Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nekromanta PvM by AsaroV

nekromanta pvm nec asarov nek

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Ocena (4 użytkowników oddało głos)

Ocena w skali 1 do 10

  1. 1 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  2. 2 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  3. 3 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  4. 4 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  5. 5 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  6. 6 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  7. 7 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  8. 8 (4 głosów [100.00%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 100.00%

  9. 9 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  10. 10 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 AsaroV

AsaroV
  • Użytkownik
  • 555 postów
  • LocationCzęstochowa
  • d2jsp AsaroV
  • Konto D2 Olo
  • Battle.Tag: AsaroV#2761

Napisano 23 października 2011 - 13:03

Przedstawiam wam dzisiaj moja 1sza strategie i mam nadzieje ze nie ostatnia Dołączona grafika
Prosze rowniez o ocene.
Jezeli sa jakies bledy to z gory przepraszam i prosze o wymienienie ich.
Jak mi naprawia nowszego kompa to wrzuce screeny calego necia.

Nekromanta PvM by AsaroV

Spis Treści:

  • Wprowadzenie
  • Rozwinięcie
  • Atrybuty i umiejętności
  • Ekwipunek
  • Specyfika grania
  • Słowniczek
  • Zakończenie
A więc zaczynamy

Wprowadzenie


Po wielu namowach kolegów ze świata battle.netu napisałem wkońcu strategie do dość nietypowej postaci PvM . (Jeżeli nie rozumiecie jakiś terminów lub słów w strategii odsyłam was do słowniczka na końcu)

Rozwinięcie


Nasz kapłan Rathmy będzie się opierał głownie na szybkim zabijaniu grup mobów i bosów.
(Jeżeli chcecie poczytać zapraszam na stronę głowną Oazy gdzie jest notka o nekromantach – Postacie -> Nekromanta) Wiele osób myśli, że nekromanta jest słabą postacią PvM, ponieważ łatwo umiera i ma małe obrażenia w porównaniu do postaci takich jak czarodziejka light czy paladyn hammer. Nic bardziej mylnego nasz nekromanta przeżyje dużo więcej niż czarodziejka i zabije tak szybko jak paladyn hammer. A to dzięki wysokim odpornością zbroi z kości i szybkimi włóczniami z daleka, które przebijają pierwszy cel raniąc następne.
Dzięki temu, że można zabijać włóczniami z daleka i nie tracimy naszego życia tak jak hammer, który musi atakować potwory z bliska. Wcześniej wspomniane odporności dadzą nam wysoką żywotność przeciwko żywiołom, a zbroja z kości przeciw atakom fizycznym.

Atrybuty i umiejętności


Przy dobrym ekwipunku wszystkie punkty dajemy w żywotność, ponieważ według mnie nie opłaca się dawać punktów pod blok czy energię. A więc:

Siła: w zależności od ekwipunku, czyli tak żeby się unieść (ja nic nie musiałem tu dawać)
Zręczność: tu nie dajemy nic
Żywotność: wszystkie punkty jakie mamy po rozdaniu innych atrybutów
Energia: jak u każdej postaci oprócz czarodziejki nic

Umiejętności naszego nekromanty będą się opierać głownie na drzewku kości.
Dajemy po 1 w wybuch zwłok, zbroje z kości, zamroczenie, glinianego golema
Dajemy po 20 w zęby, włócznie, ducha, więzienie
Na końcu maksujemy ścianę z kości. Jeżeli zostaną nam jakieś punkty to możemy je rozłożyć według własnego uznania lub zwiększyć żywotność naszego towarzysza golema poprzez dodanie do mistrzostwa golemów, odporności summonów lub reszte golemów. Można też dać w szkielety lub revive. Dlaczego gliniany golem? Dlatego ponieważ ma on najwięcej życia ze wszystkich golemów i nie trzeba tracić punktów na dochodzenie do niego. (po daniu mu okrzyków z cta ma on podobną ilość życia do naszej czyli około 2.5k)

Ekwipunek


Nasz nekromanta będzie się głównie opierał na maksymalnym progu FCR – 125.
Według mnie FHR nie jest potrzebne w PvM. Musimy również uzbierać wysokie odporności, abyśmy nie byli na kilka strzałów.

Hełm: tutaj dajemy circ 2 pb lub 2 nec 20 FCR ~16 str może on również mieć jakieś dodatkowe odporności lub życie, mane. Socketujemy go runą UM.
Amulet: tutaj dajemy crafta 2 pb lub 2 nec 15+ FCR i albo ~15 all ress albo ~35 do jednego ressa.
Zbroja: tutaj jest tylko jedna opcja enigma, możemy wybrać sobie jakąś w której ładnie wygląda nasz nekromanta ponieważ na 90 poziomie mamy aż 89 siły bez enigmy. Ja tutaj dałem enigme gp.
Broń: tutaj najlepszą opcją będzie Hart of the Oak czyli popularne hoto ze względu na 40 FCR i 40 all ress.
Tarcza: tutaj dałem feniksa ze względu na aurę odkupienie. Dzięki temu nie brakuje nam many/życia podczas walki. Daje to nam również inny bardzo fajny bonus, a mianowicie + 10 do maksymalnych odporności na ogień i + 5 do maksymalnych odporności na błyskawice i dodatkowo absorbuje ogień.
Rękawice: tutaj dajemy rękawiczki z setu Trang’Oula ze względu na + 20 FCR + 2 do klątw i + 30 do odporności na zimno.
Pierwszy pierścień: tutaj dajemy ringa + 10 FCR 16+ str i dual ress.
Drugi pierścień: natomiast tutaj dajemy ringa + 10 fcr i jak największy dodatek do odporności. Ja nosze takiego: 10 FCR/10cr,p,Lr/40fr.
Pas: tutaj tylko jedna opcja siatka arachnidów ze względu na +1 skill i +20 FCR.
Buty: tutaj dajemy buty z jak największą ilością odporności.
Na drugą broń dajemy cta + duch w monarszy.
Inventory: oczywiście tutaj standartowo torch i annichillus do tego dajemy 6 skillerow Pb z życiem w zależności na jakie nas stać. Do tego dorzucamy 7 talików 20 life, a jeżeli nas stać możemy kupic takie 20 life 5 all ress lub 20 life 11 ress. W tym zestawieniu z ksiązkami portali i identyfikacji zostaje nam 8 kratek miejsca na przedmioty.

Merca wybieramy według własnego uznania. Ja wybrałem wojownika z 3 aktu na zimno i dałem mu według strategii naszego formowego kolegi Kajmana shako socketowane falem + skóra żmijomaga socketowana falem + duch w mieczu + duch w monarszy. Dzieki temu nasz
pomocnik szybko zamraża przeciwników. Jedynym minusem jest to ze po zabiciu zamrożonego potwora nie ma jego zwłok.

Specyfika grania


Granie takim nekromantom nie wymaga szczególnych umiejętności od gracza.
Dzięki maksymalnemu progowi FCR szybko się teleportujemy do danego miejsca i szybko wypuszczamy włócznie. Wygląda to tak: teleport -> klątwa -> włócznie -> wybuch zwłok -> włócznie -> wyssanie reszty zwłok feniksem. Dzieki mercowi i klątwie która sprawia ze potwory stoją w miejscu, jeżeli wcześniej nas nie zobaczą prawie żaden potwor nie zdąży do nas dojść. Bossów możemy zabijać duchami, ponieważ nie jest nam tu potrzebne przebijanie, a duchy maja nieco większe obrażenia. Jedynym minusem duchów jest ich koszt many.


Słowniczek:
Tele – teleport
Ressy – z angielskiego ressist czyli odporności
All ressy – wszystkie odporności
FCR – z angielskiego faster cast recovery czyli szybsze rzucanie czarów
FHR – z angielskiego faster hit recovery czyli szybsze odzyskiwanie równowagi
Merc – pomocnik którego można kupić w każdym oprócz IV aktu.
Nec – skrócenie angielskiego necromancer czyli nekromanty
Socketowanie – wkładanie jakiejś runy lub kamienia do dziury w przedmiocie
Pb – poison & bone czyli trucizn i kości
Skillery – talizmany dodające +1 do jakiś umiejętności
Torch – pochodnia piekielnego ognia
Inventory – miejsce na przedmioty
Ring – pierścień
Set – zestaw
Gp – z angielskiego gothic plate czyli zbroja gotycka
Life- życie
Cta – z angielskiego call to arms czyli słowo runicznie wezwanie do broni
Summony – potwory przyzywane przez nekromante
Revive – ożywienie
PvM – z angielskiego player versus monster czyli gracz kontra potwór

Zakończenie


Na koniec tej strategii chciałbym powiedzieć, ze to moja ulubiona postać przeznaczona do PvM. Polecam ją graczom znudzonym paladynem hammerem lub czarodziejką.
Zachęcam do grania nekromantami, ponieważ jest ich bardzo mało w swiecie Diablo 2, a w PvM prawie ich nie ma.

~ AsaroV



Wszelkie prawa zastrzeżone ® Diablo2.pl ^^

Pokasz mi co nosiżżżrż i stań sie jednym z nas
BES KITÓ !

Dołączona grafika
Dołączona grafika
http://forums.d2jsp....er.php?i=596157 <- JSP


#2 Elfisher

Elfisher

    ★★★★★

  • Moderator
  • 2 524 postów
  • d2jsp Elfisher

Napisano 23 października 2011 - 16:56

hmmm dziwny build troche.
mozesz dopisac do golema ze dodatkowo spowalnia potwory.
po co dawac fenixa do lapy? o resy nie ma co sie martwic, 75@ wystarcza w zupelnosci, to nie pvp ^^
zelazny golem > gliniany
czemu? ja wszystko mam w mercu i golemie. golema tworzysz z metalowego przedmiotu, ja swojego zrobilem z rand insight. po wyjsciu z gry nie ginie, nie bojcie sie ^
na merca daje lawbreaker + kira dla resow + guard angel (j/w) + fenix dzieki czemu mam nieziemskie combo: odnawiajace mane i zycie odkupienie + niezastapione w csach sanktuarium odrzucajace wszystkich nieumarlych + zamrazajaca aure merca + nieskonczenie duzo many dzieki golemowi. z takimi pomocnikami nie ma szans na smierc. insight jest dosc tanie, rand na jsp kupisz juz ponizej 5fg wiec nawet jak golem zginie, latwo go wskrzesimy.
jesli chodzi o build, ciekawy jestem wynikow, daj screena. ja mam swojego w standardowym sprzecie hamzura (shako, eni, hoto, spirit, mara, aldur boots, trang lapy, arach i bk+ stat ring. do tego 20 stat torch i anni + clean skillery a kosi wszystko az milo Dołączona grafika
wszystkim zastanawiajacym sie nad neciem szczerze polecam. wielka przyjemnosc z gry w przeciwienstwie do hammera. zamroczenie + wybuch zwlok Dołączona grafika swietna sprawa. wpadasz do sanktuarium, a tam nie dosyc ze wszystko slepe z klatwy, to jeszcze odrzucane przez merca. wystarczy tylko zlapac bossa na nl i heja. ogarniety boner zrobi szybciej csa niz hammery, javy czy lightki :) na baalrunach rownie pomocny co na diarunach. wszystkie duchy w tronie momentalnie lapiemy dzieki zamroczeniu, podobnie 1,2,3 i 4 fale mobow. zabijamy pierwszego, wybuch zwlok i dookola same trupy :) postac mozna zrobic bardzo tanio a kosi swietnie.

Dołączona grafika


#3 Plomiennypan

Plomiennypan
  • Użytkownik
  • 413 postów
  • LocationMIasto, Kielce :)
  • d2jsp Plomiennypan
  • Konto D2 Pawlow_back

Napisano 23 października 2011 - 17:16

Daję 8 bez mniejszego zastanowienia. Może nawet kiedyś, sprawdzę jak działa. Elfi dobrze prawi, random insight w golemie wymiata.
„Byłem, kim jesteś, jestem, kim będziesz.” Acc: Pawlow_back2

Dołączona grafika
Stadium przejściowe... Jeśli zbyt "razi w oczy" dajcie znać ;).

#4 kayman

kayman
  • Użytkownik
  • 465 postów
  • GG 6861197
  • LocationWarszawa
  • d2jsp kayman67
  • Konto D2 kayman11

Napisano 23 października 2011 - 18:08

fajnie tylko strasznie drogo, mam juz od 2 ladderow uczulenie na enigme i wiem co potrafi goly bonner wiec datego twierdze ze drogo ale napewno ktos sie ta startegia posluzy Dołączona grafika

nie oceniam bo tak zrobiona postac jest zupelnie nie po mojemu

pozdr

#5 AsaroV

AsaroV
  • Użytkownik
  • 555 postów
  • LocationCzęstochowa
  • d2jsp AsaroV
  • Konto D2 Olo
  • Battle.Tag: AsaroV#2761

Napisano 24 października 2011 - 17:48

hmmm dziwny build troche.
mozesz dopisac do golema ze dodatkowo spowalnia potwory.
po co dawac fenixa do lapy? o resy nie ma co sie martwic, 75@ wystarcza w zupelnosci, to nie pvp ^^
zelazny golem > gliniany
czemu? ja wszystko mam w mercu i golemie. golema tworzysz z metalowego przedmiotu, ja swojego zrobilem z rand insight. po wyjsciu z gry nie ginie, nie bojcie sie ^
na merca daje lawbreaker + kira dla resow + guard angel (j/w) + fenix dzieki czemu mam nieziemskie combo: odnawiajace mane i zycie odkupienie + niezastapione w csach sanktuarium odrzucajace wszystkich nieumarlych + zamrazajaca aure merca + nieskonczenie duzo many dzieki golemowi. z takimi pomocnikami nie ma szans na smierc. insight jest dosc tanie, rand na jsp kupisz juz ponizej 5fg wiec nawet jak golem zginie, latwo go wskrzesimy.
jesli chodzi o build, ciekawy jestem wynikow, daj screena. ja mam swojego w standardowym sprzecie hamzura (shako, eni, hoto, spirit, mara, aldur boots, trang lapy, arach i bk+ stat ring. do tego 20 stat torch i anni + clean skillery a kosi wszystko az milo Dołączona grafika
wszystkim zastanawiajacym sie nad neciem szczerze polecam. wielka przyjemnosc z gry w przeciwienstwie do hammera. zamroczenie + wybuch zwlok Dołączona grafika swietna sprawa. wpadasz do sanktuarium, a tam nie dosyc ze wszystko slepe z klatwy, to jeszcze odrzucane przez merca. wystarczy tylko zlapac bossa na nl i heja. ogarniety boner zrobi szybciej csa niz hammery, javy czy lightki Dołączona grafika na baalrunach rownie pomocny co na diarunach. wszystkie duchy w tronie momentalnie lapiemy dzieki zamroczeniu, podobnie 1,2,3 i 4 fale mobow. zabijamy pierwszego, wybuch zwlok i dookola same trupy Dołączona grafika postac mozna zrobic bardzo tanio a kosi swietnie.


Ja nie widzialem potrzeby dawania innego shilda a przy fenixie jestesmy nie do zabicia z zywiolow.
A dzięki fenixowi nie brakuje mi many i nie musze sie bawic w golemy.


Daję 8 bez mniejszego zastanowienia. Może nawet kiedyś, sprawdzę jak działa. Elfi dobrze prawi, random insight w golemie wymiata.


Polecam mozna oczywiscie tanszy build.


fajnie tylko strasznie drogo, mam juz od 2 ladderow uczulenie na enigme i wiem co potrafi goly bonner wiec datego twierdze ze drogo ale napewno ktos sie ta startegia posluzy Dołączona grafika

nie oceniam bo tak zrobiona postac jest zupelnie nie po mojemu

pozdr


Strategie takie jak twoje (bardzo tanie) to nie moja klasa. Szacun z mojej strony za to.
Ja tak nie umiem :P
Ale ten nec tez nie jest drogi ( w itemach z random statami jego koszt to okolo 120 fg)

Dzięki za oceny i komentarze i czekam na wiecej ! :D

Pokasz mi co nosiżżżrż i stań sie jednym z nas
BES KITÓ !

Dołączona grafika
Dołączona grafika
http://forums.d2jsp....er.php?i=596157 <- JSP


#6 Elfisher

Elfisher

    ★★★★★

  • Moderator
  • 2 524 postów
  • d2jsp Elfisher

Napisano 25 października 2011 - 04:39

hmmm iron golem w pvm to zbawienie kazdego nekromanty. jaka masz korzysc z gliniaka? zelazny ma wiecej hp, oba praktycznie nic nie zrobia, ale zelazny ma jakies tam dmg. fakt, w pvp sie przydaje gliniany bo spowalnia przeciwnika, ale w pvm nie ma to wiekszego znaczenia. ok, mamy kozak fire resa z absem, ale nie ma w tej grze zadnego potwora, ktory (z resami 75@) moglby nam zaszkodzic. jedyne co, to te cholerne duchy w tronie baala, tylko to juz light res.

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych