Napisano 02 marca 2009 - 22:02
Barba Wolf pvm.
No to przyszło mi do głowy ,że jest fajny hełmik wolfhowl ( skowyt wilka) dający przemiane w wilkołaka tylko dla baby pod która ma więcej life. Więc wymyśliłem takie oto cuś.
Spis:
1.Umiejętności
2. Statystki
3. Item setup.
4. Merc
5. Jak grać.
6. Osiągi
1.No to tak:
Umiejętności:
20 - mistrzostwo we władaniu buławami/toporami ( pod nasza broń w zależności jaką broń wybierzemy i w czym)
20 - rozkazy
20 - okrzyk
20- skóra z żelaza ( świetna premia do defa)
1 zwiększona szybkość
1 zw. wytrzymałość
5-8 pkt wrodzona odporność ( ze względu na podciągniecie resów wedle własnego uznania w zależności jaką zbroje wybierzemy)
1 skowyt
Ze skillami by wyglądało tak. Nie rozadajemy w żaden skill typu berserk ponieważ pod postacią wilka nie będziemy mogli używać umiejętności barby. Tylko dziki szał ;]
2.Statystyki:
Siła- pod najcięższy item czyli młot wichru, uwzględniając str z itemów dracul itp.
dex - nie gramy blok a mamy sporo defa, dajemy kika pkt. pod itemy. Broń two handed
Vita- RESZTA!
Energia- nic
3. Itemki:
Głowa: Skowyt wilka
Obrona: 233.2-377.5
Wymagany Poziom: 79
Wymagana Siła: 129
Wytrzymałość: 35
(Tylko dla Barbarzyńcy)
+120-150% Poprawiona Obrona
+2 do Okrzyków Bojowych (Tylko dla Barbarzyńcy)
+3-6 do Dzikiego Szału
+3-6 do Likantropii
+3-6 do Wilkołaka
+8-15 do Siły
+8-15 do Zręczności
+8-15 do Żywotności
Poziom 15 Przywołanie Upiornego Wilka (18 Ładunków)
life, str,dex,ed wzasadzie wszystko co będzie nas interesowało. Nie wydamy wiele jak się uda dostaniemy go za pgms max lem. Socketuejmy z runką 'Io'
Broń:
Młot Wichru (Windhammer)
Ogrzy Kafar (Ogre Maul)
+180-230% Zwiększone Obrażenia
50% Szansa na Druzgocące Uderzenie
60% Zwiększona Szybkość Ataku
33% Szansa Rzucenia 22-poziomowego Zaklęcia Wir przy Zadawaniu Ciosu +50% Obrażenia Zadane Nieumarłym
wszystko czego nam trzeba zw. obr. ias, druzgot. Socket 'hel'. Jeśli damy w siłe to amn/shael.
Jeśli mamy wiekszy budżet to zaopatrujemy się w słowo runiczne 'Oath'
w [ eth lub nie] buławie , lub cb 2 rącz.
Właściwości:
30% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklecia Duch Kosci, w czasie zadawania ciosu
Niezniszczalny
+50% zwiekszona szybkosc ataku
+210-340% zwiekszone obrazenia
+75% obrazenia zadane Demonom
+100 do skutecznosci ataku przeciwko Demonom
Uniemozliwia leczenie sie potworów
+10 do energii
+10-15 absorbcja magii
Poziom 16 Serce Rosomaka (20 Ladunków)
Poziom 17 Zelazny Golem (14 Ladunków)
Pasek : verdungo[DR ! life] lub string of ears. Polecam pierwsza opcje.
Rękawice: I tutaj obowiązkowo Chwyt draculi str, lt itp. Nie raz nam uratują skóre ;]
Butki: Z zestawu aldura Życie! fire res! Tanie i dobre..
Zbroja: Upg Viper 'Umed/IO' - świetna i tania zbroja upg daje sporo defa i potrzebne nam resy.
Zakładamy tylko jeśli nie osiągniemy dobrego resu wcześniej. Przydaje się na potwory typu: Soule i inne żywiołaki.
Laskoszczyt upg - zmniejszone obrażenia, ed , sox ;] kop do life !!!, druga najlepsza zbroja dla nas. Można socketować um/io.
alternatywa:
Odwaga arcaine (av2)
Guardian Angel
Amu: Z zestawu anioła, highlord przy kombinacji 2x rave , bk's.
Ringi: Używamy 2x ring anioł [ w połączeniu z amu daje sporu kop do skuteczności], ale warto na zmiane zaopatrzyć się w 2x raveny [abs, dex, skuteczność ataku], jeśli nas stać bk+ bk [kochane zdrówko] :PP
Switch: 2x 3 bp spear/sword/axe tanie bronie do bo . Ew. dual spirit's ale nei polecam
low T barba
anni jeśli nas stać ,może być low byle by był.
Skillery 9x Bo sk clean . Tanio i dobrze chyba ze life/fhr/fr/str.
Jeśli nas stać charmy 20life/ psn / skuteczność ataku !
Przydatną rzecza w skrzynce będzie:
-kończyna demona ( ładunki uroku) co dają kopa do AR! lub inna broń z urokiem
(nabędziemy za pgms).
4. Merc.
Jako ,że pvm bierzemy merca z II aktu aury najlepsze dla nas:
Śmiałość ( obrona, def) , Blogosławiona celność, moc ( dmg)
Tutaj wedle uznania jeśli zależy nam na trafności celność jeśli zwiekszony lekko dmg moc jeśli def śmiałość. Polecam Moc.
Ubiór Najma:
głowa: Andy face 'ral' / gaze / wilhelm face/ tal mask
armor: Tanie i dobre bo stoi tylko lema słówko runiczne Zdrada ( Shael+Thul+lem)
broń:
Insight ( olśnienie) najlepiej w cv lub ca, ale inny drzewiec może być. Jeśli macie to eth jak najbardziej ( aura ~ mana) tanie i dobre ;]
Łupieżca Grobów - (wsadzamy 3amn w zależności od sox. )
Kościołam ( wsadzamy 2x amn )
To tanie i dobre ! rozwiązania na merca II akt.
5.Jak tym grać:
Przed wyjściem rzucamy bo za pomocą 2x bo weapon ze switcha. Potem urok z kończyny demona sobie i najemnikowi naszemu.
Następnie przemieniamy się w wilka i zaczynamy hunt potworków ;] Wzmacniać nas bedzie lt które łatwo wyciągniemy , ogłuszenie z wicherków z młotka i nasz merc .
6.Ogólnie postać radzi sobie na każdym poziomie trudności. Gra się nią miło osiągamy spory w miare dmg , I przyzwoity life nie podaje liczby ponieważ zależy od tego czy skillery/ i sockety, dobre resy!
Posiadamy ładne premie ataku! Mamy bardzo dużą ilość obrony ;] Gnoimy przeciwników na kilka hitów.
Świetny na keyruny, cowy, pitruny, Traviruny. Dobra i sprawdzona.