Skocz do zawartości


orbka by Kayman


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: ocena (15 użytkowników oddało głos)

ocena

  1. 1 (1 głosów [6.25%])

    Procent z głosów: 6.25%

  2. 2 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  3. 3 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  4. 4 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  5. 5 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  6. 6 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  7. 7 (1 głosów [6.25%])

    Procent z głosów: 6.25%

  8. 8 (3 głosów [18.75%])

    Procent z głosów: 18.75%

  9. 9 (6 głosów [37.50%])

    Procent z głosów: 37.50%

  10. 10 (5 głosów [31.25%])

    Procent z głosów: 31.25%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#21 Scyzoryk

Scyzoryk
  • Użytkownik
  • 593 postów

Napisano 23 marca 2009 - 21:43

Nie musisz mi nic udowadniać... heh :D

Ale watro rozważyć tą sprawę z wizzy'm, jest bardzo tani i imo lepszy od occu. Okullus ma ten denerwujący teleport, walnie cię potworek telnie Cię w grupkę potworków i leżysz...
A co do ściany ognia to fajny skill i urozmaica soske... :D
Robiłem już kilka twoich bulidów, i byłem z nich zadowolony a zwłaszcza z necia... :S

Pozdro.

#22 Guest_kayman_*

Guest_kayman_*
  • Gość

Napisano 23 marca 2009 - 22:25

to ja zrobie tak :)
sam sobie odpowiedz dlaczego nie wizzy :)

oto occulus

+3 do Poziomu Umiejętności Czarodziejki
+5 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Wszystkie Odporności +20
25% Sznsa Rzucenia 1-poziomowego Zaklęcia Teleport przy Otrzymaniu Ciosu
30% Szybsze Rzucanie Czarów
+20 do Żywotności
+20 do Energii
+20% Poprawiona Obrona
50% Większa Szansa Uzyskania Magicznych Przedmiotów

oto cos co ma 50% fcr lepsze od wizzy dla niej - galaz samobojcy

150% Obrażenia Zadane Nieumarłym
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejetności
50% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenia Maksimum Many 10%
Wszystkie Odporności +10
+40 do Życia
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 25
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)

a oto wizzy - btw wymaga 75 dex!

+ (2 * Poziom Postaci) 2-198 do Many
50% Szybsze Rzucanie Czarów
Regeneruje Manę 15%
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Wszystkie Odporności +75
Przedmiot Niezniszczalny





#23 Fliniu

Fliniu
  • Użytkownik
  • 38 postów

Napisano 24 marca 2009 - 14:12

    Bardzo fajna taktyka 9/10.

    Mam tylko jedna drobna uwage. Osobiscie zastanowilbym sie chwile, czy zostawiac merca samego z tymi niewrazliwosciami na zimno. Moznaby dac 5 pkt na cieplo w zamian za jakas alternatywe na hell. 40% wiecej do kuli to sporo, ale 20 lvl? Moze sciana ognia?
    Generalnie naprawde super!!!

#24 Guest_kayman_*

Guest_kayman_*
  • Gość

Napisano 24 marca 2009 - 14:15

    Bardzo fajna taktyka 9/10.

    Mam tylko jedna drobna uwage. Osobiscie zastanowilbym sie chwile, czy zostawiac merca samego z tymi niewrazliwosciami na zimno. Moznaby dac 5 pkt na cieplo w zamian za jakas alternatywe na hell. 40% wiecej do kuli to sporo, ale 20 lvl? Moze sciana ognia?
    Generalnie naprawde super!!!


tak do konca go samego nie zostawiam :) obnizam im zycie do polowy z pola statycznego
spokojnie chodze po runki na hrabine a tam ona i jej slugi niewrazliwe na zimno i problemu nie ma

pozdr

#25 Fliniu

Fliniu
  • Użytkownik
  • 38 postów

Napisano 26 marca 2009 - 13:00

    Faktycznie masz racje. Baaaardzo dawno nie gralem czarka ;-) ;-) ;-)

pozdr


#26 JaSSkIeR

JaSSkIeR
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • LocationLabirynt Fauna

Napisano 25 lipca 2010 - 14:15

Imo 11/10;]
Akuratnie mi konto poszlo sie j******
Musze zrobic cos taniego i bedzie gitara... Ale Wizzy jest srednio trafionym pomyslem... 75dex nawet przy "tanich" soso T 20/xx i annim 20/xx/xx jest ciezko ucipac...
Pozdro Kayman;]

#27 RipVanWinkle

RipVanWinkle
  • Użytkownik
  • 486 postów

Napisano 30 grudnia 2010 - 17:57

moim zdaniem bez sensu - po co dawac w zbroję 20 pkt
max w es i max w telekizezę ( sorc na fantomie, enignie, frostach i spirycie, reszta tradycyjnie arch, dwa soje, mara i NW z 55 cold ).
punkt w ciepło i tylko jeden w zbroję. 0 life all w mana. czołg nie do zabicia. jedyny mankament że orb jest wolny. trzeba mocno dociskać palce do klawiatury. dla gości z refleksem. classic style :)

Dołączona grafika


#28 DominatorMC

DominatorMC
  • Użytkownik
  • 281 postów
  • GG 10830402
  • LocationKielce
  • d2jsp bezimienny123
  • Konto D2 Nowiutki

Napisano 31 grudnia 2010 - 00:32

Ehm... trochę się spóźniłeś z postem :D
Dołączona grafika

#29 asdfsdtre

asdfsdtre
  • Użytkownik
  • 631 postów

Napisano 31 grudnia 2010 - 10:40

moim zdaniem bez sensu - po co dawac w zbroję 20 pkt
max w es i max w telekizezę ( sorc na fantomie, enignie, frostach i spirycie, reszta tradycyjnie arch, dwa soje, mara i NW z 55 cold ).
punkt w ciepło i tylko jeden w zbroję. 0 life all w mana. czołg nie do zabicia. jedyny mankament że orb jest wolny. trzeba mocno dociskać palce do klawiatury. dla gości z refleksem. classic style :)

raczej kaymanowi chodziło o tania postac
a pozatym es na pvm sie nie opłaca
=)
mana burn i po czarce

#30 Elfisher

Elfisher

    ★★★★★

  • Moderator
  • 2 524 postów
  • d2jsp Elfisher

Napisano 31 grudnia 2010 - 11:47

rip przedstawil nan build pvp :)
osobiscie uwazam ze cos takiego jak orb pvm nie istnieje, no chyba ze chcesz postac do robienia tristrunow norm ;p

Dołączona grafika


#31 Opes

Opes

    Lld Sekcja

  • Moderator
  • 2 422 postów
  • GG 9119768
  • LocationPno
  • d2jsp Opes
  • Konto D2 Scire-Fectum
  • Battle.Tag: Opes#2640

Napisano 31 grudnia 2010 - 12:30

napisze strategie mojej orbki jaką mój brat gra i zobaczysz że da się grać pvm ;)

Dołączona grafika

www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!


#32 kayman

kayman
  • Użytkownik
  • 465 postów
  • GG 6861197
  • LocationWarszawa
  • d2jsp kayman67
  • Konto D2 kayman11

Napisano 31 grudnia 2010 - 12:34

istnieje istnieje i ma sie zupelnie dobrze :) ubrala siebie i 5 innych postaci a zaczynala total od zera :P ma 3.2 k hp 900 mana i 800 z kulki, moze cs/br robi wolno ale zrobi, zmienialem tarcze na sanktuarium i rekawice na bloodfisty up oraz dalem faktycznie 2 soje, a jak ktos nie ma sojow to polecam dalej raven+darf

btw es pvm = dead na moje, ale nich kazdy gra jak chce

#33 Elfisher

Elfisher

    ★★★★★

  • Moderator
  • 2 524 postów
  • d2jsp Elfisher

Napisano 31 grudnia 2010 - 13:01

pytanie jest jedno:
po co robic orbke skoro bizz jest o niebo lepsza i tez nie potrzebuje cudacznych itemow?
dmg duuzo wiekszy, ma synergie ze nie wsadzamy pktow w zbedne skille typu ca,
jedyne co to ma mniejszy zasieg ale zawsze mozna dopelnic to pociskiem
sam mialem orbke mf i hell andy robila 5 razy dluzej niz blizzka ktora mam teraz.
orbka jest dobra postacia ale na pewno nie pvm :)
jak dobrze pamietam max co mozna na niej miec to 2k dmg i to przy pvp buildzie na itemach drogich.

Dołączona grafika


#34 kayman

kayman
  • Użytkownik
  • 465 postów
  • GG 6861197
  • LocationWarszawa
  • d2jsp kayman67
  • Konto D2 kayman11

Napisano 31 grudnia 2010 - 14:05

andy hell jest na 3 kulki przy 800 dmg, co do ilosci dmg to bym polemizowal co ma wieksze dmg bo inaczej to dzala, kulka przelatujac przez potwotka wcisnie mu z 10-20 strzalek po 800 dmg wiec raczej to ona ma wiekszy dmg, a sam piszesz ze moze miec do 2k, dla mnie blizz za czesto nie trafia by miec w miare bezpieczna postac, vs grupa potworkow lecacych do postaci, blizz jest wrecz do dupy bo przez nietrafianie cie dopadna, czasami potworek przejdzie przez caly obszar dzialania blizz i nie zostanie trafiony :) a wplywu na to nie masz, trza uciekac bo na drugi blizz nie ma czasu, kulka na taka sytuacjie nie pozwoli bo leci w kieunku gdzie ja puscisz i zatrzyma taka grupe potworkow, poza tym blizz dziala na ograniczonym obszarze wiec latwo wyjsc z pola jej dzialania a kulka sieje po calym ekranie, lepiej czasem potworka przymrozic i dobic druga kulka niz dac sie dopasc

reasumujac --> latwiej sie gra

#35 Bop

Bop
  • Użytkownik
  • 409 postów

Napisano 01 stycznia 2011 - 10:02

Elfisher, a może ktoś lubi grać orbką ? A granie ma umilić czas, czyż nie ?

#36 Elfisher

Elfisher

    ★★★★★

  • Moderator
  • 2 524 postów
  • d2jsp Elfisher

Napisano 01 stycznia 2011 - 17:58

bop ale ja nikomu nie obrzydzam gry ani nie zniechecam, przynajmniej nie celowo :)
@kay
powiem tak: jest w tym troche racji ale z wlasnego doswiadczenia pamietam jak sie nia gralo :)
mysle ze jesli chodzi o mf gdzie jestesmy nastawieni na zabijanie 1 bossa lepsza bedzie blizz bo to wlasnie o taki pvm mi chodzilo. ale jesli nastawiamy sie na zabijanie wiekszej ilosci potworow, moze sie okazac ze orbka jest lepsza :)

Dołączona grafika


#37 RipVanWinkle

RipVanWinkle
  • Użytkownik
  • 486 postów

Napisano 07 lutego 2011 - 21:57

dla mnie to rozdanie jest bez sensu
po kiego diabła dawać 20 punktów w ciepło jak nie ma es
( kiedyś tak rozdałem - kiedy jeszcze nie miałem pojęcia )
orbka jest moim zdaniem najłatwiejsza do rozdania - prosta jak drut
1 do ciepła - to tylko z ognia
błyskawice - max telekineza i max es do 93 % ( oba na 38 levelu )
resztę w zimno, do tego fantom i nw ( oba z rbf 5/5 )
na 96 levelu brakuje jedynie dwóch punktów do max lodowego pocisku - biorąc pod uwagę ekwipunek zupełnie bez znaczenia.
dlatego warto zamienić jeden punk lodowego pocisku w zbroję mrozu ( 160 % ed na 27 levelu )
ekwipunek - df, nw, eni, spirit monarch, frost, arach, 2 soj, mara, w moim przypadku 3 res boots ( 105 res wszystkiego ), cta na switch ze spiritem.
0 w life, 0 w dex, wszystko w manę i str potrzebny do spirita.
res pomiędzy 60 i 72 ( 0 talików z resem ) warto rozważyć podmianę gc life mana na gc 15 res life, ewentualnie sc z res.
skilery z life ( sc z life i maną )
i nic więcej nie potrzeba
obrażenia 1,395 - 1,454 ( od zimna ) bez jednego skilera - zamiast niego gc 40 life 50 mana - to tak z mojej sorc.
life - pow 1,7 k
mana - 4 k
obrona bez aury merca pow 1,7 k ( merc tylko z aurą zwiększającą obronę )
merc z infinity

kocham orbki, ale na mf wolę light - zdecydowanie szybciej zabiją.

Dołączona grafika


#38 Elfisher

Elfisher

    ★★★★★

  • Moderator
  • 2 524 postów
  • d2jsp Elfisher

Napisano 07 lutego 2011 - 22:27

rip ale to obrka pvm :)
manaburn + es = 90% rip
ofc jesli gramy legalnie i nie latamy z palcem przygotowanym na rejuvie lub mercowi zalozymy insight co i tak nie zapewni nam przezycia...

Dołączona grafika


#39 RipVanWinkle

RipVanWinkle
  • Użytkownik
  • 486 postów

Napisano 07 lutego 2011 - 23:03

pvm czyli player v monsters
dobrze zrozumiałem
z tym equpi mam 93 % es na 96 levelu ( z torchem i ani ) bez bo.
z pvm nie ma problemu - nie noszę nawet mana potion. zbieram tylko full rev.
generalnie nie do zabicia na pvm - jedyny mankament że w sanktuarium wolno zabija.
screeny załączeniu ( z bo )

Załączone miniatury

  • sorc.jpg
  • sorc2.jpg
  • sorc3.jpg

Dołączona grafika


#40 kowal2300

kowal2300
  • Użytkownik
  • 315 postów
  • GG 9913033
  • LocationSkierniewice
  • d2jsp kowal2300
  • Konto D2 kowal2303
  • Battle.Tag: kowal2300#2173

Napisano 08 lutego 2011 - 00:14

duriela

a wracajac do strategii: bylo, bylo, bylo.. 5/10, bo jest i to jej jedyna zaleta. Nie ma nowosci, nie ma niespotykanych rzeczy.

Moje uwagi co do samej postaci: kombinujesz z jakimis craftami, a to przeciez jest pvm. arm + amu + belt tala, czako, occu, spirit, ww, dwarf / soj / nagel + raven i tyle. W cieplo 1 pkt w zupelnosci wystarcza. Mercowi dajesz insight i tyle, na cold immune masz 1 pkt w firewalla, na fire + cold immune jest static + np blyskawica.

www.siepomaga.pl

Pajacyk, Polskie Serce, Okruszek, Habitat, Spełniaj marzenia, Wyklikaj Żywność

KLIKASZ -> POMAGASZ!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)