Z gory dziekuje
Klatwa dla necro summonera
Rozpoczęty przez barteq88, 28 sty 2006 22:55
16 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28 stycznia 2006 - 22:55
Mam pewien dylemat na temat klatwy dla necra na przywolania. Do tej pory zawsze bylem pewien, ze pierwsza klatwa jaka nekromanta posiada, czyli "Zwiekszenie obrazen" jest najodpowiedniejsza dla takiego necro. Zwieksza ona obrazenia otrzymywane przez wrogow (niemagicznego pochodzenia), a wiec nasze szkielety zadadza wrogom wieksze fizyczne obrazenia. Mam jednak teraz watpliwosci, a mianowicie zastanawia mnie klatwa "Zniedolezenie". Otoz ona tez, jak pisze zwieksza obrazenia a ponadto oslabia i spowalnia wrogow. Prosze, aby ktos mi rozwial te watpliwosci i wyjasnil czy "Zniedolezenie" rowniez zwiekszy efekty moich podopiecznych, bo jesli tak to bede tej klatwy uzywal
Z gory dziekuje
Z gory dziekuje
#2
Napisano 29 stycznia 2006 - 10:02
Jako spec od nekra summonera używam klątwy zniedołężenie klątwa ta tak jak zwiększenie obrażeń powoduje że przywołańce zadają więcej obrażeń na potwory na których działa ta klątwa i dodatkowo ich spowalnia nie wiem jakiego używasz golema ale z połączeniu z glinienym golemem daje to niezwykłe efekty. Więc nie zastanawiaj się więcej i używaj zniedołężenia.
#3
Napisano 29 stycznia 2006 - 10:07
Wielkie dzieki! A jesli chodzi o golema to jasne, ze uzywam glinianego. Jest wg mnie najlepszy. Po pierwsze ma najwiecej zycia po wpakowaniu w odpowiednie skille, i spowalnia jak mowiles wrogow. No to jeszcze raz dzieki
Teraz moge sie delektowac niezwyklym ias wrogow
[ Dodano: 2006-01-29, 10:11 ]
Hm skoro jestes specem od summonera to mam jeszcze malutka prosbe. Moze czasem jeszcze inne male bledy popelnilem w skillach. Czy moglbys mi przedstawic w co i ile pakowales w swoim summonerze?? Chodzi mi oczywiscie o skille :]
[ Dodano: 2006-01-29, 10:11 ]
Hm skoro jestes specem od summonera to mam jeszcze malutka prosbe. Moze czasem jeszcze inne male bledy popelnilem w skillach. Czy moglbys mi przedstawic w co i ile pakowales w swoim summonerze?? Chodzi mi oczywiscie o skille :]
#4
Napisano 29 stycznia 2006 - 10:29
Jasne nie ma sprawy
Przywolania:
Przywolanie szkieletu-20
M. we władaniu szkieletaki-20
Przywolanie maga szkieleta-20
gliniany golem-9
mistzostwo we włądanie golemem-6
przywołanie odporności-1
Niepotrzebnie wpakowalem w krwawego,żelaznego i ognistego goleme więc jak jeszcze nie wpakowałeś to nic nie dawaj-1
ożywieni-1 (niepotrzebnie)
Trucizny i kości:
zęby-1
wybuch zwłok-6 (i mam zamiar pakować dalej)
kościana tarcza -1
W reszte nie warto pakować
Klątwy:
zwiększenie obrażeń-1
osłabienie-1
groza-1
zniedołężenie-1
Jescze mam do ciebie pytanie grasz na nonlader czy lader?
Przywolania:
Przywolanie szkieletu-20
M. we władaniu szkieletaki-20
Przywolanie maga szkieleta-20
gliniany golem-9
mistzostwo we włądanie golemem-6
przywołanie odporności-1
Niepotrzebnie wpakowalem w krwawego,żelaznego i ognistego goleme więc jak jeszcze nie wpakowałeś to nic nie dawaj-1
ożywieni-1 (niepotrzebnie)
Trucizny i kości:
zęby-1
wybuch zwłok-6 (i mam zamiar pakować dalej)
kościana tarcza -1
W reszte nie warto pakować
Klątwy:
zwiększenie obrażeń-1
osłabienie-1
groza-1
zniedołężenie-1
Jescze mam do ciebie pytanie grasz na nonlader czy lader?
#5
Napisano 29 stycznia 2006 - 10:42
Hm ciekawe. Najbardziej zastanawialo mnie pakowanie w magi-szkielety. Bo one jak pewnie wiesz dosyc szybko gina przy dobrych bossach. No a co bys powiedzial na wpakowanie na maxa w golema glinianego ? Bedzie wiecej spowalnial. No i nawet w mistrzostwo golemami wiecej. Co sadzisz o tym ?
#6
Napisano 29 stycznia 2006 - 10:50
Co do magów to się wcale nie zgadzam. Ciekawe jak maja zginąć jak przed nimi stoi ściana szkieletów a potwory ledwo co się ruszają i nawet nie wiesz jak się przydają przy potworach odpornych na ataki fizyczne. Moim zdaniem nie opłaca sie więcej pakować w golema i tak go nikdy nie zabiją mój golem ma coś koło 15000 życia i spowalnia wrogów o 66% a co dwa poziomy spowalnia wrogów o dodatkowe 1% to niezbyt dużo. Jak chcesz to możeć dać więcej w golema. Nie odpowiedziałeś na moje pytanie grsz na lader czy nonlader?
#7
Napisano 29 stycznia 2006 - 11:16
Gralem przez dluzszy czas na non i tam mialem wszystko
Od paru dni zaczalem grac na ladder i pierwsza moja postacia jest jak zwykle necro summoner (o ktorego wlasnie teraz toczymy rozmowe), bo nim sie najlatwiej gra. No a grajac zawsze cos na dobry poczatek zyskasz
Tazke nie mam jeszcze odpowiednich itemow dla niego jak szpikoczlapy, leorica itp
Jesli jestes w miare bogaty na ld to nie obraze sie na jakas pomoc
jesli oczywiscie grasz na ladder. :]
#10
Napisano 29 stycznia 2006 - 21:43
Moj necro ma trzy rozwiniete klatwy i uwazam, ze to jest absolutnie dosc.
1 Amplify Damage - zwieksza damage moich przywolanych dwa razy. I wymaga tylko jednego punktu.
2 Iron Maiden - klatwa ta sporo stracila na 1.07, ale wciaz jest dosc mocna. I jest na drodze do...
3 Life Tap - ...do 50% life leecha! Idelna klatwa na Uber Trist, nie radze sie tam wybierac bez niej.
Reszta klatw albo ma zbyt duzo wymaganych punktow, albo sa absolutnie nieprzydatne.
1 Amplify Damage - zwieksza damage moich przywolanych dwa razy. I wymaga tylko jednego punktu.
2 Iron Maiden - klatwa ta sporo stracila na 1.07, ale wciaz jest dosc mocna. I jest na drodze do...
3 Life Tap - ...do 50% life leecha! Idelna klatwa na Uber Trist, nie radze sie tam wybierac bez niej.
Reszta klatw albo ma zbyt duzo wymaganych punktow, albo sa absolutnie nieprzydatne.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych












