Asska tanker by Bartosz-Diablo
Rozpoczęty przez
Guest_Bartosz-Diablo_*
, 29 gru 2008 21:25
8 odpowiedzi w tym temacie
#1 Guest_Bartosz-Diablo_*
Napisano 29 grudnia 2008 - 21:25
Assa-tanker by Bartosz-Diablo
Taka zabójczyni walczy wręcz jak ktoś nie zna słowa tanker. Jest to postać typu PvM i nie ukrywam, że dla bogatszych. Nigdy jeszcze nie napisałem strategji dla asski. Miłego czytania.
1. Skille
Walka:
szpon smoka- 20
uderzenie feniksa- 20
lodowe ostrza- 20
uderzenie tygrysa- 1
szpon smoka- 1
uderzenie kobry- 1
pięść ognia- 1
szpony gromu- 1 (na końcu maxujemy)
Dyscypliny Cienia:
mistrz szponów- 20
zwiększona szybkość- 1
psychiczny młot- 1
płaszcz cieni- 1
blok- 1
znikniecie- 1
wojownik cienia- 1
Łącznie 91 punktów, czyli 80 lev. Jak będziemy szli dalej to ładujemy do synergji w szpony gromu. Ostatecznie na 99 lev będziemy mieć rozwinięte szpony gromu na 20, ale nikt chyba nie będzie szedł tak daleko asską.
2. Staty
Str- pod itemy
Dex- itemy dadzą tyle, że razem ze skillem asski blok będzie git, pod max blok.
Vita- reszta
Ene- nic
3. Ekwipunek
Przy itemach piszę najważniejsze funkcje
Broń:
2 BARTUCE soxowane rainbow fire
-4 do all skilli
-2 do walki
-40 ias
-zwiększa dmg od ognia
-zmniejsza fire resy wroga
Zbroja:
COH
-2 do skilli
-65 all res
-premia do str
Chełm:
CZAKO umed/jawel 15 all res
-2 do skilli
-15 all res
Buty:
TANCERZ CIENI
-1 do cienia
-30 fhr
-premia do str
Pas:
JASZCZUR
-30 fhr
-premia do str i dexa
Ręce:
PIĘŚĆ KRWI
-30 fhr
-10 ias
-pare fajnych premi
Ring 1:
RAVEN
-cbf
-premia do dexa
Ring 2:
OGNIKOWIEC
-ładunki duchów
Amu:
GNIEW LORDA
-1 do skilli
-20 ias
Switch:
CTA
-bo
DUCH (w monarszy)
-2 do skilli
W EQ dajemu jeszcze anniego i torcha.
4. Jak grać
Najpierw rzucamy zniknięcie, przywołujemy wojownika cienia i ducha z ognikowca (kto co lubi), potem dajemy okrzyki. Na lewym ustawiamy feniksa, lodowe ostrza i jak mamy 90+ lev to szpony gromu. Na prawym szon smoka. Proponuje ustawienia:
Lewy:
-F1 feniks
-F2 lodowe ostrza
-F3 szpony gromu
Prawy:
-F4 szpon smoka
-F5 zniknięcie
-F6 bo
-F7 bo
5. Co osiagamy
ias- 60% to maxymalny próg dla bartuca
fhr- 90%, czyli 86% 4 próg
resy- od 60 do 75 (zależy od anniego i torcha)
od -37 do -48 fire res wroga
6. Merc
Pan z 2 akatu typu obrona wynajęty na koszmarze, dający aure świety chłód, dzięki czemu będzie nam moby spowalniał.
EQ dla bogatszych:
Broń:
FENIKS (vex+vex+lo+jah)
-minus 28 fire res wroga
-około 375% zwiększone dmg
-aura odkupienie
- 40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklecia Burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu
-ignoruje def celu
Hełm:
SPOJRZENIE WAMPIRA soxowane rainbow fire
-8ll
-obrażenia zmniejszone o 20%
-zmniejsza fire resy wroga
Zbroja:
LASKOSZCZYT soxowany rainbow fire
-obrażenia zmniejszone o 30%
-zmniejsza fire resy wroga
EQ dla mniej bogatych:
Broń:
POSŁUSZEŃSTWO (hel+ko+thul+eth+fal)
-minus 25 fire res wroga
-370% zwiększone dmg
-40 cb
Hełm:
SPOJRZENIE WAMPIRA soxowane rainbow fire
-8ll
-obrażenia zmniejszone o 20%
-zmniejsza fire resy wroga
Zbroja:
LASKOSZCZYT soxowany rainbow fire
-obrażenia zmniejszone o 30%
-zmniejsza fire resy wroga
Najważniejsze staty merca:
-obrażenia zmniejszone o 50%
-minus 38 fire resy wroga
-8ll
-dmg zwiększone o około 370%
7. Zakończenie
Trochę się rozpisałem, ale to nic ^^ . Droga ta strategia i trudno itemy zdobyc, ale zapewniam, że gra się świetnie. Nie znalazłem takiej strategji na necie, istnieje już taka? Piszcie komentarze, ale nie za ostre xD
Taka zabójczyni walczy wręcz jak ktoś nie zna słowa tanker. Jest to postać typu PvM i nie ukrywam, że dla bogatszych. Nigdy jeszcze nie napisałem strategji dla asski. Miłego czytania.
1. Skille
Walka:
szpon smoka- 20
uderzenie feniksa- 20
lodowe ostrza- 20
uderzenie tygrysa- 1
szpon smoka- 1
uderzenie kobry- 1
pięść ognia- 1
szpony gromu- 1 (na końcu maxujemy)
Dyscypliny Cienia:
mistrz szponów- 20
zwiększona szybkość- 1
psychiczny młot- 1
płaszcz cieni- 1
blok- 1
znikniecie- 1
wojownik cienia- 1
Łącznie 91 punktów, czyli 80 lev. Jak będziemy szli dalej to ładujemy do synergji w szpony gromu. Ostatecznie na 99 lev będziemy mieć rozwinięte szpony gromu na 20, ale nikt chyba nie będzie szedł tak daleko asską.
2. Staty
Str- pod itemy
Dex- itemy dadzą tyle, że razem ze skillem asski blok będzie git, pod max blok.
Vita- reszta
Ene- nic
3. Ekwipunek
Przy itemach piszę najważniejsze funkcje
Broń:
2 BARTUCE soxowane rainbow fire
-4 do all skilli
-2 do walki
-40 ias
-zwiększa dmg od ognia
-zmniejsza fire resy wroga
Zbroja:
COH
-2 do skilli
-65 all res
-premia do str
Chełm:
CZAKO umed/jawel 15 all res
-2 do skilli
-15 all res
Buty:
TANCERZ CIENI
-1 do cienia
-30 fhr
-premia do str
Pas:
JASZCZUR
-30 fhr
-premia do str i dexa
Ręce:
PIĘŚĆ KRWI
-30 fhr
-10 ias
-pare fajnych premi
Ring 1:
RAVEN
-cbf
-premia do dexa
Ring 2:
OGNIKOWIEC
-ładunki duchów
Amu:
GNIEW LORDA
-1 do skilli
-20 ias
Switch:
CTA
-bo
DUCH (w monarszy)
-2 do skilli
W EQ dajemu jeszcze anniego i torcha.
4. Jak grać
Najpierw rzucamy zniknięcie, przywołujemy wojownika cienia i ducha z ognikowca (kto co lubi), potem dajemy okrzyki. Na lewym ustawiamy feniksa, lodowe ostrza i jak mamy 90+ lev to szpony gromu. Na prawym szon smoka. Proponuje ustawienia:
Lewy:
-F1 feniks
-F2 lodowe ostrza
-F3 szpony gromu
Prawy:
-F4 szpon smoka
-F5 zniknięcie
-F6 bo
-F7 bo
5. Co osiagamy
ias- 60% to maxymalny próg dla bartuca
fhr- 90%, czyli 86% 4 próg
resy- od 60 do 75 (zależy od anniego i torcha)
od -37 do -48 fire res wroga
6. Merc
Pan z 2 akatu typu obrona wynajęty na koszmarze, dający aure świety chłód, dzięki czemu będzie nam moby spowalniał.
EQ dla bogatszych:
Broń:
FENIKS (vex+vex+lo+jah)
-minus 28 fire res wroga
-około 375% zwiększone dmg
-aura odkupienie
- 40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklecia Burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu
-ignoruje def celu
Hełm:
SPOJRZENIE WAMPIRA soxowane rainbow fire
-8ll
-obrażenia zmniejszone o 20%
-zmniejsza fire resy wroga
Zbroja:
LASKOSZCZYT soxowany rainbow fire
-obrażenia zmniejszone o 30%
-zmniejsza fire resy wroga
EQ dla mniej bogatych:
Broń:
POSŁUSZEŃSTWO (hel+ko+thul+eth+fal)
-minus 25 fire res wroga
-370% zwiększone dmg
-40 cb
Hełm:
SPOJRZENIE WAMPIRA soxowane rainbow fire
-8ll
-obrażenia zmniejszone o 20%
-zmniejsza fire resy wroga
Zbroja:
LASKOSZCZYT soxowany rainbow fire
-obrażenia zmniejszone o 30%
-zmniejsza fire resy wroga
Najważniejsze staty merca:
-obrażenia zmniejszone o 50%
-minus 38 fire resy wroga
-8ll
-dmg zwiększone o około 370%
7. Zakończenie
Trochę się rozpisałem, ale to nic ^^ . Droga ta strategia i trudno itemy zdobyc, ale zapewniam, że gra się świetnie. Nie znalazłem takiej strategji na necie, istnieje już taka? Piszcie komentarze, ale nie za ostre xD
#2
Napisano 29 grudnia 2008 - 23:43
Dużo lepsza będzie enigma... Albo ap 100 life 4x jool 40 ed 15 ias ta zbroja jest dość tania ale joole są dość drogawe...
Ring 2:
OGNIKOWIEC
-ładunki duchów
Ile ci ten duszek da ze 100 life??? Lepiej dać 2x Raven.
Dla merca:
Andy
Forti
Inf
Nie grałem jeszcze asska ale widzę że używasz uderzenia feniksa więc on zadaje obrażenia od żywiołów więc merc musi mieć infi.
Rękawce - tu bym dał jakieś rare 20 ias 10 str 10 dex...
Buty - lepsze by były perf..
To co opisałeś to jest baaaarrrdzo tania taktyka...
I napisz jaki dmg nią wyciągasz... Ale słaba ta taktyka, lepsza będzie soso blizz w byle jakich itemach a będzie miała lepsze osiągi... Oceniam 4/10.
Ring 2:
OGNIKOWIEC
-ładunki duchów
Ile ci ten duszek da ze 100 life??? Lepiej dać 2x Raven.
Dla merca:
Andy
Forti
Inf
Nie grałem jeszcze asska ale widzę że używasz uderzenia feniksa więc on zadaje obrażenia od żywiołów więc merc musi mieć infi.
Rękawce - tu bym dał jakieś rare 20 ias 10 str 10 dex...
Buty - lepsze by były perf..
To co opisałeś to jest baaaarrrdzo tania taktyka...
I napisz jaki dmg nią wyciągasz... Ale słaba ta taktyka, lepsza będzie soso blizz w byle jakich itemach a będzie miała lepsze osiągi... Oceniam 4/10.
#4
Napisano 30 grudnia 2008 - 10:23
jak dla mnie troche pomieszales przy eq. Przu punkcie 3 napisaleś eq ale nie napisałes czy to jest taki który jest najlepszy twoim zdaniem czy co? i przy eq drogim i tanim widze te same rozwiązania mianowicie hełm i zbroja które jak dla mnie to można kupic za pgs.
#5
Napisano 30 grudnia 2008 - 11:30
Czy może mi ktoś wyjaśnić, czy da rade podwyższyć blok dając w dexa?
2. Staty
Str- pod itemy
Dex- itemy dadzą tyle, że razem ze skillem asski blok będzie git, pod max blok.
Vita- reszta
Ene- nic
Mi jakos nigdy się nie udało, zawsze miałem tyle ile dawał skill
#6
Napisano 30 grudnia 2008 - 12:13
2. Staty
Str- pod itemy
Dex- itemy dadzą tyle, że razem ze skillem asski blok będzie git, pod max blok.
Vita- reszta
Ene- nic
czy nie lepiej zamiast coha dac eni i nie marnowac pkt w str tylko wiecej dac w life albo jak mowi Pumbi w dexa?? a res uzupelnic bardziej talikami:)
#9
Napisano 30 grudnia 2008 - 18:13
coz cala ta taktyka nie trzyma sie kupy ja to Ci powiem kolego po patchu 1.10 assa kick nie istnieje , niestety , poniewaz kore........wsko grywalna postac
strasznie ciezko zrobic dobra kick lld inna sprawa Ty nieznasz pewnie ale byl taki user na oazie dark venom stary jaka ona ma asse lld pir.........dolony wypas owni all moim zdaniem tylko lld assa kick sobie radzi
pozdro
strasznie ciezko zrobic dobra kick lld inna sprawa Ty nieznasz pewnie ale byl taki user na oazie dark venom stary jaka ona ma asse lld pir.........dolony wypas owni all moim zdaniem tylko lld assa kick sobie radzi
pozdro
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych