Skocz do zawartości


Zdjęcie

zabojczyni pvp Poison by bidon666


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Ocena taktyki: (8 użytkowników oddało głos)

Ocena taktyki:

  1. 5 - bardzo dobra (2 głosów [25.00%])

    Procent z głosów: 25.00%

  2. 4 - dobra (2 głosów [25.00%])

    Procent z głosów: 25.00%

  3. 3 - przeciętna, były lepsze (2 głosów [25.00%])

    Procent z głosów: 25.00%

  4. 2 - słaba (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  5. 1 - totalne dno (2 głosów [25.00%])

    Procent z głosów: 25.00%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 bidon666

bidon666
  • Użytkownik
  • 195 postów
  • LocationPL

Napisano 21 maja 2006 - 23:58

Kilka słów na początek. To moja któraś z kolei assa ww. Build ten zbudowałem kożystając z doświadczeń i builda niejakiego SROKA... swoją asską powalił niejednego Pal’a. Po moich doświadczeniach z grą assą ww mogę smiało powiedzieć, że taka assa nie jest najlepszym wyborem w walce PvM... oczywiście można ukończyć samemu hell – ale będzie to szło mozolnie i powoli – są inne postacie na PvM – np. Summon Necro czy Pal na młotki. Do czego slużyć ma ten build – głównie jako PvP – oraz pokazanie, że z asski ww można wyciągnąć DUŻY damage – jak na ten typ postaci. Oczywiście każda postać ma problemy z postaciami określonego typu – asska ww będzie miała problem z przebiciem się przez blok paladyna [75%] itd.
Ile wyciągnęłem z tej asski ww – DAMAGE 38K! Myśle że to sporo [ale imo można spróbować to jeszcze troche podciągnąć]. I jeszcze jedno – nie uważam, że mój build jest jedynym słusznym i własciwym, ale ocene pozostawiam wam, nie wszystko jeszcze wiem o assach - to dopiero moja trzecia assa ww.

Dobra oto z czym startujemy i w co dajemy punkty i skille. Po kolei będę objeśniał dlaczego tyle a nie więcej... i jakie przedmioty będą pod to potrzebne.

Atrybuty na startcie:

Strength: 20
Dexterity: 20
Vitality: 20
Energy: 25

Ile punktów my dajemy w poszczególne statystyki [ilość pnk do rozdania na 85lvl]:

Strength: +45 = co daje nam sume 65
Dexterity: +50 = co daje nam sume 70
Vitality: +all
Energy: 0 = co daje nam sume 25

I teraz co i dlaczego. Siła +45 żeby spokojnie starczyło na wszystkie potrzebne itemy [nie będziemy nosić Enigmy, więc trzeba spopie tak poradzić]. Itemy który ma największe wymagania co do siły [z tych które będziemy używać] to booty – Shadow Dancery [Tancerz Cieni] – wymagają 167 str. Można dać mniej w str ale trzeba będzie wtedy kombinować – oczywiście jeżeli ktoś nie chce uzywac shadow dancerów – jako drugie buty mamy Gore Raider. Zręczność +50 – zaraz pytania tylko 50? Z itemami mamy dexa [w zależności od ustawień] od 195 do 217. Jak komuś mało dexa z kolejnych 5lvl [od 85 do 90 – te można jeszcze w miare szybko dobić] można dać jeszcze dodatkowe 25 w dex lub oczywiście w life. Energia – zero – nie jest to nam potrzebne. Life cała reszta.

Skille

Najpier napisze w które skille – potem może wyjaśnie dlaczego w te, a nie inne.

Pułapki – zostawiamy czyste – to assa ww.

Sztuki walki
Udzerzenie tygrysa – max 20 pkt
Pazur smoka – 1
Szpom smoka – 1
Ogon smoka – max 20 pkt
Lot smoka – 1

Dyscypliny cienia
Mistrz szpon – max 20 pkt
Blok – 3
Szybkość – 1
Zniknięcie – maksujemy na końcu
Jad – max 20 pkt

To wszystko. Czy o czymś nie zapomniałem? A mistrz cenia? Moim założeniem było wymaksowanie ataku, żeby ‘uruchomić’ mistrza cienia trzeba by zużyć 4 pkt leveli... lepiej wpakować to w inne skille. Jeżeli komuś brakuje CIENIA można brakujące punkty dorobić na kolejnych lvl. Mistrzostwo szpon max – zwiększa obrażenia i atak. Blok – 3... dlaczego? Z itemami da to nam 60% szans na blok, jeżeli wpakowalibyśmy tutaj jeszcze 17 pkt – to otrzymamy blok 62% - to max dla tego skillu – wiec nie opłaca się tego maxować. Jad – max – ten skill da nam naprawde niewiarygodne efekty. Zniknięcie – dodaje all res [nie bedzięmy mieć za duzo itemów które dodają odporności], skraca klątwy i dodatkowo za każy lvl tego skilla mamy DAMAGE REDUCE.

Itemy

Hełm:
Trzy rozwiązania
1. Czako z rbf poison 5/5 [nie istotne czy lvl czy die]
dodaje dużo lifa, zmniejsza obrażenia o 10% i dodatek z rbf’a.
2. korona/koronetka +3 shadow skills
+w zależności ile będzie miała soketów – 2 lub 3 x rbf poison 5/5
[taki rabf poison 5/5 można kupić za pul/um]
3. Oblicze Andariel z rbf poison 5/5

Amulet:
Kalejdoskop Mary – im więcej resów tym lepszy i tym smamym tym droższy.

Zboja:
Bramble/Kolec – jedyne sluszne rozwiązanie, bramble najlepiej zrobione w AP 15ed, ma to wtedy def ok. 900. Daje nam aurę ciernie oraz dodaje max do 50% obrażeń od umiejętności trucizn. Low bramble czyli takie z +30% można ‘kupić’ naprawde niedrogo – oczywiście im więcej tym lepiej, aura jest dużo mniej ważna. Dodatkowo bramble daje 50 faster hit recover / fhr.

Broń:
Niektórzy twierdzą że obowiązkiem jest CHAOS i FURIA... moim zdaniem nie koniecznie. Spokojnie można zastosować BARTUCE [jest ich dużo na BN i są niedrogie, wiec można poszukać perfów]. Bartuce dodają na po 20 str/dex. W bartucach robimy po sokecie i w sokety wkładamy... oczywiście rbf psn 5/5. Pamiętajmu że każdy rbf daje 5% do obrażeń od umiejętności trucizn, jak i –5% do odporności wroga na trucizne.
Mi FURIA przydawała się w jednym przypadku – własnie w walce z paladynami. Ma kilka ciekawych właściwości – ignoruje obronę celu, -25% obrona przeciwnika, 33% zabójcze uderzenie. Najlepiej żeby Furia dodawała do jakiś wymaksowanych skilli – np. jad.
Oprócz tego konieczny będzie Jadeitowy Szpon 2/2 najlepiej 50 all res – oczywiście z rbf.

Rękawice:
Szpony Trang-Oula – popularne Trangi można je kupić za kilka pgemów. Nie zastanawiajcie się nawet nad innymi rękawicami – te dodają 25% do obrażeń od umiejętności trucizn.

Pas:
Dwa do wyboru w zależności od ustawień.
1. Verdungo – fhr, max +40 do żywotności, damage reduce – max 15%.
2. Wigor Boga Gromów - +20 str/vit, resy na lightning

Buty:
1. Tancerz Cieni – wymagany str 167 – jeżeli daliśmy mniej w siłe to ich nie założymy. Codają na te bootki - +2 do dyscyplin cienia, 30 fhr, max +25 dex.
2. Gore Raider ewentualnie Wodołazy.

Pierścienie:
2x Króczy Lód - 20dex, najlepiej takie żeby miały sporo powyżej 200 do skuteczności ataku. Jeżeli nie będziemy nosić pasa Wigor Boga, a będziemy chcieli noscić booty Tancerz Cieni to potrzebny będzie nam ring rare lub magic +20 str – fajnie jakby wpadł taki z + all res.

Na switch: CTA – takie na jakie nas stac i tarcza STRAŻ SIGONA - +1 all skills, na Spirita/Ducha w monarsze nie będziemy mieli siły.

W plecaku:
Torch i anni – minimum 18 do atrybutów, można niedgrogo ‘kupić’ takie z perf atrybutami i z mniejszymi resami.
9 x shadow killer – jak się uda żeby skillery były z lifem 2x/3x/4x... lub skilery z +12 fhr... jeżeli wpadły by nam 5 takich skillerów z 12fhr – mielibyśmy wymagane max 200% [http://www.diablo.phx.pl/www/fhr.php].
8x sc 20 life.

W ten sposób mamy asskę z lifem na poziomie ok. 2.8K, damage standardowy po odpaleniu zdolności jad ok. 4.8K, jako uderzenie wzmacniające ustawiamy uderzenie tygrysa, a jako uderzenie końcowe ogon smoka – na trzeciej szarży mamy 38K damage’u.
W walce z różnymi postaciami trzeba kożystac z różnych ustawień sprzętu – na paladyna na pewno przyda się FURIA, na postacie typu czarka lub foh zakładamy np. Jadeitowy Szpon +50 all res + można zrobić koronę 2 lub 3 sox +3 skills do sztuk walki/dyscyplin cienia – i wrzucić tam runy UM. W walce na PvP przydaje się też aura ciernie z BRAMBLE – naprawde zabiera dużo życia atakującym nas playerom. To chyba tyle – mam nadzieje, że to co napisałem ma sens – pozdrawiam all i zapraszam do owocnej kytyki.

#2 Sauronus

Sauronus
  • Użytkownik
  • 45 postów
  • LocationOppeln

Napisano 22 maja 2006 - 10:32

PvM – np. Summon Druid

?! niegdy w życiu nie widziałem summon druta i IMHO summon drut sux as much as it's possible... mam nadzieję, że chodziło o necrosa nie druida...
Poza tym taktyka dość dobra tylko nie napisałeś dlaczego w tygrysa i ogon smoka max :P na duelach naprawdę PROblemem jest złapanie 3 kombo w tygrysie (no chyba że w pobliżu coś biega)... oceny nie dam bo nie wiem jak to może działać. Ale wydaje się obiecujące...

Btw

DEMAGE REDU

Damage Reduced :P

#3 bidon666

bidon666
  • Użytkownik
  • 195 postów
  • LocationPL

Napisano 22 maja 2006 - 11:17

naniosłem poprawki "słowne" - nieszczęsne DEMAGE :) i summon dru - SRY.

co do comba - rzeczywiscie nie zawsze da sie złapć trzy uderzenia i odpalić uderzenie końcowe, ale samo uderzenie od trutek na poziomie bliskim 5K tez robi swoje...

#4 adimig

adimig
  • Użytkownik
  • 27 postów

Napisano 22 maja 2006 - 12:15

Chciałbym zobaczyc ja w akcji czy istnieje taka mozliwosc?
Poza tym czy nazwa assa ww niepochodzi od Whirlwind (Trąba Powietrzna)?
No i na koniec czy jako konczace nielepiej Szpon Smoka?

Pozdrawiam.

#5 bidon666

bidon666
  • Użytkownik
  • 195 postów
  • LocationPL

Napisano 22 maja 2006 - 12:33

nie wiem czy szpon smoka to konieczność :) to tylko propozycja - myśle ze są osoby które lepiej znają się na asskach i ze moze coś ktoś podpowiem. ja uzyłem tego skilla zeby wypracować duzy damage [tak jak pisałem 38K] - na monstrach łatwo takie kombo zrobic - na pvp zdecydowanie trudniej.

co do asski ww... z tego co ja wiem asska nie ma tekiego skilla jak trąba powietrzna - to chyba baba tym dysponuje [ale nie wiem jaka jest angielska nazwa tego skilla u baby]. Mi ww kojarzy sie z podwójnymi szponami - i tak mi wydawało ze to o to chodzi...

#6 Sroku18

Sroku18
  • Użytkownik
  • 52 postów

Napisano 22 maja 2006 - 12:51

Przeczytałem i musze napisac z czym sie nie zgadzam bo mnie skręca;P

Dawanie w Tygrysa na pvp to strata punktow ,po pierwsze nie nabijesz 3szarzy na jakim kolwiek good playerze,po drugie jesli nawet zdazysz nabic np na potworku to proby podejscia dla smita/barba/czy kogokolwiek skoncza sie zle bo dostaniesz w międzyczasie kilka ww/smitow/etc

Dawanie max w znikniecie tez nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem shako+verdungo =25dr czyli maxymalnie z items powinnien byc 25lvl fade ,potem dr nie przybywa bo 50 to max a resy skaczą co 2lvl o 1res all wiec slabiutko;)

Co do amu to uwazam ze najlepszym rozwiazaniem jest lord, a jeśli nie uzywasz furii jako szponu domyslnego to chyba obowiazkowym;P ( oprcz zestawu aniola o ktorym nic tu nie napisales vs barb smite z exile moze byc ciezko bez aniołkow;)

Btw jesli czytales i sugerowales sie moim buildem na oazie ( pisales cos o tym na poczatku takty ) to byl blad poniewaz ten build jest zly:/:P

200fhr jezus po co ci tyle?:D

Podsumowując takta dobra,ja sie musailem przyczepic bo mam swoja koncepcje i assa gram dlugo. Poza tym zapraszam na duelka ww vs ww;)

#7 DarkVaust

DarkVaust
  • Administrator
  • 1 408 postów
  • LocationSławków

Napisano 22 maja 2006 - 12:58

Assa WW to jest assa która używa Trąby powietrznej barba z rw CHAOS :), stąd nazwa WW ;)

#8 bidon666

bidon666
  • Użytkownik
  • 195 postów
  • LocationPL

Napisano 22 maja 2006 - 15:21

hm... hm... to tak - lorda nie brałem nawet pod uwagę... mam go na stanie to przetestuje :) co do aniołków - testowałem je jakiś czas temu, ale wtedy grałem tylko pvm - i nie byłem zachwycony efektami - ale to były moje początki z assą... faktem jest ze juz sam amu z jednym ringiem nieźle podbija skuteczność...

ale takie pytanie jak odpalisz zamiast mary zestaw aniołków - jak wyglądają Twoje resy? z itemów które rozpisałem naprawde mało wchodzi resów... bez odpalenia zniknięcia... oprócz trutek reszta ne hellu jest w okolicach 10... teraz dokładnie nia pamietam... jak odpalimy zniknięcie jest 75 [w systuacjach gdzie jest zwiekszony res - nawet 80] - bez mary spadnie nam to o powiedzmy 25...

co do znikniecia - nie pamietam na którym to mam lvl [pisałem ze maksujemy na końcu] -ale mysle ze z all itemów i włozeniu w to ok 3-5 pkt na 85 lvl mam ok 25 poziomu - czyli z czako i verdungo jest max...

co do fhr... po co te 200? hehe tak przez przypadek mi wyszło - posumuje: bramble +50, dwa razy broń po 30 - czyli +60, verdungo +10, z tego co pamiętam Shadow dancery +30... i mam 4 shadow skillery z 12fhr - wychodzi 198... wiec jakby dobrac jeszcze taki jeden bedzie 200... i mamy najwyższydostępny próg dla asski - tak przez przypadek... akurat takie skillery mi wpadły... pewnie ze lepiej zeby było z 3x/4x life - ale to juz troche moze kosztowac... takie z fhr dostawałem za "groze"...

co do grania... na razie jestem żadko dostępny - do końca miesiąca musze sie przeprowadzic no i sie mocno pakuje :) na nowym miejscu nie mam jeszcze dogranego internetu... wiec nie wiem kiedy bede... normalnie siedze wieczorami 22.00 - 2.00 :)
konto sie troche zmieniło - na razie grywam na xandyx.

pozdro and THX za wszystkie sugestie

#9 belt666

belt666
  • Użytkownik
  • 45 postów

Napisano 23 maja 2006 - 12:17

imo nie powinno sie zabierac za poradniki jak sie nie ma pojecia o skrotach itp HoJ , assa WW ... niby tak grasz aśkami a nie wiesz wogole ze istnieje rw dajacy ww dla asi :\


Dołączona grafika

najpierw proponuje nabrac wiedzy o askach poczytac/podpatrzec innych ... a co do Twojej aski WW

to tak jaby nazwac topic " Frenzy Barb pvp " a opisywac barba na trabe

#10 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 23 maja 2006 - 19:36

Mam taka prosbe - na oazie powinny byc linki do edytorow... Mozecie konstruowac w nich owe postacie, zeby mozna bylo je sciagnac i zobaczyc w akcji?

#11 Kakash

Kakash

    ~groovy

  • Użytkownik
  • 539 postów
  • GG 7795406
  • LocationKatowice
  • d2jsp lightmafire

Napisano 23 maja 2006 - 19:42

Assa ww - whirl wind - tornado które daje nam chaos wiec co ma k&^wa znaczyć to :

Spokojnie można zastosować BARTUCE [jest ich dużo na BN i są niedrogie, wiec można poszukać perfów].

?!?!?/1/1/1/1/1 to juz nie jest ww assa z bartuacmi

#12 bidon666

bidon666
  • Użytkownik
  • 195 postów
  • LocationPL

Napisano 23 maja 2006 - 21:59

belt666 nie musisz mi pokazywac chosa... bo takowego mialem... niestety znani na BN zlodzieje mi go ukradli... wiec wiem co to jest chaos i ze ma skill trąba powietrzna...
nie wiem jakoś mi sie zawsze ww kojarzylo z dwoma szponami a nie skrótem od whirl wind :(
zatem to MOJ błąd... zatem niech to bedzie ASSA Melee czy Poison... jak wolicie.

Miło by było jakbyście pogonili mnie lepiej za tą 'strategię' i powiedzieli jak asskę lepiej wypracować... z góry WIELKIE THX.

#13 belt666

belt666
  • Użytkownik
  • 45 postów

Napisano 24 maja 2006 - 12:14

Ok zabieram sie i zabieram za ta strategie asski ale duzo niescislosci jest
1) nie napisales czy to ladder czy nie ( oblrzymie znaczenie przy doborze sprzetu 3/20/20 , bugged'y itp )
2) nie napisales czy to postac pvp na ligii czy na open duels
3) nie nie wystarczy zmienic nazwy WW assa albo melee assa na poison ( to robi kolosalne roznice w doborze sprzetu )
4) malo konfiguracji sprzetu pod rozne typy przeciwnikow

wychodzi na to ze musialbym napisac strategie od nowa i w dodatku z 5 strategii na rozne wymagania . Zaloze sobie ze na to

byc asska ww ( innej mi sie nie duele nie widzi wogole , gdzie Ty chcesz nabic 3 ciosy na np barbie albo smitcie ) . Dam

kilka porad , nie bed episal sttrategii od nowa bo to nie moja rola .

wiec :

skroty:
c/c ( claw/claw , asska na dwa szpony - i taka sie zajmiemy )
c/s ( claw/shield , wiaodmo - olejemy )


WW c/c Assa PvP

czemu c/c ? bo :
mam taki kaprys i wole 2x szpony , ladnie blokuje ( to nie barb na 2 bronie ) wole bonusy z c/c niz c/s :)

po pierwsze : szpony potrafia blokowac nie tylko fizyczne obrazenia , prosze bardzo :

Phoenix Strike/Chain/Lightning/Sentry
Wake of/Inferno
Skeleton Mage Missiles
Teeth
Bone Spear
Bone Spirit
Poison Nova
Smite
Fist of the Heavens
Firebolt/Hydra
Fireball
Phoenix Strike/Meteor - Blockable Claws of Thunder/Nova
Phoenix Strike/Ice Bolt/Frozen Orb - Blizzard
Artic Blast
Hurricane

mam nadzieje ze nie musze tlumaczyc na polskie nazwy ;] specjlanie nie pisalem skrotami .jak wiec widac c/c jest calkiem cacy

SPRZET :

podstawowy szponek NIC INNEGO JAK TYLKO

Chaos(Fal + Ohm + Um) w Suwayyahu:
9% Chance To Cast Level 11 Frozen Orb On Striking
11% Chance To Cast Level 9 Charged Bolt On Striking
+35% Increased Attack Speed
+290-340% Enhanced Damage
Adds 216-471 Magic Damage
25% Chance of Open Wounds
+1 To Whirlwind
+10 To Strength
+15 Life After Each Demon Kill


robimy w Suwayyahu gdyz :
1)Suwayyahu ma w sumie identyczny damage jak Scissor Suwayyah S - 39-52 SS - 40-51
2)S ma mniejsze wymagania niz SS S- str 99 dex - 99 , SS - str 118 , dex 118

druga łapa dzierży :

a) na cassterow

Jade Talon >Ohm< :
Damage: (98-115) To (130-153)
+190-240% Enhanced Damage
+1-2 To Martial Arts (Assassin Only)
+1-2 To Shadow Disciplines (Assassin Only)
+30% Faster Hit Recovery
10-15% Mana Stolen Per Hit
All Resistances +40-50

na casterkow gdyż iz poniewaz ma ladne resiki .

B) vs melee ( poza of course fire bearami itp )

sa dwie szkoly : duble chaos / chaos fury ( ladne ow i ds ) jednak ja preferuje chaos / chaos



na switchu CTA + zalezy ile mamy sily Spiryt / bezoki / sigon


-------------------------------------------------------------

i teraz zaczyna sie to co Bidon wrzucil blednie do jednego worka a wiec :

I ) zalozmy ze aska ma byc poison . lecimy :

1) bede podawal z 2 , 3 mozliwosci , jedne drozsze inne tansze

armorek :


Bramble(Ral + Ohm + Sur + Eth) w archonie
Level 15-21 Thorns Aura When Equipped
+50% Faster Hit Recovery
+25-50% To Poison Skill Damage
+300 Defense
Increase Maximum Mana 5%
Regenerate Mana 15%
+5% To Maximum Cold Resist
Fire Resist +30%
Poison Resist +100%
+13 Life After Each Kill
Level 13 Spirit of Barbs (33 Charges)

n/c ;]

lub


Natalia z 3 facetami poison

----------------------------------------------------------------

2) raczki :

dla poison wiadomo trangi .finito .


----------------------------------------------------------------

3) helm :

Korona Wieków z włożonymi dwoma poison Facetemi:
Defense: 349-399
+50% Enhanced Defense
+100-150 Defense
+1 To All Skills
Damage Reduced By 10-15%
All Resistances +20-30
+30% Faster Hit Recovery
Socketed (1-2)
Indestructible

n/c ;]

------------------------------------------------------------------

4) pasek opisze dla ww niżej , nie ma typowego na poison wiec jeden pies ;]

------------------------------------------------------------------

5) buty , imo tak samo jak pasek , jednek jak ktos chce aske poison to moze dac shadowy jak udzwignie ( buty dla ww nizej

) +2 do Cienia, 30% fhr i 25 dexa

------------------------------------------------------------------


6) bizuteria --> POTEM ;]



co w plecaku ? ile osob tyle samo opinii wiec wolny wybor .. jak ktos jest dziany moze zawalic plecaczek sc poison ( anni +

torch obowiazkowo ) , inny zawali skillerami , wasz wybor






>>>>>>> teraz wezmiemy asie WW <<<<<<<


1) zbrojka

chcecie tanio ?

prosze

DURESS
+40% Faster Hit Recovery
+10-20% Enhanced Damage
Adds 37-133 Cold Damage
15% Chance of Crushing Blow
33% Chance of Open Wounds
+150-200% Enchanced Defense
-20% Slower Stamina Drain
Cold Resist +45%
Lightning Resist +15%
Fire Resist +15%
Poison Resist +15%

ma ow i dd , maly add damage reski



drogo

CoH:
+2 To All Skills
+200% Damage To Demons
+100% Damage To Undead
8% Life Stolen Per Hit
+70% Enhanced Defense
+20 To Strength
Replenish Life +7
All Resistances +65
Damage Reduced By 8%
25% Better Chance of Getting Magic Items



tudziez

ENIGMA (wiadomo)

FORTI

http://www.3dsvs.com...itudearchon.jpg

, ja tam wole CoH . ma dr ,65res 2 all .


na casterow ENI ofc





2) helm


imo najlepszym bedzie

Twarz Wilhelma:

Defense: 217
+120% Enhanced Defense
+30% Faster Hit Recovery
15% Deadly Strike
35% Chance of Crushing Blow
+15 To Strength

prosze : ds , cb , str fhr tanie a dobre !

soketujemy zaleznie jak stoimy z resami albo umem albo jewelem 40% dam
jako ze ias do ww liczy sie tylko z broni, nie trzeba 40/15


od biedy jak nie jestesmy fanatykami ds,cb itp to mozemy wspomniec o starym dobrym czaku
life mana 2 all , dr


3) rekawice

ja przyjmuje tylko jedna wersje

Steelrendy:
Defense: 232-281
+170-210 Defense
+30-60% Enhanced Damage
10% Chance of Crushing Blow
+15-20 To Strength

nie mam pytan
jak ktos chce niech sie bawi z Drakami


4) buty


dla mnie tylko

Gore Rider
Defense: 140-162
Assassin Kick Damage: 39-80
+160-200% Enhanced Defense
30% Faster Run/Walk
10% Chance Of Open Wounds
15% Chance Of Crushing Blow
15% Deadly Strike
Requirements -25%
+20 Maximum Stamina

miodzio


5) pasek

na pvp only

Sznur Verdungo:
Defense: 125-158
+90-140% Enhanced Defense
10% Faster Hit Recovery
+30-40 To Vitality
Replenish Life +10-13
+100-120 Maximum Stamina
Damage Reduced By 10-15%

bezkonkurencyjny


na wszelkiego rodzaju casterow light , oczywiscie zakladamy Wigor boga gromow


6 ) bizuteria

uhhh i tutaj sa schody , zarowno dla poison jak i dla ww wszystko zalezy przeciw komu walczymy .... to nie pvm gdzie

zakladamy mare i lecimy .

amulet

wiadomo ze jak walczymy z casterami nie zalozymy aniolow , oczywiste . Na wszelkiego rodzaju def tanki .. barby , palle

zykladamy anioly bo jakos trza sie przebic przez te tysiace defa .
na casterow zakladamy mare . moj ulubiony amu na pvp aska to Lord

Gniew Lorda
+1 To All Skill Levels
20% Increased Attack Speed
+ (0.375 Per Character Level) 0-37 % Deadly Strike (Based On Character Level)
Lightning Resist +35%
Adds 1-30 Lightning Damage
Attacker Takes Lightning Damage Of 15

miodzio




ringi

tutaj ta sama bajka co z amu .

jak nas leja melee def tanki to aniolek plus bk lub raven ( ja wole w sumie dac cham w helm i zakladac bk , jednak czasem dex

i ar z ravena jest mile widziany )
jak nas leja inne melee to oczywiscie 2x bk wiadomo
jak nas leja pradem to 2x ognikowiec
jak nas leja ogniem 2x ds
jak nas leja zimnem to 2x raven
itp itd



co w plecaku

ani torch skillerki z lifem mile widziane , na barbow i palow z defem 40.000 wole jednak sc z ar life , znow zalezy od was .



edit: skille

na szybko :

df 1
cm max
bos 1
w block 9
CoS 1
fade 11
mind blast 20 !!!
venom 20
SM 17
BoF 1
BS 1

dlaczego opisze potem

#14 bidon666

bidon666
  • Użytkownik
  • 195 postów
  • LocationPL

Napisano 24 maja 2006 - 14:29

witka... ciesze sie BARDZO ze napisałeś to co napisałeś... nie mam az tak duzego doboru sprzetu zeby do wszystko sprawdzić, przetestować i opisac...

build czy też "pseudo-build" dotyczy LADDER i tylko open duels...

hm... mam tylko dwa ale... jeżeli mogłbyś opisać to roztawienie skilli byłoby cool... poza tym skoro używasz ANG - angielskie skróty od skilli asski nie za bardzo jaże... jezeli byłbyś tak KIND pls podaj pełne nazwy skilli ofc in english.

druga rzecz - kiedy nabije trzy uderzenia od tygrysa? wczoraj nabijałem... bez problemu - problem lezy gdzie indziej... nabijełem te 3 strike'i na palu z ustawieniem furia/bartuc, amu lord, buty gore... spokojnie wchodziły... [zapomniałem wilhelma sprawdzić], ale ogon smoka wchodził wyjątkowo żadko :( jak się wbijał efekt był nice. Zatem na pewno nie jest to idealne a nawet dobre rozwiązanie... czym zatem jechać tanki? czystymi uderzeniami z psn?

[ Dodano: 2006-05-24, 15:37 ]
a... i jeszcze jedno... skąd wziąc siłe na COA [174 str req!!!] ... no chyba ze w ustawieniu z ENI?

#15 belt666

belt666
  • Użytkownik
  • 45 postów

Napisano 24 maja 2006 - 15:46

no wiesz wiadomo ze coa wymaga , ale anni torch eni .. cos za cos albo eni + coa albo inne , zawsze mozesz tez chocby do

czako wsadzic faceta :) mowie ze gralem glownie ( bo jestem zwolennikiem ) asska melee,nie wazne czy ww czy c/c wiec jak

widac z tego co na szybkiego napisalem ide glownie w cb , ds itp :)

co do skrotow
z malym opisikiem czemu tak ( to tylko moja opinia , gralem z tak danymi skillami i gralo mi sie miodnie :) )


df 1 dragons flight
cm max claw mastery
bos 1 burst of speed
w block 9 weapon block
CoS 1 cloak of shadows
fade 11 fade :)
mind blast 20 !!! mind blast :)
venom 20 venom ;D
SM 17 shadow master
BoF 1 blades of fury
BS 1 blade shield


po kolei :

dragon flight ( 1 ) nie maxujemy bo mozemy uzywac go tylko jako doteleportowanie sie do przeciwnika , swietne

przeciwko casterom jak nie mamy eni . DF i WW

claw mastery ( 20 ) % do dmg, ar ,critical strike


burst od speed ( 1 ) i tak czesciej bedziemy uzywac fade ale bos czasem sie przyda , dziala oczywiscie na nasz

aszybkosc chodzenia odczas walki jak i rowniez na szybkosc WW , dajemy 1 , reszte da sprzecik


Weapon Block ( 9 ) dajemy 9 wiecej imo sie nie oplaca , 50% bloku szpnami + sprzet da nam >60% , a 60% dla c/c

aski , tym bardziej ze blokuje tez magiczne ataki jest wystarczajace ( niektorzy powiedza ze to nie to samo co z tarcza 75%

ale kosztem tego 10-15% straconego bloku mamy druga bron w lapie ;) imo lepiej


cloak of shadows ( 1 ) heh tutaj czasami mozna zdezorientowac opponenta , np w polaczeniu z blades od fury ,

przeciwnik nie wie skad leca shirukeny :D , albo tez zaskakujacy dragon flight znikad :) ,nie wspomne ze minimalnie zwieksza

nam defa i zmniejsza go u oppa ;d

fade ( 11 ) o wiele lepszy od BoS , posiada za 1 lvl 1% dr ! nie wspominam juz o resach . prog 11 imo styka reszta

z itemkow

mind blast ( 20 ) niektorzy sie pukna w glowe po co maxowac ? przeciez kazdy lvl wydluza nieznacznie stunta

jakiego wymusimy na przeciwniku . ja zawsze na pvp maxuje, dla mnie kazda sekunda w duelu jest wazna .

venom ( 20 ) venom max + itemki dadza nam kolo 1000dodatkowego damage od trutek , niby malo ale pamietaj ze w 0,4

sekundy , a wiadomo jaki zwykle jest stosunek ludzi do poison res gdy nie walcza z typowymi trucicielami ( necro , dru ) :)

tymbardziej to 0,4 sek piekne wspolgra z ww

shadow master ( 17 ) dlaczego akurat 17 ? na 17 lvl nasz sm zyskuje najlpesz ekwipunek . jest swietna tarcza , posiada duzo zycia i rsow , dobrze imo dezorientuje przeciwnikow . nie wspominajac juz o tym ze uzywa skillow aski :)

Blades of Fury ( 1 ) powiem tak , niedoceniany skill ! mozna stosowac je na postacie ktore maja malo defa ( zapomnij o pallach i barbach :) ) najlepiej n acasterow typu stojacego ;d duzo osob zapomina ze bos bierze 3/4 dam zborni , oraz ( ! ) 3/4 z venom oraz 3/4 ds , cs itp .

blade shield ( 1 ) nie ma sensu dawac wiecej . bs to taki mily dodatek do damage:) maly ale przydatny .. pamietaj ze uzupelnia sie z ww poprostu odbija oraz podobnie jak Bof przenosi za soba damage od venoma ( 1/4) i ds :)




ufff w razie pytan o aski wal

pozdro mam nadzieje ze troche pomoglem ;]

#16 bidon666

bidon666
  • Użytkownik
  • 195 postów
  • LocationPL

Napisano 24 maja 2006 - 16:36

wszystko ładnie i pięknie... spora część skill się pokrywa... zerknij :)
btw chyba trzeba umówić sięna BN na assa duelowanie :) i jeszcze jakoś Sroka ściągnąć...
potestować różne ustawienia... myśle ze to bedzie bardzo pomocne...

co do MIND BLAST - ostatnio miałem tak zrobioną asske c/c [trzymajmy sie Twojej terminologi] gdzie był wymaksowany MB - właśnie wszyscy stukali mi się w głowę... po co tyle... zacząłem się zastanawiać ze może rzeczywiscie to bez sensu...
poza tym na duelach [moze jestem jakis toporny na pvp - bo najczesciej trafiam na pvp na kretynów którzy jak mnie zabiją to nie pozwalajądobrać się do swoich zwłok zeby ekwipunek zabrac :(, a znajomi na pvp po 10 minutacg sie nudzą]... kontynuując na duelach jakoś nie mogłem znaleźć zastsowania dla MB - dlaczego... przy palach to jakośnie spacjalnie nie działało... a przy czarkach i ich szybkim tele ucelowanie MB graniczyło z cudem... dragon flight zdecydowanie lepiej się spisywał... i o tym tez pisałem ze DF na doskok jest rewelacyjnym rozwiązaniem...

to teraz tak - BELT666 i SROKU i inne assa charaktery/playery KIEDY UMAWIAMY SIE NA TESTOWANIE ASSEK???

#17 belt666

belt666
  • Użytkownik
  • 45 postów

Napisano 24 maja 2006 - 16:43

mind blast widomo ze nie dziala na 100% , jak sam napisales DF na sorcki , mb na barb, pala

public duels slyna z tego ze nie daja dojsc do ciala , kradna zloto , i maja full absorby ;] taka np assa trap nie masz szans z np pallem full light absorb ;] dlatego ludzie zrobili epvp i pcl ;]

#18 Sroku18

Sroku18
  • Użytkownik
  • 52 postów

Napisano 24 maja 2006 - 23:27

Witam, ja chetnie moge poduelowac juz jutro wieczorem:) Bede po wszystkich maturach,jeszcze tylko prezentacja mnie czeka.

Odnosnie mb to sie wypowiem, ja grajac asska ww około 50% moich dueli koncze mb
Dlaczego?
Po pierwsze mam ten skill wymaxowany ( z items ) - 250dmg ( fizycznego )
Asska zrobiona na chaos/fury/gore ma to do siebie ze wiekszosc ataków wchodzi razem z otwarciem rany + nasz spory dmg z mb naprawde ladnie zżera life przeciwnika

Po drugie jesli dales 1ptk razem z items i tak będzie to marny dmg i takim potaciom jak pal barba z max dr nic nie zrobimy. Z drugiej strony jesli mamy max to mozemy zmuszac przeciwnika do atraku. Czesc ludków:P gra bardzo pasywnie,wiec lapiemy takiego kolesia na mb i z kazdym hit schodzi mu kolo 30l co strasznie go wkur$^$a i zmusza do ataku wtedy mozemy spokojnie takie ataki kontrować ww

Co do sosek jest jeden bardzo przydatny trick. Czasem gdy jestesmy niewyspani ( moze po imprezie ) albo po prostu nie jestesmy w stanie trafic kogos tym mb na Jeden z przyciskow ustawiamy sobie skill - Uderzenie psioniczne - nie musimy nim celowac wystarczy nacisnac mniej wiecej tam gdzie przebywa wrog,wtedy mlot sie wyzwala,postac zostaje odepchnięta i ogluszona, po czym zminiamy na mb i nawalamy tak dlugo jak nam sie podoba -doradzam ustawienie tych skili oczywisci pod przyciskami Fx , Fy

A tak poza tym mb to zarąbisty skill,wiec dlaczego by go nie wymaxowac?:)



Co do DUELI piszcie jutro do mnie w godzinach mocno popoludniowych na acc Sroku ,yo!

#19 bidon666

bidon666
  • Użytkownik
  • 195 postów
  • LocationPL

Napisano 25 maja 2006 - 09:28

zobacze czy mi sie dzią uda... jak nie dziś - to mam czas prawie cały dziań - piątek i sobota - wieć wtedy na bank :)
pozdro




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych