- Forum.xGame.pl
- → Przeglądanie profilu: Lubiane: Raptoos
Statystyki
- Grupa: Administrator
- Całość postów: 1 932
- Odwiedzin: 16 066
- Wiek: 39 lat
- Urodziny: Styczeń 22, 1985
-
Gender
Mężczyzna
-
Location
Stolica
Konta Gier
-
d2jsp
rptr
-
Konto D2
*raptoos
-
Battle.Tag
Raptoos#2170
#49529 Foty userów Forum
Napisane przez Raptoos w 17 września 2012 - 16:17
#48784 MF w D3
Napisane przez Raptoos w 02 czerwca 2012 - 22:29
1. Maksymalna wartość MF na postaci to 325%. Dotyczy to chwili obecnej, kiedy Legendary jeszcze nie otrzymały buffa, który może dać większe wartości po patchu. Do tej wartości możemy dodać buff z Nephalem Valor (5x15%) oraz z kapliczki (25%), uzyskując 425%
2. Obecność w grze innych graczy lub merca modyfikuje nasz MF. Jeśli mamy w grze graczy, to MF wszystkich graczy dodaje się i dzieli poprzez liczbę graczy tak, że każdy z nich ma tyle samo. Na przykład, jeśli mamy 150% MF, a w grze jest jeszcze jeden gracz z MF 10%, to MF na każdym z graczy to (150+10)/2 czyli 80%. Jeśli mamy merca, to do naszego MF dodajemy 20% MF merca, czyli jeśli mamy to 150% i merc ma 100%, to mamy 150+(100x20%)=170%
3. Nephalem Valor jest doliczany PO podzieleniu MF poprzez graczy i zwiększa ilość dropów z championów, rare bossów, ultra rare bossów, end bossów, goblinów i resplendent chestów.
4. Kapliczka tak samo - jest doliczane 25% po podziale. Czyli jeśli w grze będziemy mieć gracza, który był w mieście, kiedy wzięliśmy buffa, to mamy o 25% więcej MF
#48772 D3, Patch 1.0.2
Napisane przez Raptoos w 31 maja 2012 - 14:23
Ogólne
Gracze automatycznie dołączą do czatu na kanale Ogólnym po zalogowaniu
Klasy
Poprawki błędów
Pełną listę udokumentowanych błędów gry oraz usługi można znaleźć w wątku Known Issues sticky, który znajduje się na oficjalnym amerykańskim forum raportowania błędów.
Mnich
Umiejętności aktywne
Spokój ducha
Runa umiejętności - Opanowanie
Czas trwania niewrażliwości na efekty ograniczające kontrolę u pobliskich sojuszników został skrócony z 2 do 1 sekundy
Mantra uzdrawiania
Poza zwiększeniem regeneracji życia dla ciebie i twoich sojuszników, mantra uzdrawiania otoczy ciebie i twoich sojuszników mistyczną osłoną, która przez 3 sekundy od aktywacji będzie pochłaniać obrażenia (ograniczoną ilość zależną od poziomu postaci)
Runa umiejętności - Dar inspiracji
Pełnia ochrony ma teraz nazwę Dar inspiracji
Mantra uzdrawiania dodatkowo przywraca punkty życia przy trafieniu we wroga (ilość zależna od poziomu bohatera
Ogólne
Podczas logowania nie powinien pojawiać się już „Błąd 14009”
W menu „Wybierz bohatera” przy każdej postaci będzie teraz widoczny poziom trudności
Poprawiono szybkość działania strumieniowania w aplikacji pobierającej
Osiągnięcia
Wszyscy gracze w drużynie powinni teraz otrzymać osiągnięcie „Póki śmierć nas nie rozłączy”, nawet jeśli Headrig Eamon nie jest aktualnie ich aktywnym towarzyszem
Akty
Akt IV
Szamani nie otrzymają już błędu, kiedy za pomocą umiejętności zadającej obrażenia z upływem czasu (DoT) zabiją klon cienia po wystrzeleniu przez niego ognistej bomby, ale zanim dosięgnie ona celu
Dom aukcyjny
Historia aukcji w zakładce Ukończone będzie teraz zawierać zapis aktywności gracza (oferty, wykupy, sprzedaż, itp.) w odpowiedniej kolejności
Składając nową ofertę, która zastępuje poprzednią w tej samej aukcji, gracze otrzymają teraz prawidłową wiadomość z ostrzeżeniem: „Podbicie maksymalnej oferty w aukcji, którą aktualnie wygrywasz, podwyższy twoją aktualną ofertę ponad poprzednie maksimum. Na pewno chcesz kontynuować?”
Gracze otrzymają teraz komunikat o błędzie, jeśli będą chcieli kupić przedmiot, który powoduje przekroczenie limitu 50 przedmiotów w zakładce Ukończone
Opcja „Obrażenia fizyczne” w preferowanych statystykach dla pierścieni została zmieniona na „Premia do minimalnych obrażeń fizycznych”
Opcja „Wszystkie obrażenia” w preferowanych statystykach broni i pancerzy została usunięta i zastąpiona premiami do określonych typów obrażeń
Przedmioty, które zostały zakupione u kupca i znalazły się w wyposażeniu postaci, mogą teraz zostać sprzedane w domu aukcyjnym
Wylistowanie przedmiotów innej postaci niż aktualnie wybrana, nie powinno już powodować problemów z wyświetlaniem
Battle.net
Lista publicznych czatów będzie teraz sortowana alfabetycznie
Umiejętności
Szaman
Medium (umiejętność pasywna) nie usuwa już umiejętności, które osłabiają przeciwników, podczas zmiany punktów nawigacyjnych lub wyposażenia
#48732 Armor vs Redukcja obrażeń
Napisane przez Raptoos w 28 maja 2012 - 11:27
Arkusz obrazuje, jak wygląda kwestia zmniejszania obrażeń poprzez zwiększanie sobie armora.
Jak widać - nie ma progów, ale za to są wartości, po których więcej armora daje już jedynie śladową poprawę przeżywalności.
#48680 Dopiero tydzień po premierze...
Napisane przez Raptoos w 24 maja 2012 - 08:48
Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2
#48528 Jak ominąć Blizzard Downloader
Napisane przez Raptoos w 14 maja 2012 - 16:56
#48173 Wrażenia z bety D3
Napisane przez Raptoos w 22 kwietnia 2012 - 14:33
Reszte minusow sadze, ze zweryfikuje pelna wersja. Na 60 poziomie, z kompletem runow na kazda postac bedziesz miec spory wybor, zeby dopracowac builda
Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2
#46593 Retrospektywa 15 lat Diablo
Napisane przez Raptoos w 21 października 2011 - 20:15
Enjoy
#45133 Diablo 3 beta
Napisane przez Raptoos w 23 marca 2011 - 12:42
Wtedy tam, gdzie masz "Add Game", wybierasz opcję Beta Profile Settings
Powinno się otworzyć coś takiego:
Po prawej możesz wybrać, testowanie którego z uniwersów Blizzarda cię interesuje. Oczywiście odhaczasz Diablo po czym "Update preferences"
Potem ściągasz Beta Opt-in appliaction, wybierając system operacyjny, który cię interesuje. Aplikacja przeskanuje możliwości twojego komputera i prześle do Blizza.
I tyle
#44998 Blizzard zostawia nas samych...
Napisane przez Raptoos w 10 marca 2011 - 16:36
D1
D2
D3
Naprawdę, jak bardzo trzeba sobie klapki na oczy zakładać, żeby coś takiego gadać? Serio, psujesz sobie tylko oczekiwanie na nową grę, wmawiając sobie, że "to już nie to samo".
A co do GBR - wiesz, to było 15 osób z zapleczem i budżetem. Masz zaplecze i budżet?
#44942 Blizzard zostawia nas samych...
Napisane przez Raptoos w 06 marca 2011 - 15:11
Zaczynajac od poczatku - D2 nie jest mroczne. D1 było. D2 to cukiereczek i nawet "najmroczniejszy" element D2 nie podchodzi pod klimat Katakumb czy Cave'sów.
Po drugie - D3 jest mroczniejsze od D2. Ma poważniejszy klimat, więcej krwi, bardziej brutalne elementy architektury i Wall of Zombies. Nuff said.
Po trzecie - Już taka gra powstała? Torchlight na przykład?
Po czwarte - kule many i życia zostały już przerobione na zupełnie inny system.
Ale i tak powodzenia. Jeśli dojdziecie do poziomu bety, dajcie nam tu znać, na pewno znajdziecie betatesterow
#44822 Fun Key 2
Napisane przez Raptoos w 24 lutego 2011 - 10:40
Ale do rzeczy. Znalazłem jeszcze to:
http://instrumentykl...e7084727e797c23
gość sprzedaje razem z klawiszami, 350 zł to chyba nie jest wygórowana cena?
#44741 Fun Key 2
Napisane przez Raptoos w 21 lutego 2011 - 07:40
#44260 problem z filmem
Napisane przez Raptoos w 29 stycznia 2011 - 14:41
- Forum.xGame.pl
- → Przeglądanie profilu: Lubiane: Raptoos
- Privacy Policy