Opinie o Diablo3
Rozpoczęty przez Opes, 18 lip 2012 21:31
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18 lipca 2012 - 21:31
Mamy kilka miesięcy po premierze D3 i chciał bym się dowiedzieć jakie są wasze odczucia na temat d3
Zaczne od spraw które mnie denerwują
- opcja teleportu oraz identyfikacji przedmiotów jak jakis mobek atakuje nie da się nic zrobic ^
- wyjście z gry w czasie walki = gleba w 10sec na inferno moby pozamiatają temat
- wybór zadania z pozycji menu, nie da rady szybko skakać po wybranych lakacjach
Teraz plusy
+ narazie szukam takowych
Zaczne od spraw które mnie denerwują
- opcja teleportu oraz identyfikacji przedmiotów jak jakis mobek atakuje nie da się nic zrobic ^
- wyjście z gry w czasie walki = gleba w 10sec na inferno moby pozamiatają temat
- wybór zadania z pozycji menu, nie da rady szybko skakać po wybranych lakacjach
Teraz plusy
+ narazie szukam takowych
www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!
#3
Napisano 20 lipca 2012 - 23:00
Zacznę od minusów:
- maksymalny lvl osiągany po kilku (nastu) dniach normalnego grania
- ubogi wybór buildów dla postaci
- brak możliwości dołączenia do wybranej gry publicznej
- nuda
-RMAH
-szaman
A teraz plusy:
- fajnie było znowu pograć ze starymi znajomymi, którzy wciągnęli mnie w Diabełka
- fabuła (przy pierwszym przejściu)
- AH
- maksymalny lvl osiągany po kilku (nastu) dniach normalnego grania
- ubogi wybór buildów dla postaci
- brak możliwości dołączenia do wybranej gry publicznej
- nuda
-RMAH
-szaman
A teraz plusy:
- fajnie było znowu pograć ze starymi znajomymi, którzy wciągnęli mnie w Diabełka
- fabuła (przy pierwszym przejściu)
- AH
I choćbym szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo ja jestem największym skur......m
#4
Napisano 21 lipca 2012 - 19:30
Minusy:
- brak end game'u
- useless WD
- opoznione pvp
- brak najlepszych rzeczy z D2 ( kanaly, expienie, trudniejszy event np UT, 8 osobowy tryb )
- gra nastawiona jest na farmienie do upadlego a potem dopiero przejscie inferno ( nie wymaga to umiejetnosci lecz farmienia bez konca )
- brak ciekawych achivement'ow
- quest wybierany przed stworzeniem gry /facepalm
Plusy:
- rmah
- klimat D3
- fabuła
- klasy postaci
- ah
- barwniki
- jedna waluta z poziomu gry
Tyle na szybko
- brak end game'u
- useless WD
- opoznione pvp
- brak najlepszych rzeczy z D2 ( kanaly, expienie, trudniejszy event np UT, 8 osobowy tryb )
- gra nastawiona jest na farmienie do upadlego a potem dopiero przejscie inferno ( nie wymaga to umiejetnosci lecz farmienia bez konca )
- brak ciekawych achivement'ow
- quest wybierany przed stworzeniem gry /facepalm
Plusy:
- rmah
- klimat D3
- fabuła
- klasy postaci
- ah
- barwniki
- jedna waluta z poziomu gry
Tyle na szybko
Pokasz mi co nosiżżżrż i stań sie jednym z nas
BES KITÓ !
#5
Napisano 23 lipca 2012 - 21:14
plusy:
+ Barwienie chara tez mi się podoba
Minusy:
- nudna fabuła w sumie
- nie moge zdzierżyć wybierania zadań!!!!!! tak jak w d2 powinny być wszystkie wp i chodze gdzie chce i kiedy chce a nie musze na nowo robić gre żeby dostać sie do beliala jak zabiłem diablo ^ kicha na maxa imo ^
+ Barwienie chara tez mi się podoba
Minusy:
- nudna fabuła w sumie
- nie moge zdzierżyć wybierania zadań!!!!!! tak jak w d2 powinny być wszystkie wp i chodze gdzie chce i kiedy chce a nie musze na nowo robić gre żeby dostać sie do beliala jak zabiłem diablo ^ kicha na maxa imo ^
www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!
#6
Napisano 30 lipca 2012 - 06:34
Plusy :
- nowe tristram (zawsze to nowość dla maniaków)
- jako takie nowe misje
- inferno (wkońcu coś trudnego)
- zabawny "cow lvl" (jeśli można go tak nazwać ^^ )
- grafika (tutaj i plus i minus)
[plus - niektóre postacie, moby fajnie wyglądają]
[minus - za dużo tego 3D, za bardzo "bajecznie" gra wygląda]
minusy:
- jak napisał Hangingman max lvl to żaden wyczyn
- grafika (jw.)
- fabuła słaba i krótka
- bulid
jak narazie tyle z mojej strony. jak coś jeszcze wymyśle dam edita ^^
- nowe tristram (zawsze to nowość dla maniaków)
- jako takie nowe misje
- inferno (wkońcu coś trudnego)
- zabawny "cow lvl" (jeśli można go tak nazwać ^^ )
- grafika (tutaj i plus i minus)
[plus - niektóre postacie, moby fajnie wyglądają]
[minus - za dużo tego 3D, za bardzo "bajecznie" gra wygląda]
minusy:
- jak napisał Hangingman max lvl to żaden wyczyn
- grafika (jw.)
- fabuła słaba i krótka
- bulid
jak narazie tyle z mojej strony. jak coś jeszcze wymyśle dam edita ^^
#7
Napisano 31 lipca 2012 - 22:05
mnie najwiekszy minus to że nie ma jako takich buildów w barbie trzeba mieć mas str/vita/res/krytyk i jesteś kozak podobnie u reszty charów w d2 można było iśc w krytyki, def, ar, life, fhr, ias, frw i bóg wie co jeszcze kosztem czegoś pocieszam się tylko myślą ze to jest taki classic i że za rok wyjdzie d3 lod i wreście będzie się coś działo...
www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!
#8
Napisano 01 sierpnia 2012 - 17:14
Do minusów dodam jeszcze ograniczenia w rozwoju postaci. Chodzi mi o to, że można wybierać jedynie skille, a statystyki zależą tylko od ekwipunku. I ograniczenia w wyborze przedmiotów. Chciałbym sprawdzić, jak barb radzi sobie z łukiem, a dh z dwoma szybkimi mieczami
I choćbym szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo ja jestem największym skur......m
#9
Napisano 06 sierpnia 2012 - 10:12
Nie wiem, naprawdę nie wiem, o co chodzi bo generalnie... hmmm... zrobili tyle, ile było wcześniej?
Mam negatywne odczucie. Pomimo, że linia fabularna jest naprawdę zajebista, AH jest doskonałym rozwinięciem tego, co było w D2 dla mnie największym smaczkiem (handlu)... czegoś mi brakuje w tej grze. Fakt, że po stworzeniu jednej postaci nie chce mi się więcej włączać tylko mnie utwierdza w tym przekonaniu. Ale co?
Może chodzi o model rozgrywki? Kiedyś się sprawdzał i sprawdziłby się, gdyby D3 wyszło w 2002 roku, ale dziś jakby apetyt wzrósł i oczekiwałem od Diablo czegoś więcej. Staram się dystansować od tego, żeby różnice pomiędzy d2 a d3 nazywać wadami, ale czasem po prostu trzeba powiedzieć, że:
1) Itemizacja przedmiotów jest do dupy. Legendary mają same losowe statystyki, nie mają statystyk unikalnych, przez co są po prostu... pomarańczowymi rare'ami?
2) Crafting nie działa. Za tanie, za duże szansę na coś dobrego, za małe koszty...
3) Zbyt wolna reakcja na exploity. Nie tego się spodziewałem po grze, która ma Blizzowi przynosić stałe dochody, żeby nie potrafili przez kilka miesięcy usunąć exploita, który robi level 60 w kilka godzin
4) Uproszczenia, uproszczenia, uproszczenia. Stoczyłem jeszcze przed premierą potyczkę z Wuluxarem na temat usunięcia run jako przedmiotów dropowalnych. Argumentowałem, że jeśli skille, które się zdobywało poprzez handel lub polowanie na runy na Inferno staną się ogólnodostępne, to gra będzie miała bardzo biedny endgame i de facto - nikomu się nie będzie chciało w nią grać dłużej. Nie dotarło wtedy, a teraz jakoś nie liczę, żeby moje argumenty wypłynęły na spotkaniach, które mają ratować tytuł. Ale runy to nie wszystko - zmniejszenie ilości gemów, zlikwidowanie całej puli statystyk defensywnych i ofensywnych takich, jak Crushing Blow, FBR i FCR... W imię tego, żeby więcej osób mogło kojarzyć, o co w tej grze chodzić? Przehandlowali graczy wieloletnich na noobki, które kupią tytuł i pograją przez 3 wieczory
5) Opóźnienia. Opóźnienie trybu pvp, opóźnienie podglądu na osiągnięcia i postacie z poziomu przeglądarki... Skoro oni nie mogą wypuścić pvp w dniu premiery, to niech się teraz zastanawiają, czemu z 10 milionów sprzedanych kopii aktywnie gra 1%, a korzysta z RMAH jeszcze mniej.
Moim zdaniem za dużo uwagi poświęcili doskonaleniu systemów jak AH\RMAH, BN 2.0 a za mało - samej grze i temu, czy rzeczywiście polowanie na rare'y na Inferno jest czymś, co może ludzi przytrzymać dłużej przy grze.
Z wielkim bólem serca muszę stwierdzić, że D3 to Blizzarda największa porażka.
Mam negatywne odczucie. Pomimo, że linia fabularna jest naprawdę zajebista, AH jest doskonałym rozwinięciem tego, co było w D2 dla mnie największym smaczkiem (handlu)... czegoś mi brakuje w tej grze. Fakt, że po stworzeniu jednej postaci nie chce mi się więcej włączać tylko mnie utwierdza w tym przekonaniu. Ale co?
Może chodzi o model rozgrywki? Kiedyś się sprawdzał i sprawdziłby się, gdyby D3 wyszło w 2002 roku, ale dziś jakby apetyt wzrósł i oczekiwałem od Diablo czegoś więcej. Staram się dystansować od tego, żeby różnice pomiędzy d2 a d3 nazywać wadami, ale czasem po prostu trzeba powiedzieć, że:
1) Itemizacja przedmiotów jest do dupy. Legendary mają same losowe statystyki, nie mają statystyk unikalnych, przez co są po prostu... pomarańczowymi rare'ami?
2) Crafting nie działa. Za tanie, za duże szansę na coś dobrego, za małe koszty...
3) Zbyt wolna reakcja na exploity. Nie tego się spodziewałem po grze, która ma Blizzowi przynosić stałe dochody, żeby nie potrafili przez kilka miesięcy usunąć exploita, który robi level 60 w kilka godzin
4) Uproszczenia, uproszczenia, uproszczenia. Stoczyłem jeszcze przed premierą potyczkę z Wuluxarem na temat usunięcia run jako przedmiotów dropowalnych. Argumentowałem, że jeśli skille, które się zdobywało poprzez handel lub polowanie na runy na Inferno staną się ogólnodostępne, to gra będzie miała bardzo biedny endgame i de facto - nikomu się nie będzie chciało w nią grać dłużej. Nie dotarło wtedy, a teraz jakoś nie liczę, żeby moje argumenty wypłynęły na spotkaniach, które mają ratować tytuł. Ale runy to nie wszystko - zmniejszenie ilości gemów, zlikwidowanie całej puli statystyk defensywnych i ofensywnych takich, jak Crushing Blow, FBR i FCR... W imię tego, żeby więcej osób mogło kojarzyć, o co w tej grze chodzić? Przehandlowali graczy wieloletnich na noobki, które kupią tytuł i pograją przez 3 wieczory
5) Opóźnienia. Opóźnienie trybu pvp, opóźnienie podglądu na osiągnięcia i postacie z poziomu przeglądarki... Skoro oni nie mogą wypuścić pvp w dniu premiery, to niech się teraz zastanawiają, czemu z 10 milionów sprzedanych kopii aktywnie gra 1%, a korzysta z RMAH jeszcze mniej.
Moim zdaniem za dużo uwagi poświęcili doskonaleniu systemów jak AH\RMAH, BN 2.0 a za mało - samej grze i temu, czy rzeczywiście polowanie na rare'y na Inferno jest czymś, co może ludzi przytrzymać dłużej przy grze.
Z wielkim bólem serca muszę stwierdzić, że D3 to Blizzarda największa porażka.
#10
Napisano 07 sierpnia 2012 - 07:39
o_O pierwsze słysze...
Niestety trzeba się pogodzć z tą porażką na ten moment ale porównując d2 classic do d2lod to też przepaść mało itemów brak run brak 2sox fols jools etc znowu lod bez classica tez by był nudny brak 1.08items więc moze wyjdzie jakis dodatek co urozmaici rozgrywkę.
Niestety trzeba się pogodzć z tą porażką na ten moment ale porównując d2 classic do d2lod to też przepaść mało itemów brak run brak 2sox fols jools etc znowu lod bez classica tez by był nudny brak 1.08items więc moze wyjdzie jakis dodatek co urozmaici rozgrywkę.
www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych