Napisano 06 października 2010 - 19:17
hiho,
ten build w linku wyzej jest bardzo przyzwoity. ja gram na 3-m ladderze summnerem. na poczatku ubieram go tak:
cokolwiek + 2nec-3 summon sk na glowe
trang gloves,
trang armor,
leoric
heomunculus+ perf diament
jakikolwiek amu + 2 all / 3 summon
dowolne ringi,
dowolny pas
marrowwalks 2 skills
byle jaki anni i byle jaki torch
merc byle co byle nie ginal + byle jaki insight bo wtedy mp sie nie konczy i nie ma problemu
przy takim ukladzie masz + 17 do summon skeleton + 19 do mistrzostwa
po rozbudowie jak juz mnie wiecej stac
shako isted lub coronet 2 all skills + fcr + resy + mf + 2 sox
enigma,
mara lub inny amu 2 all skills + fcr + res + mf
homunculus umed
beast wszystko jedno w czym - chodzi o aure, moim zdaniem najlepiej robic w BA bo jak wyjdzie wypasiony to sprzedasz i kupisz za to cale wyposazenie
arach
2x soj lub bk&soj
marrowwalks 2 skills 20 str
trang gloves
dobry torch, i anni, skillery ile chcesz - 2 lub 3 fhr + reszta life - summon sk sa tanie nawet 45 life
homu + cta na switchu
merc 2 akt: fortitude bugged, andy raled, insight cv (warto miec tez infinity na uber moby- znaczy generalnie infinity jest zajefajne ale problem jest z mana)
w takim ukladzie masz tak: helm 2 sk, eni 2 sk, amu 2 sk, homu 2 sk, ringi i arach 3 skills, cta + 1 sk, torch 3 sk, anni 1 sk + 5 skillers = 21 do summon w tym 16 do wszystkich skili. z mojego doswiadczenia wynika ze lepiej 2 all skills niz 2 summon bo boostujesz klatwy i przede wszystkim wybuch zwlok - trzeci najwazniejszy skil.
drzewko summon: 20 przywolanie szkieletu, 20 summon mastery, 20 szkieletor magus, po 1 gliniany krwawy zelazny golem, 1 w ozywienie, 1 w golem mastery, w odpornosci ile wlezie
drzweko klatw: tu roznie, albo po 1 w all zeby dojsc do zmiejszenie odpornosci albo ograniczasz sie tylko do 3 klatw: zwiekszenie obrazen, zelazna dziewica, wyssanie zycia
drzewko kosci: 1 zeby. wybuch zwlok 20
taki summoner ma tyle fcr ze smiga na eni wszedzie blyskawicznie, tyle fhr ze nic go nie zatrzyma, tyle hp ze nigdy nie ginie ( o tym pozniej) i mana mu sie nigdy nie konczy, i ma 75 all res na hell
na pvm strategia jest prosta, masz bande 15 szkieletow, 15 magow, 20 przywolancow i golema ktory ma 6000 hp. widzisz jakiegos bossa, teleport na niego, i zanim odbiegniesz to juz nie zyje a jego cialo sluzy jako armata do zmiecienia obstawy jednym - 2 kliknieciami. kazdy inny mob - niebossowy pada od natychmiast po teleporcie na niego. de fakto przywolance i szkielety z beastem i na boo nigdy nie gina. takie male chodzace barby
widzisz bande 50 mobkow na przeciwko? wystarczy ze jeden padnie a reszta pada od wybuchu zwlok. na 35 lvlu ten skil ma taki zasieg ze zmiata wszystko z ekranu na 2-3 klikniecia. 1 mob zabity - 10 pada od explo = 10 nowych bomb do detonacji.
na diablo clone i ut szukasz mobkow stunujacych - np te po drodze do mepha - i robisz ozywience. na ut warto dac mniej w explosion a max w resistance,
wyzej wspomnialem ze ten necro nigdy nie pada. owsem pada czasem na ut, i czasem pada w drodze do mepa od tych malych wrednych wybuchajacych szkieletorkow( teleport na takiego to instant kill moba i czesto summonera).
ogolnie jesli chodzi o pvm to tak ubrany summoner nadaje sie na dc, taxi, mepowanie, baalruny, ut, zbierania kluczy, run z hrabiny, doskonalych kamykow, zbieranie itemkow bo ma fajny mf (moze nie jak sorc albo hammer ale przyzwoity) i tak dalej i tak dalej. no i nie potrzbujesz wolac kogos do starych hell czy czegokolwiek innego bo ze standartowych mobkow wszystko sam wymlocisz.
jesli chodzi o cene to najdrozsza jest enigma - musze przyznac ze bez niej duzo sie traci na grywalnosci. reszta z ubioru jest tania. w kazdym razie na hell random summoner jest lepszy niz random cokolwiek.
edit: na nowym ladderze przeszedlem hell lacznie ze starymi i baalem na 74 lvlu i z wymienionego sprzetu mialem na sobie: leoric, homu, trang armor, trang gloves, helm + 1 all sk, amulet + 1 necro