postaram się wszysztko przedstawić przejrzyście, i zrozumiale jak tylko potrafię.
a więc jedziemy z tym koksem
1.Sprzęt
2.Ekwipunek
3.Skille
4.Statystyki
5.Najemnik
6.Słownik
7.Poradnik
--------------------
1.głowa:
-słowo runiczne "SEN" (Io+Jah+Pul)w czymś lekkim(np tiara lub koronetka)
-przyodziewek arlekina (tzw "shako") z gniazdem i klejnotem 15 Ias 40 Ed
2.zbroja:
-bezkonkurencyjne będzie tu słowo runiczne HART (El+Sol+Dol+Lo).300 % zwiększone obażenia,odporności,zmrażająca zbroja robi swoje :wink:
-drugie rozwiązanie znacznie droższe-zbroja z boostem +100 życia z 4 gniazdami,a w nich klejnoty 15 Ias 40 Ed.z tym cackiem mamy mniejszego kopa do dmg,lecz nasza szybkośc ataku wzrasta
3.broń:
-"siła wiatru"(unikatowy Hydrzy Łuk) z runą Shael-duży dmg,odrzut czyni z tego łuku moją ulubioną broń
-słowo runiczne "Wiara"(Ohm+Jah+Lem+Eld)-aura fanatymzm sprawia,że nasza szybkość ataku jest znacznie większa niż z łukiem "Siła wiartu",ale nasze obrażenia będą słabsze.Niektórz stawiają na szybkość,inni zaś na obrażenia.ja noszę te 2 łuki na zmianę
4.rękawice:
- "Uchwyt Drakuli"-15% druzgocące uderzenie,siła, i klątwa "life tap"
-jakieś ciekawe Crafty.radzę craftować na Blood,ze zwględu na życie,druzgocące uderzenie.
podczas craftowania powinniśmy zwrócić uwagę na takie czynniki jak :Ias,Boost do zręcznośći,życia ,wysoki % druzgocącego uderzenia i premia do skilla (najlepiej byłoby z Umiejętnościami biernymi oraz magią
-jakieś Rare ze skillem do Umiejętności biernych oraz magii,Ias i zręczność
5.pas:
-Sznur verdungo-zredukowane obrażenia,żywotność,Fhr.
-Brzytwoogon-przeszywający atak,boost do zręczności.moim zdaniem najlepszy wybór :wink:sam go używam i spisuje się naprawdę świetnie według mnie
6.buty:
-jedźiec rzezi-chyba najczęściej wybierane buty spośród Bowazonek.
-wodołazy-moim zdaniem są najlepsze wśród wszystkich butów dla naszej Lady :wink:
boost do zręczności,życia mówią same za siebie
7.pierścienie:
-tu powiem krótko:2 krucze lody,koniecznie z +20 zręczność.w zależności od naszego przeciwnika radziłbym jednak je czasem zmieniać.(w skrytce warto trzymać Krasnoludzką gwiazdę na duel z Sorcką FB
8.amulet:
-Oko Kota-20 Ias,35 zręcznośc-mniam
-Gniew Lorda-20 ias,odpornośc na błyski,i szansa na zabójcze uderzenie
tu amulety zostawiam według uznania,kto co lubi
9.na switchu radzę nosić Łuk ze słowem runicznym "Harmonia" (Tir+Ith+Sol+Ko)
z tym Łukiem mamy naprawdę szybki bieg co umożliwia nam ucieczkę przed inymi postaciami
---------------------
2.Ekwipunek:
-Pochodnia Piekielnego Ognia
-Annihilus
-kilka skillerów do umiejętności biernych oraz magii
-kilka SC ze zręcznością (chyba kazdy wie że zręcznośc podnosi Amazonce DMG więc kilka napewno się przyda :wink:
-resztę zapełniamy SC z life (można również upchnąć około 3-4 talizmanów do wszystkich odporności:D)
--------------------
3.Skille.
I umiejętności łuku oraz kuszy:
=================
Strzala magiczna(na dojście)-1
Strzala zimna (na dojście)-1
Strzał seryjny-max
Strzala kierowana (nasza ulubiona,,najgenialniejsza i główna broń)-MAX
Wymiatanie-tutaj sobie odpuścimy
II.umiejętności bierne oraz magia:
=================
Uderzenie kryrtyczne-6 punktow to wystarczająco,później juz przyrost jest zbyt mały
Penetracja-można dać ten 1 punkt aby zwiększyć skuteczność ataku strzału seryjnego
Przebijanie-nic
Wewnętrzne spojrzenie,Spowolnienie pocisków,Przynęta-1 punkt
Walkiria-ja dałem 1 punkt,ale jeśli ktoś uważa że za mało mozna dodać te kilka punktów
III.Oszczepy i Włócznia:
================
te drzewko idzie na bok
--------------------------------
4.Statystyki:
Siła-pod sprzęt (czyli coś około 110-120)
Zręczność-nie powinniśmy schodzić poniżej 300 :wink: z podanym sprzętem nasza zręcznośc będzie wynośić coś około 400 punktów.i teraz nasuwa się pytanie "Czemu aż tyle w zręczność ??WFT ?????"
już wpsomniałem że nasz dmg będzie podnoszony przez zręczność<razorth>
Żywotność-tu idzie cała reszta
Energia-nic
--------------------------------
5.Najemnik:
Może zacznę od tego,że nasz merc na duelu z dobrymi graczami nie pożyje dłużej niż kilka sekund.Więc sprawa ma się tak:
Olać go
--------------------------------
6.Słownik:
GA-strzała kierowana
Ias-increased speed atak(zwiększona szybkość ataku)
Ed-zwiększone obrażenia
Skiller-wielki talizman dodający +1 do danego drzewka umiejętności
Merc-najemnik
Dru ele-druid na żywioły
Duel-walka pomiędzy dwoma graczami
Life Tap-klątwa "wysanie życia
Hammer-paladyn na błogosławoiny młot
Dex-zręczonść
Boost-bonus do danego atrubutu,cechy
SC-mały talizman
Trapsin-zabujczyni na pułapki
Sorcka FB-czarodziejka używająca ognistej kuli
Foh'er-paladyn używający Pięści niebios (fist of heaven)
Fhr-faster hit recovery(szybsze odzyskanie równowagi)
Rare-przedmiot rzadki
Craft-przedmiot tworzony w Kostce Horadrimów
DMG-obrażenia
Charge Lag-bład w grze,który wykorzystują paladyni używając szarży :evil:
Javazonka-amazonka na oszczepy
--------------------------------
7.Poradnik(czyli krótko i więźle na temat jak sobie radzić na duelach)
Pierwsze co poruszę to Charge lag.Wiec sprawa ma się tak :włączamy switch z Harmony i uciekamy przed smitem na teren gdzie są bagienka i inne przeszkoda terenowe.w ten sposób najczęściej szarża im się zacina,a my włączamy naszą broń ofensywną i walimy go.zazwyczaj się udaje i pala gryzie glebę <razorth>
Natępna sprawa:Javazonki,Light sorcki,Barb,Foh'ery.tych trzeba trzymać się daleko.dlatego uciekamy na Harmonii aż nie widać nas na mapce i robimy przynętę.stajemy obok przynęty
i walimy GA:P
Hammery-tu sprawa się ZAJEBIŚCIE komplikuje (zazwyczaj).tutaj radzę uciekać jak się tylko da,najlepiej w róg murka(tam czasem młotki się rozbijaja o ścianę
zależy od szczęścia i jak dobry jest drugi gracz
Dru ele-tu u mnie bywa różnie....
ale najważniejsza sprawa to to,aby załatwić jego zasrane ZOO zanim on zrobi tele za tyle blisko,aby nas zabić .musimy być przygotowani,że nadejdzie z każdej strony,dlatego według mnie lajlepiej stanąc pod jakimś murkiem i puszczać cały czas Strzał seryjny.jak już będzie widac jak nadchodzi (o ile przedtem nie zabiliśmy jego ZOO) walimy w zwierzaki
aż zostanie sam.wtedy zazwyczaj oni się wyycofują,aby znów sobie coś tam zrobić.więc włączamy Harmonię i biegniemy za nim.Switch na Broń ofensywną i walimy dziada aż zdechnie :wink:
Inna bowazonka-hehe tu jest hardkorowo.jeśli jest ubrana w set maviny to będziemy bezczelni i podbiegniemy do niej na Harmoni i zabijemy ją z Harmonii:P
jeśli jednak widać że ma dobry sprzęt to zazwyczaj stajemy naprzeciwko niej(ale tak aby nie bylo nas widać),robimy przynęte przed nami i strzelamy z GA dotąd,aż któraś z nas nie
padnie....
Trapsin-odbiegamy i robimy walkirię,walimy Ga przed siebie i wokół nas.powoli,ostrożnie omijamy trapy podbiegając do niej i puszczamy 4-6 Ga które załtwiają sprawę
---------------------------------------
To już chyba wszystko.nieźle się namęczyłem przy pisaniu tej strategii.Krytyka i poprawki mile widziane.moją taktykę napisałem na podstawie własnych doświadczeń i innych taktyk więc mam nadzieję że moja taktyka pomoże niektórym z Was w zrobieniu takiej amazonki jak ta,ale także zainspiruje do napisania własnej taktyki która nauczy Nas czegoś nowego...
PS RaptoR mógłbyś ta taktykę umieścic na Oazie ??
[ Dodano: 2006-07-21, 19:16 ]
zapomniałem o unikach sry;/
unik i odskok-10
omijanie-15
reszta skilli jakie nam zostaną dajemy w w te uniki po kolei po 1 :wink:












