Skocz do zawartości


Zdjęcie

Lista przedmiotów do D3

diablo3 diablo 3 items diablo3 item list

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 23 września 2011 - 08:45

http://us.battle.net/d3/en/item/

Na razie tylko na amerykańskiej stronie, ale i tak, sporo ciekawostek można znależć - na przykład SOJ w niezmienionej formie, req lvl 29 Dołączona grafika

Podział przedmiotów jest identyczny, tylko dawne Unikaty nazywają się teraz Legendary i mają bardziej pomarańczowy, niż złoty kolor.

#2 Opes

Opes

    Lld Sekcja

  • Moderator
  • 2 422 postów
  • GG 9119768
  • LocationPno
  • d2jsp Opes
  • Konto D2 Scire-Fectum
  • Battle.Tag: Opes#2640

Napisano 23 września 2011 - 09:54

o ile dobrze widzialem to nie ma wymagań siły/dex w itemach albo jeszcze tego nie ma opisanego ;/

btw też chyba nie ma progów ias/fcr/fhr etc nie?

Dołączona grafika immortal king ^^

Dołączona grafikaset natalii ^^

chyba cos sie im pomyliło barb w capie ^^

interesująca buteleczka życia która regeneruje 8k life ^^ to chyba chary będą miały ponad 15k :D

Dołączona grafika

www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!


#3 Elfisher

Elfisher

    ★★★★★

  • Moderator
  • 2 524 postów
  • d2jsp Elfisher

Napisano 23 września 2011 - 10:40

@opes
15k? hehe w d2 moznabylo wiecej uciulac, to nic specjalnego Dołączona grafika
barb 31k life.jpg

Dołączona grafika


#4 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 23 września 2011 - 10:44

Skiny nie są finalne. Co więcej - te same przedmioty inaczej będą wyglądać u różnych postaci, nie tylko NA postaci, ale też w inventory ;)

#5 Opes

Opes

    Lld Sekcja

  • Moderator
  • 2 422 postów
  • GG 9119768
  • LocationPno
  • d2jsp Opes
  • Konto D2 Scire-Fectum
  • Battle.Tag: Opes#2640

Napisano 23 września 2011 - 11:00

elf:
zabicie takiego barba to kwestia czasu nic nie jest ci w stanie zrobić a ja pisalem o charach z dużą ilością lifa które beda miały tez dmg a nie będą ubrane tlko pod life ^^
napisalem bezpieczną wartość ale moze jak w d2 sa poty po 500 a chary mają okolo 4k czyli 8x tyle więc moze i ponad 30k bedą miały

Dołączona grafika

www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!


#6 AsaroV

AsaroV
  • Użytkownik
  • 555 postów
  • LocationCzęstochowa
  • d2jsp AsaroV
  • Konto D2 Olo
  • Battle.Tag: AsaroV#2761

Napisano 23 września 2011 - 14:29

o ile dobrze widzialem to nie ma wymagań siły/dex w itemach albo jeszcze tego nie ma opisanego ;/

btw też chyba nie ma progów ias/fcr/fhr etc nie?

Dołączona grafika immortal king ^^

Dołączona grafikaset natalii ^^

chyba cos sie im pomyliło barb w capie ^^

interesująca buteleczka życia która regeneruje 8k life ^^ to chyba chary będą miały ponad 15k Dołączona grafika


itemki beda wymagaly tylko lvl tak jak w wowie (:

Pokasz mi co nosiżżżrż i stań sie jednym z nas
BES KITÓ !

Dołączona grafika
Dołączona grafika
http://forums.d2jsp....er.php?i=596157 <- JSP


#7 Opes

Opes

    Lld Sekcja

  • Moderator
  • 2 422 postów
  • GG 9119768
  • LocationPno
  • d2jsp Opes
  • Konto D2 Scire-Fectum
  • Battle.Tag: Opes#2640

Napisano 23 września 2011 - 14:46

troche lipka teraz z str bedziesz czerpac jedynie co dmg pewnie ;/

Dołączona grafika

www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!


#8 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 23 września 2011 - 17:17

Tak i bardzo dobrze.

I tak sami korzystaliśmy jedynie z przedmiotów elite o takim str req, żeby nie pakować nic w inne cechy niż vit ;)

Sent from my HTC Hero using Tapatalk

#9 Elfisher

Elfisher

    ★★★★★

  • Moderator
  • 2 524 postów
  • d2jsp Elfisher

Napisano 23 września 2011 - 20:11

i to bylo piekne w d2. cos kosztem czegos. jeden pakowal w str zeby zalozyc cos mocnego, a inny w hp.
kolejne informacje tylko utwierdzaja mnie w przekonaniu iz d3 bedzie gorsze od poprzednika :(

Dołączona grafika


#10 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 24 września 2011 - 09:40

Pakować w str? Ale po co? Anni + torch + eni str bug i już nie potrzeba punktów w siłę

Sent from my HTC Hero using Tapatalk

#11 Elfisher

Elfisher

    ★★★★★

  • Moderator
  • 2 524 postów
  • d2jsp Elfisher

Napisano 24 września 2011 - 11:41

tak, ale sa przedmioty wymagajace wiecej str, lub buildy na ktore sa lepsze zbroje niz enigma i trzeba kombinowac. sam lvl req jest za latwy...

Dołączona grafika


#12 Opes

Opes

    Lld Sekcja

  • Moderator
  • 2 422 postów
  • GG 9119768
  • LocationPno
  • d2jsp Opes
  • Konto D2 Scire-Fectum
  • Battle.Tag: Opes#2640

Napisano 24 września 2011 - 14:25

np. bvb albo dasz około 200str pod sa i stracisz hp aby zyskać def i mieć mniejszą częstotliwośc trafień niż przeciwnik z większa ilością hr bo dał eni zamiast sa więc to było fajne ;)

albo sorc która miała 50str i podnosiła wszystko ale i tak musiała dac do 156 pod spirita :)

Dołączona grafika

www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!


#13 Bop

Bop
  • Użytkownik
  • 409 postów

Napisano 24 września 2011 - 20:16

No tak, rzeczywiście brak wymaganej siły do założenia przedmiotu to jedna z najistotniejszych kwestii decydujących o grywalności . Co więcej pewnie cały system PvP ( tak doskonale opracowany w D2 ) przez to będzie zepsuty. Wszyscy pewnie będą latać w tym samym, najlepszym ubranku, a jedyną różnicą w postaciach będzie ich nazwa.

Nie dajcie sie naciągnąć na tą grę, nie kupujcie jej. Oni bez minuty grania w nią odkryli, że brak wymaganej siły do założenia przedmiotu zaważy na tym, że dla każdej z postaci będzie istaniała tylko jedna dobra droga rozwoju, no bo w dwójce "jeden pakował w str a drugi w hp" . A przez to cała gra będzie słabsza od poprzedniej wersji .

#14 Siemior

Siemior
  • Moderator
  • 1 255 postów
  • GG 9513536
  • LocationBytom
  • d2jsp siemior90
  • Konto D2 mlekowtubie
  • Battle.Tag: siemior#2881

Napisano 24 września 2011 - 22:15

Swoje 3 grosze dołożę po pierwsze moim zdaniem w d3 będzie crafted > epic, legendary. To samo było w diablo 2 rare i crafty b. rzadkie i w pizdu drogie. Grając w wowa nie czułem dyskomfortu że staty wzrastały co lvl i itemy nie wymagały str czy dex. Później trzeba było dobierać tak przedmioty żeby osiągnąć lepszy hit rating czy crit w dodatkach dołożyli gemy i już miało się masę możliwości i w żadnym bulidzie nie znalazłem jakie dokładnie dołożyć gemy tylko opisane Jeżeli brakuje nam tego to wkładamy takie gemy etc... weteranem w wowa nie jestem ale co nieco liznąłem temat więc jakby co nie obrzucać zaraz błotem. Poza tym jeszcze nie spotkałem się z tytułem blizza gdzie byłbym zawiedziony z gry czy to była platformówka the lost vikings czy hack and slash diablo bądź mmo jakim jest wow i na końcu strategie jakie są starcraft i warcraft. Myślicie że po raz pierwszy zrobili by jakąś chałę? Ja wątpię Dołączona grafika

EDIT:


o ile dobrze widzialem to nie ma wymagań siły/dex w itemach albo jeszcze tego nie ma opisanego ;/

btw też chyba nie ma progów ias/fcr/fhr etc nie?

Dołączona grafika immortal king ^^

Dołączona grafikaset natalii ^^

chyba cos sie im pomyliło barb w capie ^^

interesująca buteleczka życia która regeneruje 8k life ^^ to chyba chary będą miały ponad 15k Dołączona grafika


GDZIE JEST SHAKO!?@1?!11?!!!!
Dołączona grafika

#15 Opes

Opes

    Lld Sekcja

  • Moderator
  • 2 422 postów
  • GG 9119768
  • LocationPno
  • d2jsp Opes
  • Konto D2 Scire-Fectum
  • Battle.Tag: Opes#2640

Napisano 25 września 2011 - 08:55

trzeba czekać może będzie ok

Dołączona grafika

www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!


#16 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 26 września 2011 - 09:57

BoP - absolutnie się nie zgodzę.

Po pierwsze - czemu uważasz, że PvP w D2 jest "doskonałe"? Blizzard nie kiwnął palcem, żeby zbudować albo zbalansować pvp. Jak można pisać "doskonałe" o "systemie" pvp w grze, w której nie ma nawet aren do niego specjalnie przygotowanych? Nie wspominając już o przedmiotach. System pvp, z całym szacunkiem dla ludzi, w niego grających, przypomina raczej solówę gimnazjalistów za szkołą - wszystko jest umowne. Okazywanie wrogości (które samo z siebie jest przykładem kompletnego olania pvp przez twórców) w grze pve, w której krwawe wrzosowisko jest czyszczone z potworów, umownie nie używamy kapliczek, ani nie uciekamy do miasta... Wszystko jest umowne!
D3 proponuje zorganizowane areny, walkę drużynową, zorganizowaną punktację meczy... Na tym aspekcie D3 przy D2 wygląda jak mecz reprezentacji na Stadionie Narodowym przy kopaninie na podwórku za kamienicą na Pradze.

Jedyny aspekt, jaki trzyma graczy w pvp D2 to mathcraft - który w każdej grze Blizzarda jest bardzo eksponowany. To, jakie wartości dobieramy, żeby uzyskać płaskowyż lub cap na danej statystyce jest niezależne od tego, czy możemy, czy też nie, dobrać odpowiednią ilość siły lub zręczności. W wowie (dam ten przykład, chociaż wiele osób to drażni :P) nie ma możliwości ingerowania w statystyki postaci... Co więcej - gracze pvp korzystają niemal w całości z tego samego gearu! A jednak, modyfikacji jest mnóstwo za sprawą odpowiednich enchantów (dodanie statystki do przedmiotu na stałe), gemów (które mogą dodawać jedną, lub dwie statystyki) oraz reforge'a (czyli przeniesienie 30% jednej statystyki z przedmiotu na inną).
A pamiętajmy, że w odróżnieniu od wowa, w Diablo najsilniejszymi przedmiotami są crafty. Losowe statystyki na przedmiotach mogą (i to faktycznie robią) bić na głowę itemizację unikatów i runewordów. W D3 crafty będziemy mogli sami tworzyć (pod warunkiem zdobycia przepisu i wylevelowania craftera) i zdobywać na nie składniki, robiąc runy na Inferno.
Czy fakt możliwości tworzenia sobie przedmiotów, które będą miały odpowiednią dla nas itemizacje nie jest krokiem do przodu w stosunku do surowego rozkładania cały czas tak samo stat pointów? Moim zdaniem jest.

#17 Bop

Bop
  • Użytkownik
  • 409 postów

Napisano 26 września 2011 - 12:49

BoP - absolutnie się nie zgodzę.

Po pierwsze - czemu uważasz, że PvP w D2 jest "doskonałe"? Blizzard nie kiwnął palcem, żeby zbudować albo zbalansować pvp. Jak można pisać "doskonałe" o "systemie" pvp w grze, w której nie ma nawet aren do niego specjalnie przygotowanych? Nie wspominając już o przedmiotach.


Panie ale ja absolutnie tak nie uważam. To była ironia z mojej strony w odpowiedzi na posty Opesa i Elfishera.

#18 kayman

kayman
  • Użytkownik
  • 465 postów
  • GG 6861197
  • LocationWarszawa
  • d2jsp kayman67
  • Konto D2 kayman11

Napisano 26 września 2011 - 12:52

czym wiecej czytam i ogladam o d3 tym wiecej mam wrazenie ze zanosi sie na gniota

kopiuj - wklej prawie wszystko z wow, zmiana grafiki i krainy i d3 gotowe :)

wszystko, ale to wszystko co bylo fajne w d2 w d3 zostalo pominiete, a brak statow i areny to dla mnie total porazka

czy gre kupie, ano kupie tylko myslalem ze bede pierwszy w kolejce po te gre ale po takich zapowiedziach jakos mi nie spieszno :)

#19 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 26 września 2011 - 13:21

@Bop notoś mnie strollował. Używaj emotów next time ;P

@Kay - ja nie widzę, co by oni kopiowali z wowa. Wzięli te elementy rozgrywki, które się sprawdziły - to źle?

#20 kayman

kayman
  • Użytkownik
  • 465 postów
  • GG 6861197
  • LocationWarszawa
  • d2jsp kayman67
  • Konto D2 kayman11

Napisano 26 września 2011 - 13:27

ano zle Raptorku szkoda ze nie wzieli z d2 tego co sie sprawdzia juz ponad 10 lat :)





Również z tagiem diablo3, diablo 3 items, diablo3 item list

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych