nekro CS BR UT WE helper
#1 Guest_kayman_*
Napisano 04 sierpnia 2008 - 12:13
to jest low setup - moze nieoryginalny ale wlasny i dzialajacy, do rozwazenia
skille:
klatwy: po 1 pkt kazda! w koncu to ma byc helper dla innych, kazda sie przyda 10pkt
przywolania: nic w monecie kiedy mamy odpowiednia rozdzke ( potem opisze) lub zeby dojs do przywolania odpornosci - 0-3 pkt
trucizny i kosci: max wlocznia z kosci, sciana z kosci, zeby, duch, 1 wiezienie i zbroja - reszta cala co zostanie (walcze wlocznia z kosci, duchem duzo mniej)
staty - sila do 80 (do up vipera)
dex - zeby bylo ponad 50 % na blok (??? moze zle)
zycie - reszta
ene - nic
bron - biel w rozdzce ktora ma 2 skile - 1 do ozywiony (to obowiazkowo mamy tarcze w postci ozywiencow) i 1 do przywolanie odpornosci (to by bylo super! jak nie taka dajemy w golema, w mistrzostwo golema i przywolanie odpornosci) mistrzostwo do ozywionych mamy ze slowa runicznego
chelm - 2 necro skill fcr
klata - viper up wystarczy
rekawice - tangi
buty - ww
amu - 2 necro skill fcr
ringi - fcr + co Bog da aby solidne (jedynie sila nieprzydatna)
tarcza - homunkulus
pasek - ? mam jakies rare (mysle ze siatka by byla ok ale nie pamietam ile potrzebuje sily)
po klucze - groza na zwyle potworki zniedolezenie na bossow - przebiegniemy szybko, mozemy robic sami w rasie klopotow zawsze mamy ponad 2k z szybkiej wloczni z kosci i ozywiencow
po organy - groza i wysyzsanie zycia lub zmiejszenie odpornosci zalezy z kim gramy
cs - oslepienie/ zniedolezenie/ zmniejszenie odpornosc
br - oslepienie/ zniedolezenie/ zmniejszenie odpornosc
we - wysysanie zycia lub zmniejszenie odpornosci zalezy kto bije
ut - roznie bywalo, groza/lt/zniedolezenie/oslepienie itd, sciany, wiezienia, ozywieni
low setup jak widac ( taniocha) ale do glebszego przemyslenia, necro jest bardzo przydatny i umiejetnie stosowany naprawde bardzo pomaga
prosze o konstruktywne uwagi
#2
Napisano 04 sierpnia 2008 - 12:36
Teraz moje propozycje:
nie dawaj dex pod blok, to jest pvm, masz obstawe i merca, którzy sciagną na siebie ciosy, a do tego duzo biegasz więc i tak blok spada do 1/3
Vipera nie trzeba up bo szkoda siły a def i tak na nie za bardzo potrzebny, chyba że masz torcha i ani to wtedy mozna dać te pare pkt
Pod jaki próg fcr go robisz bo może nie trzeba koronetki z fcr i stare dobre czako bardziej się opłaci????
Warto by było doadać merca, da aure moc i dobrze jak by miał CB (np wilhelm na głowe) to bardzo przyśpiesza bicie bossów
Ogólnie oceniam dobrze tą taktykę (lubię tanie taktylki bo można grać tą postacią od początku gry i ubierać się w to się znajdzie, a nie 3x taxi , 3xBR wkaładamy itemy i odstawiamy postać do muzeum), pewnie wiele osób przyczepi się że mało, że bez kolorków itp... ale to nie przedszkole, a w tym buildzie liczy sie sam pomysł a nie szczegóły.
#3 Guest_kayman_*
Napisano 05 sierpnia 2008 - 09:27
fcr wyglada na to ze jest 120 :/
viper 30
biel 20
cirlet 20
tangi 20
ringi 2 x 10
amu 10
wiec albo siatka( sprawdzilem 50 sily chce ) i zlamac prog lub czako i olac prog
w kazdym razie mozna pokombinowac
jezeli viper bez up wystarczy 60 sily!
optowal bym za obrona i blokiem, grajac samemu nie bijemy wszystkich, bo nie ma sensu (groza, oslepienie) i zawsze jakis potworek moze nas zajsc od tylu, szczegolnie u nitlathaka jest to mozliwe ( bijemy tylko niego bo jak wywali zwloki to dead ), a przciwnicy mocni, sprawa do rozwazenia
pozdr
#4
Napisano 05 sierpnia 2008 - 13:23
biel 20
viper 30
trangi 20
arach 20
duch w tarczy 35
co daje 125 fcr ;D
duch w tarczy wymaga dużo siły, ale dostajemy life, mana (to nam rekompensuje po czesci wydane pkt) do tego mamy resy i fhr, a jak mamy biegac miedzy potworami to ważne.
do tego możey włożyć czako znowu + do statów no i mamy dowolnosc w amu i ringach wiec tez mozna podreperowac staty/resy lub załozyc soj/bk jak nas stać
Minusem też jest brak bloku, ale jak pisałem, jak biegniemy to blok wiele nam nie da...
...a i mój sposób na nimlathaka:
rozwalam ze 2 potworki jak wchodzę do "sali nimlathaka" i naginam wybuchem zwłok. "kto mieczem wojuje od miecza ginie"
#7 Guest_kayman_*
Napisano 05 sierpnia 2008 - 14:39
nie mam konta na jsp
zabawa jest wtedy kiedy sam cos zrobisz
bossow a bije barb na 75lvl ktory ma 2x czern w korbaczach(! ias do cb) + viper + arreat:)
wystarczy mu LT zeby zrobil swoje, moze nie szybko ale skutecznie
pozdr
#8
Napisano 06 sierpnia 2008 - 06:55
D2 oprócz nawalanki stało sie także grą handlową i na tym tez polega jej sukces, jeszcze jak by nie dupowali i nie było sklepów internetowych z itemami to by była bajka.
Polecam też abys załozył konto na d2trade lub jsp. Nie mówię tu o jakimś super handlu, ale czasem leppiej się wymienić itemami niż godzinami latać na mf i liczyć że akurat wypadnie Ci homulokulus, bo moze nigdy nie wypaść.
#9 Guest_kayman_*
Napisano 06 sierpnia 2008 - 08:50
heh czako nigdy nie znalazlem (4 lata) ale kilka np kilka zakarum, kilka kaledoskopow mary (popszedni ladder bo,w tym ani jednej za to od cholery darfow i ravenow)
masz racje ze d2 to gra handlowa ale mnie wystarczy do tego bn i tamtejszy czat, zamieniam sie za co potrzebuje raczej niż zeby zarobic, to w koncu tylko gra
#10
Napisano 06 sierpnia 2008 - 09:18
A tak na marginesie to gratuluje anniego. Ja niestety narazie jeszcze w d2 nie pogram, jak rozwiaze problem z polaczniem to pogramy, pokazesz co potrafi ten nec .
#11 Guest_kayman_*
Napisano 06 sierpnia 2008 - 12:59
musze rozsuplac jeszcze merca, mysle, ze musi byc manavolt bo necro jest paliwozerny (czyli standardowe olsnienie do lapy) , miec odzyskiwanie zycia za trafienie i jak sugerowal Attyla dobrze by mu dac cb
pozdr
#12
Napisano 07 sierpnia 2008 - 08:23
#13 Guest_kayman_*
Napisano 07 sierpnia 2008 - 08:57
podstawa takiego necromanty musi byc enigma w lp lbo bp! pod bp nie musicie nic dawac w sile! to wam daje ze 60-70 do sily! do tego necro circ 2necro - 20 fcr xx sily i jakies dodatki.... pas mozna z sila kupic kozacki z tego wam tarczy na tego ducha! buty= eteryczne piaski z 15 do sily.... annichillus+ torch t0 20 sily minimum a 40 maximum wiec panowie jak tu nie dc rady?? pomyslcie nad tym i n apiszcie nowy setup itemow dla tego necrusa,...
