzaju. z runami jest podobnie - jeżeli jednego dnia po raz 10 w sanktuarium wypada mi sol, innego zaś mocno dropi inna to co można o tym myśleć ? na pewno nie to że jest to czysty rachunek prawdopodobieństwa.


A dlaczego nie ma być to oparte na czystym rachunku prawdopodobieństwa ? Czy drop dziesięciu run sol w jednym dniu, a w następnym duża ilość dropniętych innych jest niemożliwy w systemie na którym opiera się gra ? Oczywiście rozumiem, że podałeś to jako przykład.

#17 RipVanWinkle

RipVanWinkle
  • Użytkownik
  • 486 postów

Napisano 09 lutego 2011 - 14:36

zgadzam się, jest to oczywiście możliwe. jednakże z matematycznego punktu widzenie prawdopodobieństwo wypadania serii jest zdecydowanie niższe.
dzisiaj np, na 12 runów ( mef, dia, pindl, baal ) - 3 razy magefisty.
blizz przed ostatnim resetem zapowiedział sporo zmian. jedną z nich miała być zmiana ( podwyższenie ) dropu run.
było to wyraźnie odczuwalne, szczególnie w pierwszych miesiącach. znalezienie ista, mala, um nie było niczym nadzwyczajnym.
od dobrych dwóch miesięcy drop tych run moim zdaniem mocno się zmienił ( spadł ). znajduję zaledwie drobną część tego co znajdowałem wcześniej.
zrobiłem w tym czasie co najmniej kilkaset runów, zdecydowanie bliżej tysiąca niż stu.
wiem że to czy ktoś ma farta, czy też go nie ma również zależy od rachunku prawdopodobieństwa - i w tym miejscu moja teza jest oczywiście do obalenia.
jedno jest moim zdaniem niepodważalne - blizz może to zrobić.
pytanie jak często to robi i czy tylko na starcie nowego laddera ??? nie odpowiem, bo nie mam dostępu do tego typu danych.

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych