Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ubertrist Exp V 2.0


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piccolo52

Piccolo52
  • Użytkownik
  • 171 postów
  • LocationJeruzalem

Napisano 05 grudnia 2007 - 09:50

Jako ze od czasu starego topa pojawila sie nowa, znacznie lepsza, metoda na expowanie postaci w Ubertrist stary poradnik stracil na aktualnosci, wiec pisze nowy (ale ze leniwy ze mnie zyd, wiec pokopiuje to, co sie nie zmienilo).

No wiec:
- Czym jest Ubertrist exp?
- Jest to robienie Ubertrista tylko dla doswiadczenia. Torch jest tutaj drugorzedna sprawa. Expa zdobywamy za zabijanie summonow Mefa (dokladniejszy opis pozniej).

- Kto jest potrzebny?
- Na poczatku gry smiter. W trakcie co najmniej 2 hammerdinow (moze byc 3, ale nie wiecej), nekromanta z skillem bonewall i, oczywiscie leecherzy, (postaci do lvlowania).

- Ok. Jak to sie robi?
- Wyjasnie w etapach:
1. Smiter robi gre. Warto sie upewnic, ze gra jest bez laga (Ubertrist to czesto gra kilkugodzinna, szkoda by bylo, gdyby crashnela zaraz po otwarciu portalu). Moze zaprosic 1 hammera, reszta postaci nie wchodzi chwilowo na gre.
2. Otwarcie portalu do Ubertrista. Przygotowanie sie do walki, "bo", te sprawy. Smiter i hammer wchodza, hammer niedaleko portalu przyjmuje na siebie spawn potworow, w czasie gdy smiter odciaga na chwile Mefa na bok, zabija Diablo I Baala.
3. Smiter podchodzi do Mefa i stara sie go uwiezic w odpowiednim domku(hammer wciaz musi przyjmowac na siebie spawn, tak jest wygodniej bo i tak nalezy potem oczyscic trist z wszystkich szkieletow). (screen:
Dołączona grafika
Najlepiej, zeby Mef stal w miejscu gdzie sosa
4. Smiter "czysci" UT z niepotrzebnych potworkow(jezeli nie bylo hammera, lub ktorys nawial).
5. Wszyscy wchodza do miasta, reszta ludzi moze teraz wejsc na gre (ostatni drugi, badz trzeci hammer, ktory nie byl jeszcze na grze, to wazne!). Smiter opuszcza gre, nie bedzie potrzebny przez jakis czas.
6. Ustawienie ludzi w ut jest nastepujace:
Dołączona grafika
Tam, gdzie stoi amazonka, stoja leecherzy. Tam gdzie nec - bw nec. Tam gdzie paladyni - hammerzy. Wazne, zeby, zeby bw nec stal w rogu. W ut nie moze byc zadnych potworow.
7. Przy takim postepowaniu jeden z hammerow powinien byc celem. Jezeli jednak cos sie popsulo, mozna to zmienic w ten sposob:
C - aktualny cel ; H - hammer, ktory ma byc celem.
I. C wychodzi z gry
II. H wychodzi z gry
III. C wraca na gre
VI. H wraca na gre
I hammer juz jest celem.
8. Hammerzy zaczynaja rzucac mlotki.
9. Nec rzuca bw miedzy ogniskiem, a murem. Screen:
Dołączona grafika
Powoduje to ogromny spawn (kilkukrotnie wiekszy, niz normalnie, przyklad: http://img502.images...nshot044xp7.jpg )
10. Po zniknieciu jednego bw, jak najszybciej stawia sie nastepne (nie mozna robic jednak dwoch naraz, zepsuje to spawn). Po 5 bw gra zacznie lagowac, obiekty zaczna znikac i migotac. Nec przestaje rzucac bw, hammerzy dobijaja szkielety i wszyscy (razem z leecherami) wchodza do miasta.
11. Po okolo 30s mozna kontynuowac zabawe. Wszyscy wchodza do ut, ustawiaja sie i nec znowu rzuca bw.
I to wlasciwie wszystko.
Pare uwag na koniec:
I. Aury w ut. Jako ze paladynow jest wiecej niz 1, mozna uzywac roznych aur. Ten z najwyzszym lvlem koncentracji uzywa jej. Inny moze uzywac meditation (jezeli zaden nie ma merca z insight. Przedmiot ten moze takze uzywac nec na czas ut.), lub jezeli juz ktos ma, cleansing (przydatne). 3ci hammer moze uzywac prayer.
II. Zeby bw zadzialalo:
- Nec musi stac w rogu
- Nec musi rzucac bw, w miejscu, ktore pokazalem
- W Ut nie moze byc zadnych szkieletow w poblizu mefa
- Mef musi byc uwieziony w wlasciwym domku (pokazanym).
III. Jezeli gra crashnie z powodu laga. Nie przejmuj sie, prawdopodobnie wszyscy zostali tylko kicknieci z gry, sama gra istnieje i mozna na nia wrocic(pod warunkiem, ze zrobisz to szybko, oczywiscie).

Jezeli mi sie cos przypomni, dodam :)
Have Fun.

#2 Jurasik

Jurasik
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • LocationSto(L)ica

Napisano 31 sierpnia 2008 - 10:06

Kilka uwag:
-screen dla necro bw. nie działa
-jest jedno znacznie lepsze miejsce dla leecherów gdzie exp. leci normalnie a oni nie doznają lagów. Umożliwia to AFK leechowanie (które jest bardzo wygodne, zostawiamy postać i idziemy np. jeść). Nie pamiętam tylko gdzie jest to miejsce, ale postaram się niedługo screena wstawić.
-co do pt.11: sugeruję  1 - 1,5 min przerwy pomiędzy wejściami. Z doświadczenia powiem że 30sec to może być za mało.

To tyle.

#3 Ponury

Ponury
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 31 sierpnia 2008 - 21:18

Te miejsce jest za kamykami - po przekątnej od portalu w prawo i dół

#4 Guest_Sharki_*

Guest_Sharki_*
  • Gość

Napisano 02 września 2008 - 11:45

wlasnie miejsce jest za kamykiem a pszerwy moga byc nawet 10 sek ;p

#5 Bop

Bop
  • Użytkownik
  • 409 postów

Napisano 02 września 2008 - 19:41

wlasnie miejsce jest za kamykiem a pszerwy moga byc nawet 10 sek ;p


w czasie jednej z tych pRZerw sprawdz w slowniku pisownie wyrazu pRZerwa

#6 Ponury

Ponury
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 04 września 2008 - 17:29

a przerwy moga byc nawet 10 sek ;p

ja bym nie ryzykował i poczekał z 30-60s - lvl nie zając, nie ucieknie a gra będzie stała

#7 Guest_Bartosz-Diablo_*

Guest_Bartosz-Diablo_*
  • Gość

Napisano 23 listopada 2008 - 21:40

Z jednym sie nie zgadzam. Jak z kolegami robimy UT expa zawsze ustawiamy się w lewym górnym rogu miasta(efekt taki sam jak za murem), za kamieniem ciagle na nas mef puszcza szkielety. Wie ktoś dlaczego tak się dzieje?

#8 Kugi

Kugi
  • Użytkownik
  • 602 postów
  • LocationMMz

Napisano 23 listopada 2008 - 21:54

Musicie sprawdzić na kogo mef zsyła potworki, jak już ustalicie to zróbcie tak:
-Niech wyjdzie 1 hammer
-Potem cel nalotu
-Niech wejdzie ta osoba
-A na końcu niech wejdzie hammer
To powinno pomóc, wtedy potworki będą zsyłane na hammerka




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych