iLvl - poziom przedmiotu. W przypadku przedmiotow zdropowanych przez potwory jest rowny mLvl potwora, ktory go dropnal. Nie zmienia sie podczas mutowania w skrytce! Od iLvl zaleza suffixy i prefixy, jakie moga sie trafic na takim przedmiocie.
reqLvl - wymagany poziom przedmiotu. Zalezy wylacznie od posiadanych suffixow i prefixow. Jako, ze suffixy i prefixy mozna zmienic, to reqLvl rowniez nie jest stala cecha!
cLvl - character level. Poziom postaci. Od poziomu postaci zalezy, ile doswiadczenia dostaje nasza postac. Do poziomu 25 istnieje dla expa rownanie if |cLvl - mLvl| < 4 than exp = 100%. Pozniej ilosc expa zalezy od mLvl niezaleznie od cLvl, ale zaleznie od stosunku cLvl postaci do cLvl innych postaci w teamie. Na wyzszych poziomach (90+) postac dostaje coraz mniej doswiadczenia za zabijanych przeciwnikow.
mLvl - poziom potwora. Zalezny od lokacji, w ktorej sie znajduje, od unikalnosci potwora (championy maja 2 poziomy wyzej, miniony 1, a bossy bodajze 3 poziomy wyzszy mLvl niz poziom lokacji). Glowni przeciwnicy maja rowniez okreslony poziom, np Baal 99, Diablo Clone 110.
iLvl, reqLvl, cLvl, mLvL
Rozpoczęty przez Raptoos, 24 lis 2005 02:07
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych