Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dudu na start


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: Strategia taranujący Druid (1 użytkowników oddało głos)

Jak ocenicie tę strategię

  1. Dno i dwa metry mułu (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  2. Słabe (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  3. Takie sobie (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  4. Całkiem całkiem (1 głosów [100.00%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 100.00%

  5. Dobra (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  6. Bardzo dobra (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 DominatorMC

DominatorMC
  • Użytkownik
  • 281 postów
  • GG 10830402
  • LocationKielce
  • d2jsp bezimienny123
  • Konto D2 Nowiutki

Napisano 31 lipca 2011 - 19:08

Chciałbym wam przedstawić druida, który z itemkami wartymi pgmy ewe pula da radę praktycznie wszędzie. Niektóre z jego przedmiotów są tak tanie, że praktycznie są niespotykane więc trzeba będzie ich szukać u słabszych graczy uznających tylko walutę PGm. To nie będzie żaden druid na furię ani na tornado. To jest dudu używający umiejętności Taran oraz Fala uderzeniowa.

Statystyki:

Siła: Pod najcięższy przedmiot. W naszym przypadku jest to mistrz run. Z resztą przedmiotów musimy wycisnąć 145 pktów siły.

Zręczność: Musimy dociągnąć do 50 % bloku z Błogosławionym Krągiem Mosera i będzie to około 160 pktów razem z innymi przedmiotami.

Żywotność: Pakujemy tu całą resztę naszych pktów. Będzie tego około 340 pktów

Ekwipunek:

-Głowa: Grzywa Jalala lub Ugryzienie Cerbera (Osobiście polecam Jalala gdyż ciężko będzie znaleść dobrego cerbera takiego aby miał przynajmniej bonus do skuteczności ataku 90 % + i 3 - 4 do umiejętności zmiany kształtu) wysadzany/a klejnotem z ed (ed = enchanced damage = zwiększone obrażenia)
-Rękawice: Cieknąca Lawa
-Amulet: Kratownica
-Pierścienie: Kruczy Lód + Rare ring (Najważniejsze żeby wykradał manę + dawał jakiś przydatny bon). Ewentualnie Kruczy Lód + Kruczy Lód
-Broń: Mistrz run wysadzany 5 runami Shael
-Tarcza: Błogosławiony krąg Mosera ulepszony do Luny wysadzany 2 x p. brylantami
-Buty: Podróżniki lub Jeździec Rzezi (Jakich butów użyjemy to zależy wyłącznie od nas samych, obie pary są b. dobre dla tego typu postaci)
-Pas: Sznur Uszu lub Brzytwoogon (Jeżeli używamy Jalala polecam założyć sznur uszu gdyż daje on wykradanie życia)
-Zbroja: Słowo runiczne Lwie Serce (Hel + Lum + Fal)

Drugie miejsce na broń:

-Broń: Miecz Świetlny wysadzany runką Shael
-Tarcza: Odpłata Tiamata wysadzana runką Eld bądź p. brylantem

Z tym zestawem mamy małego kopa do obrażeń elementarnych dzięki czemu łatwiej będzie zabić potworka z niewrażliwością na ataki fizyczne oraz próg szybkości ataku także stoi na 3.1 atakach na sec. Jednak do walki ze zwykłymi przeciwnikami ta broń ma za małe obrażenia fizyczne.

Plecak:

Jeśli to możliwe dobrze by było zakupić chociaż słabą pochodnie piekielnego ognia dla druida oraz wypchać plecak jakimiś talizmanami z dodatkową skutecznością ataku, życiem czy odpornościami.

Najemnik:

Tutaj się najbardziej sprawa komplikuje ponieważ to dzięki niemu jesteśmy w stanie oczyścić każdą lokację. Oczywiście najemnika bierzemy z koszmaru z umiejętnościami związanymi z atakiem dzięki czemu dostaniemy aurę moc która da nie małego kopa do obrażeń.

-Broń: Eteryczne lub nie Hone Sundan ulepszone do upiornej włóczni oraz wysadzane 2 klejnotami z ed oraz runką Amn

W/w broń jest dosyć rzadka dlatego dobrą alternatywą jest taka oto broń.

-Broń 2: Słowo runiczne posłuszeństwo (Hel + Ko + Thul + Eth + Fal)

-Hełm: Twarz Willhelma wysadzany klejnotem z ed

-Zbroja: Eteryczna Skorupa Duriela ulepszona do Wielkiego Haubertu oraz wysadzana klejnotem z ed

Teraz wyjaśnię dlaczego takie przedmioty wybrałem dla naszego najemnika. Dzięki druzgocącemu uderzeniu które posiada Hone Sundan/Posłuszeństwo oraz Twarz Willhelma bicie bossa trwa 8 x krócej dzięki czemu zaoszczędzamy na czasie oraz na nerwach Dołączona grafika

Co do naszego ekwipunku taka ilość zwiększonej szybkości ataku w toporze jest wymagana, żeby osiągnąć sensowny próg szybkości ataku. Jeśli chodzi o rękawice to wybrałem je ze względu na to, że z nimi mamy co chwila urok oraz 24 do odp. na ogień. Szybkość ataku co do umiejętności taran jest liczona tylko z broni niestety.

Umiejętności:

-Żwyioły: -

-Zmiana kształtu: Wilkołak - 1, Likantropia - 20, Niedźwiedziołak - 20, Taran - 20, Fala uderzeniowa - 1 = 62 [pkty]

-Przyzwania: Kruk - 1, Wilk - 1, Upiorny wilk - 20, Grizzly - 1, Dębowy mędrzec - 1, Serce rosomaka - 20 = 44 [pkty]

62 + 44 = 106 [pktów]

Naszego druida kończymy na 95 poziomie

Osiągi naszego Druida z najgorszymi przedmiotami bez Pochodni oraz bez żadnych talizmanów

Życie będąc niedźwiadkiem: 2.3k +
Obrona będąc niedźwiadkiem: 4k +
Skuteczność ataku z umiejętności Taran: 8.5k + z urokiem z rękawic oraz sercem rosomaka
Obrażenia min z umiejętności Taran: 1.5k + z aurą najemnika oraz sercem rosomaka
Obrażenia max z umiejętności Taran: 3k + z aurą najemnika oraz sercem rosomaka
Odporności: 75 / 58 + / 58 + / 58 +
Szybkość ataku Taranem: 3.1 ataku na sec i jest to próg 84 szybkości ataku

Jak grać takim druidem:

Musimy pamiętać, że ten druid nie jest jak zealot. Trzeba często korzystać z Fali uderzeniowej aby ogłuszać wrogów a następnie ich wykańczać za pomocą Taranu. Najemnik jest niezmiernie ważny w przypadku walki z aktowymi bosami. Ataki bosa zbieramy na siebie i dajemy działać naszemu najemnikowi. Mamy wysokie odporności więc się nie martwimy o ataki elementalne oraz dużo żcyia + 50 % szansy na blok więc w starciu bezpośrednim takowy bos niewiele nam zdziała.

Najemnik jest także bardzo ważny w przypadku kiedy walczymy w sanktuarium chaosu z Lordem De Siese czy z płonącym oddechem (zapomniałem jak się nazywa ten potwór). Jedyną rzeczą jaką wtedy wykonujemy to ogłuszamy sługusów Diabełka aby najemnik mógł się nimi zająć. Gra takim Druidem wymaga niewielkiej wprawy. Przyznam się szczerze nie mam tej postaci na bnecie jedynie na singlu ale możecie mi wierzyć, że gra takim druidem przysporzy wam więcej satysfakcji niż ciągłe latanie jakąś czarodziejką na 2 głównych aktowych bosów.

Jeszcze taki mały guide co do walki w Travincal. Na 90 % nam najemnik zginie ale to nic no cóż ciężki jest do upilnowania ten wariat. Bez problemu osiągniemy max odporność na ogień więc polecam zrobić tak. Musimy szybko podbiec do tego miejsca jakby na drzwi do tej świątynii od razu mówię, że nie chodzi mi o wejście do kazamatów tylko o tą taką jakby kamienną futrynę. Wtedy rada będzie podchodziła do nas pojedynczo. Jeżeli wbiegniemy do środka, rada nas otoczy i zaliczymy ripa. A w taki właśnie sposób bez problemu rozprawimy się z radą. Jeżeli jakieś potwory czają się przed tym pierwszym wejściem w ogóle do tych murów polecam je zwabić do bezpiecznego miejsca i tam ukatrupić.

Baalruny. Dzięki nam na baalrunach będzie szło sprawniej ponieważ jedyną rzeczą jaką będziemy robić to puszczać falę uderzeniową która ogłusza moby dzięki czemu nie rozejdą się na wszystkie strony. Ponadto będziemy mieli jakieś zajęcie w jakże tym nudnym baalrunowaniu.

Lokacje które polecam "oblecieć":

-Rakaniszu plus całe Tristram
-Hrabina
-Pity i ich oczyszczanie - Oby dwa poziomy
-Skrzynki w kurast plus rada z Travincal
-Sanktuarium Chaosu
-Eldrich plus Shenk

Wady:

-Co chwila trzeba latać naprawiać broń
-Troszkę trudny w opanowaniu na początku
-W przypadku braku pierścienia z wysysaniem many może się okazać bardzo manożerny
-Szybkość ataku co do umiejętności taran jest liczona tylko z broni
-Ciężko tego bydlaka uleczyć, tyle ma życia Dołączona grafika

Pozdrawiam Dominator

PS Jak wam się ta strategia spodoba to przedstawię build o wyższym nakładzie finansowym.
Dołączona grafika

#2 kayman

kayman
  • Użytkownik
  • 465 postów
  • GG 6861197
  • LocationWarszawa
  • d2jsp kayman67
  • Konto D2 kayman11

Napisano 01 sierpnia 2011 - 00:43

daj progi ias i powiedz ktory jest

#3 DominatorMC

DominatorMC
  • Użytkownik
  • 281 postów
  • GG 10830402
  • LocationKielce
  • d2jsp bezimienny123
  • Konto D2 Nowiutki

Napisano 01 sierpnia 2011 - 09:49

...
65 % ias - 2,5 ataków na sec
69 % ias - 2.7 ataków na sec
84 % ias - 3.1 ataków na sec <-- Ten próg osiągamy
101 % ias - 3.5 ataków na sec

Jako, że szybkość ataku jest liczona tylko z broni to największy próg jaki możemy osiągnąć to przedostatni niestety tylko.
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych