Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 26 sierpnia 2011 - 20:52

Kapeselus na stronie społecznościowej poinformował, że Blizz zupdate'ował program do analizy naszego komputera przed betą i nawet, jeśli niedawno uploadowaliśmy wszystkie dane, to radzi zrobić to ponownie.

Faktycznie, jak sam program się odpala, to pokazuje umowę licencyjną a propos Diablo 3:

This pre-release version of the “DIABLO® III” software program and any accompanying materials or documentation (collectively, the "Game"), is the copyrighted work of Blizzard Entertainment, Inc. (“Blizzard”), or its suppliers. All use of the Game is governed by the terms of this Agreement. This Diablo® III Pre-Release Test (the “Test”) provides a limited opportunity during which certain designated people (“Testers”) are given the opportunity to test the pre-release version of the “Game.” If you are designated by Blizzard as a Tester, then in consideration of your meeting the eligibility requirements set forth below, and agreeing and adhering to the terms and conditions of this Agreement, you will be given the opportunity to test the Game.

Porgram wysyła im info a propos m.in. naszego łącza, ilości pamięci na karcie grafiki (z błędem, lol - wg prorgamu mam 2,24 GB pamięci na radeonie HD4850) i miejsca na dysku

#22 Elfisher

Elfisher

★★★★★

• 2 524 postów
  • d2jsp Elfisher

Napisano 26 sierpnia 2011 - 21:18

PAMIĘĆ KARTY GRAFICZNEJ: 1,48 GB heh cos chyba u mnie tez nie tak sie policzylo :) poza tym predkosc pobierania pokazalo duzo mniejsza niz faktycznie mam

Dołączona grafika

#23 meto

meto

Administrator

• Administrator
  • 448 postów

Napisano 20 września 2011 - 21:54

http://us.battle.net...en/blog/3542796

Ja nie mam, więc pewnie mieć nie będę...

#24 Raptoos

Raptoos
  • Administrator
  • 1 932 postów
  • LocationStolica
  • d2jsp rptr
  • Konto D2 *raptoos
  • Battle.Tag: Raptoos#2170

Napisano 21 września 2011 - 00:56

Też nie mam... no cóż, to czekamy na kolejną falę :P

#25 AsaroV

AsaroV