Crusader - paladyn na szarże - By Plomiennypan
#1
Napisano 28 października 2010 - 20:45
1. Wprowadzenie
2. Statystyki
3. Umiejętności
4. Uzbrojenie
5. Podsumowanie
1. Wprowadzenie
Witajcie!
Z pewnością, moja strategia nie będzie innowacyjna... Jednak jest bardzo ciekawą alternatywą, dla hammerdina, bądź smitera.
Jest to postać grywalna (przynajmniej ja tak twierdze ), długo testowałem ją w walce przeciwko monstrom i doszedłem do wniosku, iż już czas ją Wam przedstawić.
Życzę miłej lektury
Ogólne założenia:
- 100 % CB - druzgoczące uderzenie
- Wysokie obrażenia
- Wysoka obrona
- Maksymalny blok
- Dodatnie resy na hellu
- Dużo życia
2. Statystyki
Siła - pod itemy
Zręczność - pod maksymalny blok ze św. tarczą
Żywotność - reszta
Energia - nic
3. Umiejętności
*Pomijam umiejętności na dojście
Walka:
Szarża - 20 pkt - max (Nasz atak)
Święta tarcza - co zostanie - da radę wymaksować na 97 lvl
Ofensywne aury:
Moc - 20 pkt - max (synergia do szarży)
Przekonanie - 17 pkt - z ekwipunku mamy + 10, 27 lvl daje maksimum efektywności -150 @res -94 obrona przeciwnika (nie liczę bo, gdyż często znika na polu walki, a ten jeden procent z bossem aktu, choćby z baalem robi różnice)
Defensywne aury:
Wigor - 20 pkt - max (synergia do szarży)
Medytacja - 1 pkt - przydatna gdy zabraknie potków
Śmiałość - 1 pkt - Jeśli wymaksujemy postać do 99 lvl, zostaje nam 2 pkt wolne, warto je tu wrzucić, gdyż daje to kopniaka do obrony ze św. Tarczy
4. Uzbrojenie
*Wymieniam tylko istotne dla nas statystyki
Głowa - Twarz Wilhelma z setu „Krzyk sieroty”
30 FHR - Szybsze odzyskiwanie równowagi
35% CB
+15 do Siły
+ klejnot 15 ias - zwiększona szybkość ataku 40 edmg - zwiększone obrażenia
Klata - Enigma w AP - Archońskiej Płytówce
+ 2 do wszystkich umiejętności
+ 45% szybsze bieganie/chodzenie
+ 1 do Teleportu
+ 750-775 do obrony
+ 0-74 do siły [0.75 * poziom postaci]
Zwiększenie maksimum życia 5%
Obrażenia zmniejszone o 8%
+ 14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
15% otrzymane obrażenia przechodzą na mane
Łapki - Chwyt Drakuli
5% Szansa Rzucenia 10-poziomowego Zaklęcia Wyssanie Życia podczas Atakowania
+ 15 do Siły
+ 10 do Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
10% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Buty - Palec Goblina - 2x upped
25% CB
Pas - Wigor boga gromów – upped
Absorpcja Błyskawic +20
10% do Maksymalnej Odporności na Błyskawice
+ 20 do Siły
+ 20 do Żywotności
Pierścienie:
1# Krasnoludzka Gwiazda
+ 40 do Życia
Absorpcja Ognia 15%
2# Kruczy Lód
+ 250 do ar - skuteczności ataku
Nie można zamrozić
Absorpcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+ 40 do Many
+ 20 do Zręczności
Amulet - Kalejdoskop Mary
+ 2 do wszystkich umiejętności
+ 30 do @res – wszystkich odporności
+ 5 do wszystkich statystyk
Broń oraz Tarcza
1#
Czerń w Legendarnym młocie
+ 120% zwiększone obrażenia
40% CB
+ 200 do ar
+ 10 do żywotności
15 ias
Odrzut
Herold Zakarum - upped
30% Zwiększona Szansa na Blok
30% Szybszy Blok
20% Premia do Skuteczności Ataku
+ 20 do Siły
+ 20 do Żywotności
Wszystkie Odporności +50
+ 2 do Poziomu Umiejętności Paladyna
+ 2 do Umiejętności Bojowych (Tylko dla Paladyna)
+ Um (22 do @res)
#2
Cta (6/6/x)
Random Spirit w elitarnej tarczy 43-45 @res
Inwentarz :
Pochodnia piekielnego ognia dla pala
Anni
16 małych talików 290 psn dmg / 10 sec
Najlepiej by uzbrojenie było perfekcyjne...
Merc z 2 aktu na normie / hellu z obroną
Aura śmiałość
Broń – Duma - daje koncentracje oraz całkiem przyzwoity dmg
Klata - zdrada w zbroi więcej niż 500 obrony - szansa na rzucenie zniknięcia,
Głowa – Korona złodziei -12 wykradane życie na trafienie
5. Podsumowanie
Dzięki takiemu, a nie innemu uzbrojeniu oraz tak rozdanym umiejętnościom, postać ta osiąga:
Niecałe 3k dmg (+ psn dmg ok. 6k)
Prawie 2k życia, z bo na 14 lvl 3.2k
7k ar
17k obrony (23k z aurą merca)
100 CB
75% bloku
Wszechstronne absy
Dlaczego tak?
Postanowiłem, zamiast pustego zwiększania ar do kosmicznych wielkości, zniwelować maksymalnie obronę przeciwnika, co daje lepszy efekt. Przy okazji zmniejszam resy o 150, co redukuje większość niewrażliwości, Wysoka obrona oraz blok zmniejsza szansę na zostanie trafionym. Szansa na rzucenie LT z draków daje nam komfort nie padania tak często. Pełne CB (100) umożliwia szybkie zabijanie potężnych stworów. Absy z pasa i pierścieni zapewniają nam przewagę na polu walki.
Pozdrawiam
Plomiennypan
PS Jeśli są jakieś nie dociągnięcia, brak jakiegoś wyjaśnienia, lub macie inne pytania, odezwijcie się na dole .
@Kayman Dzięki, nawet nie spodziewałem się, że po przeklejeniu z worda zrobi się to tak rozlazłe.
#2
Napisano 28 października 2010 - 21:02
#5
Napisano 28 października 2010 - 21:45
brakuje mi opisu jak sie tym gra, gdzie sie tym gra itd.
brakuje mi takze jakiejkolwiek wzmianki o jego szybkosci ataku
#6
Napisano 28 października 2010 - 22:22
czemu tgv? nie lepiej dungo lub craft fhr belta?
po co ci merc ze smialoscia? swiety chlod bedzie zamrazac i spowalniac moby (kosz def)
czemu do cta spirit z 4x resem? przeciez to tylko do bo ma byc
czemu dwarf? z ll i lt z dracul zapewniasz sobie wykradanie zycia, a absy na pvm sa raczej zbedne. nie lepiej bk?
zadnych skillerow nie uzywasz?
dopisz do czego glownie jest ten char, brs/uber/taxi etc
jak z progami ias?
dalem w ankiecie max i na zachete plusik bo brakuje nam strategii
PS. zmien oceny w ankiecie zeby bylo max na gorze a nie na dole (6-1 a nie 1-6)
#8
Napisano 11 listopada 2010 - 17:28
Na pytania postawione przez Was odpowiem jutro, gdy już będę miał swój komputer.
#9
Napisano 12 listopada 2010 - 16:49
Zabójca Królów (Kingslayer)
Wymagany poziom: 53
Właściwości:
+30% zwiekszona szybkosc ataku
+230-270% zwiekszone obrazenia
-25% obrona przeciwnika
20% premia do skutecznosci ataku
33% Szansa na Druzgocace Uderzenie
50% szansa Otwarcia Rany
+1 do Zemsty
Uniemozliwia leczenie sie potworów
+10 do sily
40% dodatkowe zloto od potworów
Czerń (Black)
Wymagany poziom: 35
Właściwości:
+120% zwiekszone obrazenia
40% szansa na Druzgocace Uderzenie
+200 do skutecznosci ataku
Dodaje 3-14 obrazen od zimna na 3 sek.
+10 do zywotnosci
15% zwiekszona szybkosc ataku
Odrzut
Obrazenia od magii zmniejszone o 2
Poziom 4 Wybuch Zwlok (12 ladunków)
A dlaczego? Na pewno większy ias tylko o 7% mniej cb ale za to 50% ow. +20% do ar i te 20% mogą się okazać lepsze od +200 ar. I 2x tyle zw obrażenia. Ale to niech autor zadecyduje co dla niego lepsze. Aha no i zapomniałem dodać pb się nie psuje
#11
Napisano 13 listopada 2010 - 16:42
Tgv daje absy na błyski, jednak sprawdziłem iż w chmarze duszków i tak dają niewiele. Wieć dungo jest lepszą opcją. (+)
Jeśli już damy w łapę zamiast zaki, exile wtedy rzeczywiście najlepszą opcją jest merc ze św. chłodem (+)
Tu mój błąd, słowa random odrazu wykluczają to co napisałem potem , dzięki za podkreślenie tego błędu. (+)
Ogień jest powornie dokuczliwy, nie zależy nam tak bardzo na skillach, jednak bk również daje wykradanie więc jest ciekawym zmiennikiem. (+)
Skillery zostawiłem Wam we własnym zakresie, ja osobiście nie potrzebuje. (+)
Br idą mu fajnie... Taxi jeszcze nie robiłem. (?)
Progi ias - słabo... (-)
KS daje lepsze osiągi. Więc pozostało mi tylko powiedzieć że jest lepszym rozwiązaniem. (+)
Gobliny dają więcej cb, zbierałem pod maximum, więc gr odpadły na początku. (-)
Dziękuje za rady, gdy znajdę wolną chwilę zmodyfikuje strategie według nich.
Te plusiki w nawiasach to oznaczenia problemów rozwiąznych:
+ = Rozwiązany
- = Fiasko
? = Dopiero się tym zajmę
#12
Napisano 13 listopada 2010 - 17:09
Podgląd Tabelki
Postać Paladyn
Broń Fazowe Ostrze / Phase Blade
Umiejętność Standardowa
IAS 0 %/ 8 %/ 24 %/ 54 %
Klatek na Sekundę 11/ 10/ 9/ 8
Ataków na Sekundę 2.2/ 2.5/ 2.7/ 3.1
Czyli otrzymujesz przedostatni próg, więc nie jest tak źle
Ostatni próg przy 54% ias więc nie wiem czy z innych itemów wyciągniesz tyle ale jeśli chodzi o samą broń i ias z King Slayera to jest przedostatni próg.
#16
Napisano 15 lutego 2011 - 00:03
mam jedynie wątpliwości co do scs - zamiast 290 włożyłbym 32020 - hp plus max dmg.
z obrażeniami od psn jest coś nie tak - porównywałem kiedyś skuteczność barba ( full 290 psn versus full 32020 ).
w drugiej wersji był zdecydowanie skuteczniejszy.
#17
Napisano 15 lutego 2011 - 09:47
moim zdaniem dobra taktyka. tarcze mogą być różne - kwestia indywidualnych preferencji
mam jedynie wątpliwości co do scs - zamiast 290 włożyłbym 32020 - hp plus max dmg.
z obrażeniami od psn jest coś nie tak - porównywałem kiedyś skuteczność barba ( full 290 psn versus full 32020 ).
w drugiej wersji był zdecydowanie skuteczniejszy.
masz racje ale tu pewnie bardziej chodzi o cene niz osiagi. cena jednego perm 32020 ~ caly ten char
#18
Napisano 16 lutego 2011 - 19:09
bez żadnych kosztów można sprawdzić każdą postać w różnych buildach i z różnym ekwipunkiem.
( wszystko jest free )
zamieszczają też na swoim forum bardzo ciekawe i niezłe moim zdaniem taktyki - warto poczytać
niestety nie ma tam sc psn ( są zabronione )
do sprawdzenia taktyk na pvm pozostaje już tylko hero editor na singlu. można porównać każdy układ za darmo.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych