potrzebuje dobrej strategii dla trapki pvp
nie znalazlem tutaj zadnej odpowiedniej, wszystkie pvm
na jsp tez jedna strategia przypieta ale jakas taka biedna na samych unikatach
najlepszym dla mnie rozwiazaniem bylaby odpowiedz inlustry ale nie zaglada juz na forum.
kiedys mi dobrze doradzal ale do trapki pvm...
gg juz do niego nie mam, poza tym nie chce mu zawracac dupy
N trap guide
Rozpoczęty przez Elfisher, 17 wrz 2010 14:45
4 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 17 września 2010 - 18:15
Tu masz taka, myślę, że się nadaje. A jak nie to trudno Pozdro.
Strategia zassana z d2ts. Jakby co Aha ... I to jest niby " PCL " Ale setup się nadaje myślę.
1. PROGI
FHR progi dla assy:
0% - 9 frames
7% - 8 frames
15% - 7 frames
27% - 6 frames
48% - 5 frames
86% - 4 frames
200% - 3 frames
468% - 2 frames :]
FCR progi dla assy:
0% - 16 frames
8% - 15 frames
16% - 14 frames
27% – 13 frames
42% - 12 frames
65% - 11 frames
102% - 10 frames
174% - 9 frames
FBR progi dla assy(zarówno assy c/s i assy c/c z WB):
0% - 5 frames
13% - 4 frames
32% - 3 frames
86% - 2 frames
600% - 1 frames :]
2.Statystki :
Atrybuty początkowe
Siła: 20
Zręczność: 20
Żywotność: 20
Energia: 25
Punkty Życia: 50
Stamina: 95
Mana: 25
Bonusy co poziom
Życie +2
Stamina +1
Mana +1.5
Bonusy po dodadniu atrybutu
1 punkt Żywotności daje 3 punkty życia
1 punkt Żywotności daje 1.5 punkt Stamina
1 punkt Energii daje 1.5 punkta do Mana
bedzie to full vita buld wiec wszystkie punkty dajemy w zywotnosc
3.STUF
Czapajka
tutaj najlepszym rozwiazaniem bedzie tiara 2 assa /30 FRW / + mody typu dex/str/ @res / DR / mana /2 sox
soketujemu chamem
Bron
szponki 5/6 LS 2 sox najlepze i beda takie co daja 2 assa/ 2 trap /2 LS + 40 base IAS / 2 sox soketujemy 2x jool 15@/15ias albo 2x shael
2 szponki zakladamy podobne ale juz moga byc tansze bez xx ias soketujemy tym czego nam brakuje tj. joole 15@ res + jakies mody life/ mana ... ja osobiscie mam 2x jool 7fhr/ 9dex/5 str i 2 7fhr / 8dex /8str
na swich dajemy chaos + furie i ztych szponkow walimy Lotem smoka biggrin.gif
KLATA
Zmniejszono: 86% z oryginalnej wielkości [ 593 x 381 ] - Kliknij, aby zobaczyć cały obrazek
enigma i tylko ona ^^ 2 sk 45frw !!
AMULET
1 opcja craft : 2 assa / xx FCR / str/dex mana
2 opcja mara
3 opcja oko kota
RINGI
jesli w koronetce mamy cham to 2x soj jesli nie to kombinacja raven + soj
czemu soj a nie BK . ano dlatego ze zycia troszke mamy a many brakuje zawsze
REKAWICZKI
tutaj opcji jest kilka co pasuje aby bylo w rekawiczkach ?
20 IAS / dex /str / dual res
PAS
ponownie kilka opcji ( w zaleznosci z kim walczymy ... ale o tym puzniej )
arach vs castezy
dungo vs male
BUTY
Zmniejszono: 85% z oryginalnej wielkości [ 600 x 800 ] - Kliknij, aby zobaczyć cały obrazek
najlepsza opcja mana botki
fhr/frw/mana / mana regen / resy <-- to powinny miec
moga byc tez shadow dancery ale tu bedzie ciezej aby je uniesc bo wymagaja kosmicznie duzo sily
ewentualnie WW
INVENTORY
torch 20 stats
anni 20 stats
9 x Trap sks 7FRW
9x scs 3FRW / 17 mana
hehe czemu 7FRW sks a nie life ?? hmm taka trapka osiagniemy ponad 180 FRW co powodowac bedzie charge buga
bedziemy znikac i pojawiac sie tuz przed oponentem ( jak palladyn na szarzy ) co jak sami zobaczycie bardzo fajnie sie sprawdza
4. Umiejetnosci
Drzewko Pułapek :
1 Pkt. Ognisty Podmuch
20 Pkt. Porażająca Pajęczyna
20 Pkt. Wartownik Miotający Wiązki Błyskawic
20 Pkt. Wart. Błysk.
20 Pkt. Wart Śmierci
Drzewko Sztuk Walki :
te drzewko mozna olac jest to moja opcja bo lubie czasem przykopac z lotu smoka biggrin.gif zreszta bardzo fajna umiejetnosc
1 Pkt. Pazur Smoka
1 Pkt. Szpon Smoka
1 Pkt. Ogon Smoka
1 Pkt. Lot Smoka
Dyscypliny Cieńia :
tutaj dajemy po 1 ptk abu dojsc do mistrza i Udezenia umyslu
w tym dzewku mamy bardzo ladna umiejetnosc - BLOK ( blokuje ona wszystko male / casters )
wydalismy okolo 90 PTK co zrobic z reszta ??
niktuzy maxuja MB inni zwiekszona szybkosc ja maxuje LOT Smoka
5.PVP i tu zaczyna sie zabawa
najlepiej zeby kazdy obral swoj styl gry , trapka jest postacia zarowno offensywna jak i defensywna
dlatego nie bede opisywal jak i co a podam kilka porad
vs ama bow
nie bedzie latwo tongue.gif ani je ani man ^^ nie wolno zaciagnac sie w slepy zaulek musimy miec pole do ruszania sie
znikamy jej z mapy i zachodzimy z bokow spokojnie biggrin.gif stawiamy trapki . Uwazamy na jej multi , najlepiej zatoczyc kilka kuleczek i wbic spokojnie jej na glowe ^^ z 180 FRW nawet nie zobaczy kiedy biggrin.gif
wtedy juz tylko MB + LS
vs java
gramy defa latwiutko uwazamy na furie . to ona do nas podchodzi a nie my do niej
vs Baba
raczej latwy oponent , choc chwila nie uwagi i moze byc RIP . kiedy baba jedzie na WW MB nie dziala !
vs necro bone
ponowanie nie bedzie latwo biggrin.gif nie biegac bez oslony trapek i uwazac na prisona
vs dudu ele
skubaniec mysli ze jest niesmiertelny bo ma zbroje cyklonu biggrin.gif nic bardziej blednego
na spokojnie rozstawiamy trapki w kuleczu i spokojnie czekamy z MB dudu zeby nam cos zrobic musi sie wbic na glowe . nie panikujemy kiedy to zrobi tylko zucamy na siebie MB
vs pala hamer
tutaj tez spokojnie bedzoie git
nie dajemy sie zajsc od spodu
vs pala foh
tego to na dystans trzeba . duzo defa trapki za i przed nami.
vs smiter / zeal
szarzuje na HF wiec to nas dodatkowo spowolni pasuje rozstawic trapki w kuleczku i walic MB na siebie
staramy sie pujsc na bagna gdzie to pala na szarzy sie ostro zacina
vs soso fire
ta tez jest ostra biggrin.gif jesli szarzuje walimy MB na siebie . uwazamy na niewidzialne FB
vs soso orb ta to jest crap soso praktycznie zanych problemow
vs light soso ??? raczej malo takich na pcl i wzyciu z zadna nie gralem
vs trap assa
^^ tu zalezy od umiejetnosci albo od tego komu nerwy puszcza i poleci na zbity ryj
Strategia zassana z d2ts. Jakby co Aha ... I to jest niby " PCL " Ale setup się nadaje myślę.
1. PROGI
FHR progi dla assy:
0% - 9 frames
7% - 8 frames
15% - 7 frames
27% - 6 frames
48% - 5 frames
86% - 4 frames
200% - 3 frames
468% - 2 frames :]
FCR progi dla assy:
0% - 16 frames
8% - 15 frames
16% - 14 frames
27% – 13 frames
42% - 12 frames
65% - 11 frames
102% - 10 frames
174% - 9 frames
FBR progi dla assy(zarówno assy c/s i assy c/c z WB):
0% - 5 frames
13% - 4 frames
32% - 3 frames
86% - 2 frames
600% - 1 frames :]
2.Statystki :
Atrybuty początkowe
Siła: 20
Zręczność: 20
Żywotność: 20
Energia: 25
Punkty Życia: 50
Stamina: 95
Mana: 25
Bonusy co poziom
Życie +2
Stamina +1
Mana +1.5
Bonusy po dodadniu atrybutu
1 punkt Żywotności daje 3 punkty życia
1 punkt Żywotności daje 1.5 punkt Stamina
1 punkt Energii daje 1.5 punkta do Mana
bedzie to full vita buld wiec wszystkie punkty dajemy w zywotnosc
3.STUF
Czapajka
tutaj najlepszym rozwiazaniem bedzie tiara 2 assa /30 FRW / + mody typu dex/str/ @res / DR / mana /2 sox
soketujemu chamem
Bron
szponki 5/6 LS 2 sox najlepze i beda takie co daja 2 assa/ 2 trap /2 LS + 40 base IAS / 2 sox soketujemy 2x jool 15@/15ias albo 2x shael
2 szponki zakladamy podobne ale juz moga byc tansze bez xx ias soketujemy tym czego nam brakuje tj. joole 15@ res + jakies mody life/ mana ... ja osobiscie mam 2x jool 7fhr/ 9dex/5 str i 2 7fhr / 8dex /8str
na swich dajemy chaos + furie i ztych szponkow walimy Lotem smoka biggrin.gif
KLATA
Zmniejszono: 86% z oryginalnej wielkości [ 593 x 381 ] - Kliknij, aby zobaczyć cały obrazek
enigma i tylko ona ^^ 2 sk 45frw !!
AMULET
1 opcja craft : 2 assa / xx FCR / str/dex mana
2 opcja mara
3 opcja oko kota
RINGI
jesli w koronetce mamy cham to 2x soj jesli nie to kombinacja raven + soj
czemu soj a nie BK . ano dlatego ze zycia troszke mamy a many brakuje zawsze
REKAWICZKI
tutaj opcji jest kilka co pasuje aby bylo w rekawiczkach ?
20 IAS / dex /str / dual res
PAS
ponownie kilka opcji ( w zaleznosci z kim walczymy ... ale o tym puzniej )
arach vs castezy
dungo vs male
BUTY
Zmniejszono: 85% z oryginalnej wielkości [ 600 x 800 ] - Kliknij, aby zobaczyć cały obrazek
najlepsza opcja mana botki
fhr/frw/mana / mana regen / resy <-- to powinny miec
moga byc tez shadow dancery ale tu bedzie ciezej aby je uniesc bo wymagaja kosmicznie duzo sily
ewentualnie WW
INVENTORY
torch 20 stats
anni 20 stats
9 x Trap sks 7FRW
9x scs 3FRW / 17 mana
hehe czemu 7FRW sks a nie life ?? hmm taka trapka osiagniemy ponad 180 FRW co powodowac bedzie charge buga
bedziemy znikac i pojawiac sie tuz przed oponentem ( jak palladyn na szarzy ) co jak sami zobaczycie bardzo fajnie sie sprawdza
4. Umiejetnosci
Drzewko Pułapek :
1 Pkt. Ognisty Podmuch
20 Pkt. Porażająca Pajęczyna
20 Pkt. Wartownik Miotający Wiązki Błyskawic
20 Pkt. Wart. Błysk.
20 Pkt. Wart Śmierci
Drzewko Sztuk Walki :
te drzewko mozna olac jest to moja opcja bo lubie czasem przykopac z lotu smoka biggrin.gif zreszta bardzo fajna umiejetnosc
1 Pkt. Pazur Smoka
1 Pkt. Szpon Smoka
1 Pkt. Ogon Smoka
1 Pkt. Lot Smoka
Dyscypliny Cieńia :
tutaj dajemy po 1 ptk abu dojsc do mistrza i Udezenia umyslu
w tym dzewku mamy bardzo ladna umiejetnosc - BLOK ( blokuje ona wszystko male / casters )
wydalismy okolo 90 PTK co zrobic z reszta ??
niktuzy maxuja MB inni zwiekszona szybkosc ja maxuje LOT Smoka
5.PVP i tu zaczyna sie zabawa
najlepiej zeby kazdy obral swoj styl gry , trapka jest postacia zarowno offensywna jak i defensywna
dlatego nie bede opisywal jak i co a podam kilka porad
vs ama bow
nie bedzie latwo tongue.gif ani je ani man ^^ nie wolno zaciagnac sie w slepy zaulek musimy miec pole do ruszania sie
znikamy jej z mapy i zachodzimy z bokow spokojnie biggrin.gif stawiamy trapki . Uwazamy na jej multi , najlepiej zatoczyc kilka kuleczek i wbic spokojnie jej na glowe ^^ z 180 FRW nawet nie zobaczy kiedy biggrin.gif
wtedy juz tylko MB + LS
vs java
gramy defa latwiutko uwazamy na furie . to ona do nas podchodzi a nie my do niej
vs Baba
raczej latwy oponent , choc chwila nie uwagi i moze byc RIP . kiedy baba jedzie na WW MB nie dziala !
vs necro bone
ponowanie nie bedzie latwo biggrin.gif nie biegac bez oslony trapek i uwazac na prisona
vs dudu ele
skubaniec mysli ze jest niesmiertelny bo ma zbroje cyklonu biggrin.gif nic bardziej blednego
na spokojnie rozstawiamy trapki w kuleczu i spokojnie czekamy z MB dudu zeby nam cos zrobic musi sie wbic na glowe . nie panikujemy kiedy to zrobi tylko zucamy na siebie MB
vs pala hamer
tutaj tez spokojnie bedzoie git
nie dajemy sie zajsc od spodu
vs pala foh
tego to na dystans trzeba . duzo defa trapki za i przed nami.
vs smiter / zeal
szarzuje na HF wiec to nas dodatkowo spowolni pasuje rozstawic trapki w kuleczku i walic MB na siebie
staramy sie pujsc na bagna gdzie to pala na szarzy sie ostro zacina
vs soso fire
ta tez jest ostra biggrin.gif jesli szarzuje walimy MB na siebie . uwazamy na niewidzialne FB
vs soso orb ta to jest crap soso praktycznie zanych problemow
vs light soso ??? raczej malo takich na pcl i wzyciu z zadna nie gralem
vs trap assa
^^ tu zalezy od umiejetnosci albo od tego komu nerwy puszcza i poleci na zbity ryj
Nld - Bakax
Snej Mod Player !
#3
Napisano 17 września 2010 - 18:50
no ladna strategia, bog zaplac tobie i temu kto to napisal
jesli ma ktos cos do dodania pisac, poki nie ubralem jej jeszcze
z tego co widze bedzie jesynie problem z fhr, czyli boody zamiast ias rekawiczek
/e
jeszcze jedno:
moglby ktos mi dac linka do progow ias dla gt?
tylko nie odsylajcie mnie do niemieckiego kalkulatora bo raz pokazuje tyle a za chwile inaczej
kiedys pytalem tu na forum i ktos mi podal ladna tabelke ale za cholere nie moge tego znalezc...
jesli ma ktos cos do dodania pisac, poki nie ubralem jej jeszcze
z tego co widze bedzie jesynie problem z fhr, czyli boody zamiast ias rekawiczek
/e
jeszcze jedno:
moglby ktos mi dac linka do progow ias dla gt?
tylko nie odsylajcie mnie do niemieckiego kalkulatora bo raz pokazuje tyle a za chwile inaczej
kiedys pytalem tu na forum i ktos mi podal ladna tabelke ale za cholere nie moge tego znalezc...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych