Witajcie!
Jak zawsze wracam z problemem...
Otóż, wraz z kolegami zapragnąłem zagrać w D2, jednak oni nie posiadają oryginalnej wersji.
Stąd wziął się pomysł zagrania Tcp/Ip, jednak to nie odniosło skutku. Próba postawienia własnego realmu, skończyła się na tym iż jakiś serwer stoi, aczkolwiek nikt po za mną nie może dołączyć.
Wierzę iż będziecie mogli mi pomóc.
Posiadam pliki serwerowe, programy do zmiany bramek itd.
// Tak z innej beczki
Wciąż działa nasza oazaowa zbrojownia?
Jeśli tak, oddałbym to co zostało po moich kontach.
- Forum.xGame.pl
- → Przeglądanie profilu: Lubiane: Plomiennypan
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 413
- Odwiedzin: 8 538
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Wrzesień 15, 1996
-
Gender
Mężczyzna
-
Location
MIasto, Kielce :)
-
Interests
Oczywiście Diablo 2, informatyka oraz koszykówka :P
Konta Gier
-
d2jsp
Plomiennypan
-
Konto D2
Pawlow_back
11
Good
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#48631 Serwer Lokalny
Napisane przez Plomiennypan
w 19 maja 2012 - 14:08
#47760 League of legends
Napisane przez Plomiennypan
w 22 lutego 2012 - 13:58
Witajcie
Wróciłem, znów, ale na pewno nie na długo... Jak zauważyliście
nie było mnie długo, a w diablo też już niemal nie gram, wszystko to winą nowego komputera
. Od pół roku (Kompa mam od miesiąca
), gram w grę podobną do znanego przez was DotA, znaną jako League of Legends, czyli dość popularny LoL, wielu moich znajomych również w nią gra....
I tu również zawre swoją prośbę, o rejestrowanie lub podawanie tego linku dalej znajomym, abym nabijając licznik znajomych, odblokowywał nagrody. Dziękuje za uwagę.
Więcej o LoLu:
http://eune.leagueoflegends.com/pl
Link do rejestracji:
http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4e71bec586f34459092996
Wróciłem, znów, ale na pewno nie na długo... Jak zauważyliście
nie było mnie długo, a w diablo też już niemal nie gram, wszystko to winą nowego komputera


I tu również zawre swoją prośbę, o rejestrowanie lub podawanie tego linku dalej znajomym, abym nabijając licznik znajomych, odblokowywał nagrody. Dziękuje za uwagę.
Więcej o LoLu:
http://eune.leagueoflegends.com/pl
Link do rejestracji:
http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4e71bec586f34459092996
#42498 Crusader - paladyn na szarże - By Plomiennypan
Napisane przez Plomiennypan
w 28 października 2010 - 20:45
Spis treści:
1. Wprowadzenie
2. Statystyki
3. Umiejętności
4. Uzbrojenie
5. Podsumowanie
1. Wprowadzenie
Witajcie!
Z pewnością, moja strategia nie będzie innowacyjna... Jednak jest bardzo ciekawą alternatywą, dla hammerdina, bądź smitera.
Jest to postać grywalna (przynajmniej ja tak twierdze
), długo testowałem ją w walce przeciwko monstrom i doszedłem do wniosku, iż już czas ją Wam przedstawić.
Życzę miłej lektury
Ogólne założenia:
- 100 % CB - druzgoczące uderzenie
- Wysokie obrażenia
- Wysoka obrona
- Maksymalny blok
- Dodatnie resy na hellu
- Dużo życia
2. Statystyki
Siła - pod itemy
Zręczność - pod maksymalny blok ze św. tarczą
Żywotność - reszta
Energia - nic
3. Umiejętności
*Pomijam umiejętności na dojście
Walka:
Szarża - 20 pkt - max (Nasz atak)
Święta tarcza - co zostanie - da radę wymaksować na 97 lvl
Ofensywne aury:
Moc - 20 pkt - max (synergia do szarży)
Przekonanie - 17 pkt - z ekwipunku mamy + 10, 27 lvl daje maksimum efektywności -150 @res -94 obrona przeciwnika (nie liczę bo, gdyż często znika na polu walki, a ten jeden procent z bossem aktu, choćby z baalem robi różnice)
Defensywne aury:
Wigor - 20 pkt - max (synergia do szarży)
Medytacja - 1 pkt - przydatna gdy zabraknie potków
Śmiałość - 1 pkt - Jeśli wymaksujemy postać do 99 lvl, zostaje nam 2 pkt wolne, warto je tu wrzucić, gdyż daje to kopniaka do obrony ze św. Tarczy
4. Uzbrojenie
*Wymieniam tylko istotne dla nas statystyki
Głowa - Twarz Wilhelma z setu „Krzyk sieroty”
30 FHR - Szybsze odzyskiwanie równowagi
35% CB
+15 do Siły
+ klejnot 15 ias - zwiększona szybkość ataku 40 edmg - zwiększone obrażenia
Klata - Enigma w AP - Archońskiej Płytówce
+ 2 do wszystkich umiejętności
+ 45% szybsze bieganie/chodzenie
+ 1 do Teleportu
+ 750-775 do obrony
+ 0-74 do siły [0.75 * poziom postaci]
Zwiększenie maksimum życia 5%
Obrażenia zmniejszone o 8%
+ 14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
15% otrzymane obrażenia przechodzą na mane
Łapki - Chwyt Drakuli
5% Szansa Rzucenia 10-poziomowego Zaklęcia Wyssanie Życia podczas Atakowania
+ 15 do Siły
+ 10 do Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
10% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Buty - Palec Goblina - 2x upped
25% CB
Pas - Wigor boga gromów – upped
Absorpcja Błyskawic +20
10% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+ 20 do Siły
+ 20 do Żywotności
Pierścienie:
1# Krasnoludzka Gwiazda
+ 40 do Życia
Absorpcja Ognia 15%
2# Kruczy Lód
+ 250 do ar - skuteczności ataku
Nie można zamrozić
Absorpcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+ 40 do Many
+ 20 do Zręczności
Amulet - Kalejdoskop Mary
+ 2 do wszystkich umiejętności
+ 30 do @res – wszystkich odporności
+ 5 do wszystkich statystyk
Broń oraz Tarcza
1#
Czerń w Legendarnym młocie
+ 120% zwiększone obrażenia
40% CB
+ 200 do ar
+ 10 do żywotności
15 ias
Odrzut
Herold Zakarum - upped
30% Zwiększona Szansa na Blok
30% Szybszy Blok
20% Premia do Skuteczności Ataku
+ 20 do Siły
+ 20 do Żywotności
Wszystkie Odporności +50
+ 2 do Poziomu Umiejętności Paladyna
+ 2 do Umiejętności Bojowych (Tylko dla Paladyna)
+ Um (22 do @res)
#2
Cta (6/6/x)
Random Spirit w elitarnej tarczy 43-45 @res
Inwentarz :
Pochodnia piekielnego ognia dla pala
Anni
16 małych talików 290 psn dmg / 10 sec
Najlepiej by uzbrojenie było perfekcyjne...
Merc z 2 aktu na normie / hellu z obroną
Aura śmiałość
Broń – Duma - daje koncentracje oraz całkiem przyzwoity dmg
Klata - zdrada w zbroi więcej niż 500 obrony - szansa na rzucenie zniknięcia,
Głowa – Korona złodziei -12 wykradane życie na trafienie
5. Podsumowanie
Dzięki takiemu, a nie innemu uzbrojeniu oraz tak rozdanym umiejętnościom, postać ta osiąga:
Niecałe 3k dmg (+ psn dmg ok. 6k)
Prawie 2k życia, z bo na 14 lvl 3.2k
7k ar
17k obrony (23k z aurą merca)
100 CB
75% bloku
Wszechstronne absy
Dlaczego tak?
Postanowiłem, zamiast pustego zwiększania ar do kosmicznych wielkości, zniwelować maksymalnie obronę przeciwnika, co daje lepszy efekt. Przy okazji zmniejszam resy o 150, co redukuje większość niewrażliwości, Wysoka obrona oraz blok zmniejsza szansę na zostanie trafionym. Szansa na rzucenie LT z draków daje nam komfort nie padania tak często. Pełne CB (100) umożliwia szybkie zabijanie potężnych stworów. Absy z pasa i pierścieni zapewniają nam przewagę na polu walki.
Pozdrawiam
Plomiennypan
PS Jeśli są jakieś nie dociągnięcia, brak jakiegoś wyjaśnienia, lub macie inne pytania, odezwijcie się na dole
.
@Kayman Dzięki, nawet nie spodziewałem się, że po przeklejeniu z worda zrobi się to tak rozlazłe.
1. Wprowadzenie
2. Statystyki
3. Umiejętności
4. Uzbrojenie
5. Podsumowanie
1. Wprowadzenie
Witajcie!
Z pewnością, moja strategia nie będzie innowacyjna... Jednak jest bardzo ciekawą alternatywą, dla hammerdina, bądź smitera.
Jest to postać grywalna (przynajmniej ja tak twierdze

Życzę miłej lektury
Ogólne założenia:
- 100 % CB - druzgoczące uderzenie
- Wysokie obrażenia
- Wysoka obrona
- Maksymalny blok
- Dodatnie resy na hellu
- Dużo życia
2. Statystyki
Siła - pod itemy
Zręczność - pod maksymalny blok ze św. tarczą
Żywotność - reszta
Energia - nic
3. Umiejętności
*Pomijam umiejętności na dojście
Walka:
Szarża - 20 pkt - max (Nasz atak)
Święta tarcza - co zostanie - da radę wymaksować na 97 lvl
Ofensywne aury:
Moc - 20 pkt - max (synergia do szarży)
Przekonanie - 17 pkt - z ekwipunku mamy + 10, 27 lvl daje maksimum efektywności -150 @res -94 obrona przeciwnika (nie liczę bo, gdyż często znika na polu walki, a ten jeden procent z bossem aktu, choćby z baalem robi różnice)
Defensywne aury:
Wigor - 20 pkt - max (synergia do szarży)
Medytacja - 1 pkt - przydatna gdy zabraknie potków
Śmiałość - 1 pkt - Jeśli wymaksujemy postać do 99 lvl, zostaje nam 2 pkt wolne, warto je tu wrzucić, gdyż daje to kopniaka do obrony ze św. Tarczy
4. Uzbrojenie
*Wymieniam tylko istotne dla nas statystyki
Głowa - Twarz Wilhelma z setu „Krzyk sieroty”
30 FHR - Szybsze odzyskiwanie równowagi
35% CB
+15 do Siły
+ klejnot 15 ias - zwiększona szybkość ataku 40 edmg - zwiększone obrażenia
Klata - Enigma w AP - Archońskiej Płytówce
+ 2 do wszystkich umiejętności
+ 45% szybsze bieganie/chodzenie
+ 1 do Teleportu
+ 750-775 do obrony
+ 0-74 do siły [0.75 * poziom postaci]
Zwiększenie maksimum życia 5%
Obrażenia zmniejszone o 8%
+ 14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
15% otrzymane obrażenia przechodzą na mane
Łapki - Chwyt Drakuli
5% Szansa Rzucenia 10-poziomowego Zaklęcia Wyssanie Życia podczas Atakowania
+ 15 do Siły
+ 10 do Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
10% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Buty - Palec Goblina - 2x upped
25% CB
Pas - Wigor boga gromów – upped
Absorpcja Błyskawic +20
10% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+ 20 do Siły
+ 20 do Żywotności
Pierścienie:
1# Krasnoludzka Gwiazda
+ 40 do Życia
Absorpcja Ognia 15%
2# Kruczy Lód
+ 250 do ar - skuteczności ataku
Nie można zamrozić
Absorpcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+ 40 do Many
+ 20 do Zręczności
Amulet - Kalejdoskop Mary
+ 2 do wszystkich umiejętności
+ 30 do @res – wszystkich odporności
+ 5 do wszystkich statystyk
Broń oraz Tarcza
1#
Czerń w Legendarnym młocie
+ 120% zwiększone obrażenia
40% CB
+ 200 do ar
+ 10 do żywotności
15 ias
Odrzut
Herold Zakarum - upped
30% Zwiększona Szansa na Blok
30% Szybszy Blok
20% Premia do Skuteczności Ataku
+ 20 do Siły
+ 20 do Żywotności
Wszystkie Odporności +50
+ 2 do Poziomu Umiejętności Paladyna
+ 2 do Umiejętności Bojowych (Tylko dla Paladyna)
+ Um (22 do @res)
#2
Cta (6/6/x)
Random Spirit w elitarnej tarczy 43-45 @res
Inwentarz :
Pochodnia piekielnego ognia dla pala
Anni
16 małych talików 290 psn dmg / 10 sec
Najlepiej by uzbrojenie było perfekcyjne...
Merc z 2 aktu na normie / hellu z obroną
Aura śmiałość
Broń – Duma - daje koncentracje oraz całkiem przyzwoity dmg
Klata - zdrada w zbroi więcej niż 500 obrony - szansa na rzucenie zniknięcia,
Głowa – Korona złodziei -12 wykradane życie na trafienie
5. Podsumowanie
Dzięki takiemu, a nie innemu uzbrojeniu oraz tak rozdanym umiejętnościom, postać ta osiąga:
Niecałe 3k dmg (+ psn dmg ok. 6k)
Prawie 2k życia, z bo na 14 lvl 3.2k
7k ar
17k obrony (23k z aurą merca)
100 CB
75% bloku
Wszechstronne absy
Dlaczego tak?
Postanowiłem, zamiast pustego zwiększania ar do kosmicznych wielkości, zniwelować maksymalnie obronę przeciwnika, co daje lepszy efekt. Przy okazji zmniejszam resy o 150, co redukuje większość niewrażliwości, Wysoka obrona oraz blok zmniejsza szansę na zostanie trafionym. Szansa na rzucenie LT z draków daje nam komfort nie padania tak często. Pełne CB (100) umożliwia szybkie zabijanie potężnych stworów. Absy z pasa i pierścieni zapewniają nam przewagę na polu walki.
Pozdrawiam
Plomiennypan
PS Jeśli są jakieś nie dociągnięcia, brak jakiegoś wyjaśnienia, lub macie inne pytania, odezwijcie się na dole

@Kayman Dzięki, nawet nie spodziewałem się, że po przeklejeniu z worda zrobi się to tak rozlazłe.
#39485 Potrzebuje wycenki kilku przedmiotów NLD
Napisane przez Plomiennypan
w 23 lipca 2010 - 16:06
Witajcie... Mam na mułku trochę przedmiotów na HC, potrzebuje wyceny tych przedmiotów i tu proste pytanie. Czy bardziej opłaca się identyfikować, czy nie robić tego?
Lista:
- Wigor boga gromów - 5x (4 niezidentyfikowane)
- Mewa (sztylet 100 mf) - 2x
- Strażnik kiry Tiara 51@res
- Twarz Areatu 2 x ls 4 354 def 193ed ; ls 3 335 def 177ed
- Skóra żmijomaga 26@res
- Szaty ormusa 14 cold 14 light 15 fire 3 meteor
- Pięści maga (niezidentyfikowane)
- Pięść krwi 19 ed
- ognisty mróz 17 ed
- Lewiatan (Krakenia muszla) 1588 def 43 do siły
- Pazury Ognistego Jaszczura 240 edmg 2 do Sztuk Walki (Tylko dla Zabójczyni)
1 do Śladu Inferna (Tylko dla Zabójczyni)
1 do Śladu Ognia fire res 46 (zidentyfikowałem)
- Siekacz Bartuca 154 edmg 9 ls
- Wieśniaca korona RL 10
- sc 1 do siły
- tarcza dla paladyna 38 def 60% blok req lvl 14 & 40 str
15% szybszy blok, 10% zwiększona szansa na blok, resy fire 22 cold 8 light 24 poison 8,zmiejszenie obrażeń od magii 1
Lista:
- Wigor boga gromów - 5x (4 niezidentyfikowane)
- Mewa (sztylet 100 mf) - 2x
- Strażnik kiry Tiara 51@res
- Twarz Areatu 2 x ls 4 354 def 193ed ; ls 3 335 def 177ed
- Skóra żmijomaga 26@res
- Szaty ormusa 14 cold 14 light 15 fire 3 meteor
- Pięści maga (niezidentyfikowane)
- Pięść krwi 19 ed
- ognisty mróz 17 ed
- Lewiatan (Krakenia muszla) 1588 def 43 do siły
- Pazury Ognistego Jaszczura 240 edmg 2 do Sztuk Walki (Tylko dla Zabójczyni)
1 do Śladu Inferna (Tylko dla Zabójczyni)
1 do Śladu Ognia fire res 46 (zidentyfikowałem)
- Siekacz Bartuca 154 edmg 9 ls
- Wieśniaca korona RL 10
- sc 1 do siły
- tarcza dla paladyna 38 def 60% blok req lvl 14 & 40 str
15% szybszy blok, 10% zwiększona szansa na blok, resy fire 22 cold 8 light 24 poison 8,zmiejszenie obrażeń od magii 1
- Forum.xGame.pl
- → Przeglądanie profilu: Lubiane: Plomiennypan
- Privacy Policy