Jak zrobić uniwersalną czarkę
#1
Guest_Gość_*
Napisano 22 września 2004 - 22:35
Jak zrobić czarkę żeby sobie radziła ze wszystkimi potworkami. Może ktoś ma doświadczenie w tej kwestii.
#2
Guest_BGRAD_*
Napisano 23 września 2004 - 17:20
Zrobiłem czarke na kulke i synergie
synergia - co to jest ??
Tak prawde powiedziawszy to uniwersalna czarka nie istnieje. Albo Twoja czarka jest dobra przeciwko potworom odpornym na błyski i zimno ( fire sorc ) albo jest dobra przeciwko odpornym na zimno i ogień ( light sorc ) albo jest dobra dobra przeciwko błyskom i ogniowi ( cold sorc ) Uniwersalna czarka niei stnieje. To wszystko....
#4
Guest_Anonymous_*
Napisano 05 października 2004 - 15:05
20 metor 20 mistrzostow ognia 20 kula ognia chyba z 5 w slabszy fire ball
1 w tele oslabienie (te o 25%) w tarcze blyskawice ,seryjne blyski cala reszta w kulke zabijam wszystko co nie ma resow na ogine+zimno ale do takich hujków mam barba.
Konto:funky22
czarka lvl 90 około
barb lvl okolo 80
chccesz to ci pokarze jak to dziala cu
#6
Guest_KUBCIO_*
Napisano 15 października 2004 - 18:47
Jak chcielibyście taką zrobić to byście musieli miec do dyspozycji ponad 150 lvl'i a tyle chyba nie ma :twisted:
Meto masz racje...nie wymijaj mnie w postach:>
bo ja mam tu udzielac odpowiedzi:D
znaczy chcialbym....
Cy u all;*
#9
Napisano 23 listopada 2005 - 17:14
#10
Napisano 23 listopada 2005 - 17:51
orb, cold maestry, syn do orb max
seryjne max meastry reszta
merc - insight + szmelc
i tak... moja joja jechala prawie wszystko... to co miale immune na cold + loght to merc zabija:)
spzret
ja mialem occu z jevelem, ale polecam fantoma dla takiej
upg viper 50 res
frostburn
2xsoj
mara
spirit
czako
arach wt(50:P)
taktyka?? jechac all co sie da z orba jak ma immune to merc pomoze a sosa lightning - nie bylo takiego potworka, ktorego nie zabila:D
na duleach?? tez nie najgozrej:D
ja bez skilerow ganialem i mailem okolo 800-900 dmg z orba:D czy jakos tak:P, a lightning... nie pamietam:P
(sose robilem pod katem taxi^^)
#13
Napisano 23 listopada 2005 - 19:03
#18
Napisano 23 listopada 2005 - 22:12
tak na poczatku... to ten znaczek chyba pokazuje inna plec niz ty piszez, ale niewazne:PChciałem zauważyć że nie wiem jak byś zrobiła czarke na hellu nie da rady.
a co do sosy...
norm bez problemu, kosz tak samo, hell
jak zrobisz sose cold/light to tak:
act1 - anda bez problemu
act2 - tu chyba najgorzez ze swiatynia, ale tele masz i lightning masz to tez nie powinno byc klolotu
act3 - rada - rozwalasz all co sie da, a jak lolek ma na cold i light to merc zabije~~(o mefie nie bede mowic:P)
act4 - tu moze byz wiekszy problem, bo merc moze padac jak ma slaby spzed, ale pieczecie z duszkami ~~ n/c, panowie - w najgorszym wypadku lol na fire/cold - to walisz z lighta+merc i pada, to samo z tymi magami (nie pamieta jak sie nazywaja:P)
sam diablo to pikus:D
act5 - starzy, da rade ale jak bedze skrajnie kiepski uklad to mzoe byc ciezko:P, ale wtedy open tp i od nowa, az nie bedzie cacy^^, a baala to tez bez problemu^^
czyli podsumowujac... sosa na hell moze byc roznie, ale da rade^^ (jak dasz mercowi infinity, to nie ma o jakich problemach gadac^^)
[ Dodano: 2005-11-23, 22:20 ]
raeon... ja szczerze mowiac nie jestem zwolennikiem sosy na wiecej niz 2:P
na starych patchach to tylko takie ganialy, a mianowicie orb, fw, burza
ale teraz... to ma maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale dmg... poza tym imo 2 zywioly w zupelnosi starcza:D i na taxi i na duel^^
#19
Napisano 24 listopada 2005 - 01:55
Ja cie prosze bardzo, zebys myslal, co piszesz... Powiadasz circlet +3 sk, res & mana\life? +3?shako ? po co ? shako u sorc jest porażką. Ja prefer Circ +3 sk , res & mana/life.
Ech :/
Najbardziej uniwersalna bedzie light sorc z racji gigantycznego damage. Ubrana w shako\um + mara + eschuta + ormus + spirit + bk\soj + arach + magefists\trang + aldur, wzbogacona o torcha, anni i skillery bedzie po prostu butcherem na potwory. A jesli merc bedzie mial infinity, to i immune light powalisz. W koncu statystycznie rzecz biorac najmniej przeciwnikow ma immune light
Ale mimo wszystko wole necro z eni - robi wiekszy wymiot i nie patrzy na immune
#20
Napisano 28 listopada 2005 - 22:50
czako skt perf rubin
upg zmijomag perf rubin
verdungo
hoto,sanctuary/cta,splendor
magefist
sandstormy
2 rare ringi 10fcr,mana,str resy
mara
plecak 15-20hp sc's,34-35hp mc's,skiller cold
w ten sposob otrzymujemy postac z 2600 hp na bo, 25%dmg red,9000def,res all hell 75
merc: aura defiance
upg eth shaft skt perf rubin
coa slabe
insight CV eth
moja sorc sie sprawdzana hellu, da rade fast taxi, starych, nihlathak spokojnie....potworki cold immune po staticu padaja po 1-2 klepach od merca,merc sam robi starych w kupie byle bez amp, zamrozenia no i dziewicy:P
polecam sorc na nihlathaka,on pada jak pzrecinak a jego miniony cold immune klepie merc, jak sam jest cold immune, co sie zdarza czesto, to minute dluzej pan Alzheimer (tak sie m/w nazywa moj merc
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych












