z pierwszej nocy laddera
Rozpoczęty przez
Guest_kayman_*
, 24 mar 2010 12:11
21 odpowiedzi w tym temacie
#1
Guest_kayman_*
Napisano 24 marca 2010 - 12:11
jako ze moge sobie pozwolic gralem do 6 rano
ok 3 rano
- ranking amka 77 lvl
- widzialem na jsp jak polak sprzedawal tal amu chcial 800 fg
- polecial pierwszy DC pewnie wywolany z nld, sklepy bardzo przygotowaly sie do resetu
- runy tal eth chodza po 5 fg
ok 4 rano
- ranking 80 lvl
- gosc znalazl czako 140 licytacja zaczela sie od 150 fg nie wiem na ilu skonczyla
- pierwszy anni unid na jsp - widzialem jak ktos zalicytowal 1550 fg nie wiem za ile zostal sprzedany
- ktos znalazl vex ale jeszcze nie bylo ofert
- low runy dalej po 3-5 fg, cs 4 sox po 100+ fg
ogolnie - gre spiepszyli resetem statow i brakiem IM na cs, fajne jedynie to ze widac runy
ok 3 rano
- ranking amka 77 lvl
- widzialem na jsp jak polak sprzedawal tal amu chcial 800 fg
- polecial pierwszy DC pewnie wywolany z nld, sklepy bardzo przygotowaly sie do resetu
- runy tal eth chodza po 5 fg
ok 4 rano
- ranking 80 lvl
- gosc znalazl czako 140 licytacja zaczela sie od 150 fg nie wiem na ilu skonczyla
- pierwszy anni unid na jsp - widzialem jak ktos zalicytowal 1550 fg nie wiem za ile zostal sprzedany
- ktos znalazl vex ale jeszcze nie bylo ofert
- low runy dalej po 3-5 fg, cs 4 sox po 100+ fg
ogolnie - gre spiepszyli resetem statow i brakiem IM na cs, fajne jedynie to ze widac runy
#16
Napisano 25 marca 2010 - 12:03
zwracam honor faktycznie
Przekonanie
Dodatkowe info: - ta aura nie obniża odporności na magię i truciznę. Przekonanie usuwa niewrażliwości, co pozwala tobie i twojej drużynie zadawać obrażenia potworom, które wcześniej były nietykalne z powodu niewrażliwości. Są odporności rzędu 150% i niekiedy nie będziesz w stanie usunąć niewrażliwości z niektórych potworów na poziomie trudności Piekło
- ta aura, kiedy przełamuje niewrażliwość działa tylko z 1/5 swojej efektywności
no ale masz jeszcze zmniejszenie odpornosci ktore juz sciaga ;p
Przekonanie
Dodatkowe info: - ta aura nie obniża odporności na magię i truciznę. Przekonanie usuwa niewrażliwości, co pozwala tobie i twojej drużynie zadawać obrażenia potworom, które wcześniej były nietykalne z powodu niewrażliwości. Są odporności rzędu 150% i niekiedy nie będziesz w stanie usunąć niewrażliwości z niektórych potworów na poziomie trudności Piekło
- ta aura, kiedy przełamuje niewrażliwość działa tylko z 1/5 swojej efektywności
no ale masz jeszcze zmniejszenie odpornosci ktore juz sciaga ;p
#17
Napisano 25 marca 2010 - 23:27
Lol. Terror key po 20 fg
http://forums.d2jsp....=40923013&f=170
Wizzy vs 150 fg -.-
http://forums.d2jsp....&o=0#p274837408
http://forums.d2jsp....=40923013&f=170
Wizzy vs 150 fg -.-
http://forums.d2jsp....&o=0#p274837408
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych













