Skocz do zawartości

Zdjęcie

d2jsp

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Novembre

Novembre

Zdobywca Laddera

• Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 02 maja 2011 - 11:50

W Diablo gram od lat ale nigdy nie interesowałem się nim pod kątem wymian przez jsp. Przegladajac kiedys przypadkiem owe forum zauwazylem kilka interesujacych przedmiotow. Ktoś mógłby po krótce opisać zasady tam panujące (czytałem regulaminy itp :P). Chodzi mi o to jak zarobić na starcie bez że tak powiem wkładu własnego - mam na myśli że chce tylko sprzedawać narazie. Da się tak czy trzeba najpierw otworzyć konto poprzez smsa?

#2 Elfisher

Elfisher

★★★★★

• Moderator
  • 2 524 postów
  • d2jsp Elfisher

Napisano 02 maja 2011 - 14:37

konto na jsp jest calkowicie darmowe o.O
mozesz oczywiscie zaczac bez kupowania fg.
zaloz konto, wejdz na odpowiedni dzial handlu Europe ladder lub Europe Non-Ladder
nastepnie klikasz po prawej stronie na gorze "new trade" lub nowy temat czy jak tam na polski to tlumaczyli i wpisujesz tytul, tresc posta itp. zaznaczasz pod postem pierwszy kwadracik "sledz temat" czy jakos tak (mam jsp po angielsku) zebys mogl w kazdej chwili znalezc swoj temat bez dodawania go do zakladek. po prawej stronie w rogu masz przycisk topic tracker i tam beda wszystkie sledzone tematy. co 4 godziny mozesz odswiezac swoj temat. wchodzisz do tematu i naciskasz przycisk bump. jesli ktos sie zglosi, robicie gre, i tu wazne zebys nie dal sie ochujac: wchodzisz do gry, witasz sie ladnie i piszesz novembre@jsp czy jak tam sie nazwiesz a potem na przyklad shako vs 1fg, gosc potwierdza i oddajesz mu w okienku trade przedmiot i czekasz na fg. tak samo dziala to w druga strone. pamietaj ze jako nowy uzytkownik bedziesz musial oddawac itemy lub wysylac fg jako pierwszy. to by bylo na tyle, jak cos jeszcze nie wiesz to pytaj

Dołączona grafika

#3 Novembre

Novembre

Zdobywca Laddera

• Użytkownik
  • 9 postów

Napisano 02 maja 2011 - 16:52

dzieki za odpowiedz.

#4 Novembre