bardzo latwo przerobisz go samemu pod enigme
zrobilem go jako low setup i zauwaz, ze to nie on bije bossow tylko pomaga w tym innym
z zalozenia mial byc tanim wspomagaczem
pozdr
#16 Guest_kayman_*
Napisano 04 września 2008 - 11:28
nekromanta PvM and CS, BR, DC, UT helper
skille:
klatwy:
(8 pkt) okazalo sie, ze zupelnie nie uzywam zanetu i facynacji, najczesciej uzywane klatwy to zniedolezenie,zamroczenie, zmniejszenie odpornosci, wysysanie zyczia, zwiekszenie obrazen i groza - w tej kolejnosci waznosci
przywolania: nic
trucizny i kosci:
(pozostale punkty) wlocznia z kosci max(tym bijemy), sciana z kosci max, wiezienie z kosci max, duch z kosci max, zeby co zostanie
po 1 w zbroje z kosci i wybuch zwlok
to jest proponowana kolejnosc jego "treningu", w ten sposob "po drodze" kosciana zbroja ma duza absorbcje a nasz dmg i tak rosnie
staty
sila - pod itemy - pamietajmy zeby odliczyc itemy dajace do sily typu torch, anni, taliki
dex - zeby bylo ponad 50 % na blok
zycie - reszta
ene - nic
itemy
bron - biel w rozdzce ktora ma 2 skile - 1 do ozywiony (to obowiazkowo mamy tarcze w postci ozywiencow) i 1 do przywolanie odpornosci (to by bylo super! ale bez tego spokojnie mozemy grac) mistrzostwo do ozywionych mamy ze slowa runicznego (20 fcr)
helm - czako
klata - viper (30 fcr) nie bede upieral sie przu up viper bo obrona nie jest taka istotna, uzywam up
rekawice - trangi (20 fcr)
buty - ww
amu - 2 necro/2 all
ringi - pierwszy z fcr (10 fcr) + co Bog da aby solidne (jedynie sila nieprzydatna) drugi dowolnie np raven/darf
tarcza - homunkulus(brylant)
pasek - mile widziana jest (wtedy mozna zalozyc dowolne ringi) siatka ale niekonieczna, wystarczay dobre rare/craft
torczyk - nawet crap (dalem lem za 13/12)
anni - mile widziany zawsze, nie mamy to gramy bez niego
taliki do zycia i uzupelnienia resow ew. skillery wiadomo
w ten sposob mamy zaleznosci od jakosci itemow
1.2 - 1.4+k zycia
przekroczony prog 75 fcr
10-12+ ozywionych majacych 270-290%+ wiecej zycia i 140-160%+ wieksze obrazenia niz zabijany potworek
ok 500 many
3-3.3k+ z szybkiej wloczni z kosci
klatwy na 14-16+ lvl
praktycznie nikt do nas nawet nie dojdzie
merc
aura moc - on bije tych niewrazliwych na magie, jak ich zniedolezymy nie ma z tym wiekszego problemu(jak jest to wysysanie zycia i czekamy az dociuka), oczywiscie jest tez po to zeby dawac mane
bron - olsnienie (ma w miarzdzycielu)
chelm - maska tala (z joolem @res ma bo zalezalo mi na jego max resach)
klata - aniol stroz (z joolem @ res jak wyzej)
w ten sposob ma 3k z lapy i 90@res na hellu i ginie bardzo rzadko
co tez istotne - jego aura daje dodatkowy dmg ozywionym
w grach x1-x3 mozemy chodzic wszedzie sami, spokojnie bijemy rade, baala, andariel, mefa, nitla,demonologa,duriela,hrabine itd, samemu trudno nam (ale jednak udaje sie) zabic jedynie diablo
w wielu wypadkach jestesmy szybsi od hammera (wybuch zwlok), jestesmy w stanie utrzymac br nawet jak sa te cholerne duszki z blyskawicami lub derilium (zamroczenie)
jest to postac bardzo dynamiczna,w wiekszosci przypadkow uniwersalna, przynoszaca wiele radochy, samemu trzeba zobaczyc jak wywoluje 3 wojne swiatowa na tristram jak podniesiemy czlonkow rady
ubrany za "psie pieniadze" jest niewiele slabszy od ubranego w perf itemy
sposoby na organy, UT, i DC opisalem poprzednio, tego samemu nie zrobimy ale bardzo pomozemy
dodaje takze ankiete
uwagi mile widziane, szczegolnie czekam na te od osob, ktore maja wieksze niz ja doswiadczenie z bonnenecro/summonem
pozdr
#17
Napisano 01 października 2008 - 11:34
Male uwagi :
- daj po punkcie w gliniaka, mistrzostwo golemow i resy summonow. Gliniak + merc z hf + zniedoleznienie = slow motion mobow Przydaje sie przy biciu wszelkiego rodzaju bossow.
- imo albo sie robi postac pod blok albo bez bloku (70+ bylo by milo), w tym wypadku robil bym pod blok (bo ducha bez pakowanie w sile nie zalozymy, a zalezy nam zeby byl tani )
- setup ok, ostatni prog fcr olac --> zwieksza znacznie koszty
- pokombinuj z mercem z hf
Pzd.
#18 Guest_kayman_*
Napisano 01 października 2008 - 13:21
odzyskiwanie zycia zalezy od dmg a on ma 60% od trafienia (lt+tal maska),
UT robie ze smiterem wiec aura moc daje dmg smiterowi, a smiter fana mercowi (wiec tez plus dmg + ias + ar), smiter ma dzieki mercowi takze mane, a spalanie many to norma na UT
chce zaznaczyc, ze lt jest od necronmanty (akurat moje ma 19 lvl 14.5m zasiegu 59 sec trwa) i wszyscy sa przekleci, wiec merc ma sznse odzyskac zycie z jakigokolwiek potworka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych