Jump to content


Most Liked Content


#47986 pomoc z windows 7

Posted by inlustra on 31 March 2012 - 13:49

yo

niech mi ktos powie jak uruchomic diabelka na windows 7 , bo w googlach same bzdety a mnie jak ma ochote to sie odpali  a jak nie to nie

pzdro


#47768 Diablo 3 Flash?

Posted by DeadMan Walking on 24 February 2012 - 14:27

http://www.joemonste...72/Dungeon_King

po prawej macie play i tylko barb

a tak pozatym tylko mi to d3 przypomina ?? te kazamaty skille i potwory?:D


#49914 Diablo : HellFire wazne

Posted by DeadMan Walking on 03 January 2013 - 13:22

ma moze ktos to cacko na sprzedasz?? bardzo bym chcial do kolekcji blizzarda ;p wiem wiem sierra zrobila ale to DIABLO ;p dajcie znac jak macie


#49640 Pany pomóżcie z internetem

Posted by Elfisher on 03 November 2012 - 17:41

od kilu dni mam problem z internetem. wczesniej wszystko bylo ok a teraz nagle sie psuje. router rozdaje mi sygnal na 2 laptopy i jeden komputer stacjonarny (kablem). na stacjonarnym i laptopie brata wszystko dziala, u mnie nie. pokoj brata jest troche blizej routera, ale z zasiegiem problemu nie ma bo mam wszystkie kreski, polaczenie niby jest w porzadku, wykrywanie problemow nic nie znajduje. szybkosc polaczenia mam 54mb/s. strony laduja mi sie losowo, raz sie wczytaja, a raz nie. zauwazylem ze najwieksze problemy sa ze stronami typu youtube, google, czy chocby allegro. w ustawieniach routera jest wszystko tak jak bylo standardowo, nic nie bylo zmieniane. nie mam wlaczonych zadnych filtrow mac etc. przy internecie 10mb/s mam transfer rzedu 100kB/s, a wczesniej maksymalnie szlo do ~1200kB/s. 5-minutowe filmy na youtube laduja mi sie po kilkanascie minut. jak strony sie nie zaladuja to wyskakuja losowe numery bledow.
poradzcie cos bo mnie jasny ch*j strzeli :(


#49559 nazwa filmu

Posted by Elfisher on 29 September 2012 - 09:31

potrzebuje nazwy filmu. dosc stary, leci co jakis czas w tv. meteoryt spada na ziemie, przebija sie przez powierzchnie i wpada do podziemnej jaskinii. na drugi dzien naukowcy odkrywaja ze jaskinia jest cala w obcych formach zycia. wyciagaja jakiegos gluta co przez cieplo czy dotyk (nie pamietam juz) rosnie i pod koniec filmu pokonuja go szlaufami z szamponem do wlosow. brzmi smiesznie ale jak ktos ogladal to pewnie skojarzy o co chodzi. dzieki :)


#48807 Euro 2012

Posted by Elfisher on 08 June 2012 - 13:36

Dzisiaj pierwszy mecz Euro! Jak stawiacie? Wygramy mecz otwarcia?
Oficjalny streaming live dostepny na euro2012.tvp.pl


#48462 Graffiti

Posted by BakaX on 10 May 2012 - 09:06

Siemka ;) Ktoś z tego forum może się tym interesuje, zajmuje? Bo ja sie troche w to bawie.


#47647 Problem z udostępnianiem neta ;(

Posted by Siemior on 31 January 2012 - 19:36

Witam oazowiczów. Od kilku dni próbuje udostępnić internet z komputera na drugą stacjonarke przez kabel RJ. To może na początek kilka informacji jak to wygląda.

Net podłączony do access pointa -> mój komputer łączy się z netem przez wifi na usb -> drugi komputer któremu chcę udostępnić internet za pomocą kabla.

Te dwa komputery się widzą można udostępniać i przesyłać pliki. IP ręcznie wpisane i DNS wg. mln poradników jakie miałem okazje przeczytać Posted Image A problem polega na tym że ten drugi komputer widzi że ma internet od pierwszego ale nie odbiera pakietów. Gdzie może leżeć błąd bo już naprawdę nie wiem gdzie móglbym coś jeszcze ustawić. Zaznaczam że oba komputery mają win xp sp3.

Pozdrawiam i z góry dzięki za jakieś rady lub wskazówki.

btw. avatary nie uwzględniają ruchomych gifów? gdy wejde na swój profil jest animowany a gdy dodaje posty to nie ;(


#47574 Terrarystyka

Posted by BakaX on 25 January 2012 - 09:54

Siemka, czy ktoś może tutaj posiada jakieś gady, płazy, owady, pajęczaki czy coś w tym rodzaju?
Ja się pochwale moim Kędziorkiem ( ptasznik Kędzierzawy ) L11 Dorosły samiec Posted Image Podoba wam sie?
Posted Image
Posted Image


#45969 Gra o tron

Posted by Opes on 21 June 2011 - 12:16

oglądacie to?
jak wam się podoba?
ja jestem jak narazie zadowolony po obejrzeniu 2 odcinków :D
jak ktoś nie ma HBO to tu można obejrzeć bez limitów Gra o tron

e/: a jednak nie jest limit ale i tak dobrze bo film trwa 60min a limit jest 72min więc jest gitara :D


#49620 Pogoda

Posted by Opes on 27 October 2012 - 09:31

u mnie biało i 1`c

a u was jak jest?


#48631 Serwer Lokalny

Posted by Plomiennypan on 19 May 2012 - 14:08

Witajcie!

Jak zawsze wracam z problemem...
Otóż, wraz z kolegami zapragnąłem zagrać w D2, jednak oni nie posiadają oryginalnej wersji.
Stąd wziął się pomysł zagrania Tcp/Ip, jednak to nie odniosło skutku. Próba postawienia własnego realmu, skończyła się na tym iż jakiś serwer stoi, aczkolwiek nikt po za mną nie może dołączyć.

Wierzę iż będziecie mogli mi pomóc.

Posiadam pliki serwerowe, programy do zmiany bramek itd.

// Tak z innej beczki
Wciąż działa nasza oazaowa zbrojownia?
Jeśli tak, oddałbym to co zostało po moich kontach.


#47651 nowy komputer - pomoc w wyborze

Posted by Elfisher on 01 February 2012 - 06:08

witam, przymierzam się do zakupu nowego komputera. Chciałbym abyście pomogli mi wybrać coś dobrego, co będzie służyć mi długie lata. Do wydania nam około 5 tysięcy na sama skrzynkę. Monitor, klawiaturę, głośniki, drukarkę i tak dalej kupię osobno. Komputer musi być dobrze chłodzony bo będzie chodzić praktycznie 24 godziny na dobę. Na mi służyć długo, raczej nie będę grać dużo, może jedynie w d3.  Co polecacie?


#39423 Pośmiejmy się ;)

Posted by Raptoos on 21 July 2010 - 21:11

W tym temacie zapraszam do wklejania linków do śmiesznych filmików, zdjęć, bądź całych dowcipów.

Zacznę




#49876 Wesołych Świąt

Posted by Opes on 24 December 2012 - 12:41

Wesołych świąt Panowie i Panie :)


#49635 Czyżby Oaza umarła??

Posted by DeadMan Walking on 03 November 2012 - 14:28

Coraz mniej tematów , coraz mniej aktywnych , ;/ a mielismy taka fajna zgrana paczke...

To moze znowu cos pogramy jak za starych dobrych czasow??

Jakies oazowe TvT / PvP / PvE HC??

Iron Man??

Albo mozemy znowu pogadac o wszystkim i o niczym tak jak bylo za dobrych starych czasów...


#49044 trochę photoshop'a

Posted by kayman on 03 August 2012 - 19:36




#46925 Shoutbox Oazy

Posted by AsaroV on 28 November 2011 - 16:33

Ponieważ zamknięto nam topa na d2jsp w porozumieniu z Opesem postawiłem tego topa do zwykłych rozmów na Oazie. Mam nadzieję, że będzie trochę żywiej bo top na jsp cieszył się dosyć dużym zainteresowaniem. Oczywiście wszystko w ramach regulaminu :)
Prosiłbym tylko podepnięcie tego topa bo ja nie mam takich możliwości.


#44999 Blizzard zostawia nas samych...

Posted by RipVanWinkle on 10 March 2011 - 18:34

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
( Nie zgadzam się z tym co mówisz, ale oddam życie, abyś miał prawo to powiedzieć )
François-Marie Arouet - Voltaire
no tak, Voltaire był Francuzem, przepraszam
Je ne suis pas d'accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu'à ... ce que vous dites, mais je défendrai jusqu'à la mort votre droit de le dire.
:)


#40849 5lat grania i...

Posted by fiut on 08 September 2010 - 03:26

Rap ma racje hry sa od ohm w gore bynajmniej na east
gz vexa