Barbarzyńca PVM Singer by RaptoR
#1
Napisano 06 maja 2007 - 15:09
Przedmioty
Armor
Enigma - wrecz musi byc, bez Eni ten barb ma bardzo mala przydatnosc w druzynie. ENi oczywiscie w breast plate. Zanim bedziemy miec eni, dobrze jest nosic zwykly napiersnik z trzema perf rubinami.
Helm
Delirium w +3 bo +3 bc helm - najlepsze na pewno zastosowanie.
Kira's Guardian - dobre resy, fhr i cannot be frozen. Na pewno pozycja godna wspomnienia
Shako - w przypadku tego barba akurat mialoby drugorzedne znaczenie, ale tez dobry ze wzgledu na swoje +2 all skills i +life\mana per level
+3 bo +3 warcries helm - najdrozsze i najlepsze z mozliwych czapek
Bronie
Hearth of the Oak - swietny boost do skilli, resy, bardzo wazny fcr i zwiekszenie many.
Call to Arms - Co prawda dla barba bedzie miec max +3 do poszczegolnych okrzykow, ale dodatkowo ma +1 all skills. PMH moze byc swietnym sposobem na walke z DC, albo Uberami
Wizardspike - boost fcr i resow, jednak bez +skills. Mozna uzywac drugorzednie, jesli nie zdobylismy jeszcze HOTO
+3 warcries javelin - Najtanszy sposob na dobre zboostowanie skilli
Z powyzszych broni nalezy dobrac 2 najbardziej nam pasujace. Tarcza jest w tym przypadku zbedna.
Pasek
Arachnid Mesh - +1 all skills 20% fcr increase max mana - najlepsza z mozliwosci.
Verdungo - +(30-40) vitality, (10-15)% damage reduction - swietna opcja, jesli fcr mamy juz wystarczajaco wysokie
Belt of the Whale - zwykly pasek z bonusem +100 life. Bardzo przydatny
Rekawice
Magefist - fcr. Wiecej nie trzeba ;]
Buty
Waterwalk - +65 life mowi za siebie.
Aldury - +50 life, 40% frw, +(40-50) fire res. Swietne buty, jesli chcemy czegos wiecej niz tylko zycia
Amu
+3 warcries +100 life - najlepszy z mozliwych
Mara - +2 all skills, resy i staty - swietny wybor, jednak nie boostujacy nam zycia za dobrze.
Ringi
Soj - zwiekszenie maksimum many, +1 all skills. Swietny wybor, ze wzgledu na boost many
Bul Kathos - +1 all skills +life per level - swietny boost, jednak nie uwzgledniany przy bo
Bahamuth's Ring - +120 many. Niemal obowiazek.
Nalezy dobrac je w taki sposob, jak nam najbardziej odpowiada.
Inventory
Barb Torch - oczywiscie z jak najlepszymi statami
Annihillus - Jak wyzej
BO skillers +life - szukajcie jak najwiecej do zycia oraz z boostem sily. Sztuk 9
Small Charm +(?) 20 Life - Sztuk 10
W pasku nalezy trzymac jak najwiecej Full Rejuvenation Potions, oraz jedna kolumne przeznaczyc na TP scroll.
Merc powinien trzymac Insight. Na plerach najlepiej Bramble albo Fortitude w eteryku, zas na glowie Giant Skull, Crown of Thieves, lub Vampire's Gaze.
Przy optymalnych przedmiotach bedziemy mieli nawet +34 do BO i BC, zas po BC +35. Wyobrazcie sobie tylko, jak mocno to bedzie boostowac zycie nasze i teamu ;]
Rozwoj postaci
Str - nic. Wszystkie boosty otrzymamy z przedmiotow - Eni, Torch, Anni swietnie sie do tego nadaja.
Dex - nic. Nie uzywamy tarczy, nie walczymy wrecz - wiec po co nam zrecznosc?
Vit - tutaj walimy wszystko. Dzieki temu nasz barb osiagnie prawdziwie kosmiczne ilosci zycia.
Ene - nic. Od wypuszczenia 1.10 ten stat jest niemalze niepotrzebny.
Skills
Increased Speed, Natural Resistance, Shout, BO, BC - po 20 punktow.
Iron Skin - maksujemy do konca.
Increased Stamina, War Cry, Howl, Taunt, Find Potion, Find Item - po 1 punkcie
Mozemy rowniez zainwestowac po jednym punkcie w Leap i Leap Attack, jesli nie mamy w miare szybko w zasiegu Enigmy - zastapi to nam teleport.
Gra tym barbem jest zdumiewajaco prosta. Na poczatku oczywscie bedziemy jedynie leechowac i wspierac druzyne, ale na baalrunach poznacie sile naszego barba. Zasada jest prosta - zakladamy baalruna sami. Sami schodzimy robic tele. Sami robimy sobie bo. Sami stawiamy tp z belta i czekamy na reszte druzyny, az zrobi swoje. Dzieki Find Item mozemy poczekac, az wszyscy wyjda i przeszukac zwloki co bardziej pakernych potworow.
Barb ten jest rowniez idealna postacia do Key Huntingu. Do znalezienia Hrabiny\Demonologa\Nihlathaka jest potrzebne szybkie tele. Ale o ile czarka moze miec problemy z Nihlathakiem, to barbowi wystarczy Howl, zeby odpedzic wszystkie potwory i zabic samego slabego Nihla z War Cry.
Barba takiego polecam przede wszystkim graczom, ktorzy maja spore doswiadczenie w prowadzeniu Czarodziejki - barb ma dokladnie takie same progi fcr, wiec jego tele bedzie znacznie szybsze niz paladyna lub druida.
#6
Napisano 06 maja 2007 - 21:20
Przede wszystkim omowic trzeba na poczatku funkcje tego barba. On nie ma zabijac. On ma byc przede wszystkim jednostka wsparcia. Taki barb w druzynie, to blogoslawienstwo dla wszystkich, ale on sam niemal nie potrafi zabic przeciwnika. I dobrze - nie od tego jest ;]
gdzies juz ta taktyke czytalem.. nawet tak samo sie zaczynala... :???: :???:
#10
Napisano 07 maja 2007 - 10:17
bo to caster. Czy czarka wali z Eschuty? A hammerdin z hoto?i tak raczej ciężko mu będzie kogoś zabić dwoma cta, albo 3 boo spears
To i dobry pomysl, chociaz na razie wesze w poszukiwaniu sposobu na walniecie wiecej.No to można mu dać te 2 x hoto i będzie 6 do skilli ;- )
Na stronie glownej diablo2.pl. Podpisana przeze mnie. Jesli widziales to gdzies jeszcze, to daj linka, zrobie nieco dymu.gdzies juz ta taktyke czytalem.. nawet tak samo sie zaczynala... :???: :???:
a wlasnie, ze nie ma ;]bosto na karczmie diablo
Ale nie ma fcr. A to bardzo wazne, zeby przekroczyc ostatni prog do szybkiego tele.najtaniej jest 2x 3 boo spear... takie rozwiązanie warte jest kilka pgmów
Generalnie najbardziej polecam Dual Spike (do tele) a do walki i bo - dual 3 bo 3 cries.
#16
Napisano 07 maja 2007 - 22:41
Masz racje.+3 skill (hoto) + 4 skill (+3[max] +1all skill) (cta)
Ale duzo bardziej mi sie podoba uklad z fcr i 6 all skills.
Bo tele robi? Bo war cry? To jest caster, DV i wcale nie ma wychodzic z lokacji - ma dosc zycia i jaj, zeby tam zostac i przytrzymywac przeciwnikow na odleglosc.ale po co takiemu barbowi fcr?
Wlasnie dorwalem 52 poziom. Jednak zamiast boostowac Inc Speed, wrzucam punkty w War Cry. Przydatne toto i to bardzo. I wprawia w radosc innych ludzi na runie ;]
Od 42 tez uzywam (po odrzuconym do lamusa Peasant Crown) Arreatu z joolem zmniejszajacym wymagania. Idzie bardzo dobrze, szkoda tylko, ze jeszcze Eni nie wciagnalem... Mimo tego, to ow barb jest postacia, ktora ciagnie reszte druzyny do Tronu. Dlaczego? Bo ma najwiecej zycia (2900 zycia na 50 poziomie), najlepsze resy (Black Soule mnie nie tykaja), jak sie zaplacze, to wyskakuje z talatajstwa, albo mowi im "precz" i ida sobie precz grzecznie glupie stwory ;]
#17
Napisano 08 maja 2007 - 09:45
a mianowicie przez wymaksowanie beresrkera:
grief pb + storm a na switchu hoto + spirit do tele
52 lvl bo da nam wtedy 9sk 1anni 3torch 6bo hełm 3amu 5hoto + spirit 2eni 1arach 2sk 2xsoj (imo mana> niz life z bk)
merc a1 mój nosi eth stone eth kira i wiare w hydrzym
aha i resztę ekwipunku wypchać sc 3/20 (żeby nie było za drogo to bez life:)
pozdro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych