Zabójczyni z ADHD (kick/ds assasin pvm)
#1
Napisano 06 marca 2010 - 22:13
WSTĘP
Panująca na BN atmosfera znudzenia w oczekiwaniu na łatkę 1,13, skłoniła mnie do kombinowania z nowymi postaciami, w ciągu ostatnich tygodni przerobiłem parę mniej popularnych buildów, jednak za każdym razem po wejściu na piekło okazywało się, dlaczego owe postacie są mało popularne. Z czasem przypomniałem sobie o tym jak robiłem pierwszą niezbyt udaną askę na singlu. Wtedy z powodu nikłej wiedzy na temat D2 (nie wiedziałem nawet o istnieniu słów runicznych) postać została totalnie skopana. Przemyślałem jednak co mogło być nie tak w tej postaci i co da się z niej wyciągnąć korzystając z dobrodziejstw Battle-netu. Tak więc zrodziła się aska, która dzięki korzystaniu z różnych skilli okazała się być postacią wszechstronną.
ZALETY
-Przy dobrych itemach 100% CB + dodatkowa szansa na rzucenie pola statycznego, co w połączeniu z szybkością Pazurem smoka pozwala pojechać każdego bossa w parę sekund
-Wartownik śmierci powoduje istną rzeź w dużych grupach potworów po zabiciu2-3 z grupy
-max blok i wysoki dr (zależy od itemów)
-Duża grywalność – gra tą aską sprawia wiele radochy, gra Się bardzo dynamicznie, świetnie sprawdza się do grania samemu jak i w drużynie.
-Jest postacią oryginalną
-Wiele typów zadawanych obrażeń powoduje że nie martwimy się o Immuny (przydatne na singlu)
-postać jest grywana od pierwszego lvlu
-Możliwość używania wielu różnych przedmiotów, co jest plusem przy grze 4fun, na singlu lub stwarza możliwość przyjemniej gry graczom mniej zamożnym.
WADY
-Dość sporo klawiszologii
-Podczas gry nie znajdziemy czasu na gadanie z innymi członkami drużyny
- Wysoka śmiertelność w przypadku IM (niemniej 1,13 nadchodzi i problem zniknie)
-Konieczność wybrania między BoS a Fade
ATRYBUTY
SIŁA – pod itemy i będzie to sporo bo, będziemy nosić jak najcięższe buty, ale nie martwcie się ponieważ, każdy pkt dany w siłę owocuje ładnym przyrostem dmg, a do tego sporo siły dostaniemy z itemów.
ZRĘCZNOŚĆ- to zależy od wybranego typu uzbrojenia, jeśli używamy tarczy to pod max blok, jeśli nie to pod itemy, ale warto zachować przyzwoite ar, pamiętajmy też że dex wpływa na dmg z kopniaków, więc te pkt się nie marnują.
ŻYWOTNOŚĆ – reszta, życia nigdy za wiele
ENERGIA – nic, postaramy się o wykradanie many
UMIEJĘTNOŚCI
Ogólnie będziemy używać skili ze wszystkich drzewek, co będzie ważne przy doborze itemów – preferujemy +assa sill lub + all sill, natomiast + do danego drzewka nie daje nam tak dużo, ale do rzeczy ….
SZTUKI WALKI
Pazur Smoka (MAX) – Nasz główny atak, bardzo szybki i ma ładne ar, niestety ma dość niskie dmg, co nadrobimy przez CB i dodatkowe rodzaje obrażeń
Szpon Smoka (1) – na dojście, może się przydać w czasie expienia postaci.
Ogon Smoka (1) – na dojście, bardzo ciekawy atak, może się przydać jak trafimy na immuny, ale raczej nie polecam dawać tu więcej
Lot Smoka (1) – jeden pkt na w zupełności starczy używamy do szybszego dopadania naszych ofiar.
DYSCYPLINY CIENIA
Mistrzostwo szponów (1) – głównie na dojście, przydatne na niskich lvl’ach gdy brakuje na many na pazur smoka i uderzamy z zerka.
Psychiczny młot (1) – na dojście
Zwiększona Szybkość (1+) – daje niezłego kopa do szybkości biegania i ataku, używamy zawsze jak nie jest konieczne użycie zniknięcia, jak zostanie nam pkt, to można tu dopakować resztę.
Płaszcz Cieni (1+) – bardzo niedoceniany sill, a daje dość dużo. Podnosi naszą obronę i obniża obronę wroga. Do tego moby mają ograniczone pole widzenia, co pozwala bezkarnie podejść do łuczników/magów (w znacznym stopniu unieszkodliwia płonące dusze itp.), niestety trwa krótko. Jak zostanie nam pkt, to można tu dopakować resztę.
Blok (1+) – jeśli zdecydujemy się na używanie 2*szpony to dajemy tu by osiągnąć przyzwoity blok, jak nie to tylko na dojście
Zniknięcie (1+) – w sumie jeden pkt wystarczy, ale staramy się tego nie używać i wyciągnąć resy z itemów, może się przydać jak przyjdzie na do głowy UT. Myślę że warto dać więcej jeśli gramy na singlu, gdzie ciężej z resami z itemów, niestety działa kosztem zw.szybkości
Wojownik Cienia – (1+) – wolę go od mistrza bo używa tych skiśli co my i rzuca bez sensu MB. Pozwala on nam na nie stawianie własnoręcznie pułapek i zajęcie się kopaniem. Wystarczy że będziemy mieli ustawionego wart.śmierci na ppm a wojownik zrobi to za nas. . Jak zostanie nam pkt, to można tu dopakować resztę (IMO warto).
Uderzenie umysłu (0/1) – to dobre na PvP, jak byśmy mieli naprawdę ochotę, ale na PvM wydłuża tylko czas bicia potworów.
Jad (20) – Niby dmg od trucizn z reguły jest bee, ale w tym wypadku zatrucie trwa tylko 0,4sek a zawsze to kilkaset dodatkowego dmg (u mojej assy ok.750) co jest dość sporo zważywszy na szybkość ataku
PUŁAPKI
Ognisty Podmuch (1) – na dojście
Porażająca Pajęczyna (1) – na dojście
Wartownik Ostrzy (1) - na dojście
Wartownik miotający Wiązki Błyskawic (1) - na dojście
Furia Ostrzy (1) - na dojście, chociaż można używać 4fun lub gdy grozi na IM
Wartownik Błyskawic (1) - na dojście
Wartownik Śmierci (20) – mniam :] super skill, wybuch zwłok po zabiciu 2-3 mobów unieszkodliwia wszystko co jest w okolicy.
Tarcza Ostrzy (1) – skill bardzo ciekawy, można grąć bez niego, ale zawsze to moby trochę obrywają próbując zrobić nam kuku z bliska.
PROGI
FHR
0% - 11fps
6% - 10fps
13% -9fps
20% -8fps
32% -7fps
52% -6fps
86% -5fps
IAS
Nasz główny atak ma szybkość inicjującego kopnięcia identyczną z normalnym atakiem używanej broni ( z BoS i /lub szybką bronią zapitala luxusowo), a pozostałe uderzenia trwają 2fps (12,5 ataku na sek) :]] , przyznacie że w połączeniu z 100% CB to masakra :]]
CO DZIAŁA Z PAZUREM SMOKA ??
-druzgoczące uderzenie
-otwarcie rany
-dmg od magi, żywiołów i trucizn (choć nie jest widoczne na wyświetlaczu)
-Szansa na rzucenie x przy trafieniu
-+%ed jeśli nie pochodzi z broni (np forti, joole z ed)
CO NIE DZIAŁA ??
-krytyczne i zabójcze uderzenie
-szansa na rzucenie x gdy atakujesz
- +max-min dmg
- +%ed pochodzący z broni
ITEMY
Jak pisałem wcześniej, można ta asskę ubrać dość różnorodnie (w zależności od koncepcji i posiadanych środków). Najważniejsze o co mamy zadbać to DR,ll i ml, resy, +Siła i inne atrybuty, obrażenia od żywiołów, skill. Pod spodem podam różne opcje ubioru (droższe i tańsze), pierwsza propozycja to której sam używam i uważam za najkorzystniejszą
BROŃ
Bicz Burzy bered – gosu broń po wbiciu w nią runy ber daje 53% CB, do tego 30% ias, zasięg 3, spore dodatkowe dmg od błyskawic (nie widać ich na wyświetlaczu, ale są dodawane do kopniaków) no i 10% szansy na rzucenie pola statycznego przy zadaniu ciosu, (czyli po zabici 1-2 mobów, wszystkie stojące w pobliżu mają ½ hp. Jedyna wada to ciężko dostać, ale i tak tańsze od od typowych RW (BOTD,Beast, Grief) dla postaci meele
Ostatni życzenie w pb – w pierwszym momencie pomyślałem że to jest to do 70 % cb, daje aurę moc, szansa na rzucenie wyssania życia i zniknięcia….no właśnie, jak używamy BoS to ta cech dyskwalifikuje nam tą broń, gdyby nie to, to był by nr 1, do tego cholerstwo jest drogie :/
Beast Ba – Daje nam aurę fanatyzm (9lvl), co przydaje się głównie ze względu na ar bo skok dmg nie jest jakiś bardzo widoczny. 20 cb jak na taki wydatek nie jest sensacyjne. Bardzo cieszy duży bonus do siły, to jedyne mnie przekonuje by użyć tej broni.
Siła w korbaczu lub szponach z ciekawymi + skill (można wtedy użyć dwóch) – tanie i w sumie całkiem niezłe 25% cb, 7%ll, 20 str i 10 vita za tą cenę…bajka i do złożenia na singlu.
Czerń w korbaczu – 40%cb i 15 ias…tanie i dobre
Lawbringer w Pb – sporo dmg od żywiołów, ll , szansa na rzucenie zniedołężnienia, aura sanktuarium i 10dex, brzmi bardzo sexi..szkoda że nie ma cb :/
Jako że dmg bierzemy z butów dobra będzie tez każda broń dająca nam CB lub dodatkowe dmg od żywiołów (uspokajacz norda, kończyna demona, Rixot (na start będzie super :] ), gwiazda baranara, Łamignat, Rozrywacz ciał, Przeżuwacz, Pogorzelisko, Żurawi dziób,) Jak widać jest w czym wybierać i można użyć rzeczy zalegających na zapomnianych mułach lub w mirę pograć na singlu bez obaw czy uda się jakąkolwiek sensowną broń znaleźć
W przypadku jak zdecydujemy się na walkę za pomocą dwóch szponów nadadzą bartuce (skill i + do statów) i jadeitowy szpon (resy)
TARCZA
Oczywiście tylko jeśli się na nią zdecydujemy.
Stormshid (um’ed lub Ber,ed) – socketujemy w zależności od tego czy braknie nam resów. Tarcza ma ładny blok 2 resy i przedewszystkim 35%dr, jak dla mnie nr
Sanktuarium w trolim gnieździe – dobry blok, daje ładne resy i sporo dexa, co ułatwia blokowanie.
Rym – tanie i dobre , daje blok, resy, cbf regen many, może przydać się na singlu i w początkowych etapach gry na multi.
