Paladyn made by inlustra.
#1
Napisano 13 stycznia 2007 - 17:36
Jest to postać stworzona aby udowodnić sobie i innym graczom ze wcale nie trzeba wydawać 50 hr aby postać radziła sobie na poziomie trudności piekło
Założenie było proste maksymalnie mały koszt itemów
Nie wiem czy ktoś już wcześniej próbował taka postać robić ale podobnej strategii na żadnym forum nie widziałem .
Wiec do rzeczy
Postać opiera się na przekonaniu aura stosowana powszechnie przez foherów i zemscie umiejętności która dodaje do każdego naszego ataku obrażenia od żywiołów .
Wiec jak łatwo się domyśleć oprzemy nasz atak na żywiołach , wiec będziemy musieli naszego pupila wyposażyć w odpowiedni sprzęt . Moja konfiguracja miała być z założenia tania wiec odpadały itemy typu double dream czy dragon choć zdaje sobie sprawę ze w tej konfiguracji taka postać miała by o wiele potężniejszy dmg , ale jak pisałem na początku ma być tanio!!!!
Wiec wybór padł na :
Amor :
Mroczny Stronnik (Dark Adherent)
Wieczorny Całun (Dusk Shroud)
Obrona: 666-882 (Podstawowa Obrona: 361-467)
Wymagany Poziom: 43
Wymagana Siła: 77
Wytrzymałość: 20
+305-415 Obrona
Odporność na Ogień +24%
25% Szansa Rzucenia 3 Poziomowego Zaklęcia Nova przy Otrzymaniu Ciosu
Dodaje 4-6 Obrażeń od Trucizn przez 2 sek
Rękawice:
Nakładanie Rąk (Laying of Hands)
Kolczaste Rękawiczki (Bramble Mitts)
Obrona: 79-87 (Podstawowa Obrona: 54-62)
Wymagany Poziom: 63
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 12
+25 Obrona
20% Zwiększona Szybkość Ataku
350% - Obrażenia Zadane Demonom
Odporność na Ogień +50%
10% Szansa Rzucenia 3 Poziomowego Zaklęcia Święty Pocisk przy Otrzymaniu Ciosu
Buty:
Rytuał Przejścia (Rite of Passage)
Wykonane z Demoniej Skóry Buty (Demonhide Boots)
Obrona: 53-60 (Podstawowa Obrona: 28-35)
Wymagany Poziom: 29
Wymagana Siła: 20
Wytrzymałość: 12
+25 Obrona
30% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+15-25 Maksymalna Wytrzymałość
Połowa Czasu Trwania Zamrożenia
Pas:
Pryncypia (Credendum)
Mithrilowa Kolczuga (Mithril Coil)
Obrona: 108-115 (Podstawowa Obrona: 58-65)
Wymagany Poziom: 65
Wymagana Siła: 106
Wytrzymałość: 16
+50 Obrona
Wszystkie Odporności +15
+10 do Zręczności
+10 do Siły
Amulet:
Wróżba (Telling of Beads)
Amulet
Wymagany Poziom: 30
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Odporność na Trucizny +35-40%
Odporność na Zimno +18%
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 8-10
Hełm:
Przyodziewek Arlekina (Harlequin Crest)
Czako (Shako)
Obrona: 98-141
Wymagany Poziom: 62
Wymagana Siła: 50
Wytrzymałość: 12
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Siły
+2 do Zręczności
+2 do Żywotności
+2 do Energii
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)
Broń: cudo wprost stworzone dla tej postaci :
Gwiazda Baranara (Baranar's Star)
Diabelska Gwiazda (Devil Star)
Obrażenia Jednorącz: 132 - 162 (śr. 147)
Wymagany Poziom: 65
Wymagana Siła: 153
Wymagana Zręczność: 44
Wytrzymałość: 172
Bazowa Szybkość Ataku: [10] +200% Zwiększone Obrażenia
150% Obrażenia Zadane Nieumarłym
Dodaje 1-200 Obrażeń od Ognia
Dodaje 1-200 Obrażeń od Błyskawic
Dodaje 1-200 Obrażeń od Zimna
50% Zwiększona Szybkość Ataku
200% Premia do Skuteczności Ataku
+15 do Zręczności
+15 do Siły
(występuje w patchu 1.09 i póź
Ringi: 2 szt popularnego ravena
Kruczy Lód (Raven Frost)
Pierścień (Ring)
Wymagany poziom: 45
+150-250 do Skuteczności Ataku
Nie można zamrozić
Absorbcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+40 do Many
+15-20 do Zręczności
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)
Tarcza;
Herold Zakarum (Herald Of Zakarum)
Pozłacana Tarcza (Gilded Shield)
Obrona: 422.5-507
Wymagany Poziom: 42
Wymagana Siła: 89
Wytrzymałość: 50
Szansa na Blok: 75%
Pchnięcie Tarczą - Obrażenia: 20-28
(Tylko dla Paladyna)
+150-200% Zwiększona Obrona
30% Zwiększona Szansa na Blok
30% Szybszy Blok
20% Premia do Skuteczności Ataku
+20 do Siły
+20 do Żywotności
Wszystkie Odporności +50
+2 do Poziomu Umiejętności Paladyna
+2 do Umiejętności Bojowych (Tylko dla Paladyna)
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)
J
ako ze to set musze dodać również bonusy do skompletowania całego zestawu :
Uczeń (The Disciple)
Nagroda za częściowe skompletowanie zestawu:
+150 Obrona (2 Przedmioty)
+21 Obrażeń od Trucizny przez 3 Sek (3 Przedmioty)
+10 do Siły (4 Przedmioty)
Nagroda za skompletowanie zestawu:
+150 Obrona
+21 Obrażeń od Trucizny przez 3 Sek
+10 do Siły
+10 do Zręczności
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Wszystkie Odporności +50
+100 do Many
Zapytacie teraz czemu akurat set ucznia ? . ponieważ :
1 jest tani [a miało być tanio ]
2 akurat jest to set typowo dla postaci meele
3 dużo z jego właściwości pasuje do pomysłu na postać
A wiec po kolei : set ucznia rękawice 20% zwiekszona szybkość ataku 350% dmg zadany demonom 50% rees na ogien cut miód i orzeszki
,pas 15 rees 10 do zręczności 10 do siły cacy
Amulet +1 skill mało ? zawsze lepiej niż nic rees na trutki i zimno
Dobra set niejest za specjalnie super ale bonusy to już inna historia 2 all sill 50 all rees 100 do many [zemsta zużywa ogromne ilości many ] 10 do siły i zręczności
Zaka tarcza bez alternatywy ze znanych każdemu powodów ale co mnie skłoniło 20 % do skuteczności ataku czemu?? Wiec pokrótce zemsta potrzebuje ogromnej ilości skuteczności ataku i teraz dochodzimy do wyjaśnienia sprawy broni czemu akurat baranar ? otóż ze względu na :
200% obrażeń od ognia
200% obrażeń od zimna
200% obrażeń od błyskawic
Ciekawe że przekonanie nie zdejmuje rees z trutek a barana ich nie zadaje nieprawdaż?
200% bonus do skuteczności ataku!!!!!!!!! Co stawia ta broń na 1 miejscu w mojej klasyfikacji
W czako Amorze tarczy wsadziłem Wawele 15 zwiększona szybkość ataku w bron rune shael 20% zwiekszona szybkość ataku
Dzieki tym zabiegom pala na zemście bije jak słaby zealot:D
Ubrana tak postać ma reesy na heel :
Ogień :77
Zimno:77
Błyskawice:77
Trucizny:75
No i tu jest ciekawostka ponieważ niewiadomo skąd wzięły się takie wartości ponieważ żaden item niepodnosi max odporności [jak np. anioł stróż , exile ]
Co ciekawe SA to wartości w kolorze złotym!!!!!!!
Obrażenia postaci na 80 lewelu : 1800-3100 mało?? Ok. można wiecej ale trzeba zauważyć że są to obrażenia od żywiołów a posiadamy również aurę przekonanie która daje nam -93% obrona wroga i -150% zmniejszone odporności na ogień błyskawice i zimno co owocuje super sprawnym mordowanie m potworków w szczególności demonów rekawice z setu ponadto postać trafia bez mała zawsze 10023 skutecznosci ataku dostaje mało obrażeń 13079defa jedyny minus postaci do mało życia bo tylko 1100 na 80 lewelu
Merc :
2 akt aura święty chłód
Itemy dla pomocnika co znajdziemy co mogę zasugerować? 1 gaza bo tania a dobra eth kosciołam duzy dmg i również tani i zbroja dures [przymus ] tani dobry lewiatan shaft stone [kamien ] to tyle w kosciołama wsadzamy 2 x amn i niemartwimy się Mercem radzi sobie
Granie tym paladynem to czysta przyjemność max blok max rees na heel czyni gre łatwa i przyjemna jedyne co może nam napsuć krwi to duchy [obrażenia od błysków ] poza tym jest super
Pvp pominę ponieważ nietestowałem postaci pod tym kontem a pyzatym budowana była w założeniu na pvm poza tym uważam że na pvp trzeba utopić dużo hr a to build oparty na maxymalnie niskich kosztach
Mam nadzieje że jest to nowatorska strategia że nikt na to nie wpadł wcześniej ponieważ straciła by dla mnie sens
A teraz najważniejsza cześć podziękowania
Madzi [stasia-sachan]
Za wspieranie mnie mentalnie i finansowo [itemki] serdeczne dzieki
Adamowi [death_venom]
Człowiek skarbnica wiedzy teoretycznej i praktycznej o diablo ,wszyscy powinniśmy uczyć się od Niego wytrwałości w dążeniu do celu !!!!
Życzę Wam miłego grania !!
#2
Napisano 13 stycznia 2007 - 17:56
fajnie wszytsko wyjaśnione ("jak chłopu na polu")
ale czemu nie wspominasz pvp?
przeciwko postaci też się sprawdzał całkiem nieźle
mojej soni spadły resy na porządny minus i stłukłeś mnie
to chyba też się liczy prawda?
pozdrawiam serdecznie
#3
Napisano 13 stycznia 2007 - 18:00
Dzie tam ciekawostka! Jak dajesz dużo w aury odporność na cośtam to zwiększają się "samoistnie" max resy na jakiś żywioł.No i tu jest ciekawostka ponieważ niewiadomo skąd wzięły się takie wartości ponieważ żaden item niepodnosi max odporności [jak np. anioł stróż , exile ]
Ogólnie - jakie skille? Bo zemsta max + synergie max = 100 Które synergie polecasz? Bo HS musi być (pala bez HS to jak nie pala)
#4
Napisano 13 stycznia 2007 - 18:18
synergie do zemsty :odp na ogien 10
odp na błyskawice 10
odp na zimno 10
zbawienie 1
swieta tarcza all co zostanie i smiałosc 1 punkt
jezeli pomysł sie spodoba i postac zostanie zaaprobowana przez ogół i zaproszona w dzial strategie zedytuje all i pododaje co brakuje
#12
Napisano 14 stycznia 2007 - 01:40
do jacooba myslalem o azure z adamem ale azura niema tego 200% do skutecznosci ataku a wierz mi to bardzo wazna zecz poniewaz zemsta potrzebuje ogromnej ilosci skutecznosci
hmm no rzeczywiśce.ale czy nie można wsadzić w azure bera ? będzie ignore target defense i z bani.a teraz jaha łatwo i tanio.azure daje nam jeszcze +skill
mozna jeszcze zobaczyc jakby sie sprawowal zabujca dżinów z 2 soxami.
daje nam sporo + dmg to demons.i jakies elementarne obrażenia od ognia.w soxy można włozyc 2 shaele, albo jakies pg do elemntarnych obrażeń.chyba tyle.daję 9, bo musze przyznać że pomysl bardzo niekonwencjonalny i jak mowisz niexle na hellu się spisuje.
pozdro 740
#13
Napisano 14 stycznia 2007 - 10:18
Biegałem rownież z taka tarcza odpłata tiamat eth jakies 2 tygodnie i niestraciła nic z wytrzymałosci wiec fajnie a dzieki temu ze eth miała znacznie wiekszy def
bardzo dobra tarcza ze wzgledu na boost do dmg i taniutka herolda wziolem ze wzgledu na 20% do skutecznosci ataku a to spora wartosc choc przyznam ze faktychnie niepasuje do taniego buildu mojej postaci .Zapomniałem rowniez dodac ze warto zaopatrzyc sie w wielkie charmy do skutecznosci ataku takie od 110 w góre .
co zas tyczy sie pvp trenowalismy troszke z madzia [stasia-sachan ] ta postac tzn pala przeciw jej sosce no fakt cos tam sobie radzi ale mimo to jest za słaby na "prawdziwe" duelle typu wychodzisz z miasta niezdazysz zrobic boo a juz lezysz
pozdro
#14
Napisano 09 października 2007 - 20:50
Mój ulubiony zresztą bo dość rzadki, no i pomaga bardzo Przekonaniem teamowi.
A co do max res, które rosną tajemniczo.
Od chyba 1.10 jest tak że za każde 2 punkty w odpornośc na *, roście o jeden max odporność.
I ja bym dał Avengerowi, Guardian Angela + 10 punktów w res na light/fire/cold i już mamy max resy na 95%
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych