orbka by Kayman
#21
Napisano 23 marca 2009 - 21:43
Ale watro rozważyć tą sprawę z wizzy'm, jest bardzo tani i imo lepszy od occu. Okullus ma ten denerwujący teleport, walnie cię potworek telnie Cię w grupkę potworków i leżysz...
A co do ściany ognia to fajny skill i urozmaica soske...
Robiłem już kilka twoich bulidów, i byłem z nich zadowolony a zwłaszcza z necia... :S
Pozdro.
#22 Guest_kayman_*
Napisano 23 marca 2009 - 22:25
sam sobie odpowiedz dlaczego nie wizzy
oto occulus
+3 do Poziomu Umiejętności Czarodziejki
+5 do Many za Każdego Zabitego Przeciwnika
Wszystkie Odporności +20
25% Sznsa Rzucenia 1-poziomowego Zaklęcia Teleport przy Otrzymaniu Ciosu
30% Szybsze Rzucanie Czarów
+20 do Żywotności
+20 do Energii
+20% Poprawiona Obrona
50% Większa Szansa Uzyskania Magicznych Przedmiotów
oto cos co ma 50% fcr lepsze od wizzy dla niej - galaz samobojcy
150% Obrażenia Zadane Nieumarłym
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejetności
50% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenia Maksimum Many 10%
Wszystkie Odporności +10
+40 do Życia
Atakujący Otrzymuje Obrażenia 25
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)
a oto wizzy - btw wymaga 75 dex!
+ (2 * Poziom Postaci) 2-198 do Many
50% Szybsze Rzucanie Czarów
Regeneruje Manę 15%
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Wszystkie Odporności +75
Przedmiot Niezniszczalny
#23
Napisano 24 marca 2009 - 14:12
Mam tylko jedna drobna uwage. Osobiscie zastanowilbym sie chwile, czy zostawiac merca samego z tymi niewrazliwosciami na zimno. Moznaby dac 5 pkt na cieplo w zamian za jakas alternatywe na hell. 40% wiecej do kuli to sporo, ale 20 lvl? Moze sciana ognia?
Generalnie naprawde super!!!
#24 Guest_kayman_*
Napisano 24 marca 2009 - 14:15
Bardzo fajna taktyka 9/10.
Mam tylko jedna drobna uwage. Osobiscie zastanowilbym sie chwile, czy zostawiac merca samego z tymi niewrazliwosciami na zimno. Moznaby dac 5 pkt na cieplo w zamian za jakas alternatywe na hell. 40% wiecej do kuli to sporo, ale 20 lvl? Moze sciana ognia?
Generalnie naprawde super!!!
tak do konca go samego nie zostawiam obnizam im zycie do polowy z pola statycznego
spokojnie chodze po runki na hrabine a tam ona i jej slugi niewrazliwe na zimno i problemu nie ma
pozdr
#27
Napisano 30 grudnia 2010 - 17:57
max w es i max w telekizezę ( sorc na fantomie, enignie, frostach i spirycie, reszta tradycyjnie arch, dwa soje, mara i NW z 55 cold ).
punkt w ciepło i tylko jeden w zbroję. 0 life all w mana. czołg nie do zabicia. jedyny mankament że orb jest wolny. trzeba mocno dociskać palce do klawiatury. dla gości z refleksem. classic style
#29
Napisano 31 grudnia 2010 - 10:40
raczej kaymanowi chodziło o tania postacmoim zdaniem bez sensu - po co dawac w zbroję 20 pkt
max w es i max w telekizezę ( sorc na fantomie, enignie, frostach i spirycie, reszta tradycyjnie arch, dwa soje, mara i NW z 55 cold ).
punkt w ciepło i tylko jeden w zbroję. 0 life all w mana. czołg nie do zabicia. jedyny mankament że orb jest wolny. trzeba mocno dociskać palce do klawiatury. dla gości z refleksem. classic style
a pozatym es na pvm sie nie opłaca
=)
mana burn i po czarce
#31
Napisano 31 grudnia 2010 - 12:30
www.gfxon.pl Grafika dla ciebie!
#32
Napisano 31 grudnia 2010 - 12:34
btw es pvm = dead na moje, ale nich kazdy gra jak chce
#33
Napisano 31 grudnia 2010 - 13:01
po co robic orbke skoro bizz jest o niebo lepsza i tez nie potrzebuje cudacznych itemow?
dmg duuzo wiekszy, ma synergie ze nie wsadzamy pktow w zbedne skille typu ca,
jedyne co to ma mniejszy zasieg ale zawsze mozna dopelnic to pociskiem
sam mialem orbke mf i hell andy robila 5 razy dluzej niz blizzka ktora mam teraz.
orbka jest dobra postacia ale na pewno nie pvm
jak dobrze pamietam max co mozna na niej miec to 2k dmg i to przy pvp buildzie na itemach drogich.
#34
Napisano 31 grudnia 2010 - 14:05
reasumujac --> latwiej sie gra
#36
Napisano 01 stycznia 2011 - 17:58
@kay
powiem tak: jest w tym troche racji ale z wlasnego doswiadczenia pamietam jak sie nia gralo
mysle ze jesli chodzi o mf gdzie jestesmy nastawieni na zabijanie 1 bossa lepsza bedzie blizz bo to wlasnie o taki pvm mi chodzilo. ale jesli nastawiamy sie na zabijanie wiekszej ilosci potworow, moze sie okazac ze orbka jest lepsza
#37
Napisano 07 lutego 2011 - 21:57
po kiego diabła dawać 20 punktów w ciepło jak nie ma es
( kiedyś tak rozdałem - kiedy jeszcze nie miałem pojęcia )
orbka jest moim zdaniem najłatwiejsza do rozdania - prosta jak drut
1 do ciepła - to tylko z ognia
błyskawice - max telekineza i max es do 93 % ( oba na 38 levelu )
resztę w zimno, do tego fantom i nw ( oba z rbf 5/5 )
na 96 levelu brakuje jedynie dwóch punktów do max lodowego pocisku - biorąc pod uwagę ekwipunek zupełnie bez znaczenia.
dlatego warto zamienić jeden punk lodowego pocisku w zbroję mrozu ( 160 % ed na 27 levelu )
ekwipunek - df, nw, eni, spirit monarch, frost, arach, 2 soj, mara, w moim przypadku 3 res boots ( 105 res wszystkiego ), cta na switch ze spiritem.
0 w life, 0 w dex, wszystko w manę i str potrzebny do spirita.
res pomiędzy 60 i 72 ( 0 talików z resem ) warto rozważyć podmianę gc life mana na gc 15 res life, ewentualnie sc z res.
skilery z life ( sc z life i maną )
i nic więcej nie potrzeba
obrażenia 1,395 - 1,454 ( od zimna ) bez jednego skilera - zamiast niego gc 40 life 50 mana - to tak z mojej sorc.
life - pow 1,7 k
mana - 4 k
obrona bez aury merca pow 1,7 k ( merc tylko z aurą zwiększającą obronę )
merc z infinity
kocham orbki, ale na mf wolę light - zdecydowanie szybciej zabiją.
#39
Napisano 07 lutego 2011 - 23:03
dobrze zrozumiałem
z tym equpi mam 93 % es na 96 levelu ( z torchem i ani ) bez bo.
z pvm nie ma problemu - nie noszę nawet mana potion. zbieram tylko full rev.
generalnie nie do zabicia na pvm - jedyny mankament że w sanktuarium wolno zabija.
screeny załączeniu ( z bo )
#40
Napisano 08 lutego 2011 - 00:14
a wracajac do strategii: bylo, bylo, bylo.. 5/10, bo jest i to jej jedyna zaleta. Nie ma nowosci, nie ma niespotykanych rzeczy.
Moje uwagi co do samej postaci: kombinujesz z jakimis craftami, a to przeciez jest pvm. arm + amu + belt tala, czako, occu, spirit, ww, dwarf / soj / nagel + raven i tyle. W cieplo 1 pkt w zupelnosci wystarcza. Mercowi dajesz insight i tyle, na cold immune masz 1 pkt w firewalla, na fire + cold immune jest static + np blyskawica.
Pajacyk, Polskie Serce, Okruszek, Habitat, Spełniaj marzenia, Wyklikaj Żywność
KLIKASZ -> POMAGASZ!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
-
Bing (1)