Błogosławiony krąg Mosera – niedoceniana tarcza, ale na singlu socketowana dwoma p.brylatami da ładne resy i blok
Monarcha 4*p.Brylant – to tylko na singla, jak nic nie znajdziemy
Dream – dla kombinatorów w sumie ma ok. resy i dodaje sporo dmg od błyskawic do kopniaków
Phoenix - nie wypróbowałem bo nie posiadam ani na BN ani w HE - jak ktoś ma w HE to proszę o przesłanie), teoretycznie ta tarcza powinna nam ładnie podbić DMG (na oko +650 dmg fiz) no i dostajemy aurę odkupienie. Niestety tracimy dr i trudniej o blok...pomijam że drogie toto.
HEŁM
Twarz Wilhelma (umed lub z fajnym joolkiem) – tanie a ma to czego nam trzeba 35% cb rządzi no i 15 do siły
Czako – to uniwersalny hełm ale szału nie ma w tym wypadku, dobry pod mf
Korona Wieków – niezła czapka, ale cholernie droga, niemniej skill, 2sox (umed lub bered), dr resy i siła kuszą by wysypać trochę fg.
Circ +2 assa z fanymi modami (ll, ml, hp, mana, resy, siła, dex, frw) tu zostawiam wam wybór, może ktoś ma coś sensownego, niemniej 35cb z Wilhelma jest ciężkie do pobicia….
Spojrzenie wampira – ll, ml i dr, nawet ciekawe, zwłaszcza jak nie używamy storma i brakuje na dr
Na singlu cokolwiek ..wieśniak, helm 3*p.rubin Sigon jeśli używamy rękawic i pasa da nam ładne ar.
RĘKAWICE
Drakule – wyssanie życie, ll i 10-15 siły, to super wybór
Rękawice z setu IK (jeśli mamy pas) – 25ias duży bonus do statów, całkiem, całkiem i tanie, ja przechodziłem piekło używając tego
Rękawice z setu Sigona (tylko z pasem) – ll, 10 str i zdobycia na singlu
Rare/drafty z + do skilla, resów lub statów, 20ias też ok. – jak ktoś ma ochotę pokombinować to proszę bardzo…mi się nie chce
PAS
TGV – 20siły, 20 żywotności abs i +max res na błyski – fajny pasek zwłaszcza jak nam się UT przyśni
Nosferatu – 15str, ll i ias – fajna sprawa jak używamy fade i brakuje nam troche iasu
Pas IK (razem z rękawicami) – ładne resy, i dużo statów,
Verdungo – dr fhr i vita, jak nie mamy pod ręką można ponosić , zwłaszcza jak nie mamy storma.
Stringi – ładne dr i ll, bardzo miły pasek i do znalezienia na singlu
Jaszczur – str i fhr, na singlu ok. będzie
BUTY (czyli nasz broń)
Tu jest ważne by buty były jak najcięższe bo od tego zależy nasz dmg, preferujemy lustrzane buty lub myrmiodyńskie nagolenice
Upad Gore – dla mnie nr1 dla postaci meele, 15%cb, otwarcie rany, 30frw i zmniejszone wymagania.
Tancerz Cienia - mają skill, dex, fhr i frw, ale te 15cb jest na potrzebne, do tego są drogie
2*upad gobliny – 25% cb, ale trochę słabsze dmg i brak frw, za to tanie
Rare Myrmiodyńskie nagolenice – jak ktoś znajdzie coś ciekawego może być dobre, ale szkoda łamać sobie głowę i szukać.
ZBROJA
Forti w elitarnej zbroi (byle była lekka by nie tracić frw) – 300% dmg to dużo z pazura smoka da się wyciągnąc około 1k fiz dmg (w zależności od siły, dexai skilla), a założenie forti dodaje ok.500 do tego szansa na rzucenie zbroi mrozu podnosi nasz niski def do poziomu ok.6k. Dostajemy też ładne resy i sporo hp
Lwie serce – Ładny bonus do statów i resy, myśleze to fajna i niedroga propozycja
Enigma – wiadomo 2 sk, duuużo siły i mobilność, tyle że zrobiłem tą askę by odpocząć od ENI-buildów
COH – 2sk, staty, super resy- przydać się może na UT
Kolec – to dobra zbroja jak chcemy zmaxymalizować DMG z jadu
Z tańszych( i nie tylko,a le być może zbędnych) rzeczy polecam, dym, Viper, Duress, Mrok, arakaine,
AMULET
Mara – resy skill staty –bez komentarza
HL – 1 skill, troche light res i 20 ias, krytyk niestety nie działa z pazurem wiec nie najlepszy pomysł
Oko kota – frw ias dex, dobre jak uważamy że nasza assa zdradza za mało obiawów ADHD
Kratownica – fajny i tani amu dla postaci meele,
Rare/crat – 2sk + fajne mody – może być godnym zastępstwem mary :]
Angel amu – tylko w secie z pierścieniem – gdy brakuje nam ar
PIERŚCIENIE
(pierwszy)
Raven – cbf, ar dex i mana – to mus dla naszej postaci
(drugi)
Rare/draft z ml, ar + staty/resy
Drugi raven
BK - +skill + hp i ll całkiem fajne , jak mamy ml z innego źródła
Angel ring – tylko razem z amu
Mandal – jak potrzebujemy ml
PLECAK
Wiadomo torach , anni (w zależność od zamożności) do tego taliki z life i resami lub co tam znajdziecie. Stillerów raczej się nie opłaca no chyba że 40+ life jak kogoś stać, a i tu trzeba wybrać pomiędzy sztukami walki a dyscyplinami cienia. Na starcie dobre będą taliki z dodatkowym dmg od żywiołów.
DRUGI ZESTAW BRONI
Tu bez sensacji CTA + Duch
MERC
Polecam pana z aktu 2 z aurą moc choć bez niego gra się równie dobrze. Ubrać tak co by nie zdechł np.
Hełm
Andariel, kiara, s.wampira, hełm tala
Broń
Dla bogatych duma w eth cv, lub cokolwiek z ll i znośnym dmg. Ciekawa będzie zapłata żniwiarza, jeśli nie używamy LT z draków
Zbroja
Forti, Dubiel, guardian angel
Jak ktoś lubi kombinować to można pomyśleć nad Mercem z a1 noszącej Faith lub z a5 lawbringerem
Dziękuję za poświęcony czas i proszę o komentarze, również krytyczne, ale i konstruktywne, nowe pomysły mile widziane. Życzę miłej gry.
PS Pozwolę sobie jeszcze dodać osiągi mojej aski (obecnie 85lvl)
103%cb
927-1547 dmg fiz dmg z pazura smoka + 725-745psn z jadu + 1-473 light dmg z stormlasha
186str
193dex (max blok)
resy 75/75/90/75
35%dr
1793 hp bez boo i 2893 z boo
wartownik śmierci ma promień 11,6 m
#6
Napisano 07 marca 2010 - 10:26
skąd masz takie informacje ??? odpal HE zrób askę, daj 1 pkt w kopa i 20 w jad, a potem kopnij jakiegoś moba...nie zastanawia cię czemu robi się na chwilę zielony i traci hp??? I jakim cudem rozwalam imuny na dmg fizyczne ?????Jad nie działa z kopniakiem
bo to nie jest zealot i żadna nie działała jak hammer i jak ele dru i nie działała jak fb soso. A to że Ci nie szło to już nie moja wina, może źle dobrałeś itemy.to ja powiem tak ; zrobiem takich assek z 15 lekko zadna powtórze ZADNA nie dziala tak dobrze jak najsłabszy zealot
, blizzard zabił te postac dawno temu i zeby nie wiem co teraz kombinowac to i tak kiszka i tak kiszka , takie jest moje zdanie na ten temat .
Tron zniszczenia 3 minuty baal niecałe 25 sek (hell, 1 player) , może nie jest to hammer, ale gra się bardzo przyjemnie i dynamicznie. Pamiętaj też o wartowniku śmierci. Aska zabija 2-3 moby z grupy w parę sek a reszta zdycha od wybuch zwłok. A to że blizz położył na coś laskę to mnie mało obchodzi, nie położył na hemmera, a nie grałem hammerem już ponad rok. Oczywiście jak masz ochotę to graj tylko palem, bo to mocna postć...tylko ile można w kółko grac palem ???
#7
Napisano 07 marca 2010 - 11:37
Zębaty Nóż (Fanged Knife)
Obrażenia Jednorącz: (45-60) - (174-232) (śr. 109.5-146)
Wymagany Poziom: 68
Wymagana Siła: 42
Wymagana Zręczność: 86
Wytrzymałość: 36
Bazowa Szybkość Ataku: [-20]
+200-300% Zwiększone Obrażenia
-50% Obrona Przeciwnika
25% Szansa na Druzgocące Uderzenie
33% Zabójcze Uderzenie
50% Szansa Otwarcia Rany
Uniemożliwia Leczenie Się Potworów
Spowalnia Cel o 20%
Tez dosc fajna zabawka o,O I jeszcze spowolnienie Ogolnie pomysl na postac fajny O,o I wydaje sie fajna xD W koncu nie jakis kserojeb :<
#8
Napisano 07 marca 2010 - 13:54
co tyczy sie grania tylko palem surowo mnie oceniasz ja tez eksperymentuje z nowatorskimi postaciami mam ich 2 konta chodzi mi poprostu o to ze z wejsciem patcha 1.10 zabrano asce na kopniaki cały dmg przed tym patchem to była naprawde gozu postac cos jak soso light
#9
Napisano 07 marca 2010 - 14:26
Jeśli chodzi o blizza i zamiany w postaciach w nadchodzącym 1,13 , to mogli by dodać jakąś synergię do kopniaków np: XX% ed od lotu smoka lub XX % dmg od żywiołów jeśli damy w Szpony Gromu, Lodowe Ostrza lub Pięść Ognia (tak sobie tylko pomażyłem :] )
I jeszcze taki mały filmik poglądowy, 2,47 na tron zniszczenia + baal to chyba nie najgorszy czas jak na kiszkę ;]
#12
Napisano 07 marca 2010 - 18:17
Fajna strategia, a asska w akcji miodzio , jeśli nie chcesz się bawić w leczenie merca z ekw, nacisnij shift i numer mikstury.
Wiem, tak wyszło, bo sprawdzałem co mam w eq i zauważyłem że merc podupada na zdrowiu, więc mu dałem filetową (nie miałem takich w pasku). Ogólnie to merc miał na sobie bardzo crapne itemy, których używała aska przechodząc kosz (skorupa duriel i wieśniacza korona, nie miał max resów), więc jak będzie prawidłowo wekwipowany to myślę że nie będę musiał go poić
#16
Napisano 07 marca 2010 - 19:06
wiesz... najwiekszym wrogiem merca jest iron maiden czyli zelazna dziewica. obojetnie jak go ubierzesz ale przy sporym dmgu padnie na kazdym poziomie trodnosci robiac csa.mój ziomal przy max resach dał się raz zabić na koszu ...
kiedys sie zastanawialem czemu robiac taxi kumplowi na normie ik barbem padam co chwile na csie...
a jeszcze co do merca - mozesz go ubierac w jak najmniejszy dmg ale to imo nie ma sensu. wg mnie lepiej zrobic go pod max dmg i duzo ll (wykradania zycia) - nie liczac csa jest niesmiertelny
#17
Napisano 07 marca 2010 - 19:57
Jak widzę grupkę rycerzy z magiem to rzucam płasz cieni. Wtedy mag nas nie widzi, szybki atak z lotu smoka ana leb maga i po sprawie, nawet jak zdąży rzucić klątwe, to rzuci zniedołężnienie, a nie IM.
#19
Napisano 07 marca 2010 - 22:33
#20
Napisano 12 marca 2010 - 17:07
